Jump to content

FIA Formula One World Championship 2009/2010


ZD1400RT

Recommended Posts

negdje sam pročitao da ako Kimi nastavi vozit u sljedećoj sezoni zaradit će 15 milijuna €, a ako se povuče 17 milijuna €.... Nije teško za pogodit šta je odabrao!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ruske

    60

  • ZD1400RT

    38

  • ip

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nije popušio, već izgleda da je sam htio pauzirati. Sa financijskog stajališta kažu da će 2010. najviše zaraditi ako se ne zaposli jer mu tako stoji u ugovoru s Ferrarijem. Pored odštete za raskid ugovora još bi dobio ako se ne zaposli. Pored svih tih novaca ne bi mu se isplatilo uzetti ugovore koje su mu ostale momčadi mogle ponuditi, a da je htio spustit traženu svotu novaca mogao je voziti za bilo koga osim Ferrarija.

Od novijih vijesti drago mi je što je Button u McLarenu. Možda nije dobio novce koje prvak zalužuje i koje mu Brawn nije htio isplatiti, ali dobio je vrhunsku momčad i zahebanog momčadskog kolegu čiji će ondos biti jako zanimljivo pratiti u 2010.

Uz Renault se sve više spominje Rusija. Navodno da bi rusi kupili Renault nakon 2012., ali i sponzorirali već dogodine, a to valjda uvjetuje i vozačko mjesto na koje bi sjeo viceprvak prošle GP2 serije Vitaly Alexandrovich Petrov koji se do posljednje utrke za naslov borio sa Nickom Hülkenbergom koji je postao vozač Williamsa.

Gledaš samo sa financijskog aspekta! Kimmi nije osoba kojoj je lova top lokacija, kao i većini pilota koji imaju koju godinu iza sebe i namlatili su se para. Nikad ne može biti previše, ali za njega pauza od godine dana puno utječe na pozicioniranje u slijedećoj godini (ako Formule 1 uopće bude).

Link to comment
Share on other sites

Uz Renault se sve više spominje Rusija. Navodno da bi rusi kupili Renault nakon 2012., ali i sponzorirali već dogodine, a to valjda uvjetuje i vozačko mjesto na koje bi sjeo viceprvak prošle GP2 serije Vitaly Alexandrovich Petrov koji se do posljednje utrke za naslov borio sa Nickom Hülkenbergom koji je postao vozač Williamsa.

iskreno se nadam da se ovo NEĆE dogoditi!!!

Link to comment
Share on other sites

...a ovo?!

"Stefan Grand Prix, the Serbian team that is seeking a move into Formula 1, says it is still looking at opportunities to make it onto the grid next year - despite dismissing talk that it is about to buy Toyota's F1 entry."

Detaljnije: http://www.autosport.com/news/report.php/id/80357

čitao sam malo s njima prije oar mjeseci ... i ako upadnu u F1 pitanje je kako će se provesti, jer žele upasti na teži način ... navodno se tuže sa FIA-om, jer su ih odbili bez orazloženja i uzeli Campos, USF1, i ovi treću ekipu :)...

Link to comment
Share on other sites

...a ovo?!

"Stefan Grand Prix, the Serbian team that is seeking a move into Formula 1, says it is still looking at opportunities to make it onto the grid next year - despite dismissing talk that it is about to buy Toyota's F1 entry."

Detaljnije: http://www.autosport.com/news/report.php/id/80357

http://www.f1racing.com.hr/index.php?optio...i&Itemid=86

Nedavno se ovaj portal udružio sa srbima i dosta pišu o SGP. U početku mi je izgledalo nerealno, ali pomalo guraju.

Ono što mi je trenutno najbolja vijest su Panasonic i Kobayashi

Kobayashi i Renault?

S Panasonicom se povezuje i Kamuija Kobayashija, mladu japansku zvijezdu u usponu te se očekuje da će i on biti dio momčadi s kojom Panasonic potpiše novi sponzorski ugovor.

Za Panasonic je zainteresiran i francuski Renault, no tome se oštro protivi Toyota s obzirom na suparništvo u cestovnom segmentu s francuskim proizvođačem.

No, čak i da se partnerstvo između Panasonica i Renaulta ne ralizira, Kobayashi bi svejedno bio zanimljiva opcija za Renault odnosno za njihovog globalnog partnera - japansku marku Nissan.

Link to comment
Share on other sites

FIA danas objavila nepotpunu listi prijava:

No Driver Entrant Constructor

1 Jenson BUTTON (GB) VODAFONE McLAREN MERCEDES McLAREN MERCEDES

2 Lewis HAMILTON (GB) VODAFONE McLAREN MERCEDES McLAREN MERCEDES

3 Nico ROSBERG (D) BRAWN GP FORMULA ONE TEAM BRAWN MERCEDES

4 TBA BRAWN GP FORMULA ONE TEAM BRAWN MERCEDES

5 Sebastian VETTEL (D) RED BULL RACING RED BULL RENAULT

6 Mark WEBBER (AUS) RED BULL RACING RED BULL RENAULT

7 Felipe MASSA (BR) SCUDERIA FERRARI MARLBORO FERRARI

8 Fernando ALONSO (E) SCUDERIA FERRARI MARLBORO FERRARI

9 Rubens BARRICHELLO (BR) AT&T WILLIAMS WILLIAMS COSWORTH

10 Nico HULKENBERG (D) AT&T WILLIAMS WILLIAMS COSWORTH

11 Robert KUBICA (PL) RENAULT F1 TEAM RENAULT

12 TBA RENAULT F1 TEAM RENAULT

14 Adrian SUTIL (D) FORCE INDIA F1 TEAM FORCE INDIA MERCEDES

15 Vitantonio LIUZZI (I) FORCE INDIA F1 TEAM FORCE INDIA MERCEDES

16 Sebastien BUEMI (CH) SCUDERIA TORO ROSSO STR FERRARI

17 TBA SCUDERIA TORO ROSSO STR FERRARI

18 TBA LOTUS F1 RACING LOTUS COSWORTH

19 TBA LOTUS F1 RACING LOTUS COSWORTH

20 TBA CAMPOS META 1 CAMPOS DALLARA

21 Bruno SENNA (BR) CAMPOS META 1 CAMPOS DALLARA

22 TBA US F1 TEAM US F1 COSWORTH

23 TBA US F1 TEAM US F1 COSWORTH

24 Timo GLOCK (D) VIRGIN RACING VIRGIN COSWORTH

25 TBA VIRGIN RACING VIRGIN COSWORTH

Link to comment
Share on other sites

zakuhava se na sve strane kad je Renault u pitanju ...

... prodaja ProDriveu uz korištenje Renualtovih motora slijedeće 2 godine ...

http://joesaward.wordpress.com/2009/12/04/...-of-renault-f1/

http://www.autosport.com/news/report.php/id/80434

... Redbull čeka sljedeći tjedan da vidi da li će ih Renault opskrbljivati motorima ...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/80389

... Ecclestone se bori za ostanka Renualta ...

<quote>

Ecclestone told The Times on Friday that he was confident a solution

would be found to keep the Renault team in F1. "We've got to get the

whole Renault thing sorted out," he said. "We are in the middle of

doing it now. I feel confident that we'll see Renault next year in

Formula 1 under the name Renault and the year after and the year after

that."

</quote>

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Novi većinski vlasnik Renaultove F1 momčadi je luksemburška kompanija Genii Capital koju vodi Gerard Lopez. Momčad ostaje u Formuli 1 te će i dalje nositi Renaultovo ime i korporativni identitet.

više na...

Link to comment
Share on other sites

:klap: :klap:

još se ne zna tko je drugi vozač, jel da??

Kobayashi je potpisao za BMW Sauber.....

Pitanje je hoće li Kubica ostati sad kad Renault nije više večinski vlasnik.

Link to comment
Share on other sites

Ah pušiona onda...kao 1998 kada je Megachrom ili tako nekako uzeo proizvodnju motora...Williams te sezone (prethodne je uzeo naslov) nije ništa napravio...

Link to comment
Share on other sites

ja sam ovdje pročitao da je Genii Capital kupio veći, a ne većinski dio :??:

pa recimo da je to isto :)) ... konkretnije 80% ... ajde, bar nisu kukavički otišli kao Honda i izvlačili se na krizu ... a mogli, jer imaju savršen alibi (loši rezultati u zadnje dvije godine i pad prodaje vozila)

Link to comment
Share on other sites

pa recimo da je to isto :)) ... konkretnije 80% ... ajde, bar nisu kukavički otišli kao Honda i izvlačili se na krizu ... a mogli, jer imaju savršen alibi (loši rezultati u zadnje dvije godine i pad prodaje vozila)

ne, nisam odmah skužio da nisu večinski vlasnik.. al kao što ti kažeš, bar će ostat još jednu sezonu i pokušat nešto napravit! ;)

iako se i Formula 1 polako, ali sigurno raspada.. :frown:

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da se Formula ne raspada. Par momčadi je otišlo, ali je došlo još više novih. Previše se novaca tu vrti i previše je pohlepnih koji bi dopustili da se to raspadne!

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da se Formula ne raspada. Par momčadi je otišlo, ali je došlo još više novih. Previše se novaca tu vrti i previše je pohlepnih koji bi dopustili da se to raspadne!

vidjet ćemo :)

Link to comment
Share on other sites

Ah pušiona onda...kao 1998 kada je Megachrom ili tako nekako uzeo proizvodnju motora...Williams te sezone (prethodne je uzeo naslov) nije ništa napravio...

Renault nikad nije proizvodio motore za Formulu 1. Renault radi dizajn motora i dan danas ih za njih proizvodti tvrtka Mecachrome, s kojom suraduju jod od 1979. godine.

Kad se Renault 1996. godine (kad je privatiziran) odlucio povuci iz F1 Mecachrome je otkupio licencu za motore i 1998 nastavio opskrbljivati Williams pod svojim imenom i Benetton pod nekim njihovim marketinskim nazivom.

1998. su potpisali ugovor o distribuciji motora sa Flaviovom tvrtkom, koji su njihovim motorima pod svojim imenom, Supertec, opskrbljivali 1999. godine Williams i BAR, te Arrows 2000. godine. Kad je Renault 2001. kupio momcad Benettona i odlucio se vratiti u F1 odnos sa Mecachromeom je ostao nepromijenjen. Renault je bio zaduzen za dizajn, a Mecachrome za izradu motora. Tako to izgleda i danas.

Renault je dizajnirao motore i za GP2 seriju, koje takoder izraduje Mecachrome. Tako je primjerice na bolidima glavnog GP2 prvenstva bila naljepnica Renault, a zimskog GP2 Asia series naljepnica Mecachrome.

Link to comment
Share on other sites

Vidiš to nisam znao (mislio sam da renault sam proizvodi)...ali opet ako renault ima dizajn motora, a Mecachrome ih proizvodi po njihovom dizajnu-projektu, tko će ih sada projektirati?

Pretpostavljam da će to raditi Mecacharom, a brijem da će to onda biti donekle ok u prvom dijelu sezone a kasnije pušiona.

Link to comment
Share on other sites

Vidiš to nisam znao (mislio sam da renault sam proizvodi)...ali opet ako renault ima dizajn motora, a Mecachrome ih proizvodi po njihovom dizajnu-projektu, tko će ih sada projektirati?

Pretpostavljam da će to raditi Mecacharom, a brijem da će to onda biti donekle ok u prvom dijelu sezone a kasnije pušiona.

Ne razumijem sto zelis reci? Renault se obvezao Red Bullu kao dobavljač motora, takoder ostaju u Formuli 1 barem jos dvije godine.

Link to comment
Share on other sites

Pa želim reči da ako se pojavio novi većinski vlasnik momčadi da Renault neće više ulagati u razvoj motora ili će davati puno manje a samim time momčad koja bude koristila motor od Renaulta neće biti konkurentna.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.