Jump to content

Pukao amortizer


frenchkey

Recommended Posts

Ja isto s sumnjam na ležaj zadnjeg mosta. Nisam dobro vidio slike što su priložene od Citroena jer sam na mobitelu ali sam imao isti problem na mojoj petici koja ima isti ovjes kao i Megane. S vremenom je prolupalo da se više nije moglo voziti a radi se o spoju uzdužnog kraka zadnjeg kotača i poprečne torzione osovine. Gumeni umetak u onoj čašici se potroši i dobije luft pa lupa pri kretanju kotača gore-dole kad prelazi preko neravnina.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    44

  • SOVA

    12

  • RMC

    8

  • sLi

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mislim da je kolega mislio na lezaje kotaca koji se nalaze u dobošu.

Koliko sam shvatio da ti nije ovaj put pukao amortizer ali i dalje nesto lupka?

Ležajevi kotača su uredu, ne čuju se, a baš sam desni i mijenjao prošle godine jer se počeo čuti u okukama. Da, amortizer nije pukao, ali i dalje nešto lupka. Sve mi se čini da ću čim se vrijeme proljepša zavezati mobitel negdje otpozadi da mi snima amortizer dok vozim :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Ja isto s sumnjam na ležaj zadnjeg mosta. Nisam dobro vidio slike što su priložene od Citroena jer sam na mobitelu ali sam imao isti problem na mojoj petici koja ima isti ovjes kao i Megane. S vremenom je prolupalo da se više nije moglo voziti a radi se o spoju uzdužnog kraka zadnjeg kotača i poprečne torzione osovine. Gumeni umetak u onoj čašici se potroši i dobije luft pa lupa pri kretanju kotača gore-dole kad prelazi preko neravnina.

Čekaj, jeli to ovo šta sam zaokružio crnom olovkom ispod onog poklopca na kraju kraka?

post-138-049356200 1287642690_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

to je vjerovatno silen blok na koji ide cijeli zadnji most...

na polovici mosta ti se spajaju torzije u jednoj krutoj tocki...koja je oblozena nekom gumom...kako velik dio tezine auta nosi torzija, jasno je da su naprezanja velika pa se malo zavuci ispod auta i vidi malo u kakvom ti je stanju taj silen blok...

Edited by sLi
Link to comment
Share on other sites

to je vjerovatno silen blok na koji ide cijeli zadnji most...

na polovici mosta ti se spajaju torzije u jednoj krutoj tocki...koja je oblozena nekom gumom...kako velik dio tezine auta nosi torzija, jasno je da su naprezanja velika pa se malo zavuci ispod auta i vidi malo u kakvom ti je stanju taj silen blok...

OK, zavuć ću se danas pod auto pa ću vidjeti i taj spoj torzija, thanks!

Link to comment
Share on other sites

meni je na cliu I lupkao zadnji most. otišli su ti seleni koje ti kolega sli objašnjava i lupalo je lupalo, nisam mjenjao ništa.. na kraju sam imao sudar s autom tako da nikad to nisam niti promjenio :)

Link to comment
Share on other sites

Daj bože da je to, lud sam više...

jel ti onak tup udarac? jer gore si spominjao da čuješ lupkanje u šasiju automobila.. meni je recimo najgore bilo prelazak preko tramvajske pruge koja nije bila u ravnini s cestom.. onda bi baš par puta lupilo ko da ima lufta.. (mislim i bilo ga je :zubo: )

bilo bi dobro kad bi imao gjde auto dić na dizalicu i onda pogledat komplet zadnji most dal ima lufta.. jer ipak ti auto ima dosta km pa bi bilo vrijeme za izmjenu selena u mostu..

Link to comment
Share on other sites

A jesi mozda proba prominit mista amortizerima, stavit livi na desni i obratno, ali prije toga moras vidit na koju stranu ti lupa, ako probas stavit taj koji ti " lupa" na drugu stranu i ako se to lupanje makne na drugu stranu onda ces sto posto znat je li do amortizera oli nesto drugo.

A moga bi pogledat i nosace auspuha , mozda i on negdi dira pa lupka, a moze bit i gume na mostu, sritno......

Ja san kod moga minja amortizere, moga san minjat izmedju Record-a i Delphi-ja, na kraju san uzea Delphi i famozni su!

Edited by Mikele.st
Link to comment
Share on other sites

Da prijatelju, to je taj dio baš koji si zaokružio.

Ja sam to mijenjao prije 7-8 godina a nabavio sam cijelu uzdužni krak zadnjeg mosta sa torzijom pa sam sve sam promjenio.

Koliko se mogu sjetiti nije prekompliciran posao a dobro je da imaš kanal ili dizalicu za raditi.

Link to comment
Share on other sites

A jesi mozda proba prominit mista amortizerima, stavit livi na desni i obratno, ali prije toga moras vidit na koju stranu ti lupa, ako probas stavit taj koji ti " lupa" na drugu stranu i ako se to lupanje makne na drugu stranu onda ces sto posto znat je li do amortizera oli nesto drugo.

A moga bi pogledat i nosace auspuha , mozda i on negdi dira pa lupka, a moze bit i gume na mostu, sritno......

Ja san kod moga minja amortizere, moga san minjat izmedju Record-a i Delphi-ja, na kraju san uzea Delphi i famozni su!

Imam jedan rezervni amortizer, pa ću probat s njime, auspuh je čvrst, a i s lijeve je strane

Dolac, vidjet ćemo i to nadam se...

Logane, nekako bi najviše volio da je tvoja varijanta u pitanju. Mogu li i kako skinuti onaj poklopac i hoće li se vidjet od oka da unutra nešto ne valja?

Link to comment
Share on other sites

Hej sLi jesi mislio na ovu "spojku" pod brojem 5?

post-138-000495100 1287766092_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Evo danas legao pod auto i opalio par fotki. Ne vidim ništa sumnjivo :nezna:

post-138-054595000 1287854236_thumb.jpg

post-138-054595000 1287854236_thumb.jpg

post-138-076001900 1287854270_thumb.jpg

post-138-070483500 1287854258_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da nije do toga... ja baš svoje zadnje amortizere jučer pogleda i nisu isti ko tvoji... tebi se skoro dira gore kraj vide gornje a meni tu ima neki vratić dužine 2-3 cm pa tek onda proširenje...

Ako su novi amortizeri i te gumice ok onda presotaje jedino ako imaju kakvi seleni doli po torziji...

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da nije do toga... ja baš svoje zadnje amortizere jučer pogleda i nisu isti ko tvoji... tebi se skoro dira gore kraj vide gornje a meni tu ima neki vratić dužine 2-3 cm pa tek onda proširenje...

Ako su novi amortizeri i te gumice ok onda presotaje jedino ako imaju kakvi seleni doli po torziji...

Taj vratić je i meni bio na starim KYB amortizerima, a ovdi ga nema. A ne znam, ostaje mi skinut onaj zaokruženi čep, pa ću vidit šta ima unutra.

A poslije slijedi kamera i laptop i gledanje u vožnji uživo :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Na prvi mah mi se činilo da je imaš isti ovjes kao i kod mene na petici a sad vidim da nije isti.

Zar sLi nije negdje u #48. postu stavio slike ovjesa na kojoj se vidi drugačiji ovjes baš za Meganea ?

Po meni problem jedino može biti u onoj "čaši" u kojoj se uzdužna ruka na kojoj stoji zadnji kotač spaja sa poprečnom torzijom.

Link to comment
Share on other sites

To i meni pada na pemet... ima neka plastika koju triba skinit pa to sve provjerit...

Link to comment
Share on other sites

bio danas na testu amortizera kod Lovrinčevića. Sve OK!

Lik ušao ispod auta, udarao, drmao i tresao i zadnje i prednje kotače, ispuh...

Kaže da je sve u redu.

Ja i dalje čujem kuckanje :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Majstor kaže da je sve u redu. Ali opet to je univerzalni majstor koji štela geometriju, špur i sl. na svim autima koja dođu, tako da nije baš neki stručnjak za Renault. Ne znam tko bi u Splitu bio stručan za Renaultovo podvozje...

Čini mi se da ću ipak probat stavit stari amortizer, ništa me ne košta da ga 100% eliminiram. Na onom ekranu od testiranja amortizera, vidio sam da sva 4 kotača pokazuju nekakvih 25-27% nečega, valjda istrošenosti ili šta ja znam...

Imam još jednu sumnju glede amortizera, ali ne znam jeli to moja paranoja ili što već, vidit ćemo kad dođe stari amortizer.

Link to comment
Share on other sites

možda lupka sprida a imaš dojam da je zada :fucka:

Edited by fatal_error
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.