Jump to content

majoneza na otvoru za ulje!?


kruns

Recommended Posts

Prilicno sam siguran da ima, jer ne mogu vjerovati da sa original uljem napravim 20000km i nema toga, a sad nakon promjene se pojavilo, doslovno drugi dan poslije servisa.

Kako dosad nije nikad kondenziralo, a vozim se isto kao i prije.

Edited by bubi
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • newbie

    8

  • Med0

    7

  • _ivo_

    5

  • kruns

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prilicno sam siguran da ima, jer ne mogu vjerovati da sa original uljem napravim 20000km i nema toga, a sad nakon promjene se pojavilo, doslovno drugi dan poslije servisa.

Kako dosad nije nikad kondenziralo, a vozim se isto kao i prije.

Sta hoces reci? Da ovo novo ulje ima vecu sposobnost da prikuplja vlagu? Ne kuzim...

Link to comment
Share on other sites

Nema to veze s uljem. Nemoj bacat pare...

Kao dodatk ovome. Ja sam 90% na svom (180.000km) koristio valvoline (durablend) 10w40 i nema te smjese. Do ulja nije sigurno.

Edited by dalibor
Link to comment
Share on other sites

Sta hoces reci? Da ovo novo ulje ima vecu sposobnost da prikuplja vlagu? Ne kuzim...

Ne, nego mu treba vise vremena da se zagrije, i zato dolazi do kondenzacije jer vise vremena je motor hladan. Mislim , to je moja pretpostavka , nije da sad tvrdim tocno.

Kao dodatk ovome. Ja sam 90% na svom (180.000km) koristio valvoline (durablend) 10w40 i nema te smjese. Do ulja nije sigurno.

Kakve to veze ima s icim ovdje. Imas drugi motor i nije ti se nikad ni stvaralo to zuto . Presao sam ja s hrpom drugih auta ohoho kilometraze , pa nije bilo toga.

Edited by bubi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
meni je "majoneza" bila nus proizvod mjesanja ulja i antifriza na poklopcu od hladnjaka kad dihtung glave vise nije radio svoj posao pa je ulje iz motora otislo u rashladni sistem i usput pojelo i gumena crijeva, ali bolje tako nego da je antifriz isao u motor....:-) samo sta je auto bio star 13 godina...

kod mene na GS-u ima majoneze u povratnoj cijevi za povrat uljnih para u zračni filter (karburator) a motor je zračno hlađeni, dakle nema vodu

Link to comment
Share on other sites

Kod mene na Clio 2 1.2 16V 2003, 80000km je bilo majoneze za vrijeme hladnijih dana.

Prekjucer sam pogledao i ugodno se iznenadio- majoneza je nestala, toplo vrijeme :)

Link to comment
Share on other sites

Bela skrama koja se najčešće pojavljuje na čepu ulja svakako potiče od vode koja je dospela u unutrašnjost motora. Voda može dospeti ili iz sistema za hlađenje ili iz vazduha. Ovo prvo je poznato-dihtung glave, prsnuća glave, bloka ili usisne grane. Bitno je napomenuti da ova skrama intenzivno ostaje vidljiva bez obzira koliko se motor dugo vozio zagrejan. Drugi vid naslaga potiče od usisanog vazduha za rad motora. Pošto nijedan motor ne DIHTUJE idealno između klipnog kompleta i cilindra, uvek deo gasova prodre u uljni prostor ispod klipa, a samim tim ukoliko je veća vlažnost vazduha i deo vlage ostane u motoru pa se kondenzuje na čepu i poklopcu motora. Ova vlaga i naslage nestaju intenzivnom vožnjom 30-50 km. Pravi šok dožive ljudi koji ne veruju u ovu teoriju kad im na BUBI pokažete takođe beo čep. Ovakve stvari se ponegde ublažavaju usisom toplog vazduha, naravno gde je to proizvođač predvideo.

Et c'est tous :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ako majoneze ima malo, onda je vjerojatni problem kondenzacija. Ako toga ima više, kao kod tvog starog, a pogotovo nakon dulje vožnje onda vrlo vjerojatno mješa vodu i ulje. Da bi bio siguran što je trebalo bi napravit tlačnu probu sustava za hlađenje da se ustanovi da li negdje propušta. Da li ti auto od starog troši vodu?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Da osvježim temu. Moj sada ima 60,000km, a u godinu i pol se razina antifriza u posudici spustila za oko prst debljine.

Prošle zime je cijela stvar izgledala kao bijela kava. Preko ljeta nije bilo nikakve emulzije, a sada:

post-506-1260705771_thumb.jpgpost-506-1260705783_thumb.jpg

Sada izgleda kao majoneza! Prošle godine sam imao ELF Evolution 5w40 iz Roce, a sada imam Excellium 5w40 NF iz ZMDa. Interesantno je da se majoneza nakuplja točno na onom rubu čepa koji je okrenut prema prednjoj maski i nigdje drugdje. Bit će da se tu kondenziraju uljna i vodena para na najhladnijem dijelu čepa i kad se pomiješaju nastane to što nastane...

Izvadio sam to van žličicom za kavu, pa ću gledati povremeno kako se nakuplja.

Link to comment
Share on other sites

ja nakon 120 000km ni kapljica toga.... daj mi reci iskreno, kolko cesto ga stisces? znaci, ful gas, od 4000-6000 rpm...

Link to comment
Share on other sites

ja nakon 120 000km ni kapljica toga.... daj mi reci iskreno, kolko cesto ga stisces? znaci, ful gas, od 4000-6000 rpm...

rijetko ga stišćem, premalo čini se... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

puno premalo cim imas toga.... sta je, oso 1.8 16v pa ti dosadno? :zubo: moras ga stiskat bemu, naravno, cekaj da se voda i ulje zagrije pa onda... ja svog redovito tako stiscem nakon zagrijavanja i sve 5 ;) toga je jedino bilo kad smo ga tek kupili od prosle vlasnice koja nikad nije stisla gas preko pola....

click ti je gore sve opisao ;)

Link to comment
Share on other sites

što kaže mjerać ( šipka za mjerenje nivoa ulja ) dali i tamo se stvara emulzija u ulju . Ako ne to je jer je ulje oplemenjeno vodikom itd itd .

Nista zabrinjavajuće .Promjena vanjske temperature , kratke relacije voznje itd itd . Posjeti mehanicara neka on pogleda i po potrebi ispita propusnost motora i rashladne tekucine . Mjeri se specijalnim alatom predviđenim za to i onda si siguran oko dijagnosticiranja te pojave na poklopcu za toćenje ulja ponekad se nakuplja i na samom izlazu mjeraća ulja kad se izvuće .

Poooooooooozzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

puno premalo cim imas toga.... sta je, oso 1.8 16v pa ti dosadno?
:dobroje:

Ne samo da je dosadno nego mi je i hladno :zubo:

Na poslu sam za 10-15min, pa se niti ne stigne ugrijati. Čini se da ću ga svaki vikend morati prođirati 50-ak km u komadu, po mogućnosti negdje na okretnom momentu...

Link to comment
Share on other sites

a da nades neku zavojitu cestu i :drivar: max moment je ak se ne varam oko 4100? aj ti na max snagu na oko 5700 ;)

Link to comment
Share on other sites

xevix, nema emulzije niti na šipkici niti na samom ulazu/otvoru šipke. samo na čepu i to na onoj polovici čepa koja je bliže prednjoj maski auta.

Link to comment
Share on other sites

xevix, nema emulzije niti na šipkici niti na samom ulazu/otvoru šipke. samo na čepu i to na onoj polovici čepa koja je bliže prednjoj maski auta.

To bi bilo ajmo reći , normalno , već sam napisao zašto dolazi do takvih pojava jer je ulje oplemenjeno ( H ) vodikom , kratke relacije voznje - motor tako reći ne dođe do radne temperature , vanjski temperatura zraka itd itd itd . Zato kad je hladno ne stiskati papučicu gasa ( mislim ne ga navijati , turirati , vaditi mu mast ) Poooooooooooozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Evo, nakon par dana vožnje na malo većim okretajima, majoneze više nema na čepu od ulja.

Jednostavno, jednom kad se motor zagrije, treba se voziti na oko 3.000 okretaja, a ne na 2.000 i to je to :)

Link to comment
Share on other sites

Gledao danas...

Čep mi je kao iz dućana, bez ikakve majoneze...

Doduše imam samo 7100 km, ali svejedno...

Auto vozim oko 2000 rpm... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

danas dižen haubu i šok! i meni majoneza na otvoru za ulje :oo:

šta da radin?

:rotfl:

Link to comment
Share on other sites

danas dižen haubu i šok! i meni majoneza na otvoru za ulje :oo:

2rr08lw.jpg

šta da radin?

nemoš vjerovat legenda :rotfl:

a ozbiljnop malo kondezata,kratke relacije, zimsko vrijeme, na vectri mi se dtalno događalo nisam ni obraćao pažnju jer sam znao kad dođe toplije vrjeme da ga neće bit

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.