Jump to content

Moj Renault 5 GTE


alen-sb

Recommended Posts

ama, jesu iste mulde, ali vidis kako je kod 0-100 7,3 saraf blize pripijen kabini(i na prvoj slici koju si postavio je tako), kod tebe je koliko sam dobro vidio na kontra strani. Kod ph.II ovjesa imaju lijeva i desna mulda i treba voditi racuna gdje koja ide....

Evo kako je kod mene-caka je u centralnom sarafu, ravnas se prema njegovom polozaju....

P2160074.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alen-sb

    66

  • jure

    23

  • petak

    15

  • GTT

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-1663-1240248246_thumb.jpg post-1663-1240248259_thumb.jpg

Evo kako je izbliza kod mene, bash se vidi da je saraf na drugoj strani :frown:

Link to comment
Share on other sites

Evo promijenio sam strane amortizera i sada je sve ok.

Nego, nagib prednjih kotaca je normalan, jelda ? Kod GTT-a prednji kotaci stoje malo nakoso donji dio prema van ?

Pretpostavljam zbog boljeg drzanja ceste i upravljanja. Ili ima jos koja prednost ?

Jel to zbog kuta amortizera ?

Link to comment
Share on other sites

Da, nagib je u minusu, mislim nekih 1.2 stepena ako se dobro sjecam i to je ta razlika izmedju ph.1 i ph.2, izmjena se desila radi sprjecavanja izrazenog podupravljanja i generalno boljeg "handling"-a... :hey:

Ako pogledas ravno sprijeda po boku auta, vidjet ces da je i trag straznjih tockova negativan, to jest malo su prednjim dijelom uvuceni prema unutra :hey:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sta savjetujete za reparaciju prednjih sjedala ? Da stavim neku jeftinu presvlaku da se ne vidi spuzva ili da radim tapaciranje ? Jel tko radio tapaciranje ili samo presvlacenje sjedala i koliko kosta ? :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Hmm ako imas novaca sredi ta GTT sjedista jer su raritetna i nema ih...Steta je staviti presvlake ili neko drugo platno...Opet to je moje misljenje...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo i legao je konacno :klap:

post-1663-1242898495_thumb.jpg post-1663-1242898513_thumb.jpg

Bash sam se pitao kako bi izgledao malo spusten, kad eto prilike :bigl:

Znam da je netko na forumu vec ovako nesto napravio s vrecama cementa :zubo:

Link to comment
Share on other sites

:) i to je jedan nacin, lijepi autic u svakom slucaju...taj volan od R5 je legendaran, dizajniran je prije 20.g. valjda i dan danas izgleda super, uzivaj...
Link to comment
Share on other sites

meni taj volan je odvratan...onaj srednji dio mi nekako zdepast...mislim ovaj okrugli poklopac je ok, ali krakovi su odvratno napravljeni...

volan od ventilera sa okruglim poklopcem izgleda mi puno bolje i skladnije...

evo kako ja imam:

post-5762-1243212140_thumb.jpg

inace...alene, dobro ti je legla petica :D kako si tjunirao torziju :D?

e a felge tvoje mi ne pasu bas na peticu...

inace ostalo odlicno, pogotovo boja mi se svida...

Link to comment
Share on other sites

Ma ovo su felge od starog Clia koje imam s novim gumama, a kriza je i recesija - drugih zasada nema. Jednog dana cu vratiti na oridjidji kad budem imao love za druge gume. Vjerovatno bar kao zimski komplet, pa mozda ove OZ prodam. Ali dobro se ponasa s ovima i nije tvrd kao sta sam mislio. Vidjecemo :hey:

Link to comment
Share on other sites

meni taj volan je odvratan...onaj srednji dio mi nekako zdepast...mislim ovaj okrugli poklopac je ok, ali krakovi su odvratno napravljeni...

volan od ventilera sa okruglim poklopcem izgleda mi puno bolje i skladnije...

evo kako ja imam:

inace...alene, dobro ti je legla petica :D kako si tjunirao torziju :D?

e a felge tvoje mi ne pasu bas na peticu...

inace ostalo odlicno, pogotovo boja mi se svida...

Uživo je još bolja boja..onak nekak brončano se presijava ;)

Edited by zivac
Link to comment
Share on other sites

meni taj volan je odvratan...onaj srednji dio mi nekako zdepast...mislim ovaj okrugli poklopac je ok, ali krakovi su odvratno napravljeni...

volan od ventilera sa okruglim poklopcem izgleda mi puno bolje i skladnije...

Meni je od R19 1.8 16V i lego je ko budali šamar...

post-7112-1243253149_thumb.jpg

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Novosti ;)

Auto je spusten danas upravo. Opruge koje sam kupio preko ebay-a nisu H&R nego neke "noname" zute i spustaju oko 35mm. Auto odozada nije diran, jer kaze majstor da sve jako staro, hrdjavo i bolje ne dirati :nezna: Kaze on da se svejedno torzija godinama malo spustila :nezna: E sada, probacu to voziti malo jos koji dan da vidim jel mi pase, jer se vidi da je auto malo nagnut prema naprijed tj. krov nije ravan. Nije puno tvrdji, ali kao da je volan dobio malo opterecenje kod okretanja :nezna:

Idem za koji dan na more, pa me zanima, jel taj nagib naprijed problem pri voznji i jel trebam sta paziti kod upravljanja ? :hey:

post-1663-1247056355_thumb.jpg post-1663-1247056367_thumb.jpg post-1663-1247056378_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moraš napraviti geometriju sada (špur). A to što je iza viši nego naprijed, je super, jer ti vjerojatno neće strugati auto kada ti netko iza sjedne,

i ne visi na naprijed. Odlično. Ne znam koje su gume gore, ali na 15" joj je 195/45 15 idealno.

Link to comment
Share on other sites

Gume su Bridgestone Turanza 195/50/15 skoro nove. Spur sam pravio kad sam stavljao ove felge i gume prije 3 mjeseca, jel sada bas nuzno ? Mislim jel moguce da se toliko poremeti za tako malo cm ?

Link to comment
Share on other sites

Pa sto da je zahrdjalo? Lijeno mu je staviti malo WD40 i sacekati. Nema se sto tu raspasti od hrdje, pa to je zadnji most koji drzi cijelo auto! Vise trebas pripaziti pri kocenju jer sada raspodjelivac sile kocenje aka. peti cilindar nije nastiman. Vidi kako ti pase sto se spustanja tice. Ja volim meksi setup i da je dupe malo vise.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Gume su Bridgestone Turanza 195/50/15 skoro nove. Spur sam pravio kad sam stavljao ove felge i gume prije 3 mjeseca, jel sada bas nuzno ? Mislim jel moguce da se toliko poremeti za tako malo cm ?

auto će ti još pasti naprijed, ako su opruge nove.

ja bi radio špur, a ti vidi. hebeš špur, 100 kuna je. Jedino ako misliš nešto još mijenjati po ovjesu, onda prvo to napravi, pa radi špur.

Što se tiče kočenja, jure ti je rekao, pazi kako ti se ponaša na kočenju sada, naštimaj regulator sile kočenja. To može biti jako opasno ako

se nađeš u situaciji da treba jako kočiti.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

auto će ti još pasti naprijed, ako su opruge nove.

ja bi radio špur, a ti vidi. hebeš špur, 100 kuna je. Jedino ako misliš nešto još mijenjati po ovjesu, onda prvo to napravi, pa radi špur.

Što se tiče kočenja, jure ti je rekao, pazi kako ti se ponaša na kočenju sada, naštimaj regulator sile kočenja. To može biti jako opasno ako

se nađeš u situaciji da treba jako kočiti.

A gdje se to stima, valjda majstor zna ako mu kazem da je dupe dignuto u odnosu na prednji dio ?

2Jure: Pase mi ovako, malo mekse odozada i osjeti se da je tvrdji naprijed, ali je i auto puno stabilniji nego prije ;)

Osjetim da mi je volan tezi malo za vrtiti kad kracem s mjesta i malo se nesto cuje pri kretanju i motanju volana ?! To prije nije bilo :nezna:

Sto se tice opruga, tip me uvjerava da je on uvoznik H&R u UK i da su original :nezna: Svejedno sam trazio djelomicni povrat novca, jer valja "muda pod bubrege". Cudno mi je jer nemaju onaj serijski broj ni H&R ne pise nigdje...........vidjecemo kako ce se situacija odvijati :hey:

Link to comment
Share on other sites

Meni je od R19 1.8 16V i lego je ko budali šamar...

proba san oba, od gtta mi je dosta bolji, i vizualno i kako leži u ruci

Link to comment
Share on other sites

Auto puno bolje lezi i osjetno je cvrsci pri vozni, stabilniji u zavojima. Potpuno novi auto :hail:

Optika odradjena, malo je bilo pobjeglo na oba kotaca, ali sada sve stima :hail:

Zavojnice opruga su prilicno nabijene jedna na drugu :nezna: jel to tako treba biti ?

Link to comment
Share on other sites

Zavojnice opruga su prilicno nabijene jedna na drugu :nezna: jel to tako treba biti ?

Svaka progresivna opruga radi na taj nacin. To puckanje ti mogu biti lezajevi amortizera (gore na kapi) posto su sad malo vise stisnuti. Ne trebaju ti novi samo ih malo ocistiti WD-om i namastiti.

5 kocioni mozes i sam nastelati. Nalaziti si se malo ulijevo ispred rezervnog kola. Imas maticu 10 i oprugu i trebas otpustiti par krugova da oslabis silu zadnjih celjusti.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Odlično je to odrađeno.

Javi nam koko se auto ponaša nakon nekog vrimena.

Ja san nedostatke počeja primječivati tek nakon nekih misec-da.

Po meni čak nebi tribalo ni spuštati zadnji kraj.

Najviše zbog visine gume 195/50, ako pređeš na 195/45 onda bi i mogla malo spustiti guzicu

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.