Jump to content

r5 gtt amortizeri


galaxy

Recommended Posts

dakle uzeo bi neke apex u a3m-u, al veli frajer da mu piše u katalogu da su za fazu 2, dakle od 87-90, moj je 86.g, faza 1.

pa sad, jel neko zna oće to pasat na moj auto, da ne bi iskrcao 460

Link to comment
Share on other sites

ja cu za vikend stavit ponovno one bilsteine, pa cemo vidjet kak ce to funkcionirat na SR..

Link to comment
Share on other sites

Mislim da amortizeri sa faze 2 ne mogu na fazu 1, jer kao prvo nije isti nagib ovjesa (faza 2 ima nagnut ovjes +2 stepena), a i donje tacke montaze amortizera mislim da nisu iste....

Broj sasije nema veze s tim... GTT je uvijek C405, ali se dosta stvari razlikuje.... cak i straznji ovjes.... zato faza 2 ima daleko bolje lezanje od faze 1...

Link to comment
Share on other sites

Znan da su mene kad san kupova amortizere pitali koje je godište zato mislin da ti ima razlike i da na to triba paziti

Link to comment
Share on other sites

skoro uvijek pitaju koja je god. auto, al vise-manje razlicite godine imaju razlicite serijske brojeve a dio je isti ;) .. bar je tako kod clia!!

Link to comment
Share on other sites

Mislim da amortizeri sa faze 2 ne mogu na fazu 1, jer kao prvo nije isti nagib ovjesa (faza 2 ima nagnut ovjes +2 stepena), a i donje tacke montaze amortizera mislim da nisu iste....

Broj sasije nema veze s tim... GTT je uvijek C405, ali se dosta stvari razlikuje.... cak i straznji ovjes.... zato faza 2 ima daleko bolje lezanje od faze 1...

<{POST_SNAPBACK}>

a jesi me sad demoraliziro...znači krivi auto sam uzeo za project car :frown:

Link to comment
Share on other sites

a jesi me sad demoraliziro...znači krivi auto sam uzeo za project car
Edited by RTOC
Link to comment
Share on other sites

:tup: Ma ne, pa nisam mislio da sad Ph.1 ne drzi cestu nikako.... :zubo:

Faza 1 je imala ako se dobro sjecam osjecaja u voznji, dosta izrazeniji oversteer...

Faza 2 ima i vise nego dovoljno understeer-a koji ti govori koliko si blizu granice i guzicu mu je prilicno tesko izbaciti... u brzinama kroz zavoje mislim da razlike nisu drasticne, radi se vise o tome koliko informacija ti daje auto...

Link to comment
Share on other sites

:tup: Ma ne, pa nisam mislio da sad Ph.1 ne drzi cestu nikako.... :zubo:

Faza 1 je imala ako se dobro sjecam osjecaja u voznji, dosta izrazeniji oversteer...

Faza 2 ima i vise nego dovoljno understeer-a koji ti govori koliko si blizu granice i guzicu mu je prilicno tesko izbaciti... u brzinama kroz zavoje mislim da razlike nisu drasticne, radi se vise o tome koliko informacija ti daje auto...

<{POST_SNAPBACK}>

0-100 7,3 sec

aha onda dobro, a ja mislaaa.. :bigl:

istina, oce guzica zaplesat, pogotovo kad su otraga izraubane prednje gume :zubo:

RTOC

Da istina, mashina je fakat super, i nisam je razorio posto ne brijem na street race od semafora do semafora i te fore, stisnem ga ponekad za gušt, kad je zagrijan naravno.

Istina, limarija je bila u kurcu, al sam ga ja ipak uzeo zbog dobre mashine, trebao mi je auto koji ce me sluziti svaki dan, a ne lepo zgledat i stajat pred zgradom..

Kad je opet uletila para (nakon oporavka od kupovine) je pala restauracija kompletne limarije (izgledalo je kao onaj GTE projektil na podforumu slike) tak da mali sad ima nove pragove pocinčane, zadnja vrata, i ni trunke hrđe...

slijedeci korak je interijer, sicevi su oduuuurniiii :wall:

Link to comment
Share on other sites

meni guzica na gtt-u uredno zaplese makar su gume nove :bigl: ali sve u svemu ludnica ga je za vozit po krivinama :zubo:

kad vec toliko pricate o pocincanim pragovima, morat cu i ja onda na limariju jer meni su pragovi katastrofa u jednom je cak rupa jer je jedan od bivsih vlasnika udario rinzol ili nesto slicno i ostavio rupu, samo plasticni dio promjenio.. :roll:

Link to comment
Share on other sites

meni guzica na gtt-u uredno zaplese makar su gume nove  :bigl:  ali sve u svemu ludnica ga je za vozit po krivinama :zubo:

kad vec toliko pricate o pocincanim pragovima, morat cu i ja onda na limariju jer meni su pragovi katastrofa u jednom je cak rupa jer je jedan od bivsih vlasnika udario rinzol ili nesto slicno i ostavio rupu, samo plasticni dio promjenio.. :roll:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe ma to samo ja stalno spominjem :zubo:

dobra je fora jer nemre zahrđat...jeote kad mi je limar skinuo plastike s pragova roleta mi se spustila...još kad je poskidao sve rubnjake s blatobrana auto je izgledao ko da ga treba bacit u savu :)

Link to comment
Share on other sites

e dal su svi ti pragovi pocincani?? i gdje si ih kupio??

sorry ako je ovo OT

Link to comment
Share on other sites

e dal su svi ti pragovi pocincani?? i gdje si ih kupio??

sorry ako je ovo OT

<{POST_SNAPBACK}>

a tak i tak su se svi sprdali da ce grupa zjapit prazna jer nas je malo, pa kakav sad onda offtopic :)

kak to misliš svi? nisu, ima i nepocinčanih :)

ovo me baš limar pito oš pocinčane, skuplji su ti al to si miran do kraja

Link to comment
Share on other sites

e tak cu onda i ja stavit, naravno kad zavrsi sezona SR.. jel te mozda zanimaju sjedala ako cu prodavat, ona polu kozna kao nova su..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.