Jump to content

R5 GTT


Canpi

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Na Petici bar nije tesko zamjeniti masinu :cool: Ali siva PH1 :hop: :hop: :hop::geek:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ima covjek doma za njega Zender Turbo maat 6x15 ET 40,bbs rm 6,5x15 ET 33,speeline itd. i onda pod zadnje nasarafi od opela ove...a ove GAZ gewinde ga spustaju jebacki,malo cak i previse...

Od kojeg opela su to gewinde? i jel treba puno kemije da se pripasu na Campusa?

post-9374-096441500 1354022552_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bilo je rijec o Opelovim 16" felgama. Gewinde sa slike su tipske za GTT PH2.

Ukoliko ides na sto jeftiniju varijantu gewindi onda uzmi samo neke noname prednje od Golfa MK1, a nazad ionako spustas na torziju ali mozes uzeti amortizere od Clia 1 posto su im tijela 2.5cm kraci od onih sa R5.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Bilo je rijec o Opelovim 16" felgama. Gewinde sa slike su tipske za GTT PH2.

Ukoliko ides na sto jeftiniju varijantu gewindi onda uzmi samo neke noname prednje od Golfa MK1, a nazad ionako spustas na torziju ali mozes uzeti amortizere od Clia 1 posto su im tijela 2.5cm kraci od onih sa R5.

Krivo skuzio onda recenicu :) a trazim neke prednje mk1 gewinde ali nikako da nesto naleti...valjda bude do ljeta :D a ovo za Clio1 zadnje amortizere, jel bi trebao onda pustati torzio da bi mogao pripasati te amortizere posto su kraci? ili je samo plug'n'play i odmah pada sa tim amortizerima?

Hvala na infu

Link to comment
Share on other sites

Torzija diktira visinu/nizinu auta tako da sa kracim amortizerima auto ne pada odmah kao neke zene upitnog kucnog odgoja. Amortizeri sa Clia 1 na R5 su "bolt on" i bolje "rade" na spustenom autu od vulgaris modela sa R5 zbog toga sto nece tako cesto mlatiti u granicnik i povrat (rebound) ce im bit malo brzi.

Link to comment
Share on other sites

Torzija diktira visinu/nizinu auta tako da sa kracim amortizerima auto ne pada odmah kao neke zene upitnog kucnog odgoja. Amortizeri sa Clia 1 na R5 su "bolt on" i bolje "rade" na spustenom autu od vulgaris modela sa R5 zbog toga sto nece tako cesto mlatiti u granicnik i povrat (rebound) ce im bit malo brzi.

:rotfl:

Hvala na infu :hura:

Edited by M4rk0
Link to comment
Share on other sites

Crvena, Candy Red, umro sam ! Poodavno sam negdje nasao fotke tog auta..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.