Jump to content

Kupnja Clia 200


nikica

Recommended Posts

Kupio bih CLIO200 , cup opcija ,osnovna oprema , džabna boja ,ispod 143000 KN nisam uspio dogovoriti .Molim savjete i preporuke imaoca CLIA 200 i njihova iskustva .:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nikica

    13

  • DU-roller

    3

  • 205gti

    3

  • tomtom

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kupio bih CLIO200 , cup opcija ,osnovna oprema , džabna boja ,ispod 143000 KN nisam uspio dogovoriti .Molim savjete i preporuke imaoca CLIA 200 i njihova iskustva .:dobroje:

Iako je to relativno, mislim da je cijena vise nego o.k. Pogledaj

sta drugi nude pa malo usporedi.

Osobno nisam uzeo cup jer primjecujem da je i "obican" dosta

neudoban na gradskim prometnicama(tu ga najcesce vozim)pa nisam

isao u dodatne ekstreme, a sto

se performansi tice, pruzaju zaista puno u smislu vozackog

dozivljaja.

I jos jedna pozitivna stvar, vrlo je elastican od niskih okretaja

pa nije dosadan poput vecine atmosferskih cetverocilindrasa.

Edited by Spex
Link to comment
Share on other sites

To je OK cijena po sadašnjem cjeniku uz odobreno oko 500 eura dodatnog popusta (jer doplata ti je cup 3700 i 1500 felge koje idu uz to, a 143 je samo 1800 više od početne cijene RS-a). Eventualno još možeš navući produženo jamstvo.

Mislim da je to prejeftino za takav auto, u usporedbi s konkurencijom, ali i drugim autima slične cijene u Renaulta i da je cup svakako must have jer kad je bal nek je maskenbal :)

Link to comment
Share on other sites

i da je cup svakako must have jer kad je bal nek je maskenbal :)

Bolje bal u cipelama nego maskenbal u opancima ;)

Ma jasno sta si zelio reci, mislim da nisu velike razlike u performansama, barem kad su sekunde na cesti u pitanju. Neznatnoj razlici u cistoj brzini treba suprotstaviti osjetnije poskakivanje cup-a i odvagnuti stvarnu dobit. Osim ako se ne kupuje auto za ceste posjete trkacim stazama.

Link to comment
Share on other sites

Nema tu dobiti - gubitka nego tko što voli... Cup je udobniji od recimo mog prošlog Clia II s Bilstein B12 i puno bolji preko neravnina pa je meni i udobnost otišla naprijed. Ako je netko prije imao recimo serijski Megane II mislio bi prvih par godina da su Cupu zaboravili ugradit ikakav ovjes :)

Meni je najveća prednost kod Cupa ta što se kad negdje prođem brzo ili brže od očekivanog ne moram pitati "Kako bi tek cup tu prošao" :)

Link to comment
Share on other sites

nešto baš i nisam primijetio poskakivanje tvog cup ovjesa, jelda? :D

dok moj koni šport poskoči dok je na najtvrđem

Link to comment
Share on other sites

:) Naravno da je sve stvar ukusa ali i gubitak za onog kome

odredjene postavke

nisu po zelji. :) Zato treba razmisliti o kupnji, u ovom slucaju

covjek je trazio pomoc u izboru i nadam se da mu pokusavamo

sto objektivnije pripomoci u tome. Meni osobno moj automobil

i vise nego dovoljno

poskakuje za svakodnevnu voznju ali ne mogu reci da

je pretvrd. Kad ga usporedim s hondom integrom kojom sam se

imao prilike voziti nekoliko godina onda je clio mekan u

usporedbi. S druge strane dovoljno je ostar i precizan u

zavojima da je mogao parirati znatno tvrdjoj i spustenijoj

integri.

Nikica, bilo bi najbolje za tebe da ako imas mogucnosti isprobas

obje verzije cliota. S moje strane nemam nista protiv da ti

ustupim sporta na probnu voznju.

Link to comment
Share on other sites

Mora se priznati da je to nemala dilema između cup i standrardnog ovjesa. Ako se vozi recimo starom magistralom Knin prema Zagrebu pretpostavljam da je bolji izbor standardni ovjes. Standardni ovjes je također odlično ocijenjen, dijeli sve pozitivne karakterisitke s cupom, osim što nije tako direktan na granici, ali Vivian je kopirao par rečenica koji su se odnosili na Clio 200 cup prvi puta testiran(vrhunske pohvale), na Clio sa standardnim ovjesom, tj.Gordini u tom testu. I sa standardnim ovjesom je pobijedio Mini cooper S. Također vozio sam nakratko cup, i iako je vrlo kratak hod opruga i amortizera i dalje se osjeća ona prava francuska mekoća u amortiziranju. Kao zaključak standarni ovjes je isto odličan, osjećaj i povezanost s automobilom ne zaostaje bitno za cupom, i također velik napredak u odnosu na 197-cu.

Link to comment
Share on other sites

IMHO, dileme uopće nema...ako se išta treba doplatiti i uzeti kad se kupuje Clio 200 onda je to cup ovjes. Kupuješ mali hot hatch, dakle malu jurilicu od 200 konja...od nje se očekuje da bude baš to...i tu je cup ovjes zakon jer nećeš morati 5 dana nakon kupnje obilaziti trgovine aftermarket dijelova u potrazi za 1000€ skupim kompletom drugih amortizera i opruga. Mišljenja sam da ako je udobnost jaaako bitna - kupi se neki drugi auto.

Link to comment
Share on other sites

Nema tu dobiti - gubitka nego tko što voli... Cup je udobniji od recimo mog prošlog Clia II s Bilstein B12 i puno bolji preko neravnina pa je meni i udobnost otišla naprijed. Ako je netko prije imao recimo serijski Megane II mislio bi prvih par godina da su Cupu zaboravili ugradit ikakav ovjes :)

Meni je najveća prednost kod Cupa ta što se kad negdje prođem brzo ili brže od očekivanog ne moram pitati "Kako bi tek cup tu prošao" :)

je zato mi i je Twingo CUP, makar je za po gradu koma, ako je CLIO 30% vozljiviji onda je to TO. Edited by nikica
Link to comment
Share on other sites

:) Naravno da je sve stvar ukusa ali i gubitak za onog kome

odredjene postavke

nisu po zelji. :) Zato treba razmisliti o kupnji, u ovom slucaju

covjek je trazio pomoc u izboru i nadam se da mu pokusavamo

sto objektivnije pripomoci u tome. Meni osobno moj automobil

i vise nego dovoljno

poskakuje za svakodnevnu voznju ali ne mogu reci da

je pretvrd. Kad ga usporedim s hondom integrom kojom sam se

imao prilike voziti nekoliko godina onda je clio mekan u

usporedbi. S druge strane dovoljno je ostar i precizan u

zavojima da je mogao parirati znatno tvrdjoj i spustenijoj

integri.

Nikica, bilo bi najbolje za tebe da ako imas mogucnosti isprobas

obje verzije cliota. S moje strane nemam nista protiv da ti

ustupim sporta na probnu voznju.

hvala šalji MOB pa ćemo na kavu i priču :klap: Edited by nikica
Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetima ,auto izgleda bezgrešan,ako ima još kupaca uzmimo par komada bit će jeftinije.Gospoda trgovci kažu čekanje na ispruku 2 do 3 mjeseca ,a na lageru nema ništa samo po narudžbi.TWINGO stigao za 7 dana za primjer.

Edited by nikica
Link to comment
Share on other sites

twinga su imali vjerojatno u salonu negdje,pa ga je autokuca od koje si kupio povukla od tamo :D

bit ce to duugih 3 mjeseca,mozda i manje :D

Link to comment
Share on other sites

je zato mi i je Twingo CUP, makar je za po gradu koma, ako je CLIO 30% vozljiviji onda je to TO.

Da, ali clio standard je bolje pogođen nego twingo bez cup ovjesa, tj. na twingu je cup ovjes obvezniji.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ako prodam r26 uzmem ja twinga za curu ..

pa daj da krenemo red kavice red pregovora.Kad je trebalo mjenjat nisi mi se javio.
Link to comment
Share on other sites

što ste dobili vlasnici 200-tke u setu za krpanje guma i ima li itko žutu unutrašnjost(pojasevi,sjedala)općenito kako ste zadovoljni kvalitetom sjedala.:??:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Rekao ti je Kristijan da si pravi zagorac sliku odmah na forum pa nek selo pati! :)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.