Jump to content

Anketa: Aftermarket dijelovi na vašem autu


Coupe RS

Recommended Posts

Ponukan različitim mišljenjeima par forumaša stavljam anketu da vidim vaše mišljenje o neatestiranim dijelovima ili dodatcima bez potrebnih certifikata na vašem automobilu. Pri tome mislim plinske instalacije, felge neodgovarajućih dimenzija, gume neodgovarajućih dimenzija, ispušne sisteme koji nisu za cestovnu upotrebu itd.

Link to comment
Share on other sites

Imam SOLE i kao da je sve atestirano ili ima certifikate :plazi:

Imam i ja Sole. Od federa sam dobio neki TuV ceritifikat, kao i od felgi.

Link to comment
Share on other sites

plin - atestiran

spojler - imam certifikat

Ostalo je na

Link to comment
Share on other sites

felge,kazu mi da moram radit atest za 15" sta meni nikako nije jasno.... i necu ga radit..... i imam gljivu sa TUV certifikatom....

Link to comment
Share on other sites

Anti laser - ima certifikat :bigl:

Parking senzori također.

Link to comment
Share on other sites

Meni je osobno u cilju jednog dana kad prestanem ulagat u auto(to postoji :??::zubo: ) otić u centar za vozila i sve "legalizirat", gušt je imat nabrijan auto, a paralelno s tim papire u ladici koje u "roku sad" izvadiš kad te štrumfovi zaustave, te im odmah zatvoriš usta po pitanju "sigurnog vozila na cestovnu uporabu" :smile:

Link to comment
Share on other sites

"sigurnog vozila na cestovnu uporabu" :smile:

Mislim da je to nemoguće dok god je Hrci za volanom! :zubo:

Ja imam zasad skoro serijski auto, samo je zadnji lonac neki "sporcki" ako izuzmemo one Silverstar

Link to comment
Share on other sites

da, ali za svaki posebni dio koji je ugradjen (amortizeri, felge, gljiva..) bi se trebao radit atest ili kad je auto recimo gotov pa se atest radi kao jedna cijelina?? mislim ako se radi atest za svaki posebni dio da bi to bila malo skuplja pita od pleha ili nije tak?

inace glasao sam za neki su sa i neki su bez, radi se na tome, a htio bi iisto imati sve kako se spada, da me neki lokalni iskompleksirani serif ne moze zezat kak se njemu hoce :hey:

Edited by malji
Link to comment
Share on other sites

odgovor pod br.3

plin - nemam atest jer je to stari sistem pa se nemre atestirati :plazi:

Link to comment
Share on other sites

da, ali za svaki posebni dio koji je ugradjen (amortizeri, felge, gljiva..) bi se trebao radit atest ili kad je auto recimo gotov pa se atest radi kao jedna cijelina?? mislim ako se radi atest za svaki posebni dio da bi to bila malo skuplja pita od pleha ili nije tak?

Po njihovoj logici tebi vozilo nije tehnički ispravno dok nije atestirano već sa prvom modifikacijom. Normalno je da ćeš pričekati da završiš planove osim ako se to neće previše odu

Link to comment
Share on other sites

^^e hvala ti, onda i nije tak grozno jel bas me zanimalo dal bi me cimali da moram placati za svaki dio poseban atest tj 1000 kn po nekoj modifikaciji

Link to comment
Share on other sites

^^e hvala ti, onda i nije tak grozno jel bas me zanimalo dal bi me cimali da moram placati za svaki dio poseban atest tj 1000 kn po nekoj modifikaciji

Bez brige, to sam i ja mislio. Oni ti moraju u jednom pregledu za istu cijenu sve obaviti!

Link to comment
Share on other sites

plin- bez atesta i lastin auspuh, bez certifikata... :lool::fucka:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.