Jump to content

Twingo II 2.0 16V


Robi

Recommended Posts

  • Replies 332
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Robi

    145

  • newbie

    43

  • Karabaja

    17

  • margax

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jesi li provjerio pašu li amortizeri, ovo što te Newbie pita? Radi se o rupama za šarafe na prednjim amortizerima jer je fitting na RS-u drugačiji od svih ostalih Clia II, a pretpostavljam da obični Twingo dijeli više komponenti s običnim Cliom. Na stranu sad kako će se taj ovjes ponašati na 20 cm kraćem i 10 cm višem autu čiji ostali dijelovi i planirano ponašanje sigurno ne odgovoraju onima od Clia II - sam osjećaj i ponašanje u vožnji serijskog Twinga II i Clia II su vrlo različiti, a RS je bio i ostao poseban svijet.

Mislim da nema smisla stavljati 1.8 motor kojeg ne odlikuje posebna snaga, a za 2.0 treba provjeriti staje li, kao i mjenjač od sporta koji bi svakako trebao ići uz mašinu.

Sretno i nadam se da će se i umjetnički / stilski dojam ostatka projekta popraviti u odnosu na ovaj zadnji strut koji izgleda prilično amaterski :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ma vjerojatno odustajem od ugradnje motora i kupujem drugi auto. :)

Ovaj strut bar je napravljen za probu, riješit ću ga drugačije. ;)

edit:

Amortizeri su ipak od običnog Clia 1.2 16V.

Edited by Robi
Link to comment
Share on other sites

Ma vjerojatno odustajem od ugradnje motora i kupujem drugi auto. :)

Mudro. 135000 za osnovni RS 200 je jeftinije i učinkovitije od svih tih kemijanja s Twingom II - jednostavno ga puno stvari ograničava za neke velike rezultate.

Link to comment
Share on other sites

kako ti ovo stoji strut? izmedu cega je ucvrscen? vidim da guma ide preko njega i matica normalno... imace ide onaj valjcic na stup, guma, strut pa onda onda zaserafis...

Link to comment
Share on other sites

Zamišljeno je da povežem amortizere gore i onda još dvije cijevi sa tog struta dolje na šasiju.

E sad, kad malo bolje razmislim postoji i bolje riješenje, ali o tom poslije nove. :)

Link to comment
Share on other sites

Nice....sretno z motorom :dobroje: ......Bit češ kralj među twingijaj z tim motorom mislim 1.8 ili 2.0 ujeee :bigl: :bigl: ...

Link to comment
Share on other sites

:roll: fail :roll:

epic

Epic fail, ali ni jedan nije napisao što da se promjeni i što bi moglo biti bolje, stavio sliku od onog što je ON NAPRAVIO ili slično.

Bez ljutnje dečki, ja znam da je moglo biti bolje izvedeno, ali zato sam i stavio tu da se komentira i predloži kako da bude bolje izvedeno, a ne da se nabijaju postovi. :):D

Edited by Robi
Link to comment
Share on other sites

sorry, stvarno nije bilo u redu od mene...

evo iskreno mislim da od takve štange strut... pa mislim da nije dobar, jer se nekak čini ranjiva štanga...

kužiš,, da je onak kao neka cijev ili tak neš onda da....

Link to comment
Share on other sites

zavisi na koju cvrstocu gledas? savijanje?

ako je na savijanje,onda je definitivno ovakva cijev cvrsca ali je oslabljenja di je rezana(sa svake strane di idu sarafi) zato je bolje imat cijev koja je spljostena na mjestima di su rupe..jer dobivas bolju cvrstocu na tom dijelu cijevi,al na sredini ces ju lakse svinuti nego na ovoj kojoj imas ;) ak me kuzis :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dosta se radilo zadnjih dana.

Napravljen drugačiji zadnji strut(šarafi se na mulde), napravljen prednji strut, stavljenji drugi xenoni(5000K), stavljene distance 2cm na sve kotače...

Zadnji strut - puno bolje nego prije, s ovim se osjeti promjena, ali naravno nije velika.

dsc00268z.jpg

Distance - svakako dobar upgrade, auto je dosta stabilniji.

dsc00282a.jpg

dsc00279q.jpg

dsc00283w.jpg

Prednji strut - stvar koja me najviše iznenadila, ovo je sada drugi auto, uživam u vožnji. :klap:

dsc00288zk.jpg

dsc00289g.jpg

dsc00290k.jpg

Strutove sam sam radio. Prednji sam počeo polirati, ali nisam mogao dočekati da ga isprobam pa sam ga stavio. :D

Još napraviti "lower strut", ispolirati sve, staviti amortizere i opruge i Powerflex selene. :oo:

Link to comment
Share on other sites

lower strut? cemu to? mislim da ti to nije pametno za stavljat.. ovo ostalo :dobroje: daj neku bolju sliku zadnjeg struta...

Link to comment
Share on other sites

Budem sutra bolje poslikao. Vadim ga iz auta.

Ide na malu preradu i na poliranje, ne izgleda mi lijepo ovako pofarban u crno. :laugh:

Zašto ne lower strut? :nezna:

Edited by Robi
Link to comment
Share on other sites

lipo si ovo zavarija. Malo mi je čudno vidit četverokutni strut, ali za sve postoju prvi put.

Link to comment
Share on other sites

Hvala. :zubo:

Ovo je bio jedini način da ga smjestim, budem poslikao bolje da se vidi. :frown:

Ako netko ima kakav prijedlog da bude bolje izvedeno neka slobodno napiše. :klap:

Link to comment
Share on other sites

Evo slike 5000K xenona. Po meni savršeno, čisto bijelo. :cheer:

Idu u prodaju jer stavljam leće u farove pa mi ovi netrebaju. :thumbsup:

dsc00297h.jpg

dsc00296c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Budem sutra bolje poslikao. Vadim ga iz auta.

Ide na malu preradu i na poliranje, ne izgleda mi lijepo ovako pofarban u crno. :laugh:

Zašto ne lower strut? :nezna:

letva,ako je sam pravis od pravougaone cevi,video sam onu prvu verziju zadnje,

treba takoda se postavi i napravi da joj duza strana preseka bude uspravna jer je tako veci moment inercije preseka za onu ravan savijanja koja je tebi potrebna,pa je samim tim puuno otpornija na savijanje tako da ti ne treba nesto skupo.evo kako

a268dd8c.png

TAKO DA TI JE OVA NOVA ZA NAPRED OPET SLABA ,PREPRAVLJAJ JE

Edited by rose
Link to comment
Share on other sites

Misliš ovako:

strut.png

Ugl. strut ima svoju funkciju, auto se puno bolje ponaša, ali uvijek može bolje.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.