Jump to content

2010 Formula 1 SingTel Singapore Grand Prix


Ruske

Recommended Posts

post-5762-044695600 1285247887_thumb.jpg

Dobrodošli na VN Singapura 2010, jedina VN koja se održava noću. Do sad su se na ovoj stazi održale samo 2 utrke u kojoj je bilo atraktivnih situacija, sudara, preskakivanja pasica na šikanama, sve obavijeno u prekrasan štih urbanog Singapura tijekom noćnih sati. 2008. je pobijedio Fernando Alonso, 2009. Lewis Hamilton. Staza obiljuje aktraktivnim zavojima. U prvom sektoru staza prolazi ispod autoceste, na kraju sektora je dugi pravac na kojem se postiže najveća brzina od skoro 300km/h. Drugi sektor obilježavaju zavoji pod kutem od 90°, šikana Singapore Sling i most nad Singapore Riverom. Treći sektor ima karakterističan tunel koji prolazi ispod tribine u Marine Bayu ispred koje je postavljena konstrukcija na kojoj se održavaju razni koncerti uoči VN. Zavoji su i ovdje pod 90°, a krug završava brzim dvostrukim lijevim zavojem u kojem je lako napraviti pogrešku. Ove godine su malo modificirali Singapore Sling šikanu, tako da su 1. i 3. pasicu premjestili malo unazad, kako bi usmjerili bolide malo dalje od zida koji se proteže desno od bolida i da se izbjegnu tako sudari. Ponovno su asfaltirali zavoje 5 i 7, i približili su vanjski zid na zavoju 21, kako bi bio bliži bolidima i kako bi se pokrili odvodi za vodu na rubu staze.

post-5762-081095200 1285247985_thumb.jpg   post-5762-083042000 1285247995_thumb.jpg   post-5762-095570400 1285248002_thumb.jpg

Uz ovu fenomenalnu gradsku stazu (dugu nešto vise od 5 km) postavljeno je gotovo 1 600 reflektora, postavljeni na 4 metara razmaka jedan od drugog. Ti reflektori su posebno napravljeni za ovu predivnu stazu, postavljeni su 10 metara iznad staze i povezani sa preko 100 000 metara kablova. Generiraju ukupnu snagu od 3 180 000 W, a jačina svjetlosti je približno 4 puta veća od reflektora koji se koriste za nogometne utakmice.

Prognoza vremena za sad govori kako postoji mogućnost da imamo prvu noćnu kišnu utrku, šta bi sigurno doprinjelo još atraktivnijoj utrci i mogućim pogreškama vozača. Visoke temperature će pridonjeti većem opterećenju za vozače i same motore; neki od njih su već izrabljeni, pošto je većina vozača iskoristila do sad već 7 motora od 8 predviđenih, a do kraja ima još čak 5 utrka, pa stoga neki od njih morat će korisititi starije motore. U velikoj prednosti su oba vozača Renaultove momčadi, Red Bullov vozač Webber i Williamsov vozač Barrichello koji su iskoristili 1 motor manje od ostalih. 

post-5762-014371600 1285248167_thumb.jpg

Pogledajte i odličan filmić u kojem Webber nam pokazuje konfiguraciju ove staze na Red Bullovom simulatoru:

2008. i Crash-gate

Felipe Massa je startao utrku sa prvog mjesta, iza njega su kretali Lewis Hamilton, tad vodeći u prvenstvu, i Kimi Raikkonen. Fernando Alonso je startao 15. nakon sta nije ostvario vrijeme u Q2. U 14. krugu Alonsov momčadski kolega u Renaultu, Nelsinho Piquet se namjerno zabio u zid u zavoju 17, u dogovoru sa direktorom momčadi Briatoreom i Symondsom, kako bi pridonio Alonsovoj strategiji koji se zaustavio u box krug prije. Tako su svi za vrijeme Safety Cara morali ić u box pa se Alonso penjao prema vrhu. Neki od vozača nisu imali više goriva te su morali otić u box dok je im bilo zabranjeno, pa su dobili dodatne kazne. Bilježimo Massin odlazak u box, tj. njegov uranjen odlazak iz istog, zbog čega je cijev dovoda goriva ostala nataknuta na njegovom bolidu, pa ju je vukao do izlaska iz boxa. Sjećamo se trke Ferrarijevih mehaničara do bolida i vuku istog natrag u box. Nakon boxeva vodio je Rosberg, a Alonso se popeo do 5. mjesta. Tijekom trke su se mjenjali vozači u vodstvu, no situaciju je najbolje iskoristio Alonso koji je nizao odlična vremena i nakon 2. odlaska u box vratio se na 1. mjesto koje je držao do kraja trke i tako se upisao u povijest VN kao prvi vozač koji je pobijedio na toj stazi. Pri kraju trke bilježimo 2 jahanja visokih pasica u zavoju 10, Sutil i Raikkonen su izgubili kontrolu i zabili se u obližnji zid. U toj trci svoje zadnje bodove u karijeri osvojili su David Coulthard i Kazuki Nakajima, a Ferrari je ostvario prvi završetak utrke van bodova nakon VN Australije 2006 (Massa je zavrsio 13. a Raikkonen ispao). Iza Alonsa na podiju su bili Rosberg i Hamilton, nakon gotovo 2 sata vožnje. Točno godinu dana nakon 1. VN Singapura, FIA je nakon istrage Crash-gate odlučila optužiti Renault i Briatorea i Symondsea za namještavanje, da bi na kraju se oboje povukli iz F1.

post-5762-080928000 1285248556_thumb.jpg   post-5762-051647500 1285248609_thumb.jpg

post-5762-059126900 1285248570_thumb.jpg   post-5762-081266800 1285248581_thumb.jpg   post-5762-089584500 1285248604_thumb.jpg

2009. i dominacija Hamiltona

Hamilton je kretao sa pole pozicije, iza njega Sebastian Vettel i Nico Rosberg koji je pretekao Vettela u prvom zavoju radi boljeg starva na čišćoj strani. Iza njih velika borba u 1. krugu je bila između Webbera, Alonsa i Masse. Webber je prestigao Alonsa dok su oboje bili izvan trkaće linije, pa ga je kasnije morao propustiti. Počeli su ulasci u box, najgore je prošao Rosberg koji je na izlazu iz boxa sjekao stazu zbog lošeg gripa na hladnim gumama, pa je dobio kaznu prolaska kroz box. U 19. krugu Sutil, pokušavši prestići Algersuarija u zavoju 14 izvrtio se i dok se vraćao na stazu pokupio je Heidfelda kojem je ovo bilo prvo odustajanje nakon VN USA 2007. Kao kaznu, Sutil je dobio novčanu kaznu od 20 000 $ radi opasne vožnje. Izašao je Safety Car i svi su požurili u boxeve. Algersuariju je pri izlasku ostala cijev dovoda nataknuta na bolid, slično kao Massi godinu prije. Tijekom utrke Vettel je izgubio desni retrovizor, a pri prolasku na jednim pasicama je oštetio stražnji dufuzor, da bi u 40. krugu dobio kaznu prolaska kroz box radi prebrze vožnje prilikom 2. zaustavljanja krug prije. No to nije bio jedini crni događaj u Red Bullu: Webberu su počele otkazivati kočnice te se u 46. krugu izvrtio u 1. zavoju i odustao. Uz njega, problem sa kočnicama je imao i Algersuari u sestrinskom bolidu, pa stoga je Vettel malo usporio ritam da mu se ne dogodi ista stvar. Button je bio iza njega i pokušavao iskoristiti situaciju, na kraju je i on imao probleme sa kočnicama. Trka se privela kraju, nakon skoro 2 sata vožnje pobjednik je bio Hamilton, drugi je iznenađujući Timo Glock u Toyoti, a iza njega pobjednik godine prije, Alonso u do tad slabašnom Renaultu.

post-5762-076540000 1285248739_thumb.jpg   post-5762-094969700 1285249548_thumb.jpg

post-5762-013883600 1285248744_thumb.jpg   post-5762-028272600 1285249559_thumb.jpg   post-5762-085498700 1285249907_thumb.jpg

2010.

Ove godine vodi se velika borba između tri teama: Red Bull, McLaren i Ferrari, stoga su njhovi vozači glavni favoriti za pobjedu na ovoj utrci. Nakon lošije utrke u Monzi, gdje su prvi put Red Bullovi bolidi ostali bez prvog startnog reda, ostali su i bez podija na kraju utrke. Nadaju se da će im od ove trke ić sve pod ruku, a u Ferrariju su svi na krilima pobjede u Monzi, pa očekuju jos jednu dobru utrku. McLaren se boji da neće biti u najboljoj formi radi konfiguracije staze, koja je sličnija Monacu i Hungaroringu, gdje su imali nekih problema ove godine, iako su tamo pobjedili prošle godine, pa će sigurno htjet nastaviti dobar niz. Situacija u Svjetskom Prvenstvu je jako izjednačena: prvih 5 vozača su stisnuti u 24 bod, dok u Konstruktorima Red Bull ima 3 bod vise od McLarena. Renaultov prvi cilj je odvoziti dobru utrku i završiti ju sa oba vozača u bodovima, kako bi nastojali smanjiti zaostakak od 31 bod koji imaju u odnosu na MercedesGP. Kubici ako se sve poklopi i ako bude bolid slušao, očekujemo ga jako blizu podija, ako ne čak i na njemu; ja bi jako to volio, a i da nastavi dobru tradiciju Renaulta na ovoj stazi. Petrovu cilj je uć u Q3 i završiti utrku u bodovima. Kao pomoćni sudac, na ovoj utrci bit će opet amerikanac Danny Sullivan, nakon šta je sudio na VN Njemačke.

post-5762-017063000 1285249962_thumb.jpg

F1 Rocks Singapore With LG

Ovaj jedinstveni festival prvi put je održan 2009. god, tijekom cijelog vikenda. To je ekskluzivni festival koji spaja najpoznatiji sport sa najpoznatijim muzičkim zvjezdama. Ove godine održat će se opet i nastupat će Mariah Carey, Missy Elliott i još mnogi, a bit će i FreeStyle Bike show. Sve će se održati između raznih događaja na stazi (F1, Formula BMW Pacific i Porsche Carrera CUP).

post-5762-079388700 1285249993_thumb.jpg   post-5762-005817600 1285249997_thumb.jpg

F1 in Schools

Natjecanje otvoreno za mlade od 9 do 19 godina, koji se natječu u dizajniranju i konstruiranju minijaturnih Formula. Finale tog natjecanja održalo se u Singapuru uoči VN, a u konkurenciji 25 teamova iz 18 zemalja, pobjedu je odnio team Unitus Racing iz Amerike.

post-5762-066910500 1285250017_thumb.jpg   post-5762-079344900 1285250022_thumb.jpg

Novosti

- Heidfeld i De la Rosa zamjenjuju uloge, njemac će voziti za Sauber do kraja sezone, a španjolac će preuzeti ulogu test vozača za Pirelli, testirajući u ostalim mjesecima i nakon kraja sezone

- belgijanac Jerome d'Ambrosio će nastupiti od ove trke na prvim treninzima petkom u Virginu i nastavit će posao testiranja nakon zadnje VN u kalendaru

- mexikanac Esteban Gutierrez postao je rezervni i test vozač za momčad Sauber

- Lotus Racing je raskinuo ugovor sa Cosworthom, sad se spekulira da će se ugovoriti sa Renaultom, a netko spominje i Toyotu

- Ferrari i MercedesGP uvest će neke aerodinamičke novosti na svoje bolide

- Renault je sklopio ugovor sa ruskim brodogradilištem Vyborg Shipyard ISC za sponzorstvo na zadnjih 5 utrka ove sezone

- Red Bull je ponovno dobio 7-Eleven kao sponzora za ovu trku

btw. jedna zanimljivost: Alonsov prvi izlazak na stazu 2008. je bio ovako

:zubo::

post-5762-072179100 1285250126_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

 btw. zavrsile 1. kvalifikacije, webber pa šumi  :hura:

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

I. Slobodni trening

1. Webber Red Bull-Renault 1:54.589 10

2. Schumacher Mercedes 1:54.708 + 0.119 24

3. Sutil Force India-Mercedes 1:54.827 + 0.238 15

4. Vettel Red Bull-Renault 1:55.137 + 0.548 12

5. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:55.160 + 0.571 20

6. Button McLaren-Mercedes 1:55.333 + 0.744 12

7. Liuzzi Force India-Mercedes 1:55.510 + 0.921 15

8. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:55.523 + 0.934 15

9. Kubica Renault 1:55.672 + 1.083 11

10. Petrov Renault 1:55.914 + 1.325 20

11. Alonso Ferrari 1:56.090 + 1.501 12

12. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:56.339 + 1.750 22

13. Heidfeld Sauber-Ferrari 1:56.458 + 1.869 18

14. Rosberg Mercedes 1:56.598 + 2.009 8

15. Kovalainen Lotus-Cosworth 1:56.603 + 2.014 12

16. Barrichello Williams-Cosworth 1:56.615 + 2.026 17

17. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:56.840 + 2.251 14

18. Hamilton McLaren-Mercedes 1:56.884 + 2.295 9

19. Massa Ferrari 1:57.760 + 3.171 22

20. Glock Virgin-Cosworth 1:59.034 + 4.445 19

21. D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:59.275 + 4.686 16

22. Senna HRT-Cosworth 1:59.783 + 5.194 23

23. Klien HRT-Cosworth 2:03.424 + 8.835 17

24. Fauzi Lotus-Cosworth 2:05.694 + 11.105 11

Link to comment
Share on other sites

u bemti koliko informacija :zubo: ... inače, običaj je, neovisno nova ili stara staza da vozači propješaće ili obiđu stazu biciklom

jedva čekam utrku u svakom slučaju, nadam se trijumfu Renualta i Alonsa iako mi baš na prvom treningu nisu izgledali uvjerljivo, a RedBullovima odgovara staza, što potvrđuje 2. slobodni trening koji je u tijeku ...

trenutno se najviše priča o broju iskorištenih motora, jer su oba Ferrarija u Monzi iskoristili 8. motor po prvi put ... ne treba zaboraviti prvi motor koji je Ferrari preventivno zamjenio prije prve utrke, ali mu je ostalo pravo korištenja na slobodnim treninzima, ali i u zadnjoj utrci u AbuDhabiu ... za usporedbu, oba Renaultova vozača su u Monzi jedini iskoristili 6. motor po prvi put ... kazna za korištenje više od 8 motora je kazna od 10 mjesta, a hoće li Alonso zbog toga izgubiti utrku na naslov, tek ćemo vidjeti ...

btw. prije par trenutaka je Alonso napravio grešku, ali iako nije došlo do sudara, bolid mu se ugasio i to je kraj 2. treninga za njega.

post-8863-007377200 1285339710_thumb.jpg

post-8863-053924100 1285339720_thumb.jpg

p.s. e da, i Eminem dolazi na F1 Rocks :zubo:

Završio je 2. slobodni trening

post-8863-009961300 1285340779_thumb.jpg

Ohrabrujuće je da je Kubica sa samo 15. odrađenih krugova ispred izjednačen sa Mercedesima koji su odradili dvostruko veći broj krugova ... Petrov je očito glavna radilica ovaj vikend za prikupljanje podataka, jer je i on odradio dvostruko više krugova od Kubice ...

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

Gledao sam drugi dio 2. treninga i staza je bila malo mokra sa strane. Bilo je dosta korekcija kod vozača, ali Vettel je vozio ko luđak - od zida do zida. Zavoj br. 10 skroz zafrkan. Sutil preletio pasicu i raspao mu se prednji ovjes. Alonso koda je imao problem sa skretanjem bolida. Prvo je na izlasku iz zavoja naglo otišao zadnji kraj što je kontrirao i fino izvukao, ali poslje toga umjesto da skrene lijevo u idući zavoj produžio je ravno i učinilo mi se kad je okrenuo volan do kraja da su se prednje gume samo malo okrenule. Možda mu je nešto puklo kad ga je onako jako zabacilo zavoj prije. Ništa ne tvrdim, samo kažem da mi se učinilo jer sam napola drijemao :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Gdje si gledao? Stream??? Ako da daj pukni link. Ako je satelit u pitanju zaboravi da sam pitao :D

DSF ili kako se sad zove svaki vikend prenosi live treninge 1 i 2.

Link to comment
Share on other sites

quotes prvog dana (slobodni prijevod)

Fernando Alonso

"Kočio sam kasno na zvaoju 18 i završio na "escape road". Stavio sam u rikverc, ali kad sam ponovo stavio u 1. da nastavim, bolid je stao. Šteta, jer sam izgubio zadnjih 20 min treninga, dio kad sam trebao voziti sa punim rezervoarom. Inženjeri su mi rekli da je problem bio u tome što je pukao eksperimentalni dio u mjenjaču."

Ipak samo vozačka pogreška, nije bilo problema sa upravljanjem ...

Alan Permane

"Rober je izgubio veći dio drugog treninga zbog curenja u hidraulici i nije bio u mogućnosti voziti na novom setu mekih guma i postaviti vrijeme ... Vitaly još uči stazu i traži optimalne točke kočenja, tako da ima još puno vremena za dobiti ... Da mu olakšamo što je više moguće dok uči stazu, Petrov je vozio bolid bez F-ducta ... Ne izgleda fantastično na timesheets-ima danas, ali siguran sam da ćemo biti na svojem uobičajenom mjestu sutra (tj. danas)."

Ipak problemi za Kubicu i zato je malo krugova odradio ...

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

Dobra utrka! Alonso opet dokazuje svoje sposobnosti i volju. Tu je i najjači, kad treba biti. Pod pritiskom da zadnje dvije trke ne smije zeznuti, on pobjeđuje na obe, a i Suzuka je staza koja mu ide. Svaka čast!

Velika šteta za Hamiltona, ali bolje i to nego da se voze ko penzići. Ekipa stručnjaka sa hrvatske televizije govore kako ni ovaj sustav bodovanja nije donio željene promjene. Meni se ipak čini da je jer su razlike između prva 3 mjesta velike i bitne. Recimo Weber je ostao kratak za 7 bodova jer u Belgiji nije htio napasti Hamiltona za zadnje mjesto, a ako Alonso ovako nastavi žalit će za tih 7 bodova. Ipak, Weber je ovdje napravio odličan posao.

Kubica kao i uvijek izvuče najbolje iz situacija i dobro se plasira!

Nije mi jasno kako u Red Bullu imaju problema sa kočnicama cijelu sezonu i da to nisu riješili.

Dobra sezona, dobra...

Link to comment
Share on other sites

ja sam isto zadovoljan sezonom! :) žao mi je da Renualt više ne ulaže u razvoj postojećeg bolida, al mi je zato jednako tolko drago da su se okrenuli sezoni 2011. :)

također, napokon da FIA nije kaznila Webbera ili Lewisa već da su to pustili kao trkaći incident! :dobroje:

Petrov mi nije nikakav bolji dojam ostavio od one utrke u Maleziji gdje se borio protiv Hamiltona, baš me zanima hoće li ostat u Renaultu..

Massa suzdržan skroz, Vettel je također pratio izvrsnog Alonsa kak je htio, skupljaju se bodovi polako, a Button uvijek negjde u sjeni tiho malo po malo također skuplja marljivo bodove..

Link to comment
Share on other sites

Da, dobra i zanimljiva sezona.....a Renault uglavnom prije ostalih počne s razvojom za novu sezonu....

Petrov mi se čini OK....ako ne dovednu nekog iskusnog, onda bolje da njega ostave nego opet neki novi mladi :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Da, dobra i zanimljiva sezona.....a Renault uglavnom prije ostalih počne s razvojom za novu sezonu....

Da, samo što Renault više nije Renault, nego glavnu riječ ima Lopez :bigl:

Ja sam full zadovoljan sa onim što je Renault pokazivao ovu sezonu. U bolid se masu ulagalo i ugrađivalo. Lopez je također rekao ne namjerava prodati momčad nazad Renaultu i nije mi žao zbog toga, dapače drago mi je.

Link to comment
Share on other sites

što reći, nego odlična utrka i Singapoure bi mogao brzo dostići razinu Monaca po "luksuzu" koji ga krasi ... veliki plus jesu atrkativne utrke bez obzira na vremenske uvjete (još kiše nije bilo, iako je svake godine u prognozi), jer već treću sezonu imamo gradsku utrku sa relativno puno događanja na stazi.

Lijepa i čista utrka za Alonsa, na kraju mi žao Pertova, koji je odlično startao i imao odličan ritam, jer da ga Alonso nije pretekao za krug nekoliko zavoja prije kraja, imao bi 9. mjesto i dva boda u džepu, jer su Hulkenberg i Sutil dobili 20 sec kaznu zbog kračenja staze na samom startu ... žao mi je zato, jer je baš Hulkenberg na silu prešao Petrova i zbog njega je izgubio pozicije od Masse i Sutila :( ... ali nema veze ...

Prvi tren sam se naživcirao kad sam vidio Kubicu u boksu, ali kad sam ga vidio kako vozi :klap: (iako je bio za klasu iznad drugih u tom trenutku) ... bilo je užitak gledati ga kako grize (ove sezone nije bio puno u akciji)

Hamilton i Webber - drago mi je da Webber nije dobio kaznu iako bi to dodatno zakompliciralo prvensvo ... isto tako mislim da nije kriv, jer na snimci se vidi da Webber prilazi zavoju sporije i liže pasicu do trenutka kad ga Hamilton (koji je ispred i znatno brži) naglo zatvara vrata kako bi se namjestio za bolji izlaz iz zavoj ... u tom trenutku dolazi do kontakta ... mislim da je Kubica lijepo demonstrirao kako se to radi kad je prešao Sutila (ili Hulkenberga, nisam siguran) na istom mjestu i koliko je on mjesta pustio pritom ... u svakom slučaju, Webber je imao ogromnu sreću, a kad se pogleda sa kakvom gumom je završio utrku, on može biti više nego zadovoljan

post-8863-033366300 1285588534_thumb.jpg

(obratite pažnju na položaj gume na felgi ...)

Hvala Schumacheru koji mi i dalje uveseljava utrke :zubo:

Vozači koji su zaostajali za krug su radili ogroman show i po meni bi Bruno Senna i DiGrassi trebali dobiti kazne zbog nepoštivanja plave zastave, jer ono što je B.Senna radio Hamiltonu nije normalno ... Glocku svača čast za vlakić, što je je, borio se ko zvijer :klap: i na taj način u konačnici omogučio Kubici da na lagan način vrati 6 pozicija ...

iako nisam pobornik medalja, jer na taj način slabije momčadi gube motivaciju, zamislite situaciju 5 krugova prije kraja u Singapuru, da naslov osvaja osvajač najviše zlatnih medalja ... da li bi onda Vettel grizao pod cijenu da razbije sebe i Alonsa ... bilo još par utrka gdje se ziheraški vozilo i skupljalo bodove ... zamislite samo zadnje 4 utrke sa ovom situacijom

Vozač Broj pobjeda

Webber 4

Alonso 4

Hamilton 3

Vettel 2

Button 2

spominju se bodovi ... suštinski nije se puno promjenilo osim što je veći broj bodova u igri, pa zbog navike na prethodni sustav bodovanja, 20 bodova izgleda kao velika prednost ... sustav 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 je definitivno bolji od sustava 10-8-6-5-4-3-2-1, ali ako usporedimo sa sustavom 10-6-4-3-2-1, raspon između prvog i drugog je manji sa novim bodovnim sustavom, a i vidjeli bi da se stvari u poretku ne mijenjaju puno kad ovogodišnje rezultate pretočite u prošlogodišnji sustav bodovanja ... moja vizija, kako bi se eliminirala ideja o medaljama, bi bila 30-20-15-12-10-8-6-4-2-1, pa da vidimo tko će onda ići na sistem saklupljanja bodova

e da, i mislim da bi trebalo uvesti 1 bod za Pole position i 1 bod za Fastest lap ...

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

Malo mi je žao što sam propustio ovu trku, ali TROMP je bio jeben. Hvala na ovom topicu. :dobroje:

hebiga :( ... ja se nadao gledanju trke na TROMP-u, ali bilo je neizvedivo :frown: ... bash mi je drago da su se okupljeni dobro zabavili :hura::dobroje: ..

evo par slikica onda da ti doživljaj bude potpun :)

post-8863-043098000 1285590120_thumb.jpg post-8863-051870900 1285590225_thumb.jpg

post-8863-010175300 1285590266_thumb.jpg post-8863-096801600 1285590868_thumb.jpg

post-8863-064205300 1285590571_thumb.jpg post-8863-043506500 1285590966_thumb.jpg

post-8863-053496800 1285590782_thumb.jpg post-8863-015954800 1285591134_thumb.jpg

post-8863-017296000 1285591400_thumb.jpg post-8863-013157300 1285591390_thumb.jpg

post-8863-020216800 1285592116_thumb.jpg post-8863-085983700 1285591574_thumb.jpg

post-8863-091048800 1285591629_thumb.jpg post-8863-099473700 1285591955_thumb.jpg

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

Ajme, zaboravio sam na Kovalainena. Prejak lik. Očekivao sam da će izletit iz gorućeg bolida i šprint na sigurno, a ono on laganini, daj brate aparat za gašenje i fino ugasi bolid.

moja vizija, kako bi se eliminirala ideja o medaljama, bi bila 30-20-15-12-10-8-6-4-2-1, pa da vidimo tko će onda ići na sistem saklupljanja bodova

e da, i mislim da bi trebalo uvesti 1 bod za Pole position i 1 bod za Fastest lap ...

To bi bilo super, ali svaki način bodovanja ima dobre i loše strane. Loša je kad netko izigra pravila kao Brawn i kad Button pobjedi 6 puta u prvih 7 utrka. u tom slučaju velika bodovna razlika ili medalje ne funkcioniraju. Upravo radi Ferrarijevog dominantnog bolida sa početka desetljeća su makli sistem 10-6...

Hoće li biti pretjecanja ili neće, to ovisi o samim vozačima, a tako i nastaju prave legende poput Gilles Villeneuve-a.

Edited by ZD1400RT
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.