Jump to content

R5 GTturbo


jure

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Na sljedecim slikama ce biti prikazano kako tece projekt sredivanja moje voljene petarde.

Par slika da vas malo uputim kako je izgledala prije sadasnje faze sredivanja...

Petarda je kupljena 2003. godine krajem petog mjeseca i bila ja potpuno standardna. Na ovim slikama, koje su od 2006. godine vec je prefarbana, stavljene su 15" OZ Crono Evolution, spustena je 50mm, unutrasnjost je pretapecirana i stavljeni su OMP Comfort Lusso sicevi...

TunedR5GTT.jpg

JuresR5GTturbo01.jpg

Projekt16.jpg

Projekt25.jpg

Projekt24.jpg

Projekt15.jpg

... napravljena je i generalka koja je neslavno zavrsila nakon manje od 2000km :doh: . Pojasnit cu vam stvari malo kasnije :hm:

Projekt14.jpg

Kad se radio motor apsolutno je sve je radeno kako spada. Kupljeni su novi klipovi i kosuljice, nova bregasta, pumpa ulja, pumpa vode, obradena je radilica, reparirana je turbina i sve ostalo da sad ne nabrajam. Sve se fino sklopilo i bilo je potrebno razraditi sastavljeni motor. Kad, vidi vraga, nakon 800km lagane voznje probije brtva glave i petarda zamjesa ulje i vodu. Skinem ja glavu uz pomoc mojih "inzinjera" i vidimo da je glava otisla na trecem cilindru. Odnesem je ja ponovo kod istog tipa sto je radio :roll: strojnu obradu i kazem mu sve kako je bilo i zamolim ga da ovaj put stvarno sredi glavu, a ne da navlaci kurcubica po toj svojoj radionici. Nakon 5-6 dana dosla glava s obrade cista i ravna (naoko) ko suza. Montirali mi glavu i upalili petradu, a ona klapa li klapa. Tuce u njoj sve u sesnaest! Ajde! Naucen vec kako petarda nikad ne funkcionira od prve, skinuo ja poklopac ventila i premjerio sve i sve u najboljem redu. Vratio ja poklopac, opet upalio a petarda i dalje kucka samo manje. Ja se vec ponadao da je sve OK jer kad se ugrijala na minimumu radi ko satic. Sjeo ja i krenuo, zavrtio je na cca. 3 soma okretaja a ona zaklepetala ko ona pizdarijica s krilima sto se na derneku kupi malo djeci :bigl: . Kazem ja sebi i ekipi: " nije ovo s Bozije strane" (doduse na autu je registracija ST-666-GR). I tako ja se malo oglusio i vozio je klapavu po Durovniku i planirao to srediti kad dodem sljedeci put u Split. U meduvremenu sam je tako klapavu malo "tuknuo" naprijed desno i odatle pocinje moj sadasnji projekt...

Kad sam petardu doveo kuci, onako jadnu, namignutu na jedno oko (imam sliku al je nemogu sad pronaci) uhvatio se sa prijateljem rastavaviti motor i ovo je rezultat:

Klip iz stare "klapave" masine

Projekt13.jpg

Novi i stari klip usporedbe radi

Projekt12.jpg

Ah! Zaboravio sam skoro napomenuti da sam sredio limariju prije nego je motor izvaden ali je to bilo tako traljavo napravljeno da sam sljedeci dan nakon sta je iz petrade izvaden motor pocupao sve sto se moglo iz nje! Evo dokaza :)

Projekt10.jpg

Projekt09.jpg

Projekt11.jpg

Trenutno je autic jos uvijek na limarenju i farbanju jer su se uzimali (i cekali iz FR) mnogi, uglavnom plasticni, djelovi. Auto bi trebalo biti gotovo kroz cca. tjedan dana i biti ce ofarbano komplet ukljucujuci untrasnjost i motorni prostor. Boja ce ostati siva samo ce biti malo svijetlija od ove koja je sad na njoj i biti ce dosta kristalica u bazi.

Razlog zasto mi se nije zurilo s limarenjem i farbanjem je "sparanje" za kupnju i nabavljanje materijala za srce turbo petarde.

Klipovi i kosuljice:

Projekt06.jpg

Nova T25:

Projekt03.jpg

Projekt04.jpg

T2 vs. T25:

Projekt05.jpg

Intercooler i pojacana brtva glave:

Projekt07.jpg

Svi djelovi na okupu:

Projekt01.jpg

Za sklopiti masinu jos mi nedostaje samo druga bregasta i glava koja je ovog puta otisla na strojnu obradu u prave ruke.

To je to za sada od slika i zivotne price moje petarde koja ce biti spremna za ovogodisnje Plitvice (drzim se obecanja :cool: )

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jure

    254

  • sime5gtt

    54

  • R5GTT

    41

  • ZGR5GTT

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zaboravio sam nadodati... Tko se boji engleza jos? :fuck:

Link to comment
Share on other sites

ovo impressor...znam da sam vidio...jel to sa one rekordne petke koja je imala vrijeme i neke rezultate poljepljena na zadnju šajbu? irska ili engleska neka...

nebitno...Jure...tres bien!

Super izgleda, ali pravo pitanje je kad ćeš maknut grbu sa haube? :p

Čekamo još sliiijaaa A E

Link to comment
Share on other sites

ovo impressor...znam da sam vidio...jel to sa one rekordne petke koja je imala vrijeme i neke rezultate poljepljena na zadnju šajbu? irska ili engleska neka...

nebitno...Jure...tres bien!

Super izgleda, ali pravo pitanje je kad ćeš maknut grbu sa haube? :p

Čekamo još sliiijaaa A E

Impressor... Nisam to vidio na nijednoj petki. Ajde posalji sliku ako nades koja je to. Ja sam tu rijec nasao u nekom "pojmovniku" a usto i ujedinjuje rijeci impress i compressor tako da je fora.

Kad cu skinut "grbu"? Hm.... Kad stavim 1.7 unutra :bigl:

Bit ce slija jos u skoroj buducnosti ;)

Ostalima hvala na pohvalama.

Link to comment
Share on other sites

2 jure

Kod koga si ravna glavu? Podrug?

Ravnao. Relativan pojam kod nas u Splitu :zubo:

Ne, nije Podrug. Bosnjak i njegovi "majstori" su odgovorni za moju trkacu glavu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

svaka čast tebi,a i svima ostalima na ovakvom trudu i radu... zbilja treba imati volje,

Link to comment
Share on other sites

E ovaj projekat odavno cekam...nisam ni sumnjao da sve ide od temelja i po ps-u...svaka cast mestre...stavljaj jos slika cim bude..

Link to comment
Share on other sites

A što reči više osim da se nadam vidjet petardu na idućim Plitvcama. :renault:

Link to comment
Share on other sites

A što reči više osim da se nadam vidjet petardu na idućim Plitvcama. :renault:

to je već dogovoreno....kreće se iz ZD(središte dalmatinskih renolaša) :bigl:

2jure: sad mi je jasno zašto si mi doša namontirati amortizere....imaš jedan glas više ;)

Link to comment
Share on other sites

joj Jure baš si neobrazovan! :D:p

r5stats.jpg

Znači ide 1.7 unutra...uf tek ćeš spoznat momenat koji isporučuje taj agregat...dr

Link to comment
Share on other sites

Uf! Moram skinutio ovo "impressor" iz podnaslova topica.

Kad ce plitvice? Pa... Nemam pojma :bigl: Ja racunam da ce petka biti u pogonu kroz cetvrti mjesec tako kad god meeting bio ja sam spreman ko puska.

Evo jos jedna slikica samo za tebe ;)

Custom made plasma cajgeri:

Projekt08.jpg

Link to comment
Share on other sites

zasto debela berta sada?

Debela Berta je ime Dinkove impeze :zubo:

Hahaha daj nemojte zbunit ćete čovika!

Link to comment
Share on other sites

zasto debela berta sada?

Debela Berta je ime Dinkove impeze :zubo:

A sad.... Ovako cemo... Skinut cu podnaslov. Debela Bertha je interna zajeb..cija iz srednjoskolskih dana vezano za petku. Rasirena je s plastikama tako da pored obicne izgleda ko prasica, a tu i tamo zna dobro grunut kad nesto ne stima s pritiskom i omjerom zraka i goriva.

Rajko: Pa kazem ti covece, custom made. Radio mi neki decko iz Bugarske. Nije mi ni kum ni rodjak, a odradio poso samo tako.

Link to comment
Share on other sites

Turbo prasica?

Ali to ti ima na autu... :lool: :lool: :lool:

PS zaboravio sam, drago mi je da si stavio petku u projekte napokon :hey:

Odlican auto ;)

Link to comment
Share on other sites

Super. Do gole skoljke, bas temeljno i mene na ljeto ceka nesto slicno :) Samo naprijed i drzi nas informisane uz slike naravno :bigl:

Edited by El Bayanero
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.