Jump to content

Tuning ovjesa vašeg Renault-a


ZD1400RT

Recommended Posts

ne kuzis sta hocu rec, 

 

ako imas gevinde koje nemaju jos dodatno da mijenjas tlak plina u njima, imas oprugu koja je konstantne tvrdoce, ta tvrdoca odgovara samo jednoj visini voznje, jer ako je nize namjesteno, auto je premekan, tj ima prevelik hod u odnosu na kolko amortizer ima hoda te kolko ima mjesta pod branikom ili od auta do poda i tu najcesce ljudi voze po onim gumama sto stite osovinu amorta jer opruga nije ni blizu ovoljno kruta da na min visini zadrzava auto.

ako se vozi pak iznad te visine koja je idealna, opruga nam je pre kruta, i auto je tvrd a vozis se visoko. e sad ako si i blizu te idealne tocke koja je dobivena po tvrdoci opruge, i drzis se iste, onda ti je isti drek uzet oprugu krutosti i visine koju ti zelis i amortizer s podesivim tlakom u istom. i onda tako mozes mijenjati tvrdocu opruge i sve parametre a nalazis se na visini koja ti odgovara. i taj navoj ti je apsolutno nepotreban.

 

to sto na balkanu nemas dobar ovjes ako nemas gevinde, i ako imas ovjes od 1000€ , je vec drugi par rukava i u tu raspravu ne zelim ulaziti. 

Link to comment
Share on other sites

A kw zracni ovijes :)

Sami vrh :p

Pa si dizes i spustas koliko hoces kada hoces za sve namjene. Ali naravno i cijena je auta. Pa ga zato neces vidjeti na nekom renolu ili autu nizeg cjenovnog ranga. Ali zato kada to probas na quatro porte-u. Pf.... ja vozim limenku. Ma sta limenku role vozam. Hahahahha

Link to comment
Share on other sites

cek kome od svih nas to odgovaras ? 

 

i osobno gewinde su uglavnom znatno losije od fiskno spustenih amorta + opruge. 

slažem se

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

jeli imao tko iskustva sa eibach pro kit oprugama ?? čitao sam malo po drugim forumima i govore da ne spuštaju onoliko koliko deklariraju te da su jako tvrdi,sad s druge strane govore da se udobnost ne naruši puno,te da dobro čučne..

Link to comment
Share on other sites

Nazalost malo oprugara ce napraviti dobre opruge, vecina ih propadne jer nisu dobro tehnoloski obradjene. Bolje ici na provjerenu kvalitetu i gotove kitove.

Link to comment
Share on other sites

pa naruci opruge po mjeri ko ja, samo nemoj u rio zagreb. ima jos ja mislim 2, 3 firme koje rade tako

Zašto ne uzimati od RIO Zagreb? Jel bilo kakvih problema s njima?

Link to comment
Share on other sites

ma ne,kupio bi rađe provjerene opruge tak da nemam problema ko i ti zekane..

zec ti je dal radit opruge u RIO zagreb i nije uopče zadovoljan s njima,ali to će ti on bolje reči..

Link to comment
Share on other sites

Zašto ne uzimati od RIO Zagreb? Jel bilo kakvih problema s njima?

katastrofa opruge. pregusto su ih napravili i zavoji mi nabijaju jedan u drugoga. morao sam termobuzir stavljat da ne nabija. a to znaci skidanje opruga svakih 3, 4 mjeseca i ponovno stavljanje buzira. 800kn bacio 

Link to comment
Share on other sites

jeli imao tko iskustva sa eibach pro kit oprugama ?? čitao sam malo po drugim forumima i govore da ne spuštaju onoliko koliko deklariraju te da su jako tvrdi,sad s druge strane govore da se udobnost ne naruši puno,te da dobro čučne..

Imao ih godinu dana na 197ici.

Tvrđe od stock, auto "čučne" nekih 2.5-3cm. Dakle, deklarirano. Dapače, uvijek malo više čučnu.

Link to comment
Share on other sites

jeli imao tko iskustva sa eibach pro kit oprugama ?? čitao sam malo po drugim forumima i govore da ne spuštaju onoliko koliko deklariraju te da su jako tvrdi,sad s druge strane govore da se udobnost ne naruši puno,te da dobro čučne..

Imam ih ja na autu. Na Meg coupe spustaju samo 15mm tako da je tesko uocit neku preveliku vizualnu razliku (sad je kakav bi trebao biti stock). Malo je tvrđi, ali zato drži odlično u zavoju. Preporuka

Link to comment
Share on other sites

e hvala vam puno..mislim da će kod mene sjest kako treba pošto je 1.9 pod haubom..

Link to comment
Share on other sites

Imam Eibach koji spušta 3 cm već nekoliko godina na Cliu III i zadovoljan sam. Na udobnosti sam izgubio koliko sam i očekivao, najviše se to osjeti na lošim cestama u gradu, na vrlo malim brzinama. No zato, na većim brzinama auto puno bolje upija neravnine, a zauzvrat nudi daleko bolju kontrolu nad karoserijom. Rekao bih da količina gripa najviše ovisi o gumama, no sa Eibachom je puno veće povjerenje kod vožnje na nož, a auto je poslušniji i zabavniji. 

Link to comment
Share on other sites

 zna li netko mozda da li koni sport amortizeri mogu podnijet opruge od -45?

I da li prilikom stelanja tvrdoce kotaci moraju bit u zraku.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Clio 3, 1.2 16V, 5vrata

serijski amortizeri + Eibach pro kit na alu felgama 15"

malo tvrđi, manje se naginje,malo se više osjete rupe - zanemarivo, malo tvrđiu na volanu, uglavnom bolje nego serijala

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdrav

 

hocu scenic-a ph2 nazad spustit ali ima one glupe torzionke mi smo probali ali ne ide jel ima netko iskusan iz zg i okolice da to napravi

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vide?? Pa valjda treba pocupat torzije van a one zapeknu. No tu udarni izbijac dusu dao. A prije toga pospricat s wd40 npr

Link to comment
Share on other sites

zadnju torziju? pa to nije problem za napravit, jedino ako se vide nisu jako zapekle :D

 

znam da nije problem ali treba neko iskusan da to odradi

Link to comment
Share on other sites

znam da nije problem ali treba neko iskusan da to odradi

najteze kod torzija je namjestit ih da budu tocno u ravnini. ja sam se na ax-u oko toga namucio jer nisam imao pravi alat. ali mislim da ti je oko 300kn cijena da das nekome da napravi. tako je barem bilo tu kod mene

Link to comment
Share on other sites

Najveci posao ju je rastaviti ako je zapekla. Malo mozganja i moze se lijepo poravnat. Frendu smo spustali pug206. Auto je bio star 3 godine a most toliko zapecen da je za ne povjerovat. Spojeve namastili i za godinu dana ga rastavili bez ikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

jbg treba se sjetiti podmazat, nije mi jasno zasto tvornica to pusti van na "suho"...

 

Link to comment
Share on other sites

jbg treba se sjetiti podmazat, nije mi jasno zasto tvornica to pusti van na "suho"...

 

Zato jer će "preživjeti" garanciju a dalje ih boli k

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.