Jump to content

Clio Renaultsport 2.0 16V


BALEV

Recommended Posts

da nebi bilo da se gtt-ovci i ja sprdamo sa balevom evo i slike:

post-132-1178965114_thumb.jpg najnovije dostignuće u muzičkoj auto indistriji za db drag

post-132-1178965169_thumb.jpg televizor takoder najnovije dostignuće(crno-bijeli)

post-132-1178965375_thumb.jpg auto izvana

Edited by deki
Link to comment
Share on other sites

2deki: hvala na slikama da se ja nemoram trudit :klap:

Link to comment
Share on other sites

Balev je vidio koliko trebi(malo jesu starije ali jos uvijek mogu nedjeljom u crkvu) bari Deki u svome đipu pa ce i on probat sa vizualnim tjuningom posto nema za đipa:lool:

Link to comment
Share on other sites

Bilo bi šteta ovaj topic pretvorit u zafrkanciju i OT kad se radi ovakvom projektu.

Link to comment
Share on other sites

bit ce opis daljnjih događaja uskoro samo da elektroniku slozim.. :evil:

Link to comment
Share on other sites

evo malo novije postavke mog auta..

PIPERCAMS - bregaste osovine

UNICHIP - elektronika (meni osobno najlosije rijesenje ali drugog izbora nisam imao)

usisna grana - ure?ena i prosirena

zamasnjak - olaksan i balansiran (dodatno potokaren by R5GTT i ZGR5GTT)

K&N - filter zraka

auspuh Shacal - ostao isti

H&R - amortizeri na stelanje

Sparco Cromodora + toyo T1R 205/45/16

OZ FI Cup - Toyo R888 195/50/15

opleteni kocioni lajtunzi

ARAL racing brake fluid - trkace kociono ulje

sjedalo OMP

volan SPARCO

CUP straznji spojler

uklonjena klima i servo, vise manje sve je izva?eno iz auta.. i ceka subotu!!

slike slijede za koji dan..

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

160ks na kotacima i 230Nm izmjereno nakon svega..

Link to comment
Share on other sites

nije lose samo kad imas malo mjesta za okrenut je onda je strava..

Link to comment
Share on other sites

160ks na kotacima i 230Nm izmjereno nakon svega..

:hura:

Jako dobro imho! :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Jel se osjeti razlika, auto sad nemirniji sa novim bregastima ili???

Link to comment
Share on other sites

Jel se osjeti razlika, auto sad nemirniji sa novim bregastima ili???

Ne bi se trebalo osjetiti....radi se o stage1 bregastima, mislim da je 280 stupnjeva preklapanja ako ne i manje!

Mo

Link to comment
Share on other sites

da su bregaste i za rally auto se moze sloziti da radi potpuno mirno tako da bas ne razumijem cemu panika oko toga :??:

Link to comment
Share on other sites

da su bregaste i za rally auto se moze sloziti da radi potpuno mirno tako da bas ne razumijem cemu panika oko toga :??:

Hmmm, nisam to vidio, kad vidim onda ok. Ljudi koji se bave s time ka

Link to comment
Share on other sites

Ne bi se trebalo osjetiti....radi se o stage1 bregastima, mislim da je 280 stupnjeva preklapanja ako ne i manje!

Mo

Link to comment
Share on other sites

radi najnormalnije kao i prije.. jedino poslje 4500okr nije bas normalan kao prije :bigl:

Link to comment
Share on other sites

aj da zamjenim dekija:)daj slikice:)

Link to comment
Share on other sites

radi najnormalnije kao i prije.. jedino poslje 4500okr nije bas normalan kao prije :bigl:

Jedno pitanje....jel "kuckaju" bregaste kao šta englezi pričaju? I to da se to dešava samo na Piperu?

Link to comment
Share on other sites

Jedno pitanje....jel "kuckaju" bregaste kao šta englezi pričaju? I to da se to dešava samo na Piperu?

kuckaju na leru.. ali kaze Josip da se i njemu tako cuju, a on nema piper..

Link to comment
Share on other sites

Kolko je auto bio izmjeren prije promjena na tom dynu?

w

bio je ali valjci su su bili nesto izj.. sve u svemu razlika je cca 20ks

Link to comment
Share on other sites

da su bregaste i za rally auto se moze sloziti da radi potpuno mirno tako da bas ne razumijem cemu panika oko toga :??:

Nemaš pojma.

Link to comment
Share on other sites

kuckaju na leru.. ali kaze Josip da se i njemu tako cuju, a on nema piper..

Njemu ne kuckaju.Mislio je da kuckaju ali sve je normalno.

Link to comment
Share on other sites

bio je ali valjci su su bili nesto izj.. sve u svemu razlika je cca 20ks

Fino, fino.

A koliko si ga olakšao, tj. koliko je sad u ovakvom stanju auto te

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.