Jump to content

Tlak u gumama?


MoschuS

Koliki vam je tlak u gumama  

136 members have voted

  1. 1. Koliki vam je tlak u gumama

    • 1. Onoliko koliko pise u knjizici
      52
    • 2. 0,1 bar vise
      27
    • 3. 0,2 bara vise
      27
    • 4. 0,3 bara vise
      5
    • 5. 0,5 bara vise
      2
    • 6. Vise od 0,5 bara
      1


Recommended Posts

Ja ih drzin na 2.0 bara iako neznan koji je tlak propisan po knjizici (jer ju neman)

Zanima me jedna stvar!

Ti tlakovi u knjizici vozila su propisani za gume koje idu u originalu (npr: meni su 195/55/13). Sta radite kad prominite dimenziju guma (npr: zimske gume su mi 175/65/13) ili kad prominite sve (cili kotac) pa onda vozite na recimo 195/50/15 ili 195/45/15.

Ostavljate isti tlak (koji pise u knjizici) ili ga mjenjate

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sportivo

    13

  • ip

    12

  • Spex

    10

  • MoschuS

    6

Top Posters In This Topic

2 petak: kad promjenis dimenziju gume po meni tlak ostaje isti. Tj. pumpas jednak tlak kao s originalnim dimenzijama!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Spex je cijelo vrijeme imao jako dobro pitanje, ali mu zapravo niko nije dobro odgovorio.... :roll:

E 'ajde vi meni recite, zasto ste vi pametniji od tvornice koja je potrosila milijune neznam-ti-ni-ja kojih novcanica na razvoj auta??!! :evil:

Evo primjera... R5 GTX, motor 1.7, 54 kW, propisana dimenzija 165/60/13, propisani tlak u gumama 2.0 za prednje i 2.0 za zadnje... pri voznji autoputem, za vece opterecenje i slicne uvjete pumpati vise za 0.1 do 0.2 bara.

R5 GTT, motor 1.4 turbo, 88kW, propisana dimenzija 195/55/13 ili 165/65/13 (kolika je moja sada zimska) i propisani tlak na 1.8 i na prednje i na zadnje???

E sad, ako vi meni kazete kako treba pumpati gume jace kako bi se postiglo bolje lezanje, da li to znaci da Renault misli kako bi GTX trebao bolje lezati od GTT-a???

Guma ne smije biti NITI prepuhana niti slabo napuhana, jer se u prvom slucaju vise trosi sredina gume, a u drugom bocni dijelovi gazece povrsine... kratko i jasno....

@petak

To je vrlo interesantno pitanje, jer i ja imam slican problem... trebam mijenjati ljetne gume, a nemam kvalitetne gume u 195/55/13 dimenziji da odgovara mom/tvom autu... :roll: pa se mislim prebacit na 15" felge i 195 gume, pa sam razmisljao da bi trebalo ostati na tlaku originalne dimenzije bez obzira na sve...

Link to comment
Share on other sites

Slazem se da je stupidno prepumpati gume sto dobar dio ljudi koji su glasali ocito cini, volio bih da mi netko objasni zasto to radi?

U ljetnim je uvjetima bolje jos i malo ju manje napumpat, jer ce se lako zagrijat i tlak ce rasti, a i auto ce sigurno bolje drzati sa malo manje napumpanom gumom nego sa prepumpanom. (i brze se potrosit, ali ne govorim ovdje o razlici od 0,5 bara nego maloj od 0,1 - 0,2). Po kisi je opet bolje imat manje napumpanu. Tako da mi nije jasno zasto bi ju ja trebao pumpati 0,2 vise? Kupiti "sportsku" gumu i onda ju malo vise napumpat da se ne trosi... :wall:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Anubis

Vidim ja da ovdje ekipa brije na veliko!

pumpajte gume kako vi mislite da je najbolje a ja mislim, da je najbolje da pumpate kako propisuje proizvodac i ako je neka specijalna situacija da se tome i podrediš!

cy :hey:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Prosle godine u 10. mjesecu se vozila u Split kruzna utrka Ford Focus kupa, prijatelj je zavrsio prvi i pitao sam ga na koliko je gume napumpao, kaze oko 1.8 (195-50 R14 Toyo T1-S)

Link to comment
Share on other sites

ja pumpam sve na 2 bara, više nembrem jer mi auto brzo proklizava pri kočenju, dok obaram brzinske rekorde onda zna dojti i do 3 bara... ;) i osjeti se razlika

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Napamnetnije bi bilo pumpati gume prema propisima u knjizici jer se brzom voznjom gume zagriju i automatski se poveca tlak u njima pa je nepotrebno pumpati recimo 0,2 bara vise..

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Prednje od 2.3 do 2.6 a zadnje obično od 2.0 do 2.2 jer se straga nitko nikad ne vozi!!!

Link to comment
Share on other sites

Tvornički do 0,1 bar više. Meni su zasad svi vulkanizeri rekli da ih treba pumpati uglavnom 0,2-0,3 manje jer kao tvornice dignu tlak da smanje potrošnju... Međutim, ja vjerujem Renaultu ;)

Link to comment
Share on other sites

Meni prednje idu na 1,9 a straznje na 1,8 bara.ali ja im tlak podignem za 0,1 bar vise.

2DU-roller : Slazem se stobom.Tako su i meni rekli :hey:

Link to comment
Share on other sites

Kad sam kupio Logana mjesecima sam ga vozio i čudio se što je njemački krut. Kad sam jednom čekajući u redu na pumpi provjeravao tlak shvatio sam razlog :bang: . Gume su tvornički bile napumpane na 2,6-2,7 bara. Od tada ih pumpam po preporuci iz uputstva i sve pet :)

Link to comment
Share on other sites

prednje 1.8

zadnje 2.1

tako ka

Link to comment
Share on other sites

Meni prednje idu na 1,9 a straznje na 1,8 bara.ali ja im tlak podignem za 0,1 bar vise.

2DU-roller : Slazem se stobom.Tako su i meni rekli :hey:

Imamo isti motor a kod mene piše 2,0 : 1,9 za prednje.?! Jel 1,9 i 1,8 malo?

Ja sam svoje sada na 2,2 i 2,1 napumpao i odmah je

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.