Jump to content

Clio RS III


OS-300

Recommended Posts

Ovo mi se cini skroz realno, tocno i moguce. Nerealno je bilo ocekivati turbo motor u Cliu...to je za veću i skuplju braću.

Samo ce Clio bit dosta te

Link to comment
Share on other sites

A mjenjac sa 6 brzina, koje su dosta krace koliko vidim! To bi moglo debelo ispod 7 sekundi ici kad se malo olaksa...

Link to comment
Share on other sites

lošiji koeficijent otpora zraka,... :sad:

Jel mislis na ovo SCx? Nisam bas siguran da je to otpor zraka, jer se ono obicno oznacava sa Cd ili Cw... Osim toga, RS phase 1 je imao koeficijent otpora od 0,35 (sto su neke prosjecne vrijednosti kod modernih automobila), a phase 2 se ne razlikuje puno od njega, i mogao je imati samo bolji otpor, a ako je i bio loisiji, sigurno nije bio duplo losiji :)

Sve u svemu, 0,7 je prevelika vrijednost za koef. otpora zraka, pa mislim da je ovo ipak nesto drugo

Link to comment
Share on other sites

Ok ako je tako, ali onda su ovi brojevi krivi jer RS NEMA koeficijent otpora zraka 0,7! Mislim da nijedno auto nema takav koeficijent u zadnbjih 50 godina (osim mozda Hummera i slicnih mamuta)! A kamoli jos da novi model ima 0,77, pogotovo jer je i 0,07 velika razlika!

Link to comment
Share on other sites

Modus ima 0.75 scx :roll:

Mislim da nijedno auto nema takav koeficijent u zadnbjih 50 godina (osim mozda Hummera i slicnih mamuta)!

Dobro pročitaj kaj je čovjek napiso!!! :lool:

Link to comment
Share on other sites

Espace (visi, siri, duzi) ima 0,35.. Podatak sa sluzbene irske Renaultove stranice (nju mi je Google ponudio medju prvima). Za 0,75 bi trebao poljubit zid sa nekih 100 km/h :)

Link to comment
Share on other sites

Espace (visi, siri, duzi) ima 0,35.. Podatak sa sluzbene irske Renaultove stranice (nju mi je Google ponudio medju prvima). Za 0,75 bi trebao poljubit zid sa nekih 100 km/h :)

Evo navela sam ti gore i izvor - na renaltovoj stranici, izvješće za tisak o modusu s novim dci motoro, izdano 04/04/2005

Link to comment
Share on other sites

Guest Jankinjo

Brijem da su mu nabacili kia da bude "stabilniji" jer je sadašnji ko zvrk! A misim da je Renaultu najbitnija sigurnost putnika!!

Link to comment
Share on other sites

Svi Renaulti u zadnjih par godina imaju 5 zvjezdica za sigurnost na NCAP testovima koje provodi FIA. Renaultu je uz dizajn, sigurnost postala glavna karakteristika brenda koju ljudi asociraju s imenom marke. Ovo povecanje mase ide u smjeru da i novi Clio ima maksimalno dobar rezultat na NCAP testu.

Sto ce to uciniti voznim svojstvima, ostaje da vidimo. Sasvim sigurno, povecanje snage kako bi se kompenziralo povecanje mase auta ne rjesava pitanja agilnosti i osjecaja u voznji.

Novi Clio ce stoga vjerojatno biti dosta drukciji. Nekima ce se to svidjeti.

Meni nazalost ne.

:place:

w

Link to comment
Share on other sites

Ma bas te briga, ti ces ionako imati dobrog starog 182-icaša :bigl:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.