Jump to content


Shad

Recommended Posts

Pozdrav!

Evo neznam kamo bi stavio ovu temu pa ću staviti ovdje, a ako joj nije mjesto ovdje neka admini stave kamo treba...

Evo imam jedan mali problem... danas sam trebao staviti ispuh od staroga clia na ovog clia i sada kada sam to uzeo iz gara

Link to comment
Share on other sites

Po nekakvoj banalnoj logici, šira cijev znači veću propusnost zraka...

eee, a sad bi se trebao javiti netko ko zna malo više detalja o dinamici "fluida"...

Da pitaš stričeka SOLE-ta? :bigl:

Link to comment
Share on other sites

eee, a sad bi se trebao javiti netko ko zna malo više detalja o dinamici "fluida"...

Ha? Misliš na dinamiku plinova? :laugh:

Ako ti imaš dinamiku fluida u svom auspuhu, onda imaš problem :lool:

Link to comment
Share on other sites

Mozda najbolje da pitas tuningman-a jer ipak je to sve on prije slagao s razlogom.

Inace moja preporuka fi60mm cijevi i samo zadnji lonac. Granu mislim imas 4-2-1

Link to comment
Share on other sites

Ha? Misliš na dinamiku plinova? :laugh:

Ako ti imaš dinamiku fluida u svom auspuhu, onda imaš problem :lool:

Ma da :tup: :tup: :tup: , to sam i mislio.

Link to comment
Share on other sites

Po nekakvoj banalnoj logici, šira cijev znači veću propusnost zraka...

... a preširoka pad podtlaka u ispušnom sustavu :)

2Shad: ajd vidi kod nekog tko je slago već ispuh za tvoj motor kako je napravio, učenje na tuđim greškama je najslađe :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Inace moja preporuka fi60mm cijevi i samo zadnji lonac. Granu mislim imas 4-2-1

A nije li srednji lonac onako... zdravo imati, s obzirom da slu

Link to comment
Share on other sites

Evo usis i ispuh. Ovakav usis ti je najbolje slozit posto mislim da ne ne stavljas ITB za sada. Ispuh sam također stavio i ja osobno bih uvijek koristio granu 4-1.

Ovo je samo moj prijedlog posto imas auto za cisti sex :bigl:

post-72-1193419965_thumb.jpg

post-72-1193419987_thumb.jpg

post-72-1193420014_thumb.jpg

post-72-1193420043_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ha? Misliš na dinamiku plinova? :laugh:

Ako ti imaš dinamiku fluida u svom auspuhu, onda imaš problem :lool:

Dobro je reka - dinamika fluida. I plin je fluid...

Link to comment
Share on other sites

A nije li srednji lonac onako... zdravo imati, s obzirom da slu
Edited by R5_ST
Link to comment
Share on other sites

dobro resenje za usis...

ja sam kod mene na 16v(dok sam ga vozio) planirao busiti ili haubu ili krilo,s tim da,kod ove varijante za krilo bi bilo pozeljno akumulator maknuti u gepek.

Link to comment
Share on other sites

E... ovakav usis i je u igri, ali to s vremenom u mojim projektima...

e sada ispuh... tuningman ka

Edited by Shad
Link to comment
Share on other sites

Ispuh sam također stavio i ja osobno bih uvijek koristio granu 4-1.

E i zašto ovo? :):hey:

Link to comment
Share on other sites

E i zašto ovo? :):hey:

Zato sto daje vise snage na visokim okretajima, a ja vjerujem da neces taj auto vozit između 3000-5000okr.

Link to comment
Share on other sites

zbilja bi volio kada bi netko mogao staviti baš nešto konkretno zbog čega je bolje jedno, tj. drugo da nebude kasnije zabune... :)

Nisam znanstvenik kao Sole pa ti nemogu to brojkama prdocit ali govorim iz iskustva i brojnim primjercima toga auta koje znam.

Link to comment
Share on other sites

Ako usporediš serijske grane od 172 ( 4-1 ) i od 182 ( 4-2-1 ) onda je ova 4-2-1 puno bolja. Imao sam obje na auti i moj subjektivan dojam a i valjci su pokazali da je razlika osjetna na srednjim okretajima a na vršnim je bila 4 KS! Mjereno je više puta tak da nije slučajnost.

O aftermarket granama neću govoriti jer to je mješanje kruški i jabuka.

Teoretski stoji da 4-1 je bolja za visoke a 4-2-1 srednje okretaje.

Ak pogledate granu od 197 ona je isto 4-2-1 al su grane puno du

Link to comment
Share on other sites

Ja bi fino pravu trkacu 4-1 granu :bigl: 4-2-1 mislim da nikad ne bih stavljao.

Link to comment
Share on other sites

Nisam znanstvenik kao Sole pa ti nemogu to brojkama prdocit ali govorim iz iskustva i brojnim primjercima toga auta koje znam.

E pa to me i zanima, iskustva onih koji su isprobali....

e... i šta sa zadnjim loncem? imam napravljeni protočni no kako tuningman ka

Link to comment
Share on other sites

Otvoren auspuh ce ti uvijek bi glasan, a sad malo-puno ovisi koju "vunu" koristi proizvođac.. zato soletovi lonci dosta "zvone". Meni na cliu je skroz otvoren auspuh i nije bas preglasan (glasniji je nego prije, a prije sam imao samo veci lonac sa recimo vise vune-izolacije, pa je zato bio nesto tisi)

Link to comment
Share on other sites

Zato sto daje vise snage na visokim okretajima, a ja vjerujem da neces taj auto vozit između 3000-5000okr.

Da, istina, ali ipak je to auto za svaki dan pa... vidjeti ćemo na valjcima šta će pokazati kada bude poslo

Link to comment
Share on other sites

Otvoren auspuh ce ti uvijek bi glasan, a sad malo-puno ovisi koju "vunu" koristi proizvođac.. zato soletovi lonci dosta "zvone". Meni na cliu je skroz otvoren auspuh i nije bas preglasan (glasniji je nego prije, a prije sam imao samo veci lonac sa recimo vise vune-izolacije, pa je zato bio nesto tisi)

Ma ne smeta me toliko to sta je glasan, recimo u ovome koji je bio na 2.0 nema nicega vise unutra, tj. skroz je prazan i zvuk mi je bio odlican, o ovaj supersprint ru

Edited by Shad
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.