Jump to content

Zvuk klapne dodatnog usisa za zrak


Zrmi RS

Recommended Posts

Naime ovo me već dugo vremena živcira, pa me zanima jel to normlano ili je nekakav problem. Na cliu 197/200 postoji jedan usis u kojem je klapna kroz koju navodno ide hladan zrak dok se motor ne ugrije. Kad se ugrije onda valjda vuče zrak iz glavnog usisa :nezna: .

Ta mi se klapna čuje jako i to samo kad krećem jako polako. Onda ona napravi "klok" što je vrlo iritantno kretajući se u koloni sporom vožnjom. Naime to se događa samo kad sporom krećem, ali ako opet pustim gas i ubacim u drugu, te se nastavim kretat sporom ona opet napravi "klok". Neznam kako bih drugačije opisao taj zvuk. No kad ištekam šteker koji je označen na slici nema nikakvog zvuka. Mnogi su to i iskopčali jel je to glupost no neznam baš jel to pametno. Meni je ta klapna skroz otvorena ovako pod prstima, a sad što se dešava pri tom sporom kretanju neznam kao što neznam jel se ona tako iritantno treba čuti, te što ona radi. Molio bih pomoć kolega koji voze sportove 197/200 ili nekoga da mi kaže jel ona crkla ili što? :nezna:

post-1099-060641400 1346605669_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    26

  • direstraits

    8

  • nikica

    6

  • twingara

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nisam je skidao ali vecina clio197 foruma je, zapravo ti motor vruce topal zrak iz motornog prostora dok se ne ugrije. Ja tu klapnu nikad nisam cuo. Taj dio je tu samo radi zadovoljavanja eko normi. Ako skines ne bi trebalo bit problema, al remap ne bi škodio zbog kangarooinga.

Link to comment
Share on other sites

Nisam je skidao ali vecina clio197 foruma je, zapravo ti motor vruce topal zrak iz motornog prostora dok se ne ugrije. Ja tu klapnu nikad nisam cuo. Taj dio je tu samo radi zadovoljavanja eko normi. Ako skines ne bi trebalo bit problema, al remap ne bi škodio zbog kangarooinga.

Upravo taj kangaroshit i imam kad je auto hladan. Nepada mi napamet ista vise remapirati, ali taj zvuk nisam imao. Pricao sam s tuningmanom sada pa je rekao da provjerim onaj mali elekroventil da on mozda nepravi problem. MOrao bih otpojiti ono malo crijevo koje se nabija na njega i zacepiti ga te probati bez istekavanja stekera. Neznam ali znam da se to nije culo.

Link to comment
Share on other sites

Upravo taj kangaroshit i imam kad je auto hladan. Nepada mi napamet ista vise remapirati, ali taj zvuk nisam imao. Pricao sam s tuningmanom sada pa je rekao da provjerim onaj mali elekroventil da on mozda nepravi problem. MOrao bih otpojiti ono malo crijevo koje se nabija na njega i zacepiti ga te probati bez istekavanja stekera. Neznam ali znam da se to nije culo.

Znam da smo u jednom topicu pisali s Hansom o tome i da je rekao da je to samo zbog zadovoljavanja eko normi, i ako hocemo nek skinemo "trubicu"

Link to comment
Share on other sites

neznam koliko je pametno skinuti trubicu ali ja sam jucer otpojio steker i vozio se da bi danas ujutro uplaio auto i dobio check emissions i lampicu motora na tabli gratis. MOrao sam u servis na ponistavanje te greske. Znaci tu je nesto vezano za ekologiju. No moze se ona maknit i zacepit nekim vijkom onaj pipak i onda nema zvuka

Link to comment
Share on other sites

Čudno bome, a koliki ljudi imaju CAI, bez kutije bez trubice, ičega. A CAI mi je želja odradit na cliu.

Link to comment
Share on other sites

Čudno bome, a koliki ljudi imaju CAI, bez kutije bez trubice, ičega. A CAI mi je želja odradit na cliu.

Nije cudno jer tebi ostaje onaj mali elektroventil. Njega samo zacepis nekim vijkom. Ja sam istekao steker umjesto da sam samo na trubici otpojio to malo crijevo. Nadam se da me razumijes. MOzda ako bih zacepio izlaz na samo leptiru gasa i sve poskidao. Vjerojatno se moze to s**nje negdje iskljuciti u kompjuteru da ne pokazuje gresku. Uglavnom cuje mi se ta klapna kad polako krenem. E sad mozda se to i vama cuje a neznate. Meni skljocne i to se bas cuje.

Link to comment
Share on other sites

Skineš klapnicu, a neka motorić ostane spojen... čisto sumnjam da se može isključit klasičnom dijagnostikom

Link to comment
Share on other sites

Skineš klapnicu, a neka motorić ostane spojen... čisto sumnjam da se može isključit klasičnom dijagnostikom

Iz filtera ide crijevo koje ide u tu trubicu. U njoj je ta klapna. Na vrhu te trubice se nalazi kao plasticni poklopac u kojoj je gumena brtav i opruga. Iz tog plasticnog poklopca ide malo crijevo koje ide u taj mali elektroventil. Iz njega ide drugo crijevo koje ide na leptir gasa. Na tom malom elektroventilu se nalazi steker. uglavnom trubica se da skinuti i kazem samo se zacepi to crijevo koje ide na elektroventil. Odmah dobijes drugi zvuk cim maknes crijevo iz filtera. Jako fino :)

Neznam samo jel moze taj mali elektroventil napraviti skljoc ili je bas fizicki do klapne?

Link to comment
Share on other sites

a radi li škljoc u leru ili samo u vožnji??? ako radi i u leru... lijepo sve poskidaj pa vidi kako i što točno napravi

Link to comment
Share on other sites

a radi li škljoc u leru ili samo u vožnji??? ako radi i u leru... lijepo sve poskidaj pa vidi kako i što točno napravi

Ne u leru ne nego ima nekakava veza sa gasom. Ubacis u prvu brzinu i lagano krenes cca 5-10km/h i nakon jedno 10-15m napravi skljoc. ako prebacis u drugu i na isti nacin nastavis opet skljoc. Ubacis u rikverc lagano kretanje unazad i nakon par desetaka metara cujes skljoc. Kad otpojis steker nema nista. Kad otpojis cijevcicu koja ide iz elektroventila na poklopac gdje je opruga za klapnu i kad u nju uguras vijak da je fizicki zatvoris nema skljocanja.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam zasto si to radio? :nezna: Na vecim brzinama ti kroz to crijevo ulazi 40% ukupnog volumena zraka usisa. To sto si ti cuo je normalan rad solenoida koji otvara i zatvara dovod zraka kad senzor brzine dostigne zadatu vrijednost.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam zasto si to radio? :nezna: Na vecim brzinama ti kroz to crijevo ulazi 40% ukupnog volumena zraka usisa. To sto si ti cuo je normalan rad solenoida koji otvara i zatvara dovod zraka kad senzor brzine dostigne zadatu vrijednost.

Sto ce mi ta klapna? U servisu su mi rekli da na punom gasu se zatvara da auto nebuci previse?

Link to comment
Share on other sites

Na punom gasu kroz tu cijev ulazi 40% zraka u motor, tj. klapna je otvorena, ne znam zasto su ti to u servisu rekli. :nezna:

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Na punom gasu kroz tu cijev ulazi 40% zraka u motor, tj. klapna je otvorena, ne znam zasto su ti to u servisu rekli. :nezna:

Pa sad ulazi isto zraka kad je ni nemam. Imam samo jedan usis vise. Nekuzim gdje je problem? Kad je ta klapn aonda zatvorena?

Link to comment
Share on other sites

Sorry, ja sam mislio da si ti fizicki zatvorio klapnu, a ti si samo zablokirao solenoid koji zatvara klapnu? U tom slucaju ne bi trebalo biti problema. :nezna:

Klapna je zatvorena kod niskih brzina kretanja, to sto je tebi smetalo je zvuk rada solenoida i otvaranja klapne kad vozilo predje zadatu brzinu u km/h. Vjerovatno se moze podesavati na kojoj brzini otvara (negdje u softwareu), ali sumnjam da ce bilo koji ovlasteni servis znati to da uradi. Vecini je i rad momentnim kljucem prezahtjevan zadatak. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Sorry, ja sam mislio da si ti fizicki zatvorio klapnu, a ti si samo zablokirao solenoid koji zatvara klapnu? U tom slucaju ne bi trebalo biti problema. :nezna:

Klapna je zatvorena kod niskih brzina kretanja, to sto je tebi smetalo je zvuk rada solenoida i otvaranja klapne kad vozilo predje zadatu brzinu u km/h. Vjerovatno se moze podesavati na kojoj brzini otvara (negdje u softwareu), ali sumnjam da ce bilo koji ovlasteni servis znati to da uradi. Vecini je i rad momentnim kljucem prezahtjevan zadatak. :roll:

Ma nooo. Ja sam samo maknio tu trubicu u kojojje klapna i ono crijevo koje ide iz elektroventila u njega zatvorio tj. zacepio. MOzes li mi pojasnit jer solenoid tvoj naziv za taj ventil i jel on moze napravit taj skljoc? Jer meni iskreno iako sad nema tog zvuka nakon uklanjanja klapne, taj zvuk mi nekako nije do nje. Neznammozda i je ali ja i kad je fizicki prstima napnem i putim naglo ne napravi mi takav zvuk :nezna: .

Link to comment
Share on other sites

Ma nooo. Ja sam samo maknio tu trubicu u kojojje klapna i ono crijevo koje ide iz elektroventila u njega zatvorio tj. zacepio. MOzes li mi pojasnit jer solenoid tvoj naziv za taj ventil i jel on moze napravit taj skljoc? Jer meni iskreno iako sad nema tog zvuka nakon uklanjanja klapne, taj zvuk mi nekako nije do nje. Neznammozda i je ali ja i kad je fizicki prstima napnem i putim naglo ne napravi mi takav zvuk :nezna: .

Može li se to vratiti u prvobitno stanje ,a da ne škljocara,kao kad je auto bio nov.
Link to comment
Share on other sites

Može li se to vratiti u prvobitno stanje ,a da ne škljocara,kao kad je auto bio nov.

Da pa samo vratis i zasarafis dva vijka i spojis tu cjevcicu. Zasto pitas?

Link to comment
Share on other sites

Ma nooo. Ja sam samo maknio tu trubicu u kojojje klapna i ono crijevo koje ide iz elektroventila u njega zatvorio tj. zacepio. MOzes li mi pojasnit jer solenoid tvoj naziv za taj ventil i jel on moze napravit taj skljoc? Jer meni iskreno iako sad nema tog zvuka nakon uklanjanja klapne, taj zvuk mi nekako nije do nje. Neznammozda i je ali ja i kad je fizicki prstima napnem i putim naglo ne napravi mi takav zvuk :nezna: .

Solenoid je elektricni uredjaj koji vrsi pomjeranje odredjenog dijela, koji dalje propusta odredjeni medij, npr. vodu, zrak. gorivo. Npr. solenoid koji pomjera aktuator na VGT-u, ili solenoidne brizgaljke kod kojih igla funkcionise na istom principu. Na ovom uredjaju koji imas na F4R, solenoid kontrolise otvaranje ventila/klapne koja dozvoljava usisavanje vazduha kroz cijev. Normalan polozaj je "zatvoreno", a pri vecim brzinama solenoid otvara klapnu i 40% zraka u usisu dolazi kroz ovu cijev. Moguce je da je glavni usis zbog konstrukcije otvora (aerodinamika fluida ili sl.) ogranicen u volumenu zraka koji moze usisati u motor, pa bi na odredjenim brzinama kretanje zraka proizvelo nezeljene zvukove, otuda rjesenje sa usisom na drugom crijevu. :nezna:

Evo ovdje slike pa pogledaj kako funkcionise usis na F4R.

post-11370-065347200 1347174287_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Da pa samo vratis i zasarafis dva vijka i spojis tu cjevcicu. Zasto pitas?

Pitam zato jer si zbog škljocanja to i skinuo,a prije te zvukove nisi čuo.Kako se može to riješiti da su svi elementi na autu a ništa ne pucketa npr. kao kod mene,jer uglavnom imamo iste tutače.
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je i kad je auto ugasen i kad je u leru ta klapna otvorena pa mi nije jasno? Predpostavljam da kad sporo krenem soleonid zatvori klapnu i zato cujem taj skljoc? No nisam ga cuo na novom autu. Mozda je ta klapna pokvarena ili mora biti zatvorena i u leru i kad je auto ugasen pa se tu nesto poremetilo i skljoca? Mozda soleonid nevalja?

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je i kad je auto ugasen i kad je u leru ta klapna otvorena pa mi nije jasno?

Sorry, sad vidim da sam napisao da je zatvoren u normalnom polozaju. Lapsus, pri nizim brzinama je zatvoren. Normalan polozaj pri paljenju vozila je otvoren, zatim se zatvara i kako vozilo dostize vecu brzinu, solenoid ponovno otvara klapnu. Ako vakuumsko crijevo ili solenoid nisu ispravni (propustaju zrak) klapna ce uvijek biti u normalnom, tj. otvorenom polozaju.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.