16 tl

Cek, cek, stani koji je to motor :vidiga: 1.7 u Renault-u :beah: Mora da su uzeli Isuzu, skakali po njemu da ga uteraju ispod haube :bang:

2006 godiste, Ph1(kako to godiste moze biti faza1???), oprema Luxe privilege sa kozom i samo 6700 evra, ma daj molim te :jez:

Edited by click

Mozda je vlasnik ubacio 1.7 TD iz Vectre pa spustio i cijenu. :laugh:

to sve stoji, ali šta rega ne traje godinu dana? on je proizveden 2006, a rega do 5mj 2006...????

Ma nema pojma niko od vas. To je bila cela jedna serija Megane-a sa VW motorima... :tup::laugh:

Ma oglasnici su puni takvih gluposti.

Recimo,prijatelju zapala za oko 3 oglasa.Za sva 3 auta,povoljna cjena,stanje pic-pic,ovo ono.Ide nazvati vlasnike i sku

Hello, I am originary from England, Manchester. It had a contract of work in Croatia and I needed a car so I bought this one. I must sell it because I have moved again to England. The car is now in England in excellent conditions, no accidents, no damages, no scratches, no necessity of additional repairs and I have all documents necessary (croatian documents) to make the sale. This is a kept in garage, maintened very well. The last price is 6700 EURO including the shipment and the insurance. Agreement to let to him few days to prove. - the car comes with a clean registry from history and the certificate from the registry. If you are really intrested i can be at any time in Croatia with the car.

Thanks

Now you're talking.. Klasicna prevara, trazi ti da mu uplatis mali avans na taj i taj racun, koji posle jedino CIA moze naci. Trust me on this, stara fora.. :tup:

ma neeee, to se neko zaje....

ima takvih oglasa samo se brzo maknu ali vikend je pa je ovaj malo duze izdrzao

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.