Jump to content

Clio III i problem sa prednjim brisacima...


Guest arminio

Recommended Posts

Guest majorbauk

Upravo tako sam probao... Relej je škljocao ali brisači nisu radili. Na Thaliji se nosač sa relejima za

Link to comment
Share on other sites

Ma trgovci smo laprdaju gluposti,da bi lakse prodali,cast izuzetcima.Svako vece trosilo ide prek releja, iz razloga velike struje, jakog iskrenja, i.t.d.Ti onda imas srece ako su na taliji releji na stekanje. Na Meganu scenis su polemljeni.Neki modeli su znali imat zasebne releje sa periodicnim prekidanjima, ali su oni sluzili i za stalan rad.Ako ti skljoca pokusaj nekako provjerit drugi kraj dal izlazi napon.A da se i relej rastavit pa probat lagano pomotat gornji kontakt sa pincetom, ali ne previse jer onda kotva nece moc dovoljno privuc kontakt.Ako je zaljepljen mozes skalpelom lagano rezat oko 2 mm od dna releja u krug polako da nebi skalpel propo i ostetio namotaje, pa kad proradi malo cijanofixsa i radi no novi a i duze od nekih.Ako cistis kontakte smirglinom zna oistat zrnce kamena pa opet nema spoja.Ja prije provjere jos prodjem izmedju kontakata sa sarafcigerom ili skalperom.Probaj poslikat relej pa cu vidit i rec ti kako da ga rastavis.I nemoj previse cpricat sa wd-om jer ti pa on zadrzava prasinu, kontakte svakako da jos bolje ti je masinsko ulje, ali gumu ti ulja unistavaju.Samo nemoj ici radit sluseve i dodavat napon, i sve ce bit u redu :tup:

Link to comment
Share on other sites

Guest majorbauk

Rastavljao sam relej, nije zalijepljen, omotač se lako skida šarafcigerom sa baze. Dok nisu radili brisači, rastavio sam sklop motora i brisača da utvrdim dolazi li struja na motor preko konektora. Napolju je bilo oko -5 i padao je snijeg i dobro sam se smrznuo dok sam sve pa

Link to comment
Share on other sites

...Ako cistis kontakte smirglinom zna oistat zrnce kamena pa opet nema spoja.Ja prije provjere jos prodjem izmedju kontakata sa sarafcigerom ili skalperom.Probaj poslikat relej pa cu vidit i rec ti kako da ga rastavis.I nemoj previse cpricat sa wd-om jer ti pa on zadrzava prasinu, kontakte svakako da jos bolje ti je masinsko ulje, ali gumu ti ulja unistavaju.Samo nemoj ici radit sluseve i dodavat napon, i sve ce bit u redu :tup:

Kontakte na relejima ni u kom slučaju šmirglati niti prelaziti šarafcigerom ili skalpelom jer se tako stru

Link to comment
Share on other sites

Kontakte na relejima ni u kom slučaju šmirglati niti prelaziti šarafcigerom ili skalpelom jer se tako stru
Link to comment
Share on other sites

Releji i kontakti su dio moje struke i prilično iskustva

imam u tom području.Zaštitni sloj sam napisao samo zbog jednostavnijeg

i kraćeg objašnjenja,odnosno da ne zamaram forumaše detaljima.

Link to comment
Share on other sites

Guest arminio
Nevjerovatno čitam ovu temu, a imam gotovo isti problem. Meni su 10. januara ove godine poslije duze voznje auto-putem prestali raditi brisači. Tj. kad sam stao i ponovo upalio auto, brisači nisu htjeli nikako da rade. Pogledam osigurače ispravni. Relej škljoca kad se ručica prebaci u prvi polo
Link to comment
Share on other sites

Onda definitivno nije relej.On ili nema spoja, pa ne radi nikako, ili ostaje sljepljen pa radi stalno.Relej ti goni jedan ili dva (vjerojatno)smd tranzistora a njih procesor.Kad bi ti tranzici zezali onda bi se palio bez nekog reda,a procesor neznam, ako vrti nesto drugo ne moze izvrsit naredbu dok ona ne dodje na red.Zbilja ludi kvar ali tako je to sa elektronikom.to jedino sa instrumentom probat ulovit, ovako i nema bas puno svrhe drobit. :??::tup:

Link to comment
Share on other sites

Guest majorbauk

Izgleda da ja nisam dobro napisao. Kod mene brisači ne "pamte" kao kod kolege na Cliu III. Jednostavno mi se 3 puta desilo pri jakoj kiši da prestanu sa radom, onda neko vrijeme nisu reagovali na paljenje na prekidaču da bi proradili kasnije sami od sebe (znači bez popravljanja) ali na moju komandu preko prekidača. Nikad nisu proradili sami kad je prekidač na OFF. Za sada sam riješio problem tako što sam zaštitio kontakte na nosaču releja sa wd-40. Čak sam primijetio da sada rade br

Link to comment
Share on other sites

Guest arminio
Onda definitivno nije relej.On ili nema spoja, pa ne radi nikako, ili ostaje sljepljen pa radi stalno.Relej ti goni jedan ili dva (vjerojatno)smd tranzistora a njih procesor.Kad bi ti tranzici zezali onda bi se palio bez nekog reda,a procesor neznam, ako vrti nesto drugo ne moze izvrsit naredbu dok ona ne dodje na red.Zbilja ludi kvar ali tako je to sa elektronikom.to jedino sa instrumentom probat ulovit, ovako i nema bas puno svrhe drobit. :??::tup:

Bio na instrumentima u servisu dok nije radio i sve se cini apsolutno u redu - nikakve indikacije o gresci... kao da su ugaseni! Kad prorade, uredjaj javlja da rade... ni traga nekakvom problemu! Uzas... :frown:

Izgleda da ja nisam dobro napisao. Kod mene brisači ne "pamte" kao kod kolege na Cliu III. Jednostavno mi se 3 puta desilo pri jakoj kiši da prestanu sa radom, onda neko vrijeme nisu reagovali na paljenje na prekidaču da bi proradili kasnije sami od sebe (znači bez popravljanja) ali na moju komandu preko prekidača. Nikad nisu proradili sami kad je prekidač na OFF.

Aha - sad mi je jasno gdje je razlika... Eto, meni nakon takvog zastoja prorade i na OFF i "odrade zaostatke". Cini mi se da je problem isti ali se kod Clia drugacije manifestira mozda zbog elektronike... No korijen problem a je 100% neki sugavi dio koji ocito stavljaju u svaki model! Ili samo buncam... :frown:

Drago mi je što na mom autu nema puno elektronike, kod mene je problem samo sa elektrikom. Kad na ovom forumu vidim sa čim se ljudi muče po
Edited by arminio
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Evo jos jedan slican problem, nadam se da ima neko raspolozen da o ovome razmisli i da neku sugestiju:

Opis:

- Kada prednje brisace stavim u onaj prvi polozaj (kada rade na impulse), tada se nista ne desava;

- Kada upalim spricaljku (trebali bi i brisaci napraviti jedan krug), nista se ne desava (sprcaljka baca vodu, ali brisaci ne rade);

- Kada upalim konstantno brisace (drugi podiok), tada uredno rade;

- Kada upalim konstantno brisace (treci, brzi, podiok), tada uredno rade i to brzo;

Kako se desilo?:

Krenuo sa posla, upalio brisace na prvi podiok (ne ravnomjeran rad), dosao do banke, ugasio brisace, ugasio auto, izasao iz banke, upalio auto, upalio brisace - i od tada ne rade. Nista se nije culo (u smislu da je crklo, pregorilo i slicno).

Da li je neko imao ovakav problem i do cega je bilo? I da li neko moze nabaciti neku ideju do cega moze biti ovaj problem?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Ovo je najsličnija tema pa da pitam tu..

Di se nalazi relej prednjih brisača na cliu 2 '02g?

 

Baš danas mi krepalo đubre. 

Čini mi se da je on u pitanju, ne čuje se ni škljocanje kad ih upalim. Ugl da ne tražim sad po ovom vremenu ak netko zna di se nalazi...

 

Hvala :)

Link to comment
Share on other sites

Ovo je najsličnija tema pa da pitam tu..

Di se nalazi relej prednjih brisača na cliu 2 '02g?

 

Baš danas mi krepalo đubre. 

Čini mi se da je on u pitanju, ne čuje se ni škljocanje kad ih upalim. Ugl da ne tražim sad po ovom vremenu ak netko zna di se nalazi...

 

Hvala :)

Provjerio si osigurač ?

Link to comment
Share on other sites

Osigurač sam prvo provjerio. Ali eto nije ni on ni relej. Motorić je ostao bez minusa (?!)...

Kao to je još jedna od poznatih boljki na cliu.. :)

Popravak 117kn s PDV-om...

Link to comment
Share on other sites

Dobro si prosao meni je stao motoric na AC i zvao majstora i odero me za 500kn

Link to comment
Share on other sites

jedna od poznatih boljki motorića brisača na Cliu je da nikako ne voli kupanje u bazenu vode koji se stvori kada su začepljeni odvodi ispod šajbe

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

jedna od poznatih boljki motorića brisača na Cliu je da nikako ne voli kupanje u bazenu vode koji se stvori kada su začepljeni odvodi ispod šajbe

moram priznati da se i meni ove godine po prvi puta dogodilo da brisac jednostavno stane, napravi jedan potez i stane na pola, ujutro nakon paljenja. Poludio! Za vikend uzeo bocu 2l, natocio vode i nalio u jedan cosak vjetrobranskog stakla, i vidi cuda, voda curi po podu, napravim isto to na drugoj strani, nista. Kroz plastiku nazirem bazen. Par kljuceva, serafciger i 10 min kasnije gledam u bazen, dođe mi da zlatnu ribicu ubacim unutra. Pocistio odvode, otisla voda, otisli i problemi s brisacem. Iako ja sam to nacinio prvi vikend nakon sto su stali. Vjerujem ako se duze ceka, motoric brisaca se natopi u bazenu vode, pogotovo ako je na vozacevoj strani (u mom slucaju suvozacevoj)jer je na toj strani motoric. Ugl, imam slike svega pa cu napravit HOW TO, cim ulovim malo vremena.

Link to comment
Share on other sites

moram priznati da se i meni ove godine po prvi puta dogodilo da brisac jednostavno stane, napravi jedan potez i stane na pola, ujutro nakon paljenja. Poludio! Za vikend uzeo bocu 2l, natocio vode i nalio u jedan cosak vjetrobranskog stakla, i vidi cuda, voda curi po podu, napravim isto to na drugoj strani, nista. Kroz plastiku nazirem bazen. Par kljuceva, serafciger i 10 min kasnije gledam u bazen, dođe mi da zlatnu ribicu ubacim unutra. Pocistio odvode, otisla voda, otisli i problemi s brisacem. Iako ja sam to nacinio prvi vikend nakon sto su stali. Vjerujem ako se duze ceka, motoric brisaca se natopi u bazenu vode, pogotovo ako je na vozacevoj strani (u mom slucaju suvozacevoj)jer je na toj strani motoric. Ugl, imam slike svega pa cu napravit HOW TO, cim ulovim malo vremena.

ima to vec na forumu ;-)

Link to comment
Share on other sites

ima to vec na forumu ;-)

moze link ako imas spasen :D

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ima to vec na forumu ;-)

moram priznati da se i meni ove godine po prvi puta dogodilo da brisac jednostavno stane, napravi jedan potez i stane na pola, ujutro nakon paljenja. Poludio! Za vikend uzeo bocu 2l, natocio vode i nalio u jedan cosak vjetrobranskog stakla, i vidi cuda, voda curi po podu, napravim isto to na drugoj strani, nista. Kroz plastiku nazirem bazen. Par kljuceva, serafciger i 10 min kasnije gledam u bazen, dođe mi da zlatnu ribicu ubacim unutra. Pocistio odvode, otisla voda, otisli i problemi s brisacem. Iako ja sam to nacinio prvi vikend nakon sto su stali. Vjerujem ako se duze ceka, motoric brisaca se natopi u bazenu vode, pogotovo ako je na vozacevoj strani (u mom slucaju suvozacevoj)jer je na toj strani motoric. Ugl, imam slike svega pa cu napravit HOW TO, cim ulovim malo vremena.

Ne znam je li na forumu bilo riječi o ovome šta ću sad napisat, ali evo ide. Dakle ja sam odavno čuo za probleme sa natapanjem motora brisača sa vodom kod Clia III. I po tom pitanju sam napravio to, da sam odvidao vide na blatobranu, zavuako ruku ispod do cijevčica koje se nadovezuju na tzv. gumeni lijevak. Šta sam napravio? Izgulio ih! To su obične male uske cijevčice koje se samo nataknu na taj gumeni lijevak_ znači nisu zaljepljene niti išta, nego samo nataknute na taj lijevak. Nikakva velika sila nije bila potrebna za skinuti ih. Mnogi savjetuju njihovo skidanje jer su višak i mogu bit na veliku štetu iz razloga jer su jako čudno napravljene, uske i neprohodne kad se napuni smeća. Malo napadne lišća ili borovih iglica ispod vjetrobrana i naravno zaštopa se. Ja sam ih se odavno riješio i stvarno nikad problema sa odvodom vode, a da ne pričam koliko u Splitu ima parkinga sa borovima i kojekakvim stablo-čudesima. Eto ako neko ovo pročita od ekipe na forumu, nek se javi i kaže da li je iko to napravio šta i ja. Zanima me :D

Link to comment
Share on other sites

Kao da smo se dogovarali. Danas sam malo čistio auto i retuširao lakom sitne ogrebotine po laku pa velim idem malo provjeriti  stanje sa odvodima jer se nisu čistili od 2007. Dakle, skinuo gumenu rubnu traku pa ona dva dvostruka plastična čepa sa strane plastičnog poklopca, odšarafio oba brisača , uzeo radapciger za skidanje nosača brisača, skinuo nosače, skinuo plastični poklopac, uzeo crijevo sa vodom za provjeru.................naravno, sve se za tren napunilo, doduše znatno manje na suvozačevoj strani ali ipak se voda nakupljala. Nije mi jasno da su brisači do sada radili bez poteškoića jer ovo sa odvodnjom definitivno nije bilo dobro.

Unutra je bilo svega ali najviše borovih iglica i i mulja.

Uzeo sam fleksubilnu čeličnu sajlu za bušenje rupa u nepristupačnim prostorima, odvrnuo glavu i sa bužirom prošao par puta gore-dolje kroz odvodni kanal iza suvozača.

Na desnoj strani to nisam mogao uraditi , kasnije sam skužio zbog čega. Odvodni lijevak je "S" oblika i nedopušta da se bilo čime pročisti. Stoga sam ga izvukao kliještima u koje sam umetnuo gumene obloge i naravno, potezajući sam lijevak odvojio od donjeg dijela crijeva koje je sada ostalo nespojeno iza blatobrana.

Očistio sam sve skupa  isprao sa vodom radi kontrole, podmazao dijelove škara brisača i sve vijke, te vratio nazad obrnutim redoslijedom. Na kraju sam provjerio da li brisači rade.

Na kraju samo jedno pitanje, da li je donji dio crijeva pričvršćen i ako je, za što?

To pitam da ne bi negdje na putu  ispalo.

Blatobran nisam skidao zbog nedostatka vremena i pretpostavljam da nije teže nego kompletan prednji kraj kojeg sam već jednom skidao zbog zamjene žarulja na farovima.

Edited by geor06
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.