Jump to content

1.4 TCe motor u Megane III


Coupe RS

Recommended Posts

Evo danas otišao malo do lokalnog koncesionara (Renault naravno) i uzeo neke prospekte i cjenike...i čini mi se ok ponuda za Megane III 1.4 TCe sa 130 konja, točno 10 tisuća kuna skuplji od pomalo anemičnog 1.6 16v a novi turbo motor je 20 konja snažniji, puno elastičniji, sa gotovo 200 Nm okretnog momenta i to od 2000 do 4000 okretaja i šta je najzanimljivije, troši manje od 110 konja snažnog 1.6 16v usisnog benzinca. Gledao sam i novi 2.0 TCe sa 180 konja i to bi bila prava mjera...ali nažalost, preskup mi je i nedostižan.

Zanima me jel netko probao voziti auto s tim 1.4 TCe motorom u autu tih dimenzija i mase...kako se ponaša to, jel podnošljivo ili ste ugodno iznenađeni. Čisto sumnjam da baš loše ide takav auto sa 130 konja, al ono...interesira me. Pustite sad šta vozim starog sporta 172, to me prošlo a i auto mi nikad nije bio neka zvijer po performansama pa mislim da bih se mogao priviknuti.

Hvala svima na odgovorima.

:hey:

Link to comment
Share on other sites

mislim da taj motor nije još stigaa u koncesije

i ja sam pitao, ali odgovor je bio krajem treceg mjeseca

Link to comment
Share on other sites

Jesi li provjerio može li se uopće naručiti taj motor? U cjeniku je od 12. mjeseca, ali uz napomenu da će biti dostupan od proljeća 2009 ;)

Svakako je dobar motor, na osnovi Nissanovog 1.5 motora, ima lanac umjesto remena, a kažu u press releaseu da će u Coupeu uz 1.4 tce ići kraći mjenjač nego u berlini da bi u vožnji djelovao sportskije ;) Da se mogao uzeti kad sam ja kupovao vjerojatno bi ga izabrao jer je vrlo povoljan (5000 kn manje od dci 105), a sasvim pristojnih performansi i vrlo male mase (mislim da je čak nešto lakši od 1.6 16v).

Link to comment
Share on other sites

Da, nisam napomenuo da ja ne mislim auto uzimati/uplaćivati/dogovarati najranije do 6. mjeseca...možda čak i kasnije. Ali naravno, sad mi je napeto sve to istražiti i izvući šta više podataka i iskustava. Prvo da popravimo Clia pa da vidim koliko mogu dobit za njega...a dalje je lako, ionako bi mi u firmi trebali dignuti plaću fiktivno tri mjeseca pa da mogu dići kredu tako da mi se zaista ne žuri. Jedino šta znam je to da sam se opasno zagrijao za coupea i da ću ga parkirati u dvorište do jeseni ja se nadam, samo da vidimo šta s Cliom i da još koji put sjednem sa Sašom (AK Univerzal, Biograd n/m) pa da se dogovorimo jer auto mislim uzeti kod njega zbog izvrsnog odnosa prema kupcima i dobrog servisa/podrške.

Gledao sam osnovni Dynamique jer jedino tako mogu dobit taj motor iako bi šta se opreme tiče meni i Expression bio dovoljan jer ima sve šta mi treba, ne patim za opremom i dao bih sve ove điđe-miđe za jedan zub snažniji motor, hehe. Dakle, bez ikakvih doplata mada malo razmišljam o ksenonu jer ga imam sad na ovom autu i koma mi je kad sjednem u auto s halogenkama...ali opet 6 tisuća kuna nje mala doplata, sve je u nekakvim paketima, ne možeš uzeti posebno šta ti treba nego u paketu.

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice navedenog i ja sam razmisljao ali su se neke stvari promjenile tako da vise ne razmisljam uopce(nemam dovoljno godina za taj motor), ali jbga, sta je tu je... Meni je takoder taj motor najvise privukao paznje jer mislim da je najbolji omjer ulozeno-dobiveno i pricao sam s tipovima u Baotiću i receno mi je da taj motor postaje raspoloziv krajem 4. mjeseca i da tada dolaze prvi motori u RH... Tako da to tada mislim da neces naci puno informacija o njemu, btw. mozes ga naruciti ali ces dulje cekati na njega...

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Gledao sam osnovni Dynamique jer jedino tako mogu dobit taj motor iako bi šta se opreme tiče meni i Expression bio dovoljan jer ima sve šta mi treba, ne patim za opremom i dao bih sve ove điđe-miđe za jedan zub snažniji motor, hehe. Dakle, bez ikakvih doplata mada malo razmišljam o ksenonu jer ga imam sad na ovom autu i koma mi je kad sjednem u auto s halogenkama...ali opet 6 tisuća kuna nje mala doplata, sve je u nekakvim paketima, ne možeš uzeti posebno šta ti treba nego u paketu.

Moraš uzeti u obzir da su doplate kod većine drugih proizvođača za bixenon od 7500 do 10000 kuna, dok je za Meganea 6000. U paketu ide samo ono što je obvezno, a to je pranje farova :hey:

Link to comment
Share on other sites

Moraš uzeti u obzir da su doplate kod većine drugih proizvođača za bixenon od 7500 do 10000 kuna, dok je za Meganea 6000. U paketu ide samo ono što je obvezno, a to je pranje farova :hey:

...znam...ali volio bih da ima samo običan ksenon, bez praćenja zavoja...i bez ksenon dugog svjetla...šta će ti ksenon dugo pored onakvog "običnog" kratkog svjetla a i kad na običnom autu (Cliu II) šibneš duga halogena svjetla vidiš doslovno sve. Sve to diže cijenu...da je 2500-3000 kuna samo kratko ksenon svjetlo bez tog okretanja u zavoj i bez bi-ksenon sistema uzea bi bez razmišljanja.

Daleko od toga da to sve nije super stvar...ali ono, kad počneš s dodavanjem opreme učas ode cijena auta sa 120-ak tisuća prema brojci 130 ili više...

Link to comment
Share on other sites

...znam...ali volio bih da ima samo običan ksenon, bez praćenja zavoja...i bez ksenon dugog svjetla...šta će ti ksenon dugo pored onakvog "običnog" kratkog svjetla a i kad na običnom autu (Cliu II) šibneš duga halogena svjetla vidiš doslovno sve. Sve to diže cijenu...da je 2500-3000 kuna samo kratko ksenon svjetlo bez tog okretanja u zavoj i bez bi-ksenon sistema uzea bi bez razmišljanja.

Daleko od toga da to sve nije super stvar...ali ono, kad počneš s dodavanjem opreme učas ode cijena auta sa 120-ak tisuća prema brojci 130 ili više...

Onda kupi bez xenona i stavi kineski hid :)

Link to comment
Share on other sites

Onda kupi bez xenona i stavi kineski hid :)

A leća... :zubo:

...ma uzet ću valjda...al najviše zbog toga jer ga imam u sportu i stvarno je razlika ogromna kad sjedneš u nečiji auto s običnim svjetlima. A vjerujem da je ova novija generacija još bolja...

;)

Link to comment
Share on other sites

A leća... :zubo:

...ma uzet ću valjda...al najviše zbog toga jer ga imam u sportu i stvarno je razlika ogromna kad sjedneš u nečiji auto s običnim svjetlima. A vjerujem da je ova novija generacija još bolja...

;)

Da si se provozao sa mnom po noći iscijedio bi tih 6000 iz kamena ako treba :) Možda još bude prilike prije nego kupiš auto da se sretnemo na kakvom mitingu ;)

Da se malo vratimo na temu:

Renault’s latest petrol engine is the TCe 130 (H4Jt) which will be

available for New Mégane Hatch and Coupé from the spring of 2009.

Developed within the framework of the Renault-Nissan Alliance, it

stands out as a perfect illustration of the expertise that has been

acquired in the field of downsizing. It is particularly fuel efficient and

respectful of the environment with fuel consumption of 6.5

litres/100km, equivalent to 156g of CO2/km (New Mégane Hatch).

This new 1,397cc powerplant packs the power of a 1.8-litre engine

(130hp/96kW) and the torque of a 2.0-litre engine (190Nm), and drives

through a six-speed manual gearbox (TL4). The ratios have been

shortened in the case of the Coupé version for an even sportier driving

style. Its timing chain favours acoustic comfort.

The TCe 130 also ranks amongst the best engines of its class with

regard to running and servicing costs. Oil and oil filter change intervals

are every 30,000km (or every two years), the air filter and spark plugs

need changing every 60,000km (or every four years) and the same

figure for the accessory drive belt is every 150,000km (or every six

years).

post-414-1238436344_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Malo surfajuci netom bas o ovome motoru naletio sam na site gdje pise da je ovo turbocompressor motor, to znaci da isto kao i VW ima i kompressor i turbinu ili sta???

Link to comment
Share on other sites

Turbo only.

http://www.autobloggreen.com/2008/06/26/re...the-tce-engine/

...Derived from the normally aspirated HR15 and HR16 engines (the 1.5 and 1.6-litre units in the Nissan line-up), the new TCe 130 has an aluminium sump and a single-flow turbocompressor. The profile of its inlet ports has been redesigned compared with those of the normally-aspirated engine....

ili ovo

http://www.youtube.com/watch?v=JbMjNQhBniw

Link to comment
Share on other sites

^ Turbo Compressor je francuski izraz za turbo punjač odnosno engleski turbo charger :hey:

Link to comment
Share on other sites

Pa na bilo kojem jeziku turbopunjac ima slican izraz za svoje turbinsko i kompresorsko kuciste tj. dio tako da ne treba cuditi taj izraz.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Bilo bi interesantno imati taj motor u Twingu ;)

Gledajući 20 godina unatrag, Renaultovi 1.4 motori su bili samo hvaljeni kako malo troše, dobro idu i lijepo se vrte. Ako su složili taj motor kako spada za turbo, to će biti pun pogodak!

Meni već cure sline...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Svakako je dobar motor, na osnovi Nissanovog 1.5 motora, ima lanac umjesto remena...

nekako mi se cini da nema lanac nego i dalje remen

photo_media_en_13834_hd_ren2007moteur.jpg

a ma ovom clipu niže se vidi lanac

sad sam zbunjen totalno?!

post-455-1240429300_thumb.jpg

Edited by brba
Link to comment
Share on other sites

testiran je na grand scenicu i same pohvale za njega.. mozete onda misliti kako se megane ponasa s njim :yeah:

Edited by lagunaCoupev6
Link to comment
Share on other sites

neznam kako moj najdrazi moderator vozi ( :bigl: ) al ako vozi brze onda to nije auto za njega jer ukoliko je potrosnja slicna 1.4turbo kompresorskom motoru iz vw onda trosi brutalno kad se nagazi. kod lagane voznje trosi izrazito malo, slicno ko neki dizel, al cim se malo stisne, ili recimo na autopuru vozi 160-170 onda auto trosi i 15-17lit. tolko o downsizingu.

Link to comment
Share on other sites

neznam kako moj najdrazi moderator vozi ( :bigl: ) al ako vozi brze onda to nije auto za njega jer ukoliko je potrosnja slicna 1.4turbo kompresorskom motoru iz vw onda trosi brutalno kad se nagazi. kod lagane voznje trosi izrazito malo, slicno ko neki dizel, al cim se malo stisne, ili recimo na autopuru vozi 160-170 onda auto trosi i 15-17lit. tolko o downsizingu.

Ma to nije moguće :nezna:

A na koju ti mašinu misliš? 125, 140, ili 170 KS, iako mi je to previse za sve tri, valjda je riječ o ovoj od 170ks, jer mi prijatelj ima Leon 1.4 TSI sa 125 ks i kaze da trosi po gradu oko 9-10l, a jedan poznanik sa Golfom V GTsport i 1.4 TSI 140 ks mi je rekao cifru oko 10-11l A sad, auto u gradskoj voznji trosi najvise...

Link to comment
Share on other sites

Ma to nije moguće :nezna:

A na koju ti mašinu misliš? 125, 140, ili 170 KS, iako mi je to previse za sve tri, valjda je riječ o ovoj od 170ks, jer mi prijatelj ima Leon 1.4 TSI sa 125 ks i kaze da trosi po gradu oko 9-10l, a jedan poznanik sa Golfom V GTsport i 1.4 TSI 140 ks mi je rekao cifru oko 10-11l A sad, auto u gradskoj voznji trosi najvise...

govorim o onom s 170 ks. mislim da je to GT verzija. auto trosi jako puno kad ga se stisce. frend veli da da je znao kolko trosi ga ne bi nikad kupil. jel cim malo se hoce izgustat guta ko lud

Link to comment
Share on other sites

nek i on stavi lpg kao i ti :roll:

koja ste vi uvrnuta ekipa... :laugh:

ne, radije neg se kotrlja na vespi ko ti ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.