Jump to content

Renault 5 1.4i


Smuchac

Recommended Posts

I da nitko nije bacio oko ovdje... Idem razbit auto... :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smuchac

    35

  • ShevaR4

    6

  • newbie

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

'Evala ti da si doso... Nitko me *ebe ni 2%... :)

Sad sam definitivno brzi od tebe... :beah:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nemam sto trazit s tobom... Mislim da bi me pojeo... :)

Link to comment
Share on other sites

njubi svrati usput i do mene baš me zanima... kolko si inače brži od 1.2 8V, njega skinem, pitaj daria :D:p

smuchac druže, ma na tebe zaboravim kad si mi tu pod projektima a nikad ništa ne radiš hehehe... :p

auspuh je zakon al mislim da bi isto bio bolje da je podignut u branik, imao sam i jednu i drugu varijantu i gore mi se osobno više sviđa, samo mi zna nekad malo zastrugat al navikneš se :D pazi da ti ga ne ukradu hehehe

jel ti "gubi" zvuk na višim okretajima? meni ima puno dublji zvuk u nižim, kad ga razvrtim i nije neki ekstra zvuk, bar ne u autu...

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

Gospodo,skinite si Flash player 10. Sta da vam drugo kazem...?

Meni otvara sve bez ikakvih problema i jako brzo... Znaci,problem je u vama... :)

Link to comment
Share on other sites

moj bi išao još gore da je mogao a što se tiče "tvorničkog" to više ne planiram stavljat, ako ništa nije problem nać komad inoxa fi60-70 pa stavit za nastavak na obični lonac...

Link to comment
Share on other sites

moj bi išao još gore da je mogao a što se tiče "tvorničkog" to više ne planiram stavljat, ako ništa nije problem nać komad inoxa fi60-70 pa stavit za nastavak na obični lonac...

I to je bila jedna od opcija,al je kapnula bozicnica,pa sam poslo djeda mraza po auspuh... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
pa dobro jel radiš ti što, nema te ni čut ni vidit od nove godine :D

Idem kasnije malo ga usisat da ne bude prljav za sutra... :)

A sta cu vise radit...? Zasad mi je dosta i ovo,tj,necu naprijed velikima koracima...

EDIT: U ovoj godini je proradio sat za temp,auspuh i nove gume... :trk:

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ovako:

Kako znat koja je getriba (model,bla bla...),ako bude potrebe za kupovinom. Ne da mi se skidat ju sad i slat na neke reparacije,mozda bi je radije komplet mijenjao ako je ovo komplicirano za popravit.... R5 1.4i 43KW, 1991.

Desava se slijedeće:

Otkad sam uzeo peticu imao sam problem sto je ponekad ulazio u rikverc uz skripanje,kao da ne odvoji skroz do kraja,a mehanizam natezanja na papucici se pojeo,tj oni plasticni zubi su osli u quratz. Kasnije je dosla nova korpa,lamela i tlačni ležaj,a pod haubu na kraj sajle kvacila sam kao improvizaciju uvalio dvije podložne pločice iliti šajbe malo deblje da pomognu kad vec ne mogu pritegnut na papuči. Sad u zadnje vrijeme ponekad nece kako treba u prvu,pa trebam u ler,pustit kvacilo,opet ugazit kvacilo i onda upadne u prvu,a ponekad je potrebno istu sesiju ponovit i dva puta. Onda,iz prve u drugu,ako malo ugazim prvu,teze ide u drugu tj osjetim u ruci kako "zapne",al to je sitno,i skoro zanemarivo. Najgora stvar je iz trece u drugu,a pogotovo ako brze vozim,jer onda dobro bubne,tako da trebam imat dosta osjećaja za mijenjanje tih brzina. I to iz 3 u 2 ne skripi kao kad ides jebavat mijenjac bez kvacila,vec zapne i osjeti se udarac na polugi mjenjaca kao da nasilno mijenjam,al ne škripe zupčanici ništa,možda jako malo... 2 u 3,3 u 4,4 u 5, i rikverc stima za 5,pa me zanima sta tu napravit. Mozda dodat jos koju šajbu? Poceo se je cut i lezaj,a nov je...

Svaka informacija je dobrodosla,jer petica ide brzo u prodaju,pa da ne prodam frendu macka u vreci. Jedino sam namjeravao mu spustit iljadu kuna cijenu ako ce se on zajebavat... Al to nek ostane kao zadnja opcija...

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Ajde ti nama reci VIN broj (broj šasije) od petice pa ti popodne/navečer pogledan koja getriba je išla na taj auto.

Za repariranje mjenjača san platija 1000 kn ruke + dijelovi koji su trebali.

Link to comment
Share on other sites

Zar na getribi nemaš onu zeleno-crvenu pločicu na kojoj piše oznaka?

Link to comment
Share on other sites

e smuchac tak je i meni bilo... i promijenio one zubce na papučici i sajlu i sad klizi ko nov :hey: :hey: :hey:

P.S. sajla oko 80kn a tako i zubci u tokića :hey: :hey: :plazi:

Link to comment
Share on other sites

Jucer sam stavio novu sajlu,i opet isto. One zube bas i ne vidim kako treba jer su duboko unutra. Jedino sam primjetio kad sam stavio novu sajlu kako su skljocnuli kad sam stisnuo kvacilo,jer se koliko ja znam,sami podesavaju kako njima odgovara. Jel ih je za*ebano promijenit? S obzirom koliko sam zivaca pojeo za sajlu,mislim da je problem zube mijenjat...

Nasao sam plocicu.

Pise:

JB1035

S015624

Vidit cu s frendom oce li se htjet zahebavat da mi sinhron promijeni. To bi po meni bilo presudno...

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.