Jump to content

ESP


ZorcJ

Da kupujete novi auto, da li biste doplatili za ESP?  

89 members have voted

  1. 1. Da kupujete novi auto, da li biste doplatili za ESP?

    • Da
      48
    • Ne - mislim da je ESP nepotreban
      13
    • Ne - mislim da je ESP preskup
      18
    • Ne - mislim da je ESP preskup i nepotreban
      4


Recommended Posts

Potaknut sa tekstom na jednom topicu interesira me, da sutra kupujete auto, da li biste doplatili cca 5500 kuna za ESP?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cardak

    17

  • LagunaGT

    11

  • DU-roller

    8

  • Coupe RS

    5

5500kn mi se malo puno čini, ali doplatio bi.

Dovoljno je da me samo jednom spasi i već se isplatio.

Link to comment
Share on other sites

U Mazdi3 od staraca ima ESP, koji se zove DSC (ako je to to), i redovito ga gasim kada sjedam za volan jer nevjerovatno ubija osjećaj zadovoljstva za volanom. Po kiši zna pomoći, ali dobrim vozačima koji znaju 'gdje su ima kotači' to nije prijeko potrebno. Dakle, opet se radi o tome kako taj 'ESP' radi. Ako je agresivan kao u Mazdi, 5500kn bi potrošio na recimo xenon...

Link to comment
Share on other sites

Smatram da je dobra stvar, samo pod uslovom ako mo

Edited by Exception
Link to comment
Share on other sites

Ja bih ga uzeo, ali vise zbog ASRa posto mi on zaista treba kada idem na skijanje.

Link to comment
Share on other sites

uzeo bih ga, ali bi isto volio da ima opciju da se moze iskljuciti...

Link to comment
Share on other sites

Megy ima ESP, ne kupujem vise auto bez ESPa.. (a i ASR je jako koristan po snijegu.. a to vecinom dolazi u paketu..)

Link to comment
Share on other sites

Dobra stvar ali skupa....dobio sam ga s autom i uključen mi je kad se normalno vozim, kad sam zavaljen u sjedalo, kad vozim jednom rukom i općenito kad sam laganini opušten za volanom pa ne bih mogao reagirati kako treba da se nešto iznenadno desi kao šta mo

Link to comment
Share on other sites

ESP- Ekonomski segledano, preskupo :lool::hahahe::hahahe::lool:

ESP :help: , ESP :fuck:

Link to comment
Share on other sites

Zasto?

Zato šta i na najmanje proklizavanje (start sa semafora, propustio si pješaka....) reagira oduzimanjem gasa pa onda opet moraš pa

Link to comment
Share on other sites

Zato šta i na najmanje proklizavanje (start sa semafora, propustio si pješaka....) reagira oduzimanjem gasa pa onda opet moraš pa
Link to comment
Share on other sites

Meni ne treba! Nemam ESP, ABS, klimu, blokadu, hlađene pretince, senzore, ne blica mi ovo, ne blica mi ono i dobro mi je! :)

Link to comment
Share on other sites

Po ovim tvojim primjerima, ili su jako loše gume ili je ovjes pretvrd za seriske postavke ESPa ili je kod mene totalno "drugačije" podešen ESP.

Ceste u Dalmaciji su puno drugačije nego Zagrebačke, o tome se radi. Dok asfalt gore grize ali ima previše rupetina, asfalt je na moru ugodan bez većih rupa ali gladak kao ogledalo...

Link to comment
Share on other sites

Ja bih ga doplatio, sigurnosti nikad dosta! Na sadašnjim autima ga nemam, Bogu hvala još mi nikad nije jako zatrebao (ASR jest više puta), ali na idući auto obavezno ide, makar bio i mali twingo TCE 100 :)

Link to comment
Share on other sites

Po ovim tvojim primjerima, ili su jako loše gume ili je ovjes pretvrd za seriske postavke ESPa ili je kod mene totalno "drugačije" podešen ESP.

Do sada mi se na suhom nikada nije dogodilo da auto "posustane" nakon što malo jače startam (na semaforu ili bilo gdje drugdje).

Sad me baš zanima jel je moguće da 172 i 182 imaju različito podešen ESP? Da li je to moguće?

Ovjes na mom autu je serijski....dakle sigurno je mekše podešen nego tvoj na cup-u.

Gume su nove, nikad starije od godinu dana. Ove GY F1 su kupljene u 3. mjesecu ove godine.

Asfalt je tu dosta klizav, to mi smeta....a i inače je tvoj auto ni

Link to comment
Share on other sites

Mislim da Cup ima nešto drugačije podešen ESP od običnih RS-ova, tj. malo je tolerantniji prema proklizavanju i zanošenju.

Ja bih uzeo ESP, ali bi volio da se mo

Link to comment
Share on other sites

a uzeo bih ga...pun k... kosta al kak je reko psyko jednom nek spasi i to je to....nekak bi skrpo 55000 kunica

Link to comment
Share on other sites

Ovjes na mom autu je serijski....dakle sigurno je mekše podešen nego tvoj na cup-u.

Gume su nove, nikad starije od godinu dana. Ove GY F1 su kupljene u 3. mjesecu ove godine.

Asfalt je tu dosta klizav, to mi smeta....a i inače je tvoj auto ni

Link to comment
Share on other sites

Hvala sto glasate i pisete .... Za sada rezultat lagano naginje na jednu stranu, ali je jos izjednaceno .... :)

Na Modusu ESP ide sa ASR-om i meni se ne dogadja ono sto je netko napisao - ne semaforima auto krene bez ikakvog usporavanja i hopsanja, a nema niti proklizavanja ako naglo otpustis spojku .... U svakom slucaju - mislim da je to odlicna doplata (ali ne treba ocekivati cuda i precjenjivati mogucnosti - elektronika nija svemoguca

Link to comment
Share on other sites

nebih nadoplatio na srednjoj klasi auta kao sto je Clio, preskup je...

mislim da je abs i onaj ojacivac sile i raspodjela sile cisto dovoljno :hura:

Link to comment
Share on other sites

mislim da je abs i onaj ojacivac sile i raspodjela sile cisto dovoljno :hura:

dok te ne zarotira u zavoju na mokroj/zaleđenoj/masnoj/pješćanoj/izlizanoj podlozi... :zubo:

Link to comment
Share on other sites

dok te ne zarotira u zavoju na mokroj/zaleđenoj/masnoj/pješćanoj/izlizanoj podlozi... :zubo:

ne kazem da je nemoguce ;)

ali u 8 godina voznje nije mi se NIKADA to desilo ;)

ja sam takav, kakve got da imam odlicne gume, pazim kako vozim i posebno pazim na zavoje po mokrom/vlaznom/skliskom vremenu :hey:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.