Jump to content

Kupovina CS 172


Guest

Recommended Posts

Ovako, danas sam se dogovorio sa prodavcem da povedemo auto u ovlasteni Renault servis gdje inace radi moj komsija koji mi je to sve sredio za dzabe (hvala mu).

Nalazi detaljne inspekcije su bili sledeci:

Nedostaje zastitna plastika ispod branika -------------------------48 eur

semering salterice -malo bali ulje ispod menjaca ---------------------16 eur

napukao plasticni isparivac gasova - zamjena novim ----------------78

ruke --------------------200

mjenjacko ulje 3l ---------------------27

diht masa ---------------------8

TOTAL-----------------------------------------------------------------------377

Sve su gluposti samo zamjena semeringa zahtijeva otvaranje menjaca.....

To su stvari koje ne spadaju u ono sto zovemo potrosnim dijelovima i koje smanjuju cijenu vozilu. Vlasnik ga cijeni 5500 i za sve ostalo su u servisu rekli da je super...Medjutim vlasnik kaze da on sve ovo moze da zavrsi u nekoj supi za 150 e sto meni u ludilu ne pada na pamet.

Ostali troskovi idu na stvari koje se svakako mjenjaju:

1 ulje 5l 37 eur,

2 cepovi breg osovine veci i manji 17 eur ukupno,

3 plocice diskova zadnjih i prednjih za 108 eur,

4 garnitura zupcasti i natezaci 253 eur,

5 natezac alternatora 77 eur,

6 kanalni kais 26 eur,

7 filter vazduha 18 eur,

8 spaner automatsko kanalnog kaisa 271 eur,

9 filteri ulja klime i goriva za 33 eur,

Ruke za sve ovo su 120 eur,

TOTAL 969 eur.

Sve ostalo je super stanje auto nikad udarano, zategnuto super i sve odlicno, ima par frckica po farbi ali to je i za ocekivati za auto koje je 2002 godiste...

Sta mi je cinjeti i koliko da spustam cijenu tj iznad koje cijene da ne idem.

Posto se ne bih odmah upustao u mjenjanje svega navedenog zbog finansijskih razloga interesuje me cemu da dam prioritet.

Evo i nekih slika ako nekog interesuje kako auto izgleda http://rapidshare.com/files/274627743/slike.rar.html

Hvala!

Edited by vladoje
Link to comment
Share on other sites

ako nemaš love da uložiš još u njega, radije ne kupuj... i nisi reko koliko km auto ima...

Imam love ali trenutno trebam da dam dvije hiljade za postdiplomske i imam jos dosta troskova, ali sam uspio da se "nadjem" sa vlasnikom za 300-400 eura manje i sa onim sta sam predvidio za obavezni servis bice da zavrsim glavne stvari i par sitnica...Znaci stvari sa prve liste za sta ce mi biti dovoljno ovo sto mi je vlasnik spustio cijenu i od mog novca cu da zamjenim kaiseve natezace spanere disk plocice itd...

Link to comment
Share on other sites

Jel sigurno nije udaren pošto fali ona plastika?

Sigurno pregledali su ga u servisu ovlastenom dva sata 10 ljudi sa neonkama kao forenzicari. Ta plastika sto fali je slomljena u kontaktu sa trotoarom i to bas pri cosku branika sa desne strane dje mu se inace nalazi i plasticni isparivac gasova koji je tom prilikom napukao. Malo se vidi da je branika farban ali nista iza njega nije osteceno osim te plastike i isparivaca tako da je to vjerovatno zakaceno nedje...

Link to comment
Share on other sites

Imam love ali trenutno trebam da dam dvije hiljade za postdiplomske i imam jos dosta troskova, ali sam uspio da se "nadjem" sa vlasnikom za 300-400 eura manje i sa onim sta sam predvidio za obavezni servis bice da zavrsim glavne stvari i par sitnica...Znaci stvari sa prve liste za sta ce mi biti dovoljno ovo sto mi je vlasnik spustio cijenu i od mog novca cu da zamjenim kaiseve natezace spanere disk plocice itd...

dosta je teško radit oko tog auta, pa samim tim i ruke dosta koštaju... nije da je neki 1.2 motor pa ti treba 2 sata za promjenit zupčasti i španere... po renou, treba 6 radnih sati za promjenit zupčasti na tom autu... pa sad ti vidi koliko to poskupljuje sve skupa... po tome što kažeš da zupčasti treba promijenit, auto je prešo ili blizu 100000 ili preko 150k km?

Link to comment
Share on other sites

dosta je teško radit oko tog auta, pa samim tim i ruke dosta koštaju... nije da je neki 1.2 motor pa ti treba 2 sata za promjenit zupčasti i španere... po renou, treba 6 radnih sati za promjenit zupčasti na tom autu... pa sad ti vidi koliko to poskupljuje sve skupa... po tome što kažeš da zupčasti treba promijenit, auto je prešo ili blizu 100000 ili preko 150k km?

znam u sta se upustam i svjestan sam troskova, auto je blizu 120 k, ali moj komsija koji radi u ovlastenom servisu i cio tim mehanicara su ga pregledali, isprobavali, i izvrnuli naopacke, tako da su mi rekli dje je kvar i napisali popis dijelova ciji ce vijek eksploatacije biti uskoro okoncan tj. uradili su mi predikciju i predracun troskova za neki skoriji period i to je ono sto sam rascistio sam sa sobom tako da idem danas da ga dovezem. Komso kaze da ce auto biti tip top kad se sve to zavrsi.

Vlasnik inace tvrdi da je odradio sav servis i spanere i kaiseve ali posto u Renault servisu nemaju evidenciju da je to radjeno kod njih a ovaj tvrdi da je to odradio u nekom podrum servisu to moram da mjenjam jer su mehanicari rekli da se cuju ti spaneri i da je obavezna promjena....

Pozz

Link to comment
Share on other sites

ma vjerojatno je stavio zamjenske dijelove...

varijabilna remenica, remen, natezač, rolice, vodena pumpa, mikro remen set i to je to... a to ti je samo dijelova nekih 600 eura ;)

ali kako god, vidim da je dosta očuvan auto, ako nije lupan kao što kažeš, dobra je cijena, itekako dobra ;)

Link to comment
Share on other sites

po ovome sto si napisao,to je jako povoljna kupovina.

Idem za jedno sat vremena da ga dovezem, i da zavrsim sa tim. Dosta znam o autima, ali sam vise zaljubljenik nego sto se bas razumijem u neke najsitnije tehnicke detalje. Nadam se da ce se to promijeniti ovdje :)

To je i razlog sto sam poveo auto na mjesto dje mogu imati najvise povjerenja da se pogleda u kakvom je stanju i mislim da je dobra kupovina za te pare. Mada jedan dobar s3 se prodaje za 7000 tako da isto mora malo da se napravi razlika...Mislim da je to sve dobro izbalansirano sto se tice kupovine. Ulozice se finih para da se to sredi sto treba da se sredi a i kasnije ce vazda biti neke dobre felge u opticaju, neka muzika itd. Javljam utiske i postavljam slike :)

Pozz

Link to comment
Share on other sites

Idem za jedno sat vremena da ga dovezem, i da zavrsim sa tim.

:hura: :hura: :hura:

Bravo majstore, uživaj sa novim autom

Link to comment
Share on other sites

:hura: :hura: :hura:

Bravo majstore, uživaj sa novim autom

Dovezao sam auto i mogu reci da je perverzija kako ide. Malo sam bio oprezniji sa gasom i kocnicama u krivinama cisto dok ne vidim kako se autic ponasa. Utisci su vrhunski. Nije mi padalo na pamet da palim muziku nego sam samo slusao zvuk motora. Utegnut je maximalno nema lupkanja skripkanja i sl svidja mi se neposredan osjecaj puta na volanu osjecaj brzine ma kompletan feeling kako auto lezi na putu...Ima par sitnica tipa ne radi dioda za osvjetljenje lijeve strane display-a od fabricke muzike zatim ne radi vozaceva komanda za suvozacevo staklo iako ono normalno radi na suvozacevu komandu...Inace ima cd changer grijanje sjedista dva original kljuca sa daljinskim originalnu dokumentaciju u koznoj futroli.....Sad sam na poslu pa se javljam sa vise utisaka i kojom slikom kad budem bio slobodan...

Pozz

Link to comment
Share on other sites

Neka ti je sa srećom, prema navedenom mislim da si napravio dobar posao.

Link to comment
Share on other sites

Super!!! Čim prije mjenjaj sve navedeno gore, ako ništa malo pomalo, zupčasti i mikro remen, pa onda ostalo ;)

Sretno!!!

Link to comment
Share on other sites

Inace ima grijanje sjedista

Hm, kako to izgleda, de uslikaj gumb kojim to reguliraš.

Link to comment
Share on other sites

Hm, kako to izgleda, de uslikaj gumb kojim to reguliraš.

Evo slikao sam kako izgleda. Sorry svima sto nisam postavio jos slika ali dosta imam posla pa jos nisam stiao da se posteno pozabavim autom...

post-9845-1252303101_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Evo slikao sam kako izgleda. Sorry svima sto nisam postavio jos slika ali dosta imam posla pa jos nisam stiao da se posteno pozabavim autom...

Zakon, nisam ni znao da je to bilo moguće uzeti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.