Jump to content

R.I.P Clio V6


2000 SP

Recommended Posts

Ti vise mozes izdrat bez zraka nego bez nekakvih kombinacija. Garant vodis odjel kompezacija u firmi :bigl:

:laugh:

:fucka:

Tako nekako :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BALEV

    9

  • 2000 SP

    5

  • racer

    5

  • twingara

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Auto je u Porecu i popravljen je i vec je na prodaju znaci oglas nije laznjak

Ja samo govorim da su slike iz Zadra i nije bio popravljen kad se prodao!

Link to comment
Share on other sites

Vani se mogu naci oko 20000e ph1 kao sto je ovaj.. cak i ispod 20000e.. i to primjerci koji nikad nisu karambolirani, a ovaj je osim ovog zadnjeg bio i na krovu..

Link to comment
Share on other sites

Vani se mogu naci oko 20000e ph1 kao sto je ovaj.. cak i ispod 20000e.. i to primjerci koji nikad nisu karambolirani, a ovaj je osim ovog zadnjeg bio i na krovu..

Zato i ka

Link to comment
Share on other sites

Kad je jedini ko prodaje takav auto zato je i nabio cijenu, nema konkurenciju.

Znam ali svejedno sam mišljenja da ne vriijedi te novce... ;)

Link to comment
Share on other sites

Znam ali svejedno sam mišljenja da ne vriijedi te novce... ;)

Koliko po tebi vrijedi, recimo da ga ti prodaješ?

Link to comment
Share on other sites

Vani se mogu naci oko 20000e ph1 kao sto je ovaj.. cak i ispod 20000e.. i to primjerci koji nikad nisu karambolirani, a ovaj je osim ovog zadnjeg bio i na krovu..

Kada je u Rijeci bio razbijen nije bio na krovu .

Link to comment
Share on other sites

Koliko po tebi vrijedi, recimo da ga ti prodaješ?

Mislim da ne vrijedi više od 26000-27000€ ali naravno ovaj primjerak druga stvar je neki ne karambolirani i sl.

Koliko ti mislis da vrijedi ovaj 2 puta razbijeni? :nezna:

Edited by racer
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ne vrijedi više od 26000-27000€ ali naravno ovaj primjerak druga stvar je neki ne karambolirani i sl.

Koliko ti mislis da vrijedi ovaj 2 puta razbijeni? :nezna:

Iskreno, neznam! I meni se čini puno, ali uvijek se nađe netko sa viškom para pa ga kupi.

Link to comment
Share on other sites

Cijena je stvarno previsoka, a koliko bi stvarno vrijedio tesko je reci posto je ipak rijedak primjerak.

Link to comment
Share on other sites

vrlo lako se da izracunati,bar otprilike koliko vredi.

pravila uvoza iz inostranstva su da auto poseduje euro 3 normu,sto uglavnom imaju od 2001 godista i mladji

u CH recimo se dobar primerak bez problema moze kupiti za nekih 14000eu,na tu cifru dodas oko 600-700eu dok dodje do HR.na sve to dodas troskove spedicije oko 200eu.

e sad carinska osnovica po kojoj se dalje carini auto se gleda po katalogu,pa se umanjuje za predjenu kilometrazu,recimo da za ovaj model to bude 16000eu,pa obracunas 1% carine i 20%pdv,sto dodje otprilike 3200eu i na sve to redovna registracija.

znaci na kraju dodjes na cifru od oko 18100+redovna registracija.

eto to vam je to.tako da ova lupetanja da kosta 35000eu,padaju u vodu!!!!

p.s.sve sto sam napisao govorim iz iskustva,jer sam se godinama bavio tim poslom,jedino sto nisam 100% siguran je carinska osnovica,al mislim da nisam puno promasio.

Edited by boko
Link to comment
Share on other sites

pise 39000e.

ima jedan takav clio na jednom otpadu auta,zuto-plavi,sad ne znam kvart u zg,al najblizi mi je kojeg se sjecam kvatric..

al taj je mislim samo za trke,jer mu masina nije ovak pokrivena,i ima ogromnu sparco skoljku,i kavez...

Link to comment
Share on other sites

pise 39000e.

ima jedan takav clio na jednom otpadu auta,zuto-plavi,sad ne znam kvart u zg,al najblizi mi je kojeg se sjecam kvatric..

al taj je mislim samo za trke,jer mu masina nije ovak pokrivena,i ima ogromnu sparco skoljku,i kavez...

Trkači V6, otpad je od Dimitrijevića kao i clio

Link to comment
Share on other sites

vrlo lako se da izracunati,bar otprilike koliko vredi.

pravila uvoza iz inostranstva su da auto poseduje euro 3 normu,sto uglavnom imaju od 2001 godista i mladji

u CH recimo se dobar primerak bez problema moze kupiti za nekih 14000eu,na tu cifru dodas oko 600-700eu dok dodje do HR.na sve to dodas troskove spedicije oko 200eu.

e sad carinska osnovica po kojoj se dalje carini auto se gleda po katalogu,pa se umanjuje za predjenu kilometrazu,recimo da za ovaj model to bude 16000eu,pa obracunas 1% carine i 20%pdv,sto dodje otprilike 3200eu i na sve to redovna registracija.

znaci na kraju dodjes na cifru od oko 18100+redovna registracija.

eto to vam je to.tako da ova lupetanja da kosta 35000eu,padaju u vodu!!!!

p.s.sve sto sam napisao govorim iz iskustva,jer sam se godinama bavio tim poslom,jedino sto nisam 100% siguran je carinska osnovica,al mislim da nisam puno promasio.

stari ajmo sad ponovo , na tih 14000 eura moras platiti 57 posto raznih carina i trosarina. to sam ovako po seljacki zbrojio. i to ti daje cifru od 22 000 eura. to je onako u grubo,

Link to comment
Share on other sites

Trkači V6, otpad je od Dimitrijevića kao i clio

A i taj clio je nazalost otpad :frown:

Link to comment
Share on other sites

A i taj clio je nazalost otpad :frown:

motor je u golfu a resto će naći neku primjenu. maheri su oni

Link to comment
Share on other sites

carinska osnovica nije ona vrednost koju si ti platio,vec se uzima iz kataloga u zavisnosti iz koje zemlje dolazi auto.

u ovom slucaju se uzima CH katalog,koji sad ne mogu da nadjem,pa da vidim tacno...

kako si dosao na tu cifru od 57% ???

opet u svakom slucaju doticni v6 sigurno ne vredi ni blizu cifre koja je navedena!!!

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.