Jump to content

Clio 3 Faza 2


mario07

Recommended Posts

Evo i mog izvještaja. Natukao 10 000 km. :hura:

post-1254-010936800 1275514103_thumb.jpg

Prvo - autić ide fenomenalno ! TCE zaslužuje svaku pohvalu i još mu nisam našao niti jednu manu ! Fino vuče od već od 2000 okretaja i ne troši puno (naravno ako ga ne pritišćem). Kako ja kažem - ide kao dizelaš, a nije dizelaš ! :hail:

Clio 3 Ph 2 je neusporediv i od Clia 2 je ostalo samo ime. To je za klasu veći auto, bolja zvučna izolacija, upravljanje, ovjes i naravno motor :)

Potrošnja na prvih 10 000 km je 7,4L/100 km - nakon čega mi se putno računalo samo resetiralo !?! Uvidom u upute kažu da je to normalno. Ajd neka im bude. :roll:

Sad malo usporedba sa mojim starim Clio-om 2 Ph 3 - 1,2 16v 2004. god. Authentique Pack (nadoplata - maglenke, klima i metalik). Pošto sam ga vozio 5 god. i natukao 68 000 km, mislim da će uspredba biti OK.

Prvo stvari koje me smetaju, a bile su bolje na Cliu 2.

1. Mlaznice za pranje prednje šajbe - na starom Cliu su prvo fino raspršile tekućinu, a tek onda su se brisači sa zadrškom od jedne sekunde upalili tako da brisači nikad nisu radili na suho. Na novom Cliu mlaznice pišaju ?!? i odmah se dok je još suha šajba brisaći pale pa stružu na suho !?! :tup:

2. Pokazivači temp motora i benzina - na Cliu 2 sam imao one digitalne koji su bili savršeno pregledni i u vidokrugu - na Cliu 3 su stavili male kazaljke i još ih spustili prenisko tako da su totalno nepregledni - moram baš skrenuti pogled da bih vidio koliko benzina imam, bezveze. :ljut:

3. Preglednost straga je dosta lošija

4. Mjenjač ima rikverc nasuprot 5. brzine - ne mogu vjerovat da u 21. stoljeću ne mogu riješiti problem da UVIJEK iz prve mogu ubaciti u rikverc - e pa ne mogu. Na Cliu 2 sam imao prsten i UVIJEK je iz prve ulazio u rikverc. :ljut:

5. Nema osvjetljenje pretinca ?!? - doduše to nije imao niti stari, ali mislim da nebi bankrotirali da su ga u ovom Dinamique paketu stavili (mislim da jedino Exception to ima).

6. Maglenke su samo za šminku - mislio sam da su to popravili u odnosu na Clia 2, ali vidim da tu pomaka nema. S njima i bez njih tak je svejedno.

7. Najgluplji sistem pričvršćenja rezervnog kotača na svijetu, ako ne i u galaksiji !!! - kao prvo rezervni kotač je na Cliu 3 izvana s donje strane i naravno da pokupi svo blato ovoga svijeta tako da kada ideš mijenjati kotač trebaju ti rukavice (da imam ih u gepeku). Ta fora sa sajlom i plastičnom ručkom koja samo što ne pukne, im definitivno nije trebala - volio bih upoznati tog "inženjera" koji je to izmislio. :doh: Stari Clio 2 je imao rezervu unutra u gepeku (prodao sam auto sa novom novcatom, čistom kao suza rezervom ) koja se učvrstila sa plastičnim prstenom i to je bilo to.

8. Samo jedna stražnja maglenka ?!? - a dali su si truda i ugradili i desnu, ali nije u funkciji !!! :tup: Metar i pol žice i jedna

žarulja sigurno koštaju jedno bogatstvo...

9. Sindrom prekratki brisači - to je imao i Clio 2. Na prvoj promjeni na Cliu 2 je išao vozački 12 cm duži, a suvozački 8 cm. To im je

isto bila ušteda od 3 lipe. Vidim da je to sada sindrom na svim Renaultima i Dacia-ma. Rezultat - onaj curak kod preklapanja brisača.

10. Nema podešavanje volana po dubini - doduše nije imao ni stari. Dinamique bi to morao imati.

To su stvari koje su unazadili u odnosu na Clio 2, a koje sam očekivao da će popraviti/dodati/imati, pogotovo u Ph 2.

Složit ćete se sa mnom da sada zbilja cjepidlačim, ali to su sitnice koje nekad znaju živcirati. :fucka: S druge strane se vidi koliko je auto savršen kada sam mu samo te mane našao !!! :zubo:

Sve ostalo je za 5 ! Sicevi su pet puta udobniji (malo im ipak fali bočnog držanja kao recimo na GT-u), puno pregledniji retrovizori (čak i od Clia 3 ph 1) - jer su višlji, bolja prednja svijetla sa boljim snopom u odnosu na Clio 2, itd...

Inače, danas sam bacio pogled na ulje i još uvijek je do vrha - znači ne troši niti kapi ulja na 10 000 km ! To se zove fino podešena mašina. Ko da su ju Japanci napravili. :lool:

post-1254-001053200 1275514116_thumb.jpg

Što se tiće prednjeg kraja na Ph 2 - na tome još radim, ali definitivno mi nije sjeo taj facelift. Popravit ću ja njega... :cool:

Još malo usporedbe sa Clio 3 Ph2 75 KS Expression - vozio sam službenog od firme prošli tjedan jedan dan (nekih 35 km po gradu) jer je moj službeni Twingo 2 bio kod drugog kolege. Bilo kakva usporedba je bespredmetna - sirotinjska plastika, tvrđa sjedala, auto ne ide s mjesta (ide lošije nego Twingo sa 60 KS), volan je premekan i bezosječajan (Brucci bio si u pravu kada si rekao da Dinamique ima bolji volan - nisam vjerovao do sada - Mea Culpa ! :hail: ). Uglavnom tko kupi 75 KS Clia 3 taj se po meni totalno zeznuo - auto puno više troši, a ne ide - ne usuđujem se niti pomisliti kako je tek kada se upali klima. Ljudi nemojte razmišljati i dodajte još 100 kn na ratu auta i nećete se pokajati - taman toliko će vam TCE manje benzina potrošiti mjesečno.

Uf jesam se raspisao - očekujem reakcije. :)

I da BTW žarulje su još originalne. Kuc, kuc. Na starom Cliu 2 su mi trajale godinu i pol do dvije.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pešekan

    52

  • dalibor

    38

  • lagunaCoupev6

    21

  • Damijan

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Evo, danas bio na Jarunu pa naletio na nesto zanimljivo, ne znam točno što je ovo - pretpostavljam 20th annyversary ili sam u krivu!? Uglavnom, meni se svida dobroje.gif

Jel netko sa foruma??? 1icon_nixweissA.gif

Oprostite na kvaliteti slika, ali moj N95 ne zna bolje 1icon_nixweissA.gif

Link to comment
Share on other sites

Nije to 20th anniversary...

Izgleda kao Dynamique koji je prošao kuru farbanja... bit će da je razlog bio "bum-bum" prirode.

Malo čudno izgleda sa crnim krovom, zadnjim branikom crnim oko tablice, prednjim sa crnom letvicom koja je obično crna, crnim dijelom oko maglenki...Plus, ona lajsnica kod bočnog žmigavca na vratima treba bit srebrna, a bijela je.

Netko tko nije imao "bum-bum" to ne bi napravio...

20th anniversary ima crne retrovizore, a sve ostalo je standard. Način prepoznavanja osim tih retrovizora ti je naljepnica na štoku prednjih vrata, kod B nosača sa logom 20th anniversary.

Link to comment
Share on other sites

A felge? Ovakve nisam nikada vidio... Auto je btw. full oprema, ima i navigaciju a ovo gore je stakleni krov, koliko sam shvatio ima cak i funkciju sibera...

Link to comment
Share on other sites

Za felge ne znam, ali ovo na krovu uz taj stakleni krov mora bit ili farbano ili folija, jer Clio nema toliko crnu površinu kad ima stakleni krov.

gallery_9465_380_69877.jpg

Link to comment
Share on other sites

meni ovaj bijeli fenomenalan!

Link to comment
Share on other sites

^^^ Taj bijeli je bio pod rukama od ekipe iz "dajfolije", imate slike u njihovoj galeriji...

OK je, barem će se malo isticati... Po meni je trebao retrovizore u crno, a ne ovo oko maglenki...

Edited by Damijan
Link to comment
Share on other sites

OK je, barem će se malo isticati... Po meni je trebao retrovizore u crno, a ne ovo oko maglenki...

I agree! :dobroje:

I da, na stranicama Renaulta ima u dodatnoj opremi za Cliota srebrni obrub maglenki za nekih 500-600 kuna... Da mi je znat tko bi to stavio na auto.... Selo!

Edited by pešekan
Link to comment
Share on other sites

Iman jedno pitanje . Narucen je Clio TCE 20th annty. sa onin paketon 16'' i zakretnin farovima , ali neznam kako te felge izgledaju uopce :S . Ima tko kakvu sliku ? Hvala

Link to comment
Share on other sites

Mafijašu,upadaš u projekt s pitanjem za felge... :dobroje:

Na Google-u imas brdo slika. ;)

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Mafijašu,upadaš u projekt s pitanjem za felge... :dobroje:

Na Google-u imas brdo slika. ;)

Ma nisan vise uopce zna koje su to od pustih slika po netu :s , pa san se tu obratia :)

@Ruske

fala na slici , bit ce to dobro cini mi se

Edited by MafiaMan
Link to comment
Share on other sites

Šta će novi imat te "zakretne" farove!?

Kaj nisu to samo maglenke? Jer ako su bas zakretni, to znaci da ce imat lecu...

Link to comment
Share on other sites

Svjetla koja prate zavoj kod Clia III, kao i Modusa su oduvijek dodatne žaruljice u farovima postavljene pod kutem tako da osvjetljavaju unutrašnjost zavoja kad se volan do 50,60 kmh okrene u tu stranu.

20th anniversery mi se čini kao odlična ponuda. 16" bi po službenim slikama trebale biti kao s Clia GT, iako su u popisu opreme (službenom) Canasta 16", to su one kao što je dolazio Clio exception :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ja san skinia neku brosuru sa renaulta UK i tamo stoju 16'' kakve su na ovom bjelom sto je posta ''Ruske'' . U vezi farova to funkcionira kako je ''DU-roller'' objasnia . Did mi ima Clia III sa tim zakretnim farovima i noci po gradu su stvarno korisni . Puno bolje rijesenje nego kod VW i Mercova sa maglenkama -.-'

Link to comment
Share on other sites

Kakav je ovo paket opreme expression? Kao da je između expression i dinamique?! Koliko znam tek od dinamique je išla ovakva instrumentna ploča.

post-1082-016303300 1276629355_thumb.jpg

post-1082-061359400 1276629365_thumb.jpg

post-1082-079304200 1276629376_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

To je novi Expression. Napokon su shvatili da se bezh enterijer prelako prlja pa je on sada crne boje. Dodati su srebrna lajsna i okviri ventilacije, sdtandard su elektro retrovizori i maglenke (ja to nisam dobio pri kupovini). P;astika instrument table je i dalje tvrda i vidi se poklopac za Airbag ispred suvozaca.

Link to comment
Share on other sites

Ako me dobro sjećanje služi, ja sam u početku htio Expressiona TCE, ali kad sam skužio da za koju tisućicu više dobijem kožni volan, mekši kruškot, malo više elektrifikacije i to, odluka je pala na Dynamique, kakvog na kraju krajeva i imam.

Prvi Clio 3 ph2 u kog sam sjeo u Adrii u RI je bio Expression, sa unutrašnjosti kao na slici (tvrda plastika, ali ni moj bivši auto nije niš bolji bio :zubo: ), što mi je bilo u tom trenutku super, dok 20ak minuta kasnije nisam u RB autu sjeo u Dynamique... Osjećaj je baš dručiji, a moram priznat da mi vrata na expressionu izgledaju malo prazno bez onih rukohvata i sa bezličnim izgledom zvučnika...

Ipak Dynamique nije u potpunosti pobjegao od ovih slika koje je Dalibor uploadao, jer već zadnji par vrata (u verziji s 5 vrata, of kors) ima tvrdu plastiku (za razliku od prednjih gdje je gornji rub mek), isto bezlične zvučnike u vratima.... A naravno, niti jedan Clio, AFAIK, nema rukohvate (one kao na prednjim vratima od Dynamiquea nadalje) iza... Tako da bi to bila jedna zamjerčica... Znači, pol-pol...Pa i nije im neka fora.

Htio bih reći da sam sa autićem super zadovoljan, prošao sam preko 12k km, ali me nervira jedna stvar. Parkiram ispod drveta u cvatu (a ono, proljeće), po autu padne peludi i cvjetića koji se nakupe tamo u onom kanaliću u gornjem rubu vrata (gdje se "dira" u krov) i kad otvorim vrata, ta pelud i cvjetići mi ulijeću (upadaju je možda prikladnija riječ) u auto i imam posla za čistit sjedalo zbog svih tih gluposti prije nego krenem negdje. To bi mogli drukčije riješit... Valjda će Clio 4 imat drukčije izvedena vrata.

Link to comment
Share on other sites

To je novi Expression. Napokon su shvatili da se bezh enterijer prelako prlja pa je on sada crne boje. Dodati su srebrna lajsna i okviri ventilacije, sdtandard su elektro retrovizori i maglenke (ja to nisam dobio pri kupovini). P;astika instrument table je i dalje tvrda i vidi se poklopac za Airbag ispred suvozaca.

Ovo je napredak i sad taj paket izgleda daleko bolje. Mene je od njega odvraćala ona ružna instrument ploča s digitalnim pokazivačima temperature rashladne tekućine i količine goriva. Nije problem u digitalnim instrumentima nego u izgledu.

Htio bih reći da sam sa autićem super zadovoljan, prošao sam preko 12k km, ali me nervira jedna stvar. Parkiram ispod drveta u cvatu (a ono, proljeće), po autu padne peludi i cvjetića koji se nakupe tamo u onom kanaliću u gornjem rubu vrata (gdje se "dira" u krov) i kad otvorim vrata, ta pelud i cvjetići mi ulijeću (upadaju je možda prikladnija riječ) u auto i imam posla za čistit sjedalo zbog svih tih gluposti prije nego krenem negdje. To bi mogli drukčije riješit... Valjda će Clio 4 imat drukčije izvedena vrata.

I ja sam to uočio. Uglavnom loše riješeno

Edited by dalibor
Link to comment
Share on other sites

Bravo! Ja imam tu ruznu instrument plocu i iako sam navikao na nju moram priznati da je gadna :laugh: Ova je mnogo bolja :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

I agree! :dobroje:

I da, na stranicama Renaulta ima u dodatnoj opremi za Cliota srebrni obrub maglenki za nekih 500-600 kuna... Da mi je znat tko bi to stavio na auto.... Selo!

Misliš na ovo ? :rotfl:

post-1254-040218300 1277061994_thumb.jpg

A ovo je pretpostavljam vlasnik... neki talijan...

post-1254-081709300 1277062006_thumb.jpg

Eto ti odgovor na tvoje pitanje... :zubo:

Link to comment
Share on other sites

^^^

E, to je to...

Još bi to nekako na srebrnom izgledalo... :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vezano uz ono koje felge dolaze u paketu look za 20th ann . Posla bia mail renault-u i dobia odgovor iz slovenije

Canasta 16''

00005646.jpg

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.