Jump to content

Twingo Renault Sport R2


Fredy

Recommended Posts

  • 1 month later...

Bas sam se pitao kada ce to napraviti. S obzirom na uspjeh Clia R3, ovo bi mogla biti bomba.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

po specifikacijama bi trebalo biti 225? sta ne? tako je barem bilo pred god dve... a sad neznam

Link to comment
Share on other sites

Ako se "popne" do 190 je sasvim dovoljno da bi konkurirao C2... a ako zelimo biti realni, rijetki su primjerci 197-ica R3 koje (motor na stolu bez potrosaca) prelaze 230 :hey:

Edited by tuningman
Link to comment
Share on other sites

Može li se ovakav Twingo (ili Clio R3) kupiti kod nas? Je li auto homologiziran za recimo naše brdsko prvenstvo ili je to samo za neke Renault cupove i slična natjecanja?

Link to comment
Share on other sites

Može li se ovakav Twingo (ili Clio R3) kupiti kod nas? Je li auto homologiziran za recimo naše brdsko prvenstvo ili je to samo za neke Renault cupove i slična natjecanja?

Auto sa R2/R3 spec. kod nas je za sad svrstan u gr.A jer gr.R jos ne postoji... Sertic npr. vozi Clia sa R3 Access kitom na brdu i autoslalomu, Galic i Dobrila takodjer voze R3 na PH u rallyu... a C2 R2 voze Simon, Petric itd...

Link to comment
Share on other sites

ma cek sta nije to grupa koja je nastala od super 1600? oni su imali 1600 N/A 225ks

Link to comment
Share on other sites

Auto sa R2/R3 spec. kod nas je za sad svrstan u gr.A jer gr.R jos ne postoji... Sertic npr. vozi Clia sa R3 Access kitom na brdu i autoslalomu, Galic i Dobrila takodjer voze R3 na PH u rallyu... a C2 R2 voze Simon, Petric itd...

Fino... Djeluje mi kao relativno jeftina i jednostavna ulaznica u profi autosport s konkuretnim autom ;)

Link to comment
Share on other sites

evo nasao:

Re: Renault Twingo RS R2

« Reply #8 on: November 03, 2009, 12:10:04 AM »

these are the tech specs apparently

Technical Sheet

Chassis Moteur Type : Chassis Engine Type:

monocoque acier, arceau SONAS soudé monocoque steel welded bow SONAS

Disposition: transversale avant Layout: Transverse front

Type: Renault K4M RS, 4 cylindres 16 soupapes 1598 cm3 Type: Renault K4M RS, 4-cylinder 16-valve 1598 cm3

Alésage x course : 79,5 x 80,5 Bore x stroke: 79.5 x 80.5

Alimentation / allumage: gestion intégrale Magneti Marelli boîtier SRA Power / Ignition: Magneti Marelli integrated management package SRA

Tableau de bord affichage digital couleur. Scoreboard color digital display. Acquisition de données en option Data acquisition option

Faisceau électrique_: spécifique Beam électrique_: specific

Puissance maxi: 118 kW (160 ch) à 7 000 tr/min Max power: 118 kW (160 hp) at 7 000 rpm

Couple maxi: 180 Nm (m.kg) à 5500 tr/min Maximum torque: 180 Nm (m.kg) at 5500 rpm

Régime maxi: 7 500 tr/min Max Plan: 7 500 rpm

Transmission Transmission

Type: traction Type: Traction

Boîte de vitesses: Sadev 5 rapports séquentielle à crabots Transmission: Sadev 5 speed sequential dog-clutch

Commande: joystick au volant Order: joystick driving

Différentiel: autobloquant type ZF à glissement limité Differential: limited slip type ZF limited slip

Embrayage: mono disque à commande hydraulique Clutch: Single hydraulic disc

Trains et suspensions Trains and suspensions

Avant: pseudo-McPherson, amortisseurs Öhlins réglables 2 voies, ressorts Masselin, carrossage réglable Front: pseudo McPherson, dampers adjustable Öhlins 2-way, Masselin springs, adjustable camber

Voie Av_: 1465 mm Av_ track: 1465 mm

Arrière: bras tirés, amortisseurs Öhlins réglables 2 voies, ressorts Masselin Rear: trailing arms, shock absorbers adjustable Öhlins 2-way, spring Masselin

Voie AR_: 1430 mm Ar_ track: 1430 mm

Direction: Hydraulique Direction: Hydraulic

Freins Brakes

Avant: disques ventilés ø 280 mm (asphalte et terre) Front: Ventilated discs Ø 280 mm (asphalt and gravel)

Arrière: disques pleins ø 240 mm Rear: solid discs ø 240 mm

Roues Wheels

Jantes: Speedline monoblocs aluminium 6,5x16'' (asphalte) et 6x15'' (terre) Rims: Speedline aluminum monobloc 6.5 x16''(asphalt) and 6x15''(land)

Pneumatiques: BF Goodrich 195/50 R 16 (asphalte) et 195/65 R 15 (terre) Tires: BF Goodrich 195/50 R 16 (asphalt) and 195/65 R 15 (land)

Poids Weight

Poids à vide: 1 030 kg Curb weight: 1 030 kg

Link to comment
Share on other sites

ma cek sta nije to grupa koja je nastala od super 1600? oni su imali 1600 N/A 225ks

Ne, R grupa je nastala kako bi se popunila rupa izmedju N i s1600 - citaj s1600 je vrlo skup po km ;)

Po samom izgledu auta (oblik kao i stnd) i komponentama mozes zakljuciti kako je takav tip auta (klasa) stvoren upravo iz razloga kojeg je naveo Du-roller. A to sto nije rijetkost cuti kako se recimo C2 R2 bori sa jednim s1600 je samo znak da je tehnologija napravila korak naprijed. Konkretno, na jednom rallyu su daleko bitniji dobro podesen ovjes i omjeri brzina od recimo +10ks (realnih)... a da vozaca ne spominjemo :roll:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.