Jump to content

Grand Prix Monte Carlo


ip

Recommended Posts

+ Prvi put ove sezone, Renault F1 je u potpunosti razočarao. Nakon izvanrednih drugih kvalifikacija, i jednako kvalitetnog starta uslijedili su krugovi u kojima je Kimi Raikkonen lako stvarao prednost. Postojala je realna šansa za osvajanje drugog i trećeg mjesta, no dogodio se safety car, odlasci u boks, gdje smo u jednom trenutku vidjeli oba Renaulta i od tog je trenutka sve krenulo nizbrdo. Fisichella je čakjući u boksu pao sa trećeg na peto mjesto, a par krugova kasnije bilo je jasno da je kompetitivnost Renaultovih bolida nestala. Ne mo

Link to comment
Share on other sites

Guest rimA

Brijem da bi Trulog ubio kad bi stao poslje trke...fakat nepošteno da je čovjek moro stat da se nebi supco u Trulog...

Link to comment
Share on other sites

ja cjeli dan bio u gorici...i dodjem doma i stari mi veli da je fakat bila katastrofa :frown:

Link to comment
Share on other sites

Sad ćete tu zbedirati?

Utrka je bila baš guba. Bilo je skoro više preticanja/događaja nego cijele godine...

U osnovi ja navijam za Ferrari (i drago mi je kad Renault pobjedi) ali kad je utrka interesantna - neovisno da li momčad za koji navijam pobjeđuje ili ne - onda je super.

Sezona još nije gotova, dečki će se još morati dobrano potruditi da osvoje titulu...

A da, jesu li McLaren i Renault bili na drugčijim gumama?

Link to comment
Share on other sites

A da, jesu li McLaren i Renault bili na drugčijim gumama?

Jesu, McLaren je bio jedina momčad na najmekšim gumama i nisu ih potrošili, Renault je imao tvrđe gume od njih i uništili su ih.

Link to comment
Share on other sites

Guest Clio182@SB

Da, dobro, nije baš kompletni dizaster ( dodushe, jučer nisam tako mislio, ali sam došao sebi ):

Interesantno je da Trulli u Toyoti ide sa kamikaza potezima, a znao je spavati u Renaultu ( ono preticanje Barichella ). Jesam za agresivu, ali ono jučer :wall::wall::wall:

No, nije loše da jednom malo i zaka

Link to comment
Share on other sites

2 Clio182@SB> Mislim da je bitnu ulogu u trosenju guma igrala funkcionalnost bolida, nisu se same od sebe potrosile, vec zbog loseg setup-a. Onda su jos bolid natankali "do čepa" i dodatno otezali zadnji kraj...dosta glup potez po meni, ako si svjestan da imas problema sa zadnjim gumam neces to ic napravit.

Link to comment
Share on other sites

Monaco je pokazao da McLaren ima bolji fizicki grip (zbog samog ovjesa) koji dolazi do izrazaja kod malih brzina kad nema uticaja aerodinamickog gripa. Renault postaje kompetitivan na brzim stazama kad do izrazaja dolazi super aero paket.

Cinjenica da je McLaren pokazao da ide bolje i na brzim stazama znaci da i oni imaju dobar aero paket, tako da si mislim da ce sezona biti jako zanimljiva ako McLaren ostane citav, odnosno gledat cemo kako Raikkonen lovi Alonsa kroz cijelu godinu. Drugi vozaci u momcadima ce postati jako vazni.

w

Link to comment
Share on other sites

Da Trulli nije sjebo bolid na onom prestizanju ....za mene bi to bio potez utrke....

ali mogao je cekati neke bolje pozicije..kao npr Heidfeld i Webber!

Monte Carlo je totalno atipicna utrka naspram svih ostalih ..i fakat se iz nje nemoze ama baš ništa zakljuciti...

vidjet cemo u njemackoj slijedeci vikend...jedva cekam...

misim da ce Mečka opet dominirati sa fincem

Link to comment
Share on other sites

Guest Clio182@SB

Da, OK, nisam se dobro izrazio. Htio sam reći da je guma ( odnosno pogrešan setup ) najveći krivac za loš preformance, a ne mjenjač ili nedaj bo

Link to comment
Share on other sites

McLaren od pocetka ove sezone ima kompetitivan bolid, ali nepouzdan.

Dugo im je trebalo da naprave izbalansiranu sasiju, da nema ni predupravljanja ni podupravljanja, ni na kocenju, ni izlazu iz sporih zavoja. Aero im je bio dosta dobar jer je auto bio stabilan na brzim zavojima vec prosle sezone.

Prosle sezone je Mercedes imao mediokritetan motor.

Na pocetku ove sezone se McLaren previse kvario, vecinom zbog banalnih pogresaka.

U posljednje tri utrke, McLareni su bili daleko superiorni, da im se nije slomila poluosovina Raikkonen bi imao tri pobjede.

Nije to bilo preko noci.

Sad kad su stisnuli Renaulta, mislim da ce i oni poceti vise gurati razvoj i postati malo po malo nepouzdani, sto bi moglo nadoknaditi McLarenove greske na pocetku sezone.

Sve u svemu, konacno prava F1 sezona.

pozdrav,

w

Link to comment
Share on other sites

ZA UZBUDLJIVU završnicu utrke formule 1 za VN Monaca pobrinuo se Michael Schumacher koji je na iznimno opasnom mjestu, uskim uličicama Monaca pretekao svog timskog kolegu Rubensa Barrichella, a samo nekoliko sekundi kasnije u ciljnoj ravnini zamalo se sudario sa svojim bratom Ralfom, vozačem Toyote.

Ralf Schumacher je nakon utrke rekao kako je njegov brat potpuno lud. "Prije nego je povukao taj potez, mogao je uključiti mozak. Da mi se primakao još jedan milimetar, netko od nas dvojice je mogao poginuti" - rekao je pobješnjeli Ralf nakon utrke.

Michaela nije poštedio ni timski kolega Barrichello koji smatra da Schumacher ne bi smio raditi takve stvari. Mogli smo obojica ispasti iz utrke. "Ja sigurno nikad na bih povukao takav potez" - rekao je Ferrarijev vozač.

Svjetski prvak na ove komentare ostaje hladan, ili se barem tako čini. Ka

Link to comment
Share on other sites

Skoro sam uvjeren da probleme Ferrarija ne uzrokuju samo gume.

Ima tu još nešto :hm:

Slazem se sa tobom, pogotovo zato jer im je Bridgestone u zadnja tri tjedan isporucio na testiranje 19 razlicitih kompleta guma.

Link to comment
Share on other sites

Fisichella je rekao da mu je bolje ovako, jer ako utrku završiš pri kraju ili ju ne završiš na sljedecem GP-u u kvalifikacijski krug kreces medu prvima dok grip na stazi još nije kakav će bit onima koji kasnije izađu. U slučaju da se voze dva kvalifikacijska kruga, kao do sada ove sezone, mo

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.