Jump to content

Nije strašno! Može i skuplje!


16 tl

Recommended Posts

Najveća masa koju sam uspio nać za NSX je ~1400 kg. Snaga 280 ks. Omjer je 5 kg/ks.

Kod petice sa 160 ks i 970 kg omjer je 6,06 kg/ks.

S time da sam prilično siguran da su Honde imale puno više ks nego što je pisalo u papirima (280 ks je zakonsko ograničenje u Japanu).

Pa i opet, ako stavimo trkaću verziju verziju R5 Turbo, NSX je tehnološki naprednije auto, i s Peticom bi na stazi mogao biti br

Link to comment
Share on other sites

1. Imenica automobil je muškog roda. Auto bi bila muškog roda kao izvedenica od automobil, ali po pravilima hrvatskog jezika, mo

Link to comment
Share on other sites

NSX izgleda ko drek na šibici pored stare petice. Gledao sam oba auta u

Link to comment
Share on other sites

1. Imenica automobil je muškog roda. Auto bi bila muškog roda kao izvedenica od automobil, ali po pravilima hrvatskog jezika, mo

Link to comment
Share on other sites

meni nsx ne zvuci tako lose :bigl: ima je susjed koji ju dira samo par puta godisnje onako iz gusta :mad:

Link to comment
Share on other sites

2. NSX JE superiorniji automobil u odnosu na R5 Turbo. To što NSX nema rezultata u rallyu ili kru

Link to comment
Share on other sites

Pa R5 je ikona, i ja bi sigurno više zagledao u njega nego u NSX, ali smiješno ih je uspoređivati, jer ih dijeli ogroman tehnološki jaz. Na stazi i na ravnici bi NSX razvalio peticu. Ovdje raspravljamo o tome koji je br

Link to comment
Share on other sites

Pa i opet, ako stavimo trka�u verziju verziju R5 Turbo, NSX je tehnolo�ki naprednije auto, i s Peticom bi na stazi mogao biti br�i jedino netko tko jako dobro pozna to auto, i to IMHO jedva. Koncept je isti, motor straga pogon straga, ali to je jedina sli�nost, a NSX je ipak puno naprednije i modernije auto ;)

Mislim da sa NSX-om nebi bio brzi na ubrzanju jer su zadnje R5 Turbo imale prilicno preko 400ks.Za zavoje koji nisu prebrzi bi isto petica bila puno agilnija i brza jer je zamisljena iskljucivo za rally i za takav tip zavoja a ne za kruzne utrke.Da NSX ima vecu maks brzinu to je svima jasno.

Predzadnji maxi je imao 350ks,420Nm pri 6500rpm i 910kg.

Postojala je takva petica i za kruzne utrke a naravno bila je njima i prilagodena pa bi nju mozda bilo bolje usporedivat sa tim NSX-om ako bas hoces.

Edited by ZGR5GTT
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Znam Rain da volis peticu ali bi mogao i ovo uzet u razmatranje.

Renault Laguna BTCC

post-1245-1164920990_thumb.jpg

Gledao sam i tu lagunu isto, odlicna je

BTW U subotu dolazim kod tebe, posudit cu fotic i malo ti poslikat novu pilu da ju stavimo na forum. Cestitam jos jednom na pridoslici u garazi :hura: :hura: :hura:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.