Jump to content

Prijave za cipanje


Guest DuCk

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pere

    10

  • kish89

    9

  • Coupe RS

    8

  • Damijan

    6

bok Rain imam jedno pitanje?

kako radi tibor posao jel sve ok jel se osjeti razlika i koliko daje garanciju...

jer vidim da svima sredujes kod tibora a svoj si chipo kod dasteka pa zato pitam

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

bok rain imam jedno pitanje?

kako radi tibor posao jel sve ok jel se osjeti razlika i koliko daje garanciju...

jer vidim da svima sredujes kod tibora a svoj si chipo kod dasteka pa zato pitam

Evo frende....imaš tu jaaako puno toga za čitat o chipanju, iskustva, cijene, sto stvari. Pa si uzmi pola sata i prošvrljaj.

Klik - Chipanje, dobra i loša iskustva

Rain ima neke druge razloge zašto je radio u Dasteka, ima i to negdje napisano. Uostalom, piggyback iz Dasteka je skuplji i trebai bi biti bolji od običnog remapa, nudi više mogućnosti i bolja je opcija. Ali je i 600€ naspram 200€ kod Tibora. Pa kako tko hoće i ima.

Link to comment
Share on other sites

bok rain imam jedno pitanje?

kako radi tibor posao jel sve ok jel se osjeti razlika i koliko daje garanciju...

jer vidim da svima sredujes kod tibora a svoj si chipo kod dasteka pa zato pitam

odi radije kod tibora, nemoj ići u dastek, dastek ima opasnih problema sa piggy back-om, dosta auta rikava u smislu neće upaliti, jel tak rain :zubo:

Edited by Ballistix
Link to comment
Share on other sites

2 gordini_pa nisam ti ja rain. :laugh:

Ja cu probati zamoliti tibora dali mi mo

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Cuo sam se sa Tiborom

Dogovor je sljedeci

S obzirom na jako puno ljudi koji su mu dosli na chipanje preko Renault foruma vise nije potrebna kvota od 5 ljudi

Tko zeli chipati, javi se meni sa nickom, imenom i prezimenom, te automobilom koji bi chipao (iskljucivo RENAULT), ja to javljam Tiboru te osoba dolazi na chipanje solo.

Nebitno kada, tj dogovori se s Tiborom kada tocno pase i jednom i drugom.

Dalje

Cijena

Za vas 5ero je cijena 200

Link to comment
Share on other sites

kod tibora ti je chipanje 200€ za članove kluba!!!

eto, uplati 150 krznenih, uzmi člansku, odi do tibora i eto ti popusta ;)

Link to comment
Share on other sites

ne govorim za 2.0 masinu vec za 1.2 i 1.4.....

da, 5 % snage se ne osjeti na 1.4 kao 5 % snage na 2.0 :zubo: :zubo: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

da, 5 % snage se ne osjeti na 1.4 kao 5 % snage na 2.0 :zubo: :zubo: :laugh:

Ali se ne mo

Link to comment
Share on other sites

da, 5 % snage se ne osjeti na 1.4 kao 5 % snage na 2.0 :zubo: :zubo: :laugh:

ne chipa se 2.0 radi 10 KS-a, nego se chipa radi pomicanje blokade...

seriski meni za zavoje je 3-ća " prejaka " prebrzo mi je razvrti, ja ubacim u četvrtu, a ono mrtva kobila...

e zato se blokada u trećoj digne sa 7200 na 7500-7600 i onda u četvrtoj nije više mrtva kobila, već ima dosta jucea za potegnut...

jesi sad shvatio :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Chipanje kod Tibora se i tekako osjeti na 182 tj na zuci kod nas.Za ostalo mogu samo reci da bih i ja to radio na svom 1,2 16v pa makar dobio i 5 konja ili manje,ali da bi bilo bolje bi.Dobitak me nije zanimao.To je vise nekako dobitak da se kaze nego sto se to toliko osjeti ;)

Link to comment
Share on other sites

Chipanje kod Tibora se i tekako osjeti na 182 tj na zuci kod nas.Za ostalo mogu samo reci da bih i ja to radio na svom 1,2 16v pa makar dobio i 5 konja ili manje,ali da bi bilo bolje bi.Dobitak me nije zanimao.To je vise nekako dobitak da se kaze nego sto se to toliko osjeti ;)

kak znas da se osjeti kada nisi vozio auto neposredno prije i poslije?

Link to comment
Share on other sites

kak znas da se osjeti kada nisi vozio auto neposredno prije i poslije?

a ko kaze da nisam?

Link to comment
Share on other sites

po tvojoj prici taj je auto skoro od starta cipan, a i tkao manju arzliku da osjetis moras auto voziti u razmaku odmah ili jednostavno imati taj auto, nije to tako veliko povecanje koliko ti to mislis, da je i 10 ks, to se na autu od 180ks ne osjeti tako drasticno

Link to comment
Share on other sites

po tvojoj prici taj je auto skoro od starta cipan, a i tkao manju arzliku da osjetis moras auto voziti u razmaku odmah ili jednostavno imati taj auto, nije to tako veliko povecanje koliko ti to mislis, da je i 10 ks, to se na autu od 180ks ne osjeti tako drasticno

Nije od starta bas ali se osjeti i to pogotovo sto mu je blokada pomaknuta ;)

A vjeruj mi da se osjeti.Nije ko na ibizi ali se osjeti...

Link to comment
Share on other sites

ne chipa se 2.0 radi 10 KS-a, nego se chipa radi pomicanje blokade...seriski meni za zavoje je 3-ća " prejaka " prebrzo mi je razvrti, ja ubacim u četvrtu, a ono mrtva kobila...e zato se blokada u trećoj digne sa 7200 na 7500-7600 i onda u četvrtoj nije više mrtva kobila, već ima dosta jucea za potegnut...jesi sad shvatio :zubo:
malo si krivo ovo opisao.. :fucka: malo mi se cini kriva definicija "cipanja" ili za sto se uopce taj izraz koristi tu na forumu..ja remap. ne bih ni radio da dobijem samo pomicanje blokade s tim.
po tvojoj prici taj je auto skoro od starta cipan, a i tkao manju arzliku da osjetis moras auto voziti u razmaku odmah ili jednostavno imati taj auto, nije to tako veliko povecanje koliko ti to mislis, da je i 10 ks, to se na autu od 180ks ne osjeti tako drasticno
osjeti se, vjerum mi ;) a nije ni toliko bitno 10ks ili koliko vec nego to koliko je auto zivlji nakon remap-a Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

ne chipa se 2.0 radi 10 KS-a, nego se chipa radi pomicanje blokade...

seriski meni za zavoje je 3-ća " prejaka " prebrzo mi je razvrti, ja ubacim u četvrtu, a ono mrtva kobila...

e zato se blokada u trećoj digne sa 7200 na 7500-7600 i onda u četvrtoj nije više mrtva kobila, već ima dosta jucea za potegnut...

jesi sad shvatio :zubo:

nisam shvatio, ali nisi ni ti. Balev ti je dobro rekao :plazi:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.