Jump to content

Restauracija R4 1966


stretkas

Recommended Posts

Evo malo pomalo i počela je restauracija Malog Diva.Izvađen je i rastavljen motor oprani su neki dijelovi,razdvojene je šasija od školjke.

Pribavljen je zadnji most (guseni) koji se je tražio,naručeni su dijelovi sa ebay-a,skupljaju se sitnice itd.

Još se jedino traži limar koji ima želju i volju za pozabaviti se sa šasijom jer sam ja totalni antitalent što se tiče lima.

post-10705-12709915926945_thumb.jpg

post-10705-12709919627493_thumb.jpg

post-10705-12709919780888_thumb.jpg

post-10705-12709919890751_thumb.jpg

post-10705-12709920046969_thumb.jpg

post-10705-12709920324375_thumb.jpg

post-10705-12709921231007_thumb.jpg

post-10705-12709921331591_thumb.jpg

post-10705-12709921464481_thumb.jpg

post-10705-12709921810651_thumb.jpg

post-10705-12709922700643_thumb.jpg

post-10705-12709922906754_thumb.jpg

post-10705-12709924152652_thumb.jpg

post-10705-1270992464306_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

na ovom forumu se vidi uvijek neko drugo iznenađenje. svaka cast... :hail: :hail: :anbetung: :anbetung: :hura: :hura:

Link to comment
Share on other sites

Autek je totalna fora isto ga prvi put vidim i nadam se da ćeš uspjeti ga sreeiti do kraja i ne zaboravi na slike :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Jednog takvog sa lokalnog otpada je skupila i zgužvala preša i odvukla na otpad pod staro željezo... :frown:

Sjećam se dok je još vozio,i ako se ne varam imao je 3 brzine. :)

850 kubika i 30 KS ce bit taman za old timer meetinge i uzivanciju. Samo naprijed!! :hail:

Link to comment
Share on other sites

ja mislim da taj od tri brzine je bio renault 3...jel imao trece staklo bocno ili lim?

autoru topica: samo sretno dalje, auto je raritet samo takav...gledao sam po guglu slike od phI i divio se...fora mi je...a sad napokon vidim prave slike...

Link to comment
Share on other sites

ako nesto volim pokraj sredivanja novjih auta, onda je to restauracija starih automobila!

pozdravljam svaku takvu akciju, i ne strpljivo cekam daljnje izvjestaje o napredovanje projekta! ne samo ovog vec i svake druge restauracije!!

:hail:

Link to comment
Share on other sites

Jednog takvog sa lokalnog otpada je skupila i zgužvala preša i odvukla na otpad pod staro željezo... :frown:

Sjećam se dok je još vozio,i ako se ne varam imao je 3 brzine. :)

850 kubika i 30 KS ce bit taman za old timer meetinge i uzivanciju. Samo naprijed!! :hail:

I struja 6 volti...

ako se ne varam prve četvorke su imale mjenjač drukčije okrenut, znači prva brzina je tamo di je normalno druga itd...

Link to comment
Share on other sites

a ako se ne varam samo renault 3 je imao 3 brzine...i 600 kubika...

mooozda bas one prve prve katre su isto imale 3 brzine, ali to neznam...

ovdje se vidi da je katra a ne trojka, pa stoga bi rekao da ili ima 4 brzine ili je to bas ona full prva katra sa 3 brzine (ako je postojala)

stretkas, koliko brzina ima tvoja? koje godiste je?

Link to comment
Share on other sites

3 brzine 1 je tamo gdje noviji R4 imaju drugu,a rikverc je gdje bi trebala biti 1

6 volti je struja 1966 godina

Link to comment
Share on other sites

e ok, onda je katrica, jer trojka se proizvodila samo 61 i 62

Link to comment
Share on other sites

UH! Močno!

S nestrpljenjem iščekujem i od tuge plačem jer bi tako rado tim vodama kročio.

Ali.........

(Uvijek taj prokleti "ali", da mi ga se nekako riješiti)

Link to comment
Share on other sites

nisam ni znao da ovako nešto postoji :D

ajde daj jednu bočnu sliku da se vidi silueta auta... sprijeda izgleda super ;)

Link to comment
Share on other sites

nisam ni znao da ovako nešto postoji :D

ajde daj jednu bočnu sliku da se vidi silueta auta... sprijeda izgleda super ;)

Trenutno ne može bočna slika autić je rastavljen skroz na skroz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eto mene opet nešto se je malo radilo, nešto trgovalo i tako malo pomalo miče se projekt s mjesta.Imamo nove ringove za farove,ovjetljenje tablice,servisurani dinamo i el.pokretač,malo smeća iz rashladnog sistema te nešto pijeska za pjeskarenje

post-10705-12722292668492_thumb.jpg

post-10705-12722292813532_thumb.jpg

post-10705-12722292973886_thumb.jpg

post-10705-12722293253553_thumb.jpg

post-10705-12722293482041_thumb.jpg

post-10705-12722293611479_thumb.jpg

post-10705-1272229381403_thumb.jpg

post-10705-12722295793037_thumb.jpg

Edited by stretkas
Link to comment
Share on other sites

3 brzine 1 je tamo gdje noviji R4 imaju drugu,a rikverc je gdje bi trebala biti 1

6 volti je struja 1966 godina

e ovakvu katru je moj djed imao davnih dana, bijele boje je bila..imam negdje i sliku doma od nje :)

sretno s projektom :dobroje:

EDIT: bas sad sa starim pricao o toj katri i govori mi da je imala i kurblu :oo:

Edited by margax
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

e ovakvu katru je moj djed imao davnih dana, bijele boje je bila..imam negdje i sliku doma od nje :)

sretno s projektom :dobroje:

EDIT: bas sad sa starim pricao o toj katri i govori mi da je imala i kurblu :oo:

yes yes i kurbla je na životu

Link to comment
Share on other sites

Na slici frontalnog pogleda, ispod tablice, se vidi rupa za kurblu.

I kasniji modeli su imali tu rupu ali na mjenjaču je više nije bilo.

2 stretkas:

daj se malo raspiši o pjeskarenju. Baš me zanima taj dio.

Da li imaš kupljenu/posuđenu pjeskarilicu ili si sam izradio neku kemiju?

Kakav pjesak koristiš? Granulat? Šta misliš o sodi-bikarboni?

Koji tlak?

Di ćeš odraditi pjeskarenje? Na livadi/u garaži?

Kako si mislio poslije zaštititi lim?

Puno pitanja!

Stavarno me zanima taj proces. Razmišljam o kupnji jednog uređaja, ali bi volio viditi i druga riješenja jer uređaji i nisu baš jeftini

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

E pa ovako krenimo redom, stigli dijelovi šasije,pribavljeno novo srce motora,čekaju se još neke sitnice od limarije da bi se krenulo raditi,ali tu nastaju muke jer kome povjeriti takav posao a da ima volje i živaca to napraviti kako treba???!(ne podcjenjujem nikoga)ALI.

uae6t.jpg

jsohzd.jpg

21l0301.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 stretkas:

daj se malo raspiši o pjeskarenju. Baš me zanima taj dio.

Da li imaš kupljenu/posuđenu pjeskarilicu ili si sam izradio neku kemiju?

Kakav pjesak koristiš? Granulat? Šta misliš o sodi-bikarboni?

Koji tlak?

Di ćeš odraditi pjeskarenje? Na livadi/u garaži?

Kako si mislio poslije zaštititi lim?

Puno pitanja!

Stavarno me zanima taj proces. Razmišljam o kupnji jednog uređaja, ali bi volio viditi i druga riješenja jer uređaji i nisu baš jeftini

Pjeskario još nisam jer kiša pada zadnjih 100 godina, nikako složiti sunčani vikend jer samo onda imam vremena.

Pjeskarilicu sam kupio u trgovini sa alatom cijena 800kn iskreno to si sam napraviš budem je poslikao pa da vidiš.

Najobičnija kanta sa rupom na dnu gdje ide crijevo 8mm na drugom kraju pištolj.Mislim si sam pjeskariti neke dijelove kao felge, zadnji most.

Budem vidio kako će to ustvari ići jer nisam nikad radio sa tim.Pjesak sam kupio kvarcni pakiran po 33 kg u vrečama po nekoj smješnoj cijeni.

mislim to raditi na dvorištu uz normalni pritisak (radni od 8 bara) za početak.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.