Jump to content

senzor vanjske temperature


Guest

Recommended Posts

Meni pokazuje 3-4c nižu temp

@Alpina jel si pokušaval popraviti svojega ?

@Domba jel bi uopce kaj znacilo da retrovizor okrenem prema autu sto je moguce i kontakt spreja naspricam unutra ? Da ne skidam staklo

Link to comment
Share on other sites

ne pomaže to, smo novi, senzor je zaliven u plastiku i kontakt spray tu nema što raditi

Btw, nižu od koje vrijednosti? One što blebnu na radiju i izmjerene su na 1 metar visine iznad travnate površine ili si uspoređivao s nekim baždarenim termometrom kojeg držiš pored retrovizora i očitaš temperature u mirovanju automobila?

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

meteorološke službe mjere na način koji sam gore naveo. Nadi neki termometar ili stanite ti i frend jedan do drugoga pa suporedite

Link to comment
Share on other sites

 

@Domba jel bi uopce kaj znacilo da retrovizor okrenem prema autu sto je moguce i kontakt spreja naspricam unutra ? Da ne skidam staklo

neznam kako izgleda senzor u Renaultu ali znam kako radi :)

ubiti svi senzori rade jednako. Na nekoj niskoj temperaturi je otpror bedkonacan tj prekinut strujni krug (-40 sam vidio na toyoti i -45 na fordu) i što je toolije smanjsmanjuje se otpor da bbi na oko +45 +50 bio gotovo bez otpora. Za ove jako visoke temperature nisam sigiran mozda mjeri i vise.

Link to comment
Share on other sites

Ne,nema beskonačnog otpora,to bi značilo prekid.mjerenja.Svaki temperaturni stupanj ima svoj otpor.

Link to comment
Share on other sites

Meni pokazuje 3-4c nižu temp

@Alpina jel si pokušaval popraviti svojega ?

Ne još. Prvo što ću napraviti kad skužim kak se skida ono obojano kučište retrovizora (da ne polomim kaj) dali je žica koja vodi na senzor korodirana pa ak je bumo ju zalemili novu pa onda ide testiranje ak i to ne pali sljedeći je korak novi senzor. 

Link to comment
Share on other sites

meteorološke službe mjere na način koji sam gore naveo. Nadi neki termometar ili stanite ti i frend jedan do drugoga pa suporedite

Laguna i Megane su mi u istoj garaži.

Sad ujutro išel pogledati Megane -1, Laguna +2.

Zato sam mislil ako on ima zice spojene negdje ispod stakla da ih pošpricam zbog bolje provodljivosti. Ne znam, pitam ? ;)

Ne još. Prvo što ću napraviti kad skužim kak se skida ono obojano kučište retrovizora (da ne polomim kaj) dali je žica koja vodi na senzor korodirana pa ak je bumo ju zalemili novu pa onda ide testiranje ak i to ne pali sljedeći je korak novi senzor. 

Treba skinuti staklo od retrovizora, pa onda dalje. Imas i na YT-u
Link to comment
Share on other sites

Ne,nema beskonačnog otpora,to bi značilo prekid.mjerenja.Svaki temperaturni stupanj ima svoj otpor.

Istina nisam senzor testirao koliki otpor pokazuje na -45 ali reicmo kada skines senzor temperatura instant skoci na -40 ili -45 ovisno o autu. Ovo je bila samo moja pretpostavka jel ako nema senzora otvoren je strujni krug i automatski sam zakljucio da pri tim temperaturama i sam senzor prekine strujni krug (beskonacni otpor)

Link to comment
Share on other sites

Tih -45 je krajnja donja indikacija područja indikatora ,odnosno indikator nije programiran da pokazuje niže od -45.Isto tako ima krajnju gornju indikaciju npr. +60.

Znači područje indikatora je -45 do +60 i u tom rangu prikazuje temperaturu.Područje senzora je puno veće , npr  -200 do +300.

Link to comment
Share on other sites

Ok, hvala! Svaki dan se nesto novo nauci :) Ja sam mislio da je indikator slagan prema senzoru.

Link to comment
Share on other sites

Alpina, od senzora do utičnice u vratima vodi dvožilni kabel i nema nikakvog mjesta di bi isti korodirao, osim tog mjesta na utičnici vrata. Džaba ti je skidati staklo retrovizora i tražiti koroziju. Osim ako je senzor već mijenjan, onda se dobije samo 20-ak cm kabela uz njega, stari se reže i zalemi novi. U tom slučaju bi imalo smisla provjeriti taj spoj. No ako te veseli skidanje retrovizora, go for it.

Na donjem videu se vidi da je senzor mijenjan i izoliran spoj samoljepivom trakom. Ako nije mijenjan nikada, tog spoja nema

 

Link to comment
Share on other sites

Podižem staru temu jer bolje da ne otvaram novu ako ima stara. Senzor vanjske temp na Clio 3 mi pokazuje 10 stupnjeva nižu temp od normalne. 

Koliko koštaju novi senzori i zbog čega se pokvare? Dali zbog oksidacije žica ili baš oni sami odu?

Imate neki savjet od kud da krenem? Hvala!

Dobro pregledaj konektor koji se nalazi iza unutarnjeg poklopca koji pokriva spoj retrovizora i vrata. Kod Lagune tamo postoji konektor (ne znam kako je kod Clia) i on zna raditi takve probleme.

Link to comment
Share on other sites

na mom starom meganu je sve iz jednog komada do onog ''S'' bužira vrata-štok. Možda je kod njega drukčije, vrijedi pogledati

Link to comment
Share on other sites

Kod Lagune postoji konektor i u njemu je problem. Korodiraju spojevi (standard za Renault) i onda poblesavi (poveća se otpor).

Link to comment
Share on other sites

frenchkey i usrmaatre budem pogledao onda taj trokut iza njega koji vrag je tamo i bolje da ne skidam špigl dole sad po zimi

a kod mene je manualni retrovizor nije na struju dal to kaj menja na stvari?

Link to comment
Share on other sites

Nema veze šta je manualac, to nije povezano sa senzorom.

Link to comment
Share on other sites

Sad sam skinul trokut i tamo ima konektor (6-7-8 pinski)
Kolko sam mogel sam ogulil muške nastavke i pošprical sa kontakt sprejem.
Poslije probal kontakt, temp. je ostala ista. Vidjet cemo recimo do ujutro.

Bilo bi idealno recimo skinuti retrovizor da je taj konektor pristupačniji, al dobro.

Link to comment
Share on other sites

Meni na Meganu pokazuje kojih 10oC više od stvarne temperature pa sam odlučio kupiti zamjenski. Prema informacijama s neta našao sam na aliexpressu, inače za Peugeot, ali u komentarima vele da ide i na Renault (slični su, nekima pokazuje točno, nekima stupanj dva krivo, ali za 20 kn, vrijedi riskirati). Čekam dostavu, a kad stigne, bacam se na posao.

 

AliExpress Air Temperature Sensor

Link to comment
Share on other sites

Evo šaljem slike rastavljenog retrovizora nakon što sam skinuo unutra onaj trokut plastični iza kojeg su 2 vijka koja drže retrovizor dok je treći vijak na samim vratima unutra prema kabini. Nisam pronašao nikakve tragove korozije kad sam skinul tj otkopčao žicu senzora od žice koja vodi prema displayu. Očito je riknul sam senzor.

Ako netko ima kakav komentar na ovo volio bi da napiše neko mišljenje a tema je zanimljiva da se rasčisti nešto misterija oko zakazivanja senzora vanjske temperature.

Nadam se da vidite na slici taj mali crni senzor on se drži jednim djelom za samu plastiku retrovizora...dve žice vode do njega po tom ćete skužiti.

IMG_20171204_093141960.jpg

IMG-20171204-WA0026.jpg

IMG-20171204-WA0027.jpg

Edited by Alpina
Link to comment
Share on other sites

Evo šaljem slike rastavljenog retrovizora nakon što sam skinuo unutra onaj trokut plastični iza kojeg su 2 vijka koja drže retrovizor dok je treći vijak na samim vratima unutra prema kabini. Nisam pronašao nikakve tragove korozije kad sam skinul tj otkopčao žicu senzora od žice koja vodi prema displayu. Očito je riknul sam senzor.

Ako netko ima kakav komentar na ovo volio bi da napiše neko mišljenje a tema je zanimljiva da se rasčisti nešto misterija oko zakazivanja senzora vanjske temperature.

Nadam se da vidite na slici taj mali crni senzor on se drži jednim djelom za samu plastiku retrovizora...dve žice vode do njega po tom ćete skužiti.

Sad bi mi bilo najlakše reći jesam li ti rekao, ali sam fin pa neću :bigl:

Nema tu nikakve misterije, najčešće, u 99% slučajeva crkne sam senzor. Tema je na forumu već dosta prežvakana, čak postoje i upute kako ''napraviti'' senzor od termistora i otpornika za par kuna. Ali valjda tražilica ne radi dobro.

 

Link to comment
Share on other sites

Jucer gledam na meteo.hr temperature i slusam na radiju

-5.5°C, ali na 10 cm iznad tla je temp bila -10.5.

Odem u auto, Meg mi pokazuje -7, laguna -5.

Vidjet cu kak ce biti dok zatopli opet.

Mislim da mi tih 1-2°C ne igra preveliku ulogu ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.