Jump to content

R 21 TURBO


hans

Recommended Posts

Koliko ks ima standardan taj 21 turbo?

Na koliko ks ciljas kad to stavis u Simcu?

Koja je orignalna turbina na 21 turbo?

Ako je garrett i ako hoces dizat snagu javi pa cemo iskemijat nesto :)

Link to comment
Share on other sites

garrett je, imam jednu doma.. pogledat cu bas oznaku.. jucer sam ju bas dobio!

Link to comment
Share on other sites

garrett je, imam jednu doma.. pogledat cu bas oznaku.. jucer sam ju bas dobio!

<{POST_SNAPBACK}>

T3 ;)

Link to comment
Share on other sites

Garett T3,trim neznam.Auto serijski ima 164 ili 175 ks (ovisno dali je s katalizatorom ili bez-tako sam ja shvatio).Nešto najjednostavnije što sam saznao za dizanje snage glasi ovako:mehanički na wastegate ventilu dignuti tlak turbine,odspojiti sigurnosni elektroventil koji prekida rad motora kad tlak pređe zadanu vrijednost,staviti veće injektore (Porsche 944 Turbo ili sl.),staviti usisnu granu i leptir gasa od R 21 2.0 atmosferca (5 mm je širi promjer leptira i širi su kanali u grani-po tim kanalima grane obraditi glavu),staviti veći intercooler,softverski produ

Link to comment
Share on other sites

Imam.... :)

Kompresiju ne trebas dirat 8:1 je dovoljno niska....

Dizanje tlaka na toj standardnoj turbini ti moze dat 40-ak konja max. s tim da onda dobivas puno topliji zrak iz turbine pa ti je potreban stvarno dobar IC.

Moj savjet:

salo sam Maljku krilce i kuciste kompresora sa turbine sa mog Peugeota, medutim on ga nije iskoristio jel je vec imao turbinu slicne velicine...

E sad sa stavljenjem kucista i krilca kompresora bi dobio sigurno dosta na istom tlaku..

Inace ovaj kompresor sa mog auta podrzava 280 ks max. s tim da bi ti na negdje 1.3 bara trebao imati oko 250 ks na 2.0 motoru na 6-6500 rpm.

Stavljanje ve3ceg kompresora je bolja solucija jel dobivas puno hladniji zrak pri max. opterecenju...

Posto se nisam zanimao za Renaulta tog ostale stvari ne znam..kako rijesit da ECU ne prekida dovod goriva ako skuzi neke prokoracene parametre..itd.

I naravno pozeljno bi bilo stavit vece injektore i bolji IC od standardnog..

Ako ti je auto za drag onda samo cijev sa sto blazim krivinama sto se tice auspuha...

Mislim da neces trebat dirat leptir gasa....

Samo sto kod stavljanja krilca i kompresora ces ponovno morat balansirat turbinu pa i usput je dobro i napravit reparaciju pa si miran...

Edited by kutija
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.