Jump to content

Tuning ovjesa vašeg Renault-a


ZD1400RT

Recommended Posts

Sorry al sem ako ste mjerili debljine svake opruge ventila, i mjerilo krutost istih te tlak na kojem se kolko otvara onda ne mozete to tako cvrsto tvrditi..

Ps sama cinjenica da je skracen stup i ujedno i ukupan radni hod amortizera zahtjeva "tvrdje" ventile.

Da ste ih stavili na stol i mjerili odziv (na stroju) pa da kazes da su identicni onda bi imalo smisla napisamo

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Milan mi je jak igrač.

Nema zahebancije s njim.

Potpis na sve napisano.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

B6/B8 razlika B12 je šta B12 ima malo duži stup.

B6/B8 ipak malo tvrđi amortizer od B12.

Vozio oba na svom cliu pa sam imao prilike ispobati makar B12 možda ipak mi nekako bolje radi bez obzira šta je malo mekši sa istim federima.(moje iskustvo pošto mi Rene nije htio sponzorirati za trkači B8 :rotfl: )

20181002_082514.thumb.jpg.8a97b3cd499c22deb40077182feb9e8c.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, zeko said:

Ja gledam b8 za dustera plus eibach opruge.

Steta je to tak rano mijenjati dok su amortizeri jos novi i dobro rade. Bar po meni.

Link to comment
Share on other sites

On 03. 10. 2018. at 20:11, LeoRS said:

Steta je to tak rano mijenjati dok su amortizeri jos novi i dobro rade. Bar po meni.

Pa i nije, puno se dobije na handlingu.

 

Usput, the fuck, za Dustera postoje B8, a za Lagunu Coupe ne? ?

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, IcyTexx said:

Pa i nije, puno se dobije na handlingu.

 

Usput, the fuck, za Dustera postoje B8, a za Lagunu Coupe ne? ?

Za dustera su dtugaciji off road, ali i meni ni ja nez zasto postoje za dustera. Znam da je laguna coupe malo al kolko ljudi osim zekana ide to stavljat ?

Link to comment
Share on other sites

Ma ne postoje nikakvi ni za običnu Lagunu III, koliko znam. ?

A baš na njoj su Renault i KYB napravili skakutajuće remek-djelo. Pa baš bih očekivao da ima neki pošten aftermarket ovjes, baš zato... Auto niti je udoban, niti dobro leži. Kad metneš kraće opruge, onda malo bolje leži, ali je i dalje nedudoban, uz dodatak lupanja preko svake mrvu veće rupe na cesti. Iiii onda krene skakutati.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, IcyTexx said:

Ma ne postoje nikakvi ni za običnu Lagunu III, koliko znam. ?

A baš na njoj su Renault i KYB napravili skakutajuće remek-djelo. Pa baš bih očekivao da ima neki pošten aftermarket ovjes, baš zato... Auto niti je udoban, niti dobro leži. Kad metneš kraće opruge, onda malo bolje leži, ali je i dalje nedudoban, uz dodatak lupanja preko svake mrvu veće rupe na cesti. Iiii onda krene skakutati.

Ja sam se provozao u laguni gt i dost je tvrdo a amortizeri bas tak, skakucu i nije neka sreca. Nisam pametan sta cu s tim. Ne kupujem lagunu ak ne nadem dobre gewinde neke.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, IcyTexx said:

Ma ne postoje nikakvi ni za običnu Lagunu III, koliko znam. ?

A baš na njoj su Renault i KYB napravili skakutajuće remek-djelo. Pa baš bih očekivao da ima neki pošten aftermarket ovjes, baš zato... Auto niti je udoban, niti dobro leži. Kad metneš kraće opruge, onda malo bolje leži, ali je i dalje nedudoban, uz dodatak lupanja preko svake mrvu veće rupe na cesti. Iiii onda krene skakutati.

Nasao sam kw v1 za lagunu sedan. Tak da reko bi da je to isti vrag, mislim da smo spaseni ?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, LeoRS said:

Nasao sam kw v1 za lagunu sedan. Tak da reko bi da je to isti vrag, mislim da smo spaseni ?

Pitat ću BB na sljedećem servisu za tjedan dana, oni su htjeli ugraditi neke jednom čovjeku. Tada se nisam interesirao previše jer sam bio zadovoljan (taman sam bio ugradio nove opruge i nove amortizere, al brzo se to razmrdalo) - išao sam mu dati da proba vozit mojeg s H&R jer je htio spustit svoju V6 dCi Coupe.

Eh, ako je moguće, da sam znao ranije - ne bih išao na H&R i KYB. Napravio sam samo cca 20k km od tad, i već neko vrijeme nisam zadovoljan. Vidjet ću kaj će reći.

Frend je izvana uzeo E92 325i - imao je gore stock stare amortizere s 120k km i previše spuštajuće H&R Super Sport - auto je bio em udobniji (a doslovno su mu kotači bili u karoseriji), em je bolje ležao od Lagune Coupe. Prestrašno. Sad je metnuo KW Street Comfort, bolesno je dobro u usporedbi s Lagunom.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, IcyTexx said:

Pitat ću BB na sljedećem servisu za tjedan dana, oni su htjeli ugraditi neke jednom čovjeku. Tada se nisam interesirao previše jer sam bio zadovoljan (taman sam bio ugradio nove opruge i nove amortizere, al brzo se to razmrdalo) - išao sam mu dati da proba vozit mojeg s H&R jer je htio spustit svoju V6 dCi Coupe.

Eh, ako je moguće, da sam znao ranije - ne bih išao na H&R i KYB. Napravio sam samo cca 20k km od tad, i već neko vrijeme nisam zadovoljan. Vidjet ću kaj će reći.

Frend je izvana uzeo E92 325i - imao je gore stock stare amortizere s 120k km i previše spuštajuće H&R Super Sport - auto je bio em udobniji (a doslovno su mu kotači bili u karoseriji), em je bolje ležao od Lagune Coupe. Prestrašno. Sad je metnuo KW Street Comfort, bolesno je dobro u usporedbi s Lagunom.

Vjerujem. Ja sam makno cup ovjes i stavio b14 i preporod, a cup nije los, dapace dobar je. Tak da znam sta mislis. Ako ti se da dodi na bilu jednom pa da me provozas u laguni, bas me muci ta coupe, a nisam se nikad vozio, a ja castim megicem ?

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, LeoRS said:

Vjerujem. Ja sam makno cup ovjes i stavio b14 i preporod, a cup nije los, dapace dobar je. Tak da znam sta mislis. Ako ti se da dodi na bilu jednom pa da me provozas u laguni, bas me muci ta coupe, a nisam se nikad vozio, a ja castim megicem ?

Budemo se culi, nakon kaj rijesim ovo s BB i ispitam ih. ?

4 hours ago, LeoRS said:

Nasao sam kw v1 za lagunu sedan. Tak da reko bi da je to isti vrag, mislim da smo spaseni ?

Jesi siguran - ja ne nalazim? Ima samo za Lagunu II. ?

Link to comment
Share on other sites

On 02. 10. 2018. at 16:11, kugla27 said:

B6/B8 razlika B12 je šta B12 ima malo duži stup.

B6/B8 ipak malo tvrđi amortizer od B12.

Vozio oba na svom cliu pa sam imao prilike ispobati makar B12 možda ipak mi nekako bolje radi bez obzira šta je malo mekši sa istim federima.(moje iskustvo pošto mi Rene nije htio sponzorirati za trkači B8 :rotfl: )

 

B12 nije nikakav amortizer

b12 je Bilstein set amortizera i opruge (bilstein b8 amortizer i eibach sportline opruga)

l može biti set s prokit ili sportline oprugama, eibach, a amortizer je uvijek b6/b8 koji su identični samo je razlika u visini jer je b6 za prokit a b8 za niže opruge, sportline

Link to comment
Share on other sites

Fluence na H&R i tvornickim amort... nije neka sreca sto se tice udobnosti također skakuce ali i drzi cestu dobro. A neke druge opcije nema da se taj wheel gap dovede u normalu. Tvornicki ovijes i 205/55/16 izgleda strasno

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Jel ima tko iskustva s KYB Ultra SR amortizerima? Cini mi se da mi se blizi zamjena i naletio sam na te amortizere, ali me zanima kolika je razlika u odnosu na neke obicne verzije?

Volim se tu i tamo provozat po zavojima, ali ipak ne zelim zrtvovat previse udobnosti prema tome da mi je ipak 90% voznje u gradu po rupama, lezecima itd.

Link to comment
Share on other sites

Dosta Hondaša ih uzima u kombinaciji sa Pro kitom, nitko se još nije žalio

Link to comment
Share on other sites

A sa serijskim oprugama? Opruge ne bih mijenjao, pogotovo jer je iza torzija pa ni ne znam kako se snizava, a niti sam spreman trosit lovu na to.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Lucky_ZG said:

A sa serijskim oprugama? Opruge ne bih mijenjao, pogotovo jer je iza torzija pa ni ne znam kako se snizava, a niti sam spreman trosit lovu na to.

A za koji auto je to?

Link to comment
Share on other sites

A za koji auto je to?
Pezo 206

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 26. 03. 2019. at 16:24, Lucky_ZG said:

Jel ima tko iskustva s KYB Ultra SR amortizerima? Cini mi se da mi se blizi zamjena i naletio sam na te amortizere, ali me zanima kolika je razlika u odnosu na neke obicne verzije?

Volim se tu i tamo provozat po zavojima, ali ipak ne zelim zrtvovat previse udobnosti prema tome da mi je ipak 90% voznje u gradu po rupama, lezecima itd.

Dosta tvrđi od Excel-G.

Ne možeš biti pošten i jeben.

Edited by Raptor6767
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.