Jump to content

Laguna Coupe


K9K

Recommended Posts

ja sam sad bio na probnoj voznji... 3.0 dci V6 ...automatik...objektivno gledano motor vuce odlicno i jako je tih (auto ima 20000km)...medjutim dizel ko dizel spori odaziv na gas i nedostatak veceg broja okretaja i samim time nekog lijepog zvuka iz auspuha - to jednostavno nije nesto sto bih ja vozio...a automatika u tom osjecaju samo dodatno odmaze jer u osnovi ta tromost i neodaziv na gas se samo jos multipliciraju...

ali to se lako rijesi kupnjom 2.0T ili 3.5 V6 modela s manualnim mjenjacem... :-)

ostalo? izgled je suvisno komentirati...lici na Astona i to je u mojim ocima vrh...voznja sama po sebi vrhunski udobna tiha i brza...pravi punokrvni GT za kruzing magistralama i autoputevima...lezanje u dugim zavojima uz 4WS cisto jedno savrseno iskustvo i iskreno treba se puno potruditi da se dodje do granice...potpuno u rangu s mojim CS3...sto me ugodno iznenadilo...okretanje pri malim brzinama je poseban osjecaj i jako pomaze u gradu...kratki zavoji su nesto gdje ne briljira, ali boze moj, za to nije ni namjenjen...za to postoji CS3...

uglavnom volio bih probati 3.5V6 s manualcem da vidim koliko je onda osjecaj gusta za volanom blizu CS3 (jer s ovim motorom to ipak nije usporedivo)...ovako je dobro, ali motor i mjenjac su ga ubili i to se osjeti...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lagunaCoupev6

    62

  • Safrane

    25

  • rimA

    24

  • dolac

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

3.5 V6 model se ne nudi sa manualnim mjenjačem. Trebaš probati voziti auto u manualnom modu (kada ti sam mijenjaš brzine onda kad želiš) držati gas 90% pritisnut da ne aktiviraš kick-down funkciju koju kontrolira računalo. Ako se voziš na taj način auto ostavlja drukčiji dojam pri bržoj vožnji nego kada sve prepustiš kontroli kompjutera.....

Link to comment
Share on other sites

nisam ga ni micao iz manualnog moda...no i tome unatoc, prebacivanje brzina je daleko presporo i tromo i jednostavno gusi auto...

3.5 se ne nudi s manualcem u hr...a sto je vani? jer ako ga uopce ne proizvode s manualcem onda sam prilicno siguran da je 2.0T bolja, brza i startnija opcija...jer bilo koji motor s ovakvim automatikom je za penzionere...

Link to comment
Share on other sites

Čitaj: LAGUNA COUPE 3.5 V6 NE POSTOJI U KOMBINACIJI SA MANUALNIM MJENJAČEM NIGDJE,NE NUDI SE NIGDJE,NE PROIZVODI SE NIGDJE!

Ovo za penzionere je diskutabilno,ali to je već stvar ukusa i poimanja. To ionako nije auto iz game Sport,a pogotovo ne za ekipu kao što su Raptor,Rudy,Racer i ostali (oprostite ako sam nekoga zaboravio nabrojati).

Link to comment
Share on other sites

za "sportase" jedino 2.0T dolazi u obzir i to sa Elia tuningom od 250KS navise,,,

za sve ostale coupe "drajvere" sestak...sto znaci AT mjenjac (dizel iuli benzinac....ovisi o osobnim afinitetima).

Jos jednom napominjem...AT mjenac je dobar, no softwer je totalna banana i zastario. Ventili AT mogu osjetno brze raditi, mozda fali premoscenje i u drugoj brzini, ali opet.... :bigl:

2Hans: kolko sam skuzio jedan te isti softac za AT se upucava u sve aute koji imaju isti mjenjac...bez obzira jel to 2.2 dci ili 3,5 V6, ili :??:

Link to comment
Share on other sites

ostalo? izgled je suvisno komentirati...lici na Astona i to je u mojim ocima vrh...voznja sama po sebi vrhunski udobna tiha i brza...pravi punokrvni GT za kruzing magistralama i autoputevima...lezanje u dugim zavojima uz 4WS cisto jedno savrseno iskustvo i iskreno treba se puno potruditi da se dodje do granice...potpuno u rangu s mojim CS3...sto me ugodno iznenadilo...okretanje pri malim brzinama je poseban osjecaj i jako pomaze u gradu...kratki zavoji su nesto gdje ne briljira, ali boze moj, za to nije ni namjenjen...za to postoji CS3...

ako ti nije problem da objasnis sta ti to znaci da ne briljira u kratkim zavojima (u cemu je problem)... jer najvise s cim su se hvalili kod ovog sustava 4ws je agilnost vozila koja bi po njima trebala biti kao i u malog clia...

zanima me jer planiram uzeti ovu lagunu u 11mjesec (s 2.0 turbo 205 ks)...

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

Malo bla�ža vrarijanta:

lagunacoupeupdatexw6.jpg

Isuse kako ovo dobro izgleda!! Je da je PS radio ! ali auto je strava!!

Link to comment
Share on other sites

2Hans: kolko sam skuzio jedan te isti softac za AT se upucava u sve aute koji imaju isti mjenjac...bez obzira jel to 2.2 dci ili 3,5 V6, ili :??:

E sad to nisam 100% ziher jer čim je drugi motor uparen na taj mjenjač automatski je drugi kataloški broj softvera. Ali čisto sumnjam da je isti softver ako je različita snaga,moment,radna karektiristika motora...

Link to comment
Share on other sites

E sad to nisam 100% ziher jer čim je drugi motor uparen na taj mjenjač automatski je drugi kataloški broj softvera. Ali čisto sumnjam da je isti softver ako je različita snaga,moment,radna karektiristika motora...

uspio sam dobiti fajlove za 2,2 dci i za 2.0 (laguna) i usporedio...sve je isto osim verzija...sve ostale vrijednosti su potpuno iste....

Dosta je HEX usporediti fajlove...

Link to comment
Share on other sites

ako ti nije problem da objasnis sta ti to znaci da ne briljira u kratkim zavojima (u cemu je problem)... jer najvise s cim su se hvalili kod ovog sustava 4ws je agilnost vozila koja bi po njima trebala biti kao i u malog clia...

zanima me jer planiram uzeti ovu lagunu u 11mjesec (s 2.0 turbo 205 ks)...

trebala biti ko u clia...nije bas...masa se uvijek osjeti...mada istina je da je puno bolje od ocekivanog...nije nesto sto bi te trebalo brinuti pri kupnji...to nikako...bar iz moje perspektive...

@ hans & lagunav6 : ok...shvatio sam za automatiku...covjek se moze samo nadati...velika steta sto nema manualni...a iz perspektive vozaca da li je losem automatiku kriv mjenjac ili software? boli me tuki...poanta je...spor je i gusi auto...

Link to comment
Share on other sites

trebala biti ko u clia...nije bas...masa se uvijek osjeti...mada istina je da je puno bolje od ocekivanog...nije nesto sto bi te trebalo brinuti pri kupnji...to nikako...bar iz moje perspektive...

@ hans & lagunav6 : ok...shvatio sam za automatiku...covjek se moze samo nadati...velika steta sto nema manualni...a iz perspektive vozaca da li je losem automatiku kriv mjenjac ili software? boli me tuki...poanta je...spor je i gusi auto...

zahvaljujem na konkretnoj recenziji...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Auto moto i sport u broju od 17. listopada završio je hard-test lagune grandtour GT dci 180 ks. Nahvalili su je da su to čudesa. Kaže da su se doslovno trgali tko će ju voziti

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

s ovom serijom koja je vise kozmeticka jedina prava stvar je sto 2.0 dci motor od 150 ks dobija 4 control sustav...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.