Jump to content

Produženo jamstvo za 197?


Tiho

Recommended Posts

nažalost kod kupnje ga nisam doplatio, šta kažete vlasnici dal ima smisla doplaćivat, dali je sve jednako priznato?

Koliko kvarova očekujete :) Zrmi ti nemoraš sudjelovat u topicu :)

imam još malo dana do isteka godine, u nedoumici sam sad, treba registrirat, kasko i sad još ovo?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tiho

    5

  • Žac

    4

  • Safrane

    3

  • Kundak

    3

Top Posters In This Topic

Ja imam produzeno jamstvo na svojoj 197-ici (jos jednom hvala dani-u sa foruma :hey: ) i bas sam jucer detaljno komentirao sa frendom koji radi kao serviser u Roci sta to jamstvo pokriva... navodno postoji lista na kojoj tocno pise sta prolazi a sta ne, uglavnom po onome sto sam shvatio, od mehanike gotovo sve prolazi... no ipak postoje neke razlike od slucaja do slucaja a to nam moze objasniti samo netko sto se bavi bas tim odobravanjima... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

da, jel bilo koji kvar koji se dogodi uglavnom višestruko premašuje cijenu jamstva. E sad, dali će se pokvartiti i li ne :nezna: --- isto kao i kasko - super ako ga nikada ne iskoristiš ali ti je opet "lakše" ako ga imaš ;)

Link to comment
Share on other sites

I ja sam uvijek za produženo :) iako ga se uglavnom mora uzeti za keš al opet kasko i osiguranje možeš na rate ako je vatra pa je opet koliko toliko lakše a miran si ;)

Link to comment
Share on other sites

Nemoraš ga uzeti na keš tj. ovisi kako ti autokuća izađe u susret.

Najbitnije stvari ti ulaze u jamstvo. tj sve ono što je ispod haube ide u jamstvo. Neki dijelovi kabine ne, oni koji se neprestano koriste mislim. Odi pa se raspitaj što točno ne.

Ja sam uzeo odmah kada sam kupovao auto, 2700 kn nije puno a može ti uštediti muka, nakon 2 godine zato su sad i ukinuli koliko sam čuo jamstvo na 5 godina ;). Bolje uzeti nego ne uzeti po meni......

Ipak je to Clio sport koji ima svojih mušica a ako ti počnu mijenjati letve volana i slično nakon 2 godine što ovim ljudima mijenjaju u garanciji to će te koštati puno više nego tih 2700 kn :). Nekim autoservisima ti je to "normalno" a onda nakon kada ti istekne garancija "detektiraju" kvar jel ti mogu uzeti pare ;)

Link to comment
Share on other sites

UZIMAJ

Pogledaj moj slucaj :laugh: :laugh:

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

meni istiche za koji dan... i necu doplatiti.

Jer mi se cini skupo, a i u zadnje vrijeme svaki problem koji se pojavio rijeshen je sa malo masti/wd40 i lupkanjem (kao po starim televizorima).

A kad treba nesto da se zamijeni (npr poklopac od fara koji je pun necega sto lici na kondenzaciju od prvog dana) onda kazu - a to tako treba...!

nego cu fino u drugi servis, da ga svog iznutra rastave i sprijece sva moguca lupkanja a za neke vece kvarova..pa..DAKO me preskoche hahah :p

a i radije cu platiti npr letvu upravljaca novu nego 10 puta ici u ovlasteni servis na zatezanje/dotezanje i hjihove test voznje gdje mi potrose pola rezervoara.

Link to comment
Share on other sites

meni istiche za koji dan... i necu doplatiti.

Jer mi se cini skupo, a i u zadnje vrijeme svaki problem koji se pojavio rijeshen je sa malo masti/wd40 i lupkanjem (kao po starim televizorima).

A kad treba nesto da se zamijeni (npr poklopac od fara koji je pun necega sto lici na kondenzaciju od prvog dana) onda kazu - a to tako treba...!

nego cu fino u drugi servis, da ga svog iznutra rastave i sprijece sva moguca lupkanja a za neke vece kvarova..pa..DAKO me preskoche hahah :p

a i radije cu platiti npr letvu upravljaca novu nego 10 puta ici u ovlasteni servis na zatezanje/dotezanje i hjihove test voznje gdje mi potrose pola rezervoara.

hehe ti uplati kasko ili neku kombinaciju c, nalet na divljač il sl i zbombaj taj far :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo da se pohvalim ja uplatio :)

pohvala servisu Fišer, izvukli su mi rabat tak da me izašlo 2.200 kn umjesto 2900kn ;)

Link to comment
Share on other sites

meni istiche za koji dan... i necu doplatiti.

Jer mi se cini skupo, a i u zadnje vrijeme svaki problem koji se pojavio rijeshen je sa malo masti/wd40 i lupkanjem (kao po starim televizorima).

A kad treba nesto da se zamijeni (npr poklopac od fara koji je pun necega sto lici na kondenzaciju od prvog dana) onda kazu - a to tako treba...!

nego cu fino u drugi servis, da ga svog iznutra rastave i sprijece sva moguca lupkanja a za neke vece kvarova..pa..DAKO me preskoche hahah :p

a i radije cu platiti npr letvu upravljaca novu nego 10 puta ici u ovlasteni servis na zatezanje/dotezanje i hjihove test voznje gdje mi potrose pola rezervoara.

iskreno kad je novi auto u pitanju ja ne bih izlazio iz auto kuce bez te doplate......sto mislis koliko bi te kostalo da otkrijes razlog zadnjeg kvara (problem kod paljenja) da nemas garanciju....a bez tog popravka ne mozes niti prodat auto....razmisli jos jedanput ;)

Link to comment
Share on other sites

u kojem roku mogu produziti garanciju?

do 1 godine od preuzimanja vozila

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Evo samo da se nadovežem i da ne otvaram novu temu.

Produženo jamstvo je sve samo ne jamstvo....

O onim pričama kako vrijedi kao i osnovno jamstvo nema niti J od jamstva.

Mene su zavlačili po raznim servisima i govorili mi "da je sve to normalno" dok je auto bio u normalnoj garanciji do 2 g starosti.

E sada dragi moji pošto sam promijenio 3 servisa i nakon naganjanja sa RNH i dopisivanja s njima punih 6 mjeseci i konačno dogovorio servis te da mi se auto konačno pregleda u nekom drugom servisu, gospođa iz RNH me uputila u Autodom Vidaković, jer sam bio nezadovoljan sa oba servisa u Osijeku.

Dečkima u Autodomu Vidaković svaka čast i uspjeli su pronaći sve probleme koje sam ja prijavljivao skoro od same kupovine automobila pri svakom redovnom servisu, ali sam ubjeđivan kako je to normalno, na svaku promjenu servisa drugi servis je pljuvao po prethodnom "kako to nisu vidjeli" te su otklonili problem koji je prethodnom servisu bio "normalan". (takve stvari mi se ozbiljno gade, jedni drugima zabijaju nož u leđa")

Neke sitnice su prošle pod garanciju i biti će zamijenjene ali neke stvari zbog kojih sam prvenstveno bio nezadovoljan i zbog kojih sam vukao auto po servisima, po Renaultu ne ulaze u produženo jamstvo (rezonancija/klepetanje kao da je neka od pregrada neispravna, pri 3450 okretaja se čuje negdje iz srednjeg ili zadnjeg lonca buka koja je nepodnošljiva, drugi najveći problem je taj da je auto do sada 6x stao sam od sebe i upalio light show na kontrolnoj

tabli tokom vožnje, nikad nije pronađen kvar, pošto je kvar prestajao nakon što je auto ugašen i upaljen nakon 15-ak minuta, očito opet moja greška što nisam zvao Renault assistance svaki put kada zam zaglavio u pripizdini). Iako nema vidljivog oštećenja izvana na auspuhu to očito nije u garanciji.......

Moja jedina velika greška je ta što očito nisam inzistirao da kod svakog mog dolaska u servis nisu otvarali radni nalog i pisali sve u njega na što sam se ja žalio, i koliko je puta pojedini problem bio prijavljivan a ništa se nije poduzelo po tom pitanju.

Sve u svemu jako sam razočaran u većinu servisa i u priču kada se kupuje novi automobil, ali očito nije sve kako se priča, postoji i drugastrana medalje.

Pošto nikada nisam dobio napismeno niti sam išta potpisao papirnato što ulazi u produženo jamstvo osim što sam samo dobio karticu poštom, na moje stalne upite prema RNH nikada nisam dobio konkretan odgovor ŠTO JE TO PRODUŽENO JAMSTVO I ŠTO TO OBUHVAĆA, uvijek je bilo "ma riješiti će se" odite u drugi servis i skretali su sa teme.

Očito je sve na tome da ih stvarno moraš pritisnuti sa privatnom tužbom i uputiti nekoliko e-mailova na engleskom/francuskom jeziku u Francusku, da bi se stvari pokrenule. Volio bih da je drugačije ali nažalost nije....

Ja znam samo jedno da nikada više Renault automobil neće biti parkiran u mojoj garaži...

Do sada nikada nisam imao problema sa 3 nova Renaulta koja sam kupio i zamijenio nakon 3 godine staro za novo kod Renault koncesionara, što sam htjeo napraviti i ove godine ali očito da ne žele pokušati riješiti problem, stoga još jednom hura za RNH, jedna prodana Laguna manje ove godine :)

Pošto imamo novaca a i vremena uputiti ćemo jednu finu tužbicu prema pravnoj službi na koju svaki građanin RH ima pravo,a i poslati pisamce u par časopisa i medijskih kuća u Hrvatskoj pa me baš zanima hoće li se onda problemi početi riješavati i hoće li se išta poduzimati.

Vrijedi pokušati i tako kad već ne ide na fini način.

Link to comment
Share on other sites

A što će vam produženo jamstvo kad vozimo Renault. :zubo: Kod mene bi to bio bačen novac :fucka:

Renault - kvalitet i pouzdanost. Još da mi plate što ih reklamiram :bigl:

Edited by dalibor
Link to comment
Share on other sites

Kundak, žao mi je što imaš takvo mišljenje i još više što te potpuno razumijem. Ne kažem da su drugi bolji, ali zašto bi to opravdavalo ove prve. Ne znači da je auto toliko loš, koliko je cijela stvar oko kupnje, održavanja i prodaje, posebno kada se razapneš između nekoliko servisa.

Link to comment
Share on other sites

Kundak, žao mi je što imaš takvo mišljenje i još više što te potpuno razumijem. Ne kažem da su drugi bolji, ali zašto bi to opravdavalo ove prve. Ne znači da je auto toliko loš, koliko je cijela stvar oko kupnje, održavanja i prodaje, posebno kada se razapneš između nekoliko servisa.

Ja nigdje nisam spomenuo da je auto loš nego što prodaju maglu očito, jedno pričaju a kasnije se izokreću stvari i okreću vodu na mlin kako njima paše o tome se radi.

Ja sam prvenstveno nezadovoljan na neprofesionalnost koju pokazuju prema strankama, opet je žalosno to što moraš imati "poznanstva" u servisima ili u RNH da bi ti bilo što napravili kako spada i pravilno. Recimo slučaj sad sa auspuhom koji imam, će me možda koštati cca 5000 kn + rad i sve ostalo, a recimo ako ja ne želim taj njihov auspuh i stavim nešto drugo početi će se vaditi da auto više nije u serijskom stanju i opet će me da prostite *ebat i da mi ne vrijedi garancija.

Nije mi niti problem platiti servis ali ako se to napravi pošteno ( a ne da se nešto naplati a ne napravi ) a ne da ja moram dolaziti reklamirati nekoliko tjedana nakon obavljenog posla da nešto nevalja i da treba podesiti, a da niti ne pričam o tome da ostavim auto na servisu dođem 2 dana nakon toga a auto se nije niti pomaknuo sa mjesta a kažu da su pogledali.... :klap:

Evo pitanje za sve forumaše koji čitaju ili koji možda rade u RNH (znam da je to poslovna tajna) ali zna li itko sa sigurnošću što ulazi u produženo jamstvo ili je to sve slobodna procjena RNH? :)

Link to comment
Share on other sites

Ja nigdje nisam spomenuo da je auto loš nego što prodaju maglu očito, jedno pričaju a kasnije se izokreću stvari i okreću vodu na mlin kako njima paše o tome se radi.

Ja sam prvenstveno nezadovoljan na neprofesionalnost koju pokazuju prema strankama, opet je žalosno to što moraš imati "poznanstva" u servisima ili u RNH da bi ti bilo što napravili kako spada i pravilno. Recimo slučaj sad sa auspuhom koji imam, će me možda koštati cca 5000 kn + rad i sve ostalo, a recimo ako ja ne želim taj njihov auspuh i stavim nešto drugo početi će se vaditi da auto više nije u serijskom stanju i opet će me da prostite *ebat i da mi ne vrijedi garancija.

Nije mi niti problem platiti servis ali ako se to napravi pošteno ( a ne da se nešto naplati a ne napravi ) a ne da ja moram dolaziti reklamirati nekoliko tjedana nakon obavljenog posla da nešto nevalja i da treba podesiti, a da niti ne pričam o tome da ostavim auto na servisu dođem 2 dana nakon toga a auto se nije niti pomaknuo sa mjesta a kažu da su pogledali.... :klap:

Evo pitanje za sve forumaše koji čitaju ili koji možda rade u RNH (znam da je to poslovna tajna) ali zna li itko sa sigurnošću što ulazi u produženo jamstvo ili je to sve slobodna procjena RNH? :)

POTPISUJEM SVE NAVEDENO !!

Kako sam ja saznao što ulazi u produljeno jamstvo:

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=26567&hl=

Link to comment
Share on other sites

POTPISUJEM SVE NAVEDENO !!

Kako sam ja saznao što ulazi u produljeno jamstvo:

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=26567&hl=

Ja ga nazalost nisam imao mogucnosti nadoplatit. Klima mi ne radi od kada sam kupio auto. Bio sam reklamirat preko 5 5uta,punili su plin i drka.i po njemu,a nista konkretno nisu napravili. Svaki put me otpile ili naruce pitaj boga kada. Kad im ostavim auto drže ga po 5 dana i nista ne naprave na njemu. Nemam više zivaca cekat i uzmem ga natrag. Oba servisa u Rijeci (Adria P.A. i R.B. Auto) su katastrofa. Kao da badave rade,moras ih molit da ti pogledaju auto i objasnjavat im sta je sa autom.

Neznam kako ih nije sram,to je isto kao da mi gost u mojoj kući pokazuje gdje sta stoji. Ubuduće ću auto servisirat u SLO,jer ovo premašuje svaku dozu moje tolerancije.

Oprostite,što sam otišao u totalni OT,ali nisam mogao se ne nadovezat :ljut::ljut::ljut::ljut::ljut:

Link to comment
Share on other sites

ajde vi probajte u ZAK Karlovac... svi su zadovoljni do sada bili...

Cuj da imam auto kao sto je IMPREZA ili EVOLUTION isao bi u servis u zg i karlovac,nebi mi bio bad. Ali ako nisu u stanju jednog tvinga servisirat,koji im je najjednostavniji auto u klasi,nabijem ih svih na mjenjač. Jeb..i twingo pa da ga vozim i ostavljam u Karlovcu na servisu nema sanse. Pa koj ku..c uopce imaju koncesiju onda. Zamisli da im na npr. Laguni novoj izgore ventili ili ode pumpa goriva ili zašteka sunroof koj bog bi onda radili. Oderali čovjeka za 20,000 KN,da to im je specijalnost i uvijet za koncesiju ocito bio.

Kad sam narucivao auto narucio sam ga sa full opremom,da je bilo ledomata i upaljaca koji mi sam pali cigare to bi isto bio uzeo. Nije mi bila stvar u lovi,mogao sam i R.26 kupit da sam htio. Ja sa kupio Twinga jer sam ga bas zelio,mali praktican,i brz. Da se vratim;narcio sam zatamnjena stakla,krovni spojler:to nisam dobio.

Rekli mi da xenon ima u ponudi,naplatili,xenona nije niti bilo u ponudi. Kasnije ja se zalim na sve to,kažu mi da ce mi nadoknadit kroz servise i isplatit taj iznos. Jeb.m ja taj doticni iznos kada na kredu od 7 god. taj iznos bude poduplan uz kamate od bog zna koliko(MJESECNE).

Stvarno mi je vise dosta i umoran sam od toga sto kod nas nitko neradi svoj posao kako treba i sto svima moras objasnjavat njihov posao.

Meni auto nije od tocke a do tocke be,nego sve izmedju tih tocaka. Samo oni nisu navikli da je netko pedantan po tom pitanju i da ga zanima,te da se razumije u njihovu struku prodavanja magle!!! UFFF,neda mi vrag mira... Kada kupim "pravi auto"(EVO IMPREZA RS4) ako bog da jednog dana tada cu znat zbog cega po cijele dane gubim zivce i smisljam sta doradit na njemu i kako skupit lovu za doticno. Isti cu servisirat i u Munchenu ako treba,a da ja zbog twinga(nije da ga nevolim,auto je stvarno meni drag i super,al ljudi budimo realni nije to neka klasa auta i neka nauka,to je pizdarija mala obicna)molim po servisima,e toga mi je vise pun k...

SUTRA ZOVEM RENAULT HRVATSKA I PRIJAVLJJEM OBA KONCESIONARA!!!

Toliko od mene,oprostite morao sam!!!! :ljut:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.