Jump to content

2010 Formula 1 Korean Grand Prix


ZD1400RT

Recommended Posts

2010 Formula 1 Korean Grand Prix

17_illustration_big_coree.jpg

Practice 2 - petak 07:00

Practice 3 - subota 04:00

Qualifying - subota 07:00

Race - nedjelja 08:00

Pozdrav svim ljubiteljima F1 na RKH forumu i ponovo imam čast predstaviti još jednu novu stazu F1 kalendaru. Glavni čovjek Formule 1 Bernie Eccelstone iako ima ravno 80 godina neumorno gura ovaj sport i širi ga diljem ove planete pa smo tako dobili Koreju i Yeongam stazu i koju funtu viška za siromašnog nam Bernija kojemu je idući cilj Indija, Rim i Rusija. Kao i nekoliko posljednjih staza i ovu stazu potpisuje čuveni i jedini Hermann Tilke koji se nije proslavio sa stvaranjem preticajnog prostora. Međutim, vozači su većinom za sada zadovoljni jer ova staza nudi karakteristike mnogih staza u jednom. Od sporih zavoja, polubrzih do skroz brzih te se predviđa da će na nekim dijelovima Ferrari biti brži od McLarena i obrnuto dok bi Red Bull sa svojim savitljivim bolidom trebao biti dominantan cijelom stazom. Ono što sve brine i što su briljantni Hermann Tilke i vozač saftey cara Bernd Maylander najavili, staza će biti dosta skliska zbog prljavštine. Taj isti problem će i samim momčadima začiniti vikend jer će se polaganjem gume na asfalt karakteristike mijenjati pa će i setup trebati pogoditi da bude tip top zadnji dan za vrijeme utrke. Al ajde, dobro je da se utrka uopće održava jer je tek prije neki dan dobila zeleno svijetlo od FIA-e zbog kašnjenja radova pa moguće da Kubica i ekipa neće imat tople vode za podaprat se između treninga.

Staza je duga 5.621 km te u kombinaciji sa 55 kruga dužina utrke će biti 309.155 km te se vozi u smjeru obrnutom od kazaljke na satu (majko mila da nemamo nešto krače i jednostavnije za to izgovoriti). Uglavnom, može nas čekati jako zanimljiva utrka, a i pilana poput Valencije koju treba zapaliti. Utrka će definitivno biti dosadna (za većinu) ako Red Bullov dvojac bude u prvom redu na startu utrke. Bilo bi napeto da kojim slučajem završe na sredini grida pa da bude akcije za bodove. Alonso koji BTW kaže da mu je ovo najbolja sezona u životu (???) morat će grist kao nikad do sada ili će se u protvinom morat još više ulizivat Farrariju. Očito je da želi ignorirati činjenicu gdje je zaslužio titulu: "dvostruki svijetski prvak".

Evo već imamo i rezultate prvog treninga gdje su Hamilton i Kubica lupili poštenije vrijeme:

http://www.formula1.com/results/season/2010/840/

Sve u svemu, želim svima ugodan i zanimljiv F1 vikend :)

Link to comment
Share on other sites

svi se žale da je grip prilično loš i ako sam dobro razumio bilo je puno izeta ... ačk je i SC jučer izletio kad je išao isprobati stazu :laugh: ... to bi trebalo snimku nabavit ...

post-8863-090593200 1287757726_thumb.jpg

ugl. svi se vozači nakon današnjeg dana žale na isto ... loš grip (bar dok se staza malo ne gumira) i problematičan ulazak u boks, gdje bi mogli vidjeti situacije slične onima u Canadi ove sezone (što nama gledateljima naravno ne smeta :zubo: ). Problem je u tome što vozač koji odlazi u boks mora početi kočiti puno prije potencijalnoga pratioca koji ostaje na stazi ... općenito staza se svima sviđa, posebno zbog različitih karakteristika koje iziskuje

RedBull standardno, Alonso grize, nema što čekati, a Renaulti opet izgledaju jako ... još kad bi to napokon kapitalizirali bodovima i znatno se približili Mercu i kad bi Kubica skočio ispred Rosberga i Masse bilo bi odlično ... znam da su mi očekivanja malo preoprimistična, ali ... nikad se nezna ... još jedan dobar start Petrova i Kubice bi mogli donijeti puuuuno bodova :))

Ono što Webbera čini još jačim u ovoj utrci jest da je odločio po prvi puta iskoristiti motor broj 8, čime Kubica i Vitaly ostaju jedini vozači na stai koji nisu iskoristili motor broj 8 (u Koreji po drugi put koriste 7-icu) ... Vettelu će ovo biti druga utrka sa 8-com ...

alonso je motor broj 8 iskoristio već tri puta, ali u zalihi ima motor broj 7 koji je koristio samo u Spa, tako da pretpostavljam da će njega koristiti ...

vidimo se u 7 ujutro :bigl:

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

bome su ovaj put dobro iscuclali red bullovi vozači svoje bolide da bi uspjeli ulovit pole position :D

baš me zanima koliko će im to ostvarid prednosti obzirom na dugačak pravac nakon starta :roll:

Link to comment
Share on other sites

Kvaliji solidni... Ako se redbull ne odvoji nakon prvog zavoja moglo bi biti vrlo zanimljivo na startu! :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Uspio sam pogledati Q3 i staza mi je za sada super. Krivo mi je što Alonso nije ostao prvi jer bi sve bilo zanimljivije i napetije do kraja sezone. Ovako, ako se RB odvoji samo će povećati razliku. Nadam se da će Hamilton malo začiniti vrh utrke.

Od Renaulta mislim da je to to što se tiče ove sezone. Razvoj bolda je zaustavljen i radi se na novom bolidu za 2011.

Link to comment
Share on other sites

Uspio sam pogledati Q3 i staza mi je za sada super. Krivo mi je što Alonso nije ostao prvi jer bi sve bilo zanimljivije i napetije do kraja sezone. Ovako, ako se RB odvoji samo će povećati razliku. Nadam se da će Hamilton malo začiniti vrh utrke.

predviđam crash Webber - Hamilton na startu :) i probušenu gumu Vettela :D

Link to comment
Share on other sites

hamilton i alonso moraju napadat, napadat i napadat! Ako napada ne bude RB odeeeee... Samo se nadam da će webber bit u top formi!

Link to comment
Share on other sites

U ovoj je utrci lopta bila previše okrugla pogotovo za RB :laugh: Nije mi jasna ta situacija s motorima kažu da je ovo treća utrka za Vettelov motor i nije izdržao ok , a s kojim motorom vozi Alonso to više ni on ne zna isto kao s nekim iz početka sezone kojeg su onda promijenili jer je imao problema kako sad radi :nezna: još su dvije utrke i svi oni koji su već iskoristili svih osam motora morat će koristit neki od njih po treći put tako da je još svašta moguće :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Za mene je ovo ishod kakav sam prizeljkivao iako vise volim kada se stvari na stazi rjesavaju u direktnim dvobojima.

Iskreno se nadam i zelim da Alonso osvoji svoj treci naslov, a usput i Ferrari za kojeg navijam oduvijek. :)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je upravo Alonso natjerao Vetela da vozi na rubu i da potrosi motor. Sutil je danas stvarno pretjerao iako ga stvarno cijenim.

Link to comment
Share on other sites

ja gledao prvih 40 min kad ono šipak.. u 9,40h upalim tv kad evo starta trke! :zubo:

žao mi je webbera jer nemam baš ništa protiv njega.. schumacher je bio napokon u svom elemntu, kiša, nova staza i agresivan na stazi. kubica je po kiši puno sporiji od drugih vozača, tek pred kraj utrke kako se staza sušila je ubrzao, petrov je išao na kocku i ispaltaila mu se (bio je 2 mjesta ispred kubice, a startao je s 20. pozicije) i ne znam dal bi mu pridodao njegovom izljetanju nedostatak iskustva ili baš peh jer nije dodirnuo pasicu (kao webber) u trenutku zanošenja.. žao mi ga je jednako kolko mi je dignuo tlak jer pol utkra nije stigao do kraja.. dvoboj alonso hamilton mi se isprva činilo da ga alonso ne pušta do zadnjeg trenutka kad je za hamiltona bilo kasno ostat na stazi i baš ga taktički nadmudrio i elegantno prešao.. vettel očito ipak nema sreće kako su komentari pričali da mu se napokon sreća okrenula.. :) on mi je ni vrit ni mimo, al mi je drago da je Alonso pobjedio i da ima izgleda za naslov prvaka iako treba odvzoit još dve utkre, a nema novih motora.. :nezna:

netko je iznad spomenuo stila, i meni je lik drag al je danas bio pravi kamikaza na stazi, glavom krzo zid je išao.. ne znam kaj je htio dokazat.. rijekta utkra da se massa po kiši nije izvrtio više puta tako da je napokon i on zabilježio konkretan rezultat..

button je pak sve radio naopako, kad je mislio da nemre bit gore, napravi još gori potez :D

baš me zanima kako će webber, alonso, hamilton i vettle vozit preostale 2 utkre.. rado bi da alonso odnese naslov prvaka, al mi webber nije ništa manje drag.. dok mislim i dalje da je webber najizlgedniji vozač ove godine za naslov prvaka :) (zbog alonsovih starih motora koji bi mogli prdnut tokom utkra)

Link to comment
Share on other sites

Sad će, ako Red Bull izgubi naslov prvaka, opet okrivit Renault da su oni krivi šta nisu osvojili naslov.

Link to comment
Share on other sites

Sami su si krivi jer nisu im se motori bas nesto previse kvarili tokom sezone...nista vise od ostalih.

Oni su puno toga prokockali jos sredinom sezone.

Uglavnom bilo bi mi drago da Alonso osvoji naslov, a ako njemu to ne podje za rukom nebi mi bilo krivo ni da ga Webber osvoji jer je na zalasku karijere, a ove sezone je to i zasluzio.

Link to comment
Share on other sites

Sami su si krivi jer nisu im se motori bas nesto previse kvarili tokom sezone...nista vise od ostalih.

Oni su puno toga prokockali jos sredinom sezone.

Uglavnom bilo bi mi drago da Alonso osvoji naslov, a ako njemu to ne podje za rukom nebi mi bilo krivo ni da ga Webber osvoji jer je na zalasku karijere, a ove sezone je to i zasluzio.

Znam, sve mi je to jasno. Ali znaš kako to ide. Uvjek su drugi krivi.

Slažem se s ovime za naslov. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Pogledao sinoć snimku i utrka je bila demonstracija sposobnosti i kvalitete vozača iako mislim da bi na ovoj stazi i suha utrka bila uzbudljiva, ali vjerovatno bez ovakvog ishoda. Za Kubicu ne bi rekao da se slabo snalazi po kiši, utječe tu jako i setup iako je u nekoliko utrka u startu bio rezerviran i drugi su ga lako prelazili. S druge strane njegove kvalitete su prisebnost i kontrola utrke koje uredno završava u dobrim bodovima. Petrov je loš i amen. Može on izvoditi ovakve ili onakve poteze, ali previše griješi i to nerijetko pred kraj utrke, a to je loš vozač koji ne doprinosi momčadi. Konstantnost je u Formuli 1 ključan faktor i glavni zastupnik tog faktora je Alonsokoji je uporan i konstantan te ako osvoji naslov bi će nazasluženiji ove sezone.

Red Bull nastavlja po svome. Kao McLaren 2005. brzi i nepouzdani. Poznato je da za kvalifikacije koriste agresivne mape motora koja nije preporučljiva duže od 4-5 krugova... potom ako su išli na nož sa usisnicima motor se lako mogao pregrijavati iza SC-a jer nije imao dovoljno brzine za hlađenje... tko zna. Zato znamo da u Renaultu oba vozača još nisu iskoristili osmi motor i ujedno su jedini od svih vozača i momčadi sa kompletno novim motorom na raspolaganju dok je Weber svoj osmi načeo u Koreji, ali nije mu pomogla ta prednost zbog vozačke greške. Teški su to uvijeti (mokra staza) kad konstantno moraš ispitivati granice mogućnosti i svaka greška se skupo plaća.

Slijedi Brazil i Ferrariju ta staza paše kao i Massi i Alonsu. Ferrari tu mora maksimalno iskoristiti situaciju.

Link to comment
Share on other sites

hm,ko zna dali je alonso prestigo sa zaslugom ili mu je vec u tom zavoju motor prdio :D

prdnuo je vec onda ...

U ovoj je utrci lopta bila previše okrugla pogotovo za RB :laugh: Nije mi jasna ta situacija s motorima kažu da je ovo treća utrka za Vettelov motor i nije izdržao ok , a s kojim motorom vozi Alonso to više ni on ne zna isto kao s nekim iz početka sezone kojeg su onda promijenili jer je imao problema kako sad radi :nezna: još su dvije utrke i svi oni koji su već iskoristili svih osam motora morat će koristit neki od njih po treći put tako da je još svašta moguće :bigl:

mislim da je Alonso vozio sa 7-com ovu utrku, tako da sad dvije utrke prije kraja ima 6. i 7. motor koje je koristio samo dva puta, ali u AbuDabiju može koristiti 1-nicu koji su zbog sigurnosti promijenili, već na prvoj utrku u Bahrainu tako da ispada da je Alonso u prilično dobroj situaciji sa motorima s obzirom kako je sezona počela za njega i Massu ...

Red Bull nastavlja po svome. Kao McLaren 2005. brzi i nepouzdani. Poznato je da za kvalifikacije koriste agresivne mape motora koja nije preporučljiva duže od 4-5 krugova... potom ako su išli na nož sa usisnicima motor se lako mogao pregrijavati iza SC-a jer nije imao dovoljno brzine za hlađenje... tko zna. Zato znamo da u Renaultu oba vozača još nisu iskoristili osmi motor i ujedno su jedini od svih vozača i momčadi sa kompletno novim motorom na raspolaganju ...

upravo tako ... nisu uzalud štedili kilometražu u Koreji i na kvalijima ponekad izlaze u posljednjim trenutcima ... hebiga, sam pao, sam se ubio ... ipak, bilo bi mi žao da Renaultovom motoru isklizne naslov zbog ponovljene gluposti RedBulla-a

Sve u svemu neloša utrka, sviđa mi se kombinacija "selo-grad" i jurnjava među zidovima. Raspizdilo me vozikanje iza SC-a :mad: i skidam kapu Hamiltonu koji je forsirao početak utrke, dok su svi redom plakali ... mislim, je da oni znaju najbolje kako je na stazi, ali ako je ovo bilo gore od Fuji-a 2007. onda slobodno recite da sam lud :aua: ... RBullovi su očito bili svjesni da u ovoj utrci mogu mnogo izgubiti zbog kiše ... Kubica standardan, možda je i mogao biti bolji da opet nije upao u neprilike u boksu ... Petrov hmmm, ima nešto u njemu i nije da čovjek nezna, ali očito ga manjak iskustva, uzbuđenje zbog dobrog rezultata ili pad koncentracije koštaju jaaako puno, ali i Renault ... Kubica je nesrećom Rosberga skočio ispred oba Mercedesa, ali u konstruktorima su sve dalje i dalje :sad2:

Sutil nevjerovatan :zubo: ... mislim da je imao daleko najviše pretjecanja u utrci i to konstantno 4 - 5 istih bolida :rotfl:

btw. drago mi zbog Vettela, dok za Webbera nije, jer je u tom trenutku izgledalo kao da Vettel odnosi naslov ...kad sam ga vidio kako dimi, svejedno mi je bilo :D

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

U koliko RB izgubi naslov sami su si krivi stalno iste fore te im se razleti motor i to uvijek Vetelu više je on uništio motora nego Kubica , Webber i Petrov skupa ili problemi s kočnicama ili interni okršaji uglavnom svaki je razlog dobar za poklonit bodove konkurenciji a s tako nadmočnim bolidom Alonso bi bio prvi pet trka do kraja :zubo:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.