Jump to content

Set kvacila od Renault 5 GTT na "obicnu" 5


El Bayanero

Recommended Posts

El Bayanero

Evo ovako. Ne znam koliko ste upoznati, ali prilikom zamjene setova iz naslova ja i Roky smo se posteno namucili. Naime, Valeo set koji sam nov kupio nije odgovarao za moju 5-icu, a navodno je predvidjen za nju. Posle niza komplikacija i skidanja ostavio sam staru korpu i druk lezaj, a lamelu stavio novu. E sad, jos malo i lamela je navrsila 100 000km i vrijeme ja za zamjenu. Lamela od prvog dana nije bila kako treba.

Ono sto me interesuje je moze li se GTT-ov set(koji je predpostavljam nesto jaci) postaviti na obicnu 5-icu?

Znam da je razlika u precniku lamele, ali ne znam da li su zamajci razliciti u precniku i da li bi morao mjenjati postojeci JB1 na JB3 mjenjac.

Cilj mi je problem rijesiti na malo duze vremena, molim savjet.

Prva lamela je zamjenjena posle 360 000km......:hail:

Link to post
Share on other sites
roki_actros

Imas posebno ojacani set kvacila za GTT-a, ali ne vidim razloga zasto uopste stavljati GTT-ov set kad nista ne dobijas...Ovaj std. set ti drzi odlicno na toj konjazi koju imas..Cak i da dignes snagu do 95 KS dobro ce drzati...Valeov novi set ne stima na Petka jer su drasticno jace pracne na korpi (modificiranje izvrseno 95-te) i ne moze da ju potiskuje...Uzmi kod Ade korpu i lamelu..Lamelu odnesi Softi da prenituje, kupi novi druk lager i mirna Bosna narednih bar 200.000 KM :dobroje:

Edited by roki_actros
Link to post
Share on other sites
roki_actros

I da zaboravih napisati ono najbitnije, trebalo bi da ne pase set sa turba...

Link to post
Share on other sites
El Bayanero

Imas posebno ojacani set kvacila za GTT-a, ali ne vidim razloga zasto uopste stavljati GTT-ov set kad nista ne dobijas...Ovaj std. set ti drzi odlicno na toj konjazi koju imas..Cak i da dignes snagu do 95 KS dobro ce drzati...Valeov novi set ne stima na Petka jer su drasticno jace pracne na korpi (modificiranje izvrseno 95-te) i ne moze da ju potiskuje...Uzmi kod Ade korpu i lamelu..Lamelu odnesi Softi da prenituje, kupi novi druk lager i mirna Bosna narednih bar 200.000 KM :dobroje:

Najveci je belaj pronaci dobru lamelu, korpi imam mogu probrati.

Samo je ova lamela od samog pocetka prilicno udarala, znas na sta mislim.

E sad, kont'o sam da GTT-ova lamela ima jace srce.

Link to post
Share on other sites
roki_actros

Ma ima kod Ade lamela 96-to sa max 70.000 KM predjenih, tako da ...

Link to post
Share on other sites

Petice u imale 3 getribe. JB1,JB3 i JB5. JB1 i JB3 pasu na saraf i vjerujem da je sa kumplung setom ista stvar. JB5 je malo drukcija,ali i tu postoji sitna mogucnost da set odgovara. Ovo kazem za 1.4 motore. Sta su stavljali u GTT neznam,a znam da 1.1 motori opet imaju neke drukcije getribe sa sličnostima i razlikama pa povedi računa da pročitaš s getribe na pločici o kojoj se točno radi. :hey:

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Ajmo jedan kataloski broj tko zna...znaci treba mi onaj Valeo od Volva sto se stavlja u GT turbo

Ima kao neki odredeni kumplung set koji odgovara samo bih trebao tocan kataloski broj!

Link to post
Share on other sites

joj daj nebudi slon i pitaj domzija da potraži :)

Link to post
Share on other sites

Za Volva imaš 200 i 220 mm lamelu, nemaš što pogriješiti.

Mislim da na gtt ide 200 mm

Link to post
Share on other sites
roki_actros

Kupi LUK-ov set za GT Turba (ojacani) i rijeseno sve ;) Imas u mojoj temi fotografiju, mozda cak i kat.broj ;)

Edited by roki_actros
Link to post
Share on other sites

Ako nećeš dizati veći tlak, ne treba ti ništa jače

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

Jel odgovara zamasnjak sa clio sport 169 ili 172 na GTT motor? Promjer lamele 200mm ili ako netko ima zamasnjak od GTT za prodati isto odgovara ali trazim ako ima za kupiti novi

Ili da odgovara od 2.0 16v mozda obicnog

Edited by Mladen
Link to post
Share on other sites

Ako se dobro sjecam sve odgovara ali nisu svi zubi za alnaser isti pa bi trebalo i zupcanik na njemu promjeniti ako nemas alnaser koji je par zamasnjaku. A i ne stane svaki alnaser na svaki motor..

Ako ti je sve jos vani onda iskombiniraj sve prije nego stabis motor na mjesto da se ne ceskas poslje..

A i rupe na korpi nisu sve bas potpuno iste.

I moj prijedlog da uzmes vilicu( i onu distancu na njoj od potisnog) sa megana ili 19 ili bilo kojeg sta nades jer je duza neg na gtt pa ce pedala biti jos meksa, sajla ostaje ista

Link to post
Share on other sites

Tu vilicu sam pripremio,radi se o tome da mi grize zube na zamasnjaku...taj sam skinuo sa nekog motora koji je bio na R11 turbo,ali imam osjecaj da jednostavno alnaser i taj zamasnjak nisu kompatibilni...ne vergla nego upali na pol zuba ali zakrci...a imam tri alnasera,sad vise neznam kojeg da stavim,mozda treca sreca

Sad si mislim,mozda od 1.8 16v clia,na njemu je jb3 getriba,to bi moglo biti to jer zamasnjak od GTT nemogu naci.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Da je GTT prava mustra,odavno se zna...ali ajde,kvar je rijesen.Stavio sam bio zamasnjak sa jednog C1J motora,koji se kasnije ispostavio da je od R11 turbo,dok je getriba bila od GTT i jednostavno nije odgovaralo.Na samom zamasnjaku je drugaciji bio ulaz za "zube" i alnaser od GTT ga je jednostavno grizao po rubu i skinuo "zube" i vise kasnije nije htio ni uskakati.Onda sam kupio zamasnjak od GTT original,poravnao ga i slozio i sad je stvar rijesena.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..