Jump to content

Motor 1.6 16v 110ks - koliko ulja


Arktur

Recommended Posts

Pozdrav svima !

Imam već godinu dana megane II grandtour s motorom 1.6 16v 110 ks.

Nedavno sam izmjerio razinu ulja na "šipki" i primjetio sam da je iznad gornje oznake. Znam da ulje ne smije prelaziti gornju oznaku, ali kako se bližio servis nisam ništa poduzimao oko toga.

Danas sam bio na servisu i izmjenili su mi ulje (naravno ono skuplje, jer kao to se preporuča iako to nigdje u nijednoj knjižici ne piše...).

Nakon toga, maloprije izmjerim razinu ulja, a ono opet preko gornje oznake. Na računu su napisali da su izmjenili 5 l ulja.

Prije nego se vratim u servis otvorim "paljbu" po njima, zna li tko jeli možda ja griješim u mjerenju i koliko uopće ide ulja u ovaj motor, a da ne prijeđe gornju oznaku....

Unaprjed zahvalan !

Link to comment
Share on other sites

U 1.6 16V motor iz Meganea II ide 4.8 L ulja zajedno s filterom ulja. Preporuča se Elf (od strane Renaulta) i to sintetsko 5W-40 ulje koje i košta koliko košta. Pošto ne postoji kanta od 4.8 litara,jasno je da su ti naplatili 5 litara.

Ako ti ulje mrvicu prelazi granicu na šipki za jerenje,nema razloga za brigu. Nadam se da mjeriš onako kako se to i radi.

Dakle:

1. Ravna podloga

2. Ugašen motor najmanje 10-15 minuta da se svo ulje slegne natrag u motor i karter.

3. Vadiš šipku,brišeš,vraćaš natrag i kad idući put izvadiš imaš stvarno stanje.

Pozdrav! :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ide ide dosta ulja u tu mašinu ...možda su ti oni ulili i ta 2 deca viška pa zato prelazi oznaku....

Link to comment
Share on other sites

U 1.6 16V motor iz Meganea II ide 4.8 L ulja zajedno s filterom ulja. Preporuča se Elf (od strane Renaulta) i to sintetsko 5W-40 ulje koje i košta koliko košta. Pošto ne postoji kanta od 4.8 litara,jasno je da su ti naplatili 5 litara.

Ako ti ulje mrvicu prelazi granicu na šipki za jerenje,nema razloga za brigu. Nadam se da mjeriš onako kako se to i radi.

Dakle:

1. Ravna podloga

2. Ugašen motor najmanje 10-15 minuta da se svo ulje slegne natrag u motor i karter.

3. Vadiš šipku,brišeš,vraćaš natrag i kad idući put izvadiš imaš stvarno stanje.

Pozdrav! :hey:

U knjižici vozila izričito je navedeno da ulje ne smije prelaziti gornju granicu na šipki.

Također, sintetsko ulje 5W40 je prema knjižici održavanja za temperature ispod -20.

Vjerojatno je za motor nešto bolje sintetsko, ali baš da se to ulijeva bez upozorenja na cijenu, to je čisto guljenje vozača. Izmjena ulja, filtera.... 920 kn !!!! Po meni čista pljačka.

Eto moramo biti sretni da nam ne ulijevaju i ne naplaćuju ono što ide u F1 ....

Jedino me veseli da je garancija 2 godine , pa sam dogodine kod svog servisera, za upola manje novca ....

Zahvaljujem na odgovoru.

Pozdrav !

Link to comment
Share on other sites

Mene je za isti takav motor izašlo malo manje od 700 kuna... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Puno puta bilo ovdje i uvijek nedorečena stvar.

Ako ti puni iz onih malih litarskih bočica, onda bi ti po meni trebao ostaviti tu razliku.

Ako ti puni iz velike bačve, onda bi ti po meni trebao naplatiti točno ulja koliko je stavio, a ne da zaokružuje na više.

Uostalom, zašto ti nije zaokružio račun na 1000 kuna a ne da sitničavi oko nekakvih 920,XX kuna.

Link to comment
Share on other sites

racunaj da te wlf 5w40 kosta u slobodnoj prodaji sa popustom cca70kn 5x70kn=350kn + 50kn filter, i nova bakren brtva pod cepom, 400kn max... tako da je ovih 920kn daleko preskupo za servis, al ajde ak je filter zraka klime, i goriva jos 200kn max

Inace se u taj motor stavlja 5w40 ulje i to je definitivno najbolje za taj motor, ide ohooohhooo uz odrzavanje, na ulju netreba stediti jer podmazuje dijelove koji su daleko skuplji kad odu, tako da i 100kn po litri nije puno... as ve ostalo je pak pretjerivanje, onda rade radit cesce izmjene... svakih 6-7tkm nego recimo 10tkm

makar kazu da za full sintetiku ide i do 15tkm... samo sto se na ulje veze sumpor, a svi zanamo kvalitetu goriva u RH, tako da bolje 10tkm i promjena..

Edited by ToMMeK
Link to comment
Share on other sites

racunaj da te wlf 5w40 kosta u slobodnoj prodaji sa popustom cca70kn 5x70kn=350kn + 50kn filter, i nova bakren brtva pod cepom, 400kn max... tako da je ovih 920kn daleko preskupo za servis, al ajde ak je filter zraka klime, i goriva jos 200kn max

Inace se u taj motor stavlja 5w40 ulje i to je definitivno najbolje za taj motor, ide ohooohhooo uz odrzavanje, na ulju netreba stediti jer podmazuje dijelove koji su daleko skuplji kad odu, tako da i 100kn po litri nije puno... as ve ostalo je pak pretjerivanje, onda rade radit cesce izmjene... svakih 6-7tkm nego recimo 10tkm

makar kazu da za full sintetiku ide i do 15tkm... samo sto se na ulje veze sumpor, a svi zanamo kvalitetu goriva u RH, tako da bolje 10tkm i promjena..

Ma kakvi filteri zraka i goriva....

Auto je staro godinu dana i izmjenili su ulje, filter ulja i brtvu. I još su napisali da su izvršili pregled (valjda opći...). Kako je auto još pod garancijom nemam baš nekog izbora, osim malo vikati po servisu i žaliti se vama.

Eto znajte da u "Gašperova" u Splitu nikako nije jeftino !

Srećom imam ja super servisera za Renault, pa ću dogodine kod njega !

Link to comment
Share on other sites

Stari moj!

Ako ti taj višak ulja uđe u kanale axialno vezne osovine, dolazi do velikog sabijanja tj. pritiska, i nešto mora puknuti.

Moj ti je savjet da što prije odeš u servis, i neka ti to riješe odmah :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Puno puta bilo ovdje i uvijek nedorečena stvar.

Ako ti puni iz onih malih litarskih bočica, onda bi ti po meni trebao ostaviti tu razliku.

Ako ti puni iz velike bačve, onda bi ti po meni trebao naplatiti točno ulja koliko je stavio, a ne da zaokružuje na više.

Uostalom, zašto ti nije zaokružio račun na 1000 kuna a ne da sitničavi oko nekakvih 920,XX kuna.

Do prije tri četiri godine, sam redovito bio kod njih i radili su tako, (prije sam imao Clia) i dali bi mi ostatak ulja u bočici. Sada uopće ne znam jeli iz bačve ili iz bočica...

Ovo za 1000 kn ću im danas predložiti .... :rotfl::rotfl:

Uostalom, čuli ste za onaj vic kad je umrli serviser stigao kod Sv Petra ?

Odmah se počeo buniti da kako je on mogao umrijeti a imao je samo 30 godina....

A Sv. Petar vrti po dokumentaciji i kaže mu:

Prema našoj evidenciji i vašim naplaćenim satima rada na ispostavljenim računima, vi ste doživjeli duboku starost...Imate 105 godina ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.