Jump to content

Torzija


jure

Recommended Posts

Ako hoces kvalitetno, a jeftino prizemljit auto onda nazad stavi Kayaba amortizere od GTT-a i ustelaj torziju po volji, a napred vidi sto se nudi od Kayabe ili "crvenog" Konija.

jel znaš jel ko u st-u dr

Link to comment
Share on other sites

To je stvar proslosti. Dobio bi tvrde auto koje cesce lupa u krajnju tocku. Napred ionako reguliras visinu oprugom, a nazad torzijom. Ako hoces kvalitetno, a jeftino prizemljit auto onda nazad stavi Kayaba amortizere od GTT-a i ustelaj torziju po volji, a napred vidi sto se nudi od Kayabe ili "crvenog" Konija.

Teshko da ce to da ide... na obicnu peticu...bar kod mene nije islo...ja sam zbog nuzde na svoju peticu ( GTE ) stavljao torziju od obicne petice...i .... na kraju sam morao zameniti i amortizere posto su od gtt-a kraci i ne mogu dohvatiti rupe na torziji....

Mozda greshim ali sam bio pored majstora kad je to radio i video kako izgleda....mozda je njega bolelo uvo da je spusta nego je hteo i njegove amortizere da mi uvali.....

Ispravite me molim Vas ako gresim....

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Danas bio kod majstora, pukao mi je straznji lijevi amortizer. Da, pukao. KYB je u pitanju, nazalost, nakon nepune 3 godine i 40t km. Dakle od mene preporuka za KYB iz Spanjolske samo u smece.

Nego o torziji se radi, kako sad mjenjam amortizere, opet sam se htio poigrat sa torzijom jer mislim da je ipak prenisko i tvrdo, a majstor, i to ne prvi, tvrdi da se to samo tako moze, "klik po klik", i da nema sanse preciznije stimati torziju. E pa sad, jeli se to moze na mom meganeu ili nemoze? I ako moze, dajte mi napokon recite tko to i gdje moze u Zagrebu rijesiti. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Klikni ga nogom u guzicu. Da si dole, ja bih ti vrlo rado pomogao. Gore znam par ljudi koji to znaju napraviti lijevom rukom samo su malo lijeni. Necu imenovati :plazi:

p.s. Svaki malo stariji majstor za francuska auta bi to trebao znati ako prije nije bio mesar pa se prekvalificirao.

Link to comment
Share on other sites

Strasno. Pa jedino mogu vjerovat da se ljudima ili neda zahebavat stim (iako vidim da nije neki veliki problem za covjeka od zanata), ili jednostavno nemaju pojma (a to mi je lagano nevjerovatno)...

Nista, ako ne uspijem do ljeta rjesit nista, i do tada ne uspijem ubost neko drugo auto, eto mene Jure do Splita :bigl:

Link to comment
Share on other sites

jureeee... odakle simi -50 opruge? :p oni u TP-u imaju (već san to napisa gori) samo -35 i 650kn su... di ću nać -50mm+ i za kolko novčića?

Link to comment
Share on other sites

Engleska. Cijene idu od 350kn pa do 900kn plus postarina. Manja cijena, manja kvaliteta.

Link to comment
Share on other sites

hm, ako si smijem dat za pravo da uzmem šimu za primjer, kolko je njega izašla poštarina i sve skupa, i za kolko to stigne kad se naruči?

Link to comment
Share on other sites

Sime je kupio moje "stare" Apex amortzere i opruge. Sve stigne u roku od max. 15 dana, a racunaj da ti izade do 30% vrijednosti. Moze i manje ako su carinici dobre volje.

Link to comment
Share on other sites

šta znači da za cca 500kn iz engleske za 15 dana dobijem opruge -50mm a u "zagrebu" imaju samo -35mm za 650kn i čekam ih 30-45 dana? ...u kojoj divnoj dr

Link to comment
Share on other sites

Zivimo u drzavi koju i Slovenija moze guziti kako im pase :bigl: . Ah da, mozes racunati na mene...

p.s. Neces dobiti zamjenski auto dok su radovi u tijeku.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

...propali mi planovi da vozim gudu hehehe :p uf, ako ga stvarno prizemljim onda definitivno ne mogu ostavit limariju u ovakvom stanju, znači čeka me crnčenje ovo lito, skupljanje za limariju, i felge neke, nakon toga će mi 60ks bit premalo... pa di ovo ide (prema bankrotu, ne moraš mi govorit :D ) ajd, bar ti znaš kako je... :D

(pa tek mi je 19, imam još 3-4 godine fore dok dođem do faze kad se mogu parkirat kraj tvog :) )

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Planiram na coupeu vratit torzije u serijalu (sad je spušten), gore je super sve objašnjeno ali me sad zanima sljedeče. Ok kad spoštate auto onda dižete most, ali ja dižem auto i trebao bi valda spuštati most, pa me zanima trebam li prije vađenja torzije staviti dizalicu pod most i onda lagano spustit most koliko želim? Nečeli most pasti skroz dole kad izvadim torziju? I hočeli most doč u origigi položaj sam kad izvadim torziju ili ima još hoda da bude i višlji pd serijale? U biti ne kužim šta se dešava s mostom kad se izvadi torzija, dal ostaje u tom položaju u kojem je pa ga ja pomičem gore ili dole ili se objesi skroz dole?

Link to comment
Share on other sites

Planiram na coupeu vratit torzije u serijalu (sad je spušten), gore je super sve objašnjeno ali me sad zanima sljedeče. Ok kad spoštate auto onda dižete most, ali ja dižem auto i trebao bi valda spuštati most, pa me zanima trebam li prije vađenja torzije staviti dizalicu pod most i onda lagano spustit most koliko želim? Nečeli most pasti skroz dole kad izvadim torziju? I hočeli most doč u origigi položaj sam kad izvadim torziju ili ima još hoda da bude i višlji pd serijale? U biti ne kužim šta se dešava s mostom kad se izvadi torzija, dal ostaje u tom položaju u kojem je pa ga ja pomičem gore ili dole ili se objesi skroz dole?

prije skidanja torzije izmjeri kolko ti je od ruba blatobrana centralne rupe na glavčini...

kad skineš torziju onda ti bude most "pao" i onda ga dižeš na željenu visinu..

znači koliko ti je auto sad spušten...za toliko ga digneš...

eto toliko od mene ...al pričekaj da ti dr. Jure potvrdi :bigl:

Edited by zivac
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

tako sam i mislio da ali cu jos sacekat malo profesionalce

pokushao sve po ovome shto je objashnjeno..medjutim.. torzija izgleda da "NEMA" navoj...ili je zardjao..

ne znam o chemu se radi ? postoji li neki drugi nachin vadjenja torzije ?

Link to comment
Share on other sites

  • Mladen pinned this topic
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.