Jump to content

R5 GTT


Canpi

Recommended Posts

ja sam jako brzo shvatio da ako želiš imat-vozit taj auto da ga moraš složit iz nule...

Link to comment
Share on other sites

ja sam jako brzo shvatio da ako želiš imat-vozit taj auto da ga moraš složit iz nule...

ili ga kupiti od poznavaoca i entuzijasta.

Link to comment
Share on other sites

da ali ni to opet nije to, kupiš ga od nekog takvog al on ga je gazio i sve je lagano potrošeno na izdahu i opet si u problemu.

novo sve i bok, znaš na ćemu si i za par hiljki € si brži od većine po gradu...

Link to comment
Share on other sites

Vidjet ces kad pocnes ulagati da par "hiljki" nije dovoljno pogotovo ako ides na slaganje "iz nule".

Link to comment
Share on other sites

sve je jeftinije kad se odmah zna koji je cilj...

nije jeftino ali garantiram da super petka sa 200 ks se može vozit svaki dan bez problema.....

Link to comment
Share on other sites

sve je jeftinije kad se odmah zna koji je cilj...

nije jeftino ali garantiram da super petka sa 200 ks se može vozit svaki dan bez problema.....

Ja garantiram da bi ju 80% ljudi sa 200ks zabilo u roku od 1 mjesec.

Link to comment
Share on other sites

Ja garantiram da bi ju 80% ljudi sa 200ks zabilo u roku od 1 mjesec.

Istina, treba znati to voziti..

Link to comment
Share on other sites

PROKLETSTVO ! :ljut:

stvarno su prokleto dobre....

ne kužim te spike da taj auto ne može biti za svaki dan....

pa s čim sam se ja vozio godinama?

s kojim se autom moj brat vozio godinama?

pa napravio sam valjda preko 80 000 km sa istim autom i nikad se nisam zapitao dali će me ostavit negdje...to nije nikad niti napravio

od prvih dana je bio na 1.1 bar i nikad ga nisam zatvarao,čak niti prije autoputa

mislim da si vlasnici ili majstori koji im rade aute naprave više štete nego si sam auto može napravit :frown:

potpuno se slažem s tobom...ja sam isto prošao puno s GTT-om i nikad me nije bilo strah oće me di ostavit...2 god i 2 ljeta sam je vozia,gazia,pazia i nikad me nije nigdi ostavila(oću reći sa bilo kojim kvarom kojeg sam imao došao bi do kuće)...jedino što sam imao lošeg mehaničara koji mi nije znao prominiti ni dihtung glave...bia sam 3x u ST, 5x u ŠI, 3x na Plitvicama i nikad se nisam boja otići na put s njom...taj auto koliko je god kompliciran toliko je i jednostavan

Link to comment
Share on other sites

ajmo anketu ljudi!

R5GTT - :hura:

ZGR5GTT - tog se i ja pomalo bojim, zato mi ne gine pola godine godina dana ućenja petke!

Link to comment
Share on other sites

Mene je GTT isto izvrsno sluzio.2-3 god sam ju vozio kao jedini auto.Utrke svakodnevno kao i duza putovanja.Najveci kvar koji sam imao sam si sam slozio.Nije ju dobro bas zavrtit blizu 8000 okretaja :roll: .Pogotovo sa skoro serijskim motorom.

Link to comment
Share on other sites

Mene je moja ph2 jebala do amena, a 86-a ph1 kad sam slozio motor i stavio original dijelove, motor nikad nista. Ali mi je rikavalo sve oko nje, zapalile su mi se obje (instalacija), releji za gorivo, pumpa goriva, podizačio, instrumenti, sve mi je riknulo na tom autu kaj je moglo riknut.

Al sam ubio 5 turbina, 4 kuplung seta (za volvo), jedno 10 dihtunga glave itd itd... I to sve u 3 - 4 godine... lol

uff, kad se samo sjetim majko draga... nije mi dobro, đubre staro.

MORAM GA OPET IMAT!!! :bigl: :bigl: :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Mene je moja ph2 jebala do amena, a 86-a ph1 kad sam slozio motor i stavio original dijelove, motor nikad nista. Ali mi je rikavalo sve oko nje, zapalile su mi se obje (instalacija), releji za gorivo, pumpa goriva, podizačio, instrumenti, sve mi je riknulo na tom autu kaj je moglo riknut.

Al sam ubio 5 turbina, 4 kuplung seta (za volvo), jedno 10 dihtunga glave itd itd... I to sve u 3 - 4 godine... lol

:oo:

Link to comment
Share on other sites

kako ljudi mogu ubit tako jednostavnu mašinu koja se u n/a varijanti uopće ne kvari...? to mi nije jasno...

Link to comment
Share on other sites

kako ljudi mogu ubit tako jednostavnu mašinu koja se u n/a varijanti uopće ne kvari...? to mi nije jasno...

Ne pričaj, jer ne znaš. Ne želim ti to što sam ja prošao, a to su neuki mehaničari koji su me financijski uništili, uništili auto i sve ostalo. Tako da... možeš ju ubit u sekundi... nek ti izmjeni dihtung glave, nek ti stavi govno od dihtunga, ne izmjeri visinu košuljica, gle, i ovo - nanovo. fergazer kao ti slažu, pa ti ima goriva u ulju, pa ti bude previsoka temp. ispušnih plinova, pa ti turbine dobivaju itd itd itd... Lako ti se može desiti da ćeš sve to prolaziti ako ti auto neće slagati netko ala Hrvoje i Domagoj ili Čardak, jer je to hrpa neukih idiota okolo koji misle da znaju sve, a ne bih im dao da mi dihtung glave promijene na R-4. ali ja sam bio mlad i naivan i mogli su me jebati, sada bi im odmah pucao u koljena da mi takve stvari rade kakve su mi se radile na autu...

Link to comment
Share on other sites

Istina, treba znati to voziti..

meni je taj auto bilo super jednostavno za vozit ali trenutno znam samo jednu koja se ponaša kao ispravan auto.......s tim da za nju treba jaka samokontrola jer nikad ustvari nisam svjestan koliko brzo auto ide,a ide!

naravno radi se o bratovom autu :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Ja garantiram da bi ju 80% ljudi sa 200ks zabilo u roku od 1 mjesec.

to je vjerojatno istina...

ljudi su navikli da se sa gasom do poda mogu proći svaki zavoj a auto sa 200 ks i 850 kg bi ih kaznio već na prvom :frown:

Link to comment
Share on other sites

Ne pričaj, jer ne znaš. Ne želim ti to što sam ja prošao, a to su neuki mehaničari koji su me financijski uništili, uništili auto i sve ostalo. Tako da... možeš ju ubit u sekundi... nek ti izmjeni dihtung glave, nek ti stavi govno od dihtunga, ne izmjeri visinu košuljica, gle, i ovo - nanovo. fergazer kao ti slažu, pa ti ima goriva u ulju, pa ti bude previsoka temp. ispušnih plinova, pa ti turbine dobivaju itd itd itd... Lako ti se može desiti da ćeš sve to prolaziti ako ti auto neće slagati netko ala Hrvoje i Domagoj ili Čardak, jer je to hrpa neukih idiota okolo koji misle da znaju sve, a ne bih im dao da mi dihtung glave promijene na R-4. ali ja sam bio mlad i naivan i mogli su me jebati, sada bi im odmah pucao u koljena da mi takve stvari rade kakve su mi se radile na autu...

sve se svede na lošu strojnu obradu, loš zamjenski dio, lošeg mehaničara, lošeg vlasnika itd... jer u principu to je govno od mašine koje mnogi u nedostatku znanja mistificiraju kao nešto posebno komplicirano :roll:

Link to comment
Share on other sites

meni je taj auto bilo super jednostavno za vozit ali trenutno znam samo jednu koja se ponaša kao ispravan auto.......s tim da za nju treba jaka samokontrola jer nikad ustvari nisam svjestan koliko brzo auto ide,a ide!

naravno radi se o bratovom autu :bigl:

usudio bih se reci da je mjenjač na petki najbolji mjenjač koji sam vozio!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

usudio bih se reci da je mjenjač na petki najbolji mjenjač koji sam vozio!!! ;)

nevjerojatno je da je identična stvar u gotovo svakom malo starijem renautu ali niti jedan ne radi dobro kao taj......ja sam jednog malo ozljedio ali kaj sam mu radio pa to je bilo strašno

poslije sam uložio ravno 198 kn u taj isti i nastavio sa strašnim :zubo:

Link to comment
Share on other sites

moja nije mjerodavna jer je ipak riječ o GTE-u, ali mogu samo reći da me je vjerno služila od 2001 godine na relaciji VD-ZG i nazad.

90% mojih problema sa autom su bili na struji, a i to mogu zahvaliti fuš majstorima koji su vidili laku zaradu i nikad nisu odradili posao za koji su bili plačeni

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.