Jump to content

rs 197 gdje napraviti servis


matko882003

Recommended Posts

Pozdrav iz mrzle Rijeke :D

Kažu tko čeka taj i dočeka pa tako i ja skoro pa pod bor dobio 197 2007.g. i zadnjih mjesec dana samo se uziva dadada...Nego da ne zamaram publiku imam par pitanja :

1.auto mi ima 70000km i servis je predviđen za 6.mj ili na 75000km pa bi me zanimalo na šta bi trebalo obratiti pažnju na toliko km, i još bitnije gdje otići na servis tj. u rijeci ljudi imaju dosta loša iskustva sa ovlaštenim renault servisima i većinom idu u kod nekog svog majstora itd.

Kako sam čitao dosta po netu prva stvar za ovaj auto radio lagani tuning ili ne je stavljanje nove mape u servisu...nešto sam čitao da ljudi iz okolice zg idu u auto rus u slo, pa bi me zanimalo što je pametnije u slo(tamo servisiram astru od mame u ovlaštenom servisu upola jeftinije), ali za renaulta neznam koji je ovlašteni kvalitetan u slo (osim što sam čitao za taj auto rus i naravno bliže ri ako može).

2. za kraj prijedlozi za neki lagani tuning, vidim da puno ekipe ima ITG filter, airbox od v6..., clio mi i sam po sebi ima dosta snage ali uvijek ako se može malo bolje :D, nebi ništa drastično već kako bi rekli ono MUST HAVE dijelovi.

Hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav iz mrzle Rijeke :D

Kažu tko čeka taj i dočeka pa tako i ja skoro pa pod bor dobio 197 2007.g. i zadnjih mjesec dana samo se uziva dadada...Nego da ne zamaram publiku imam par pitanja :

1.auto mi ima 70000km i servis je predviđen za 6.mj ili na 75000km pa bi me zanimalo na šta bi trebalo obratiti pažnju na toliko km, i još bitnije gdje otići na servis tj. u rijeci ljudi imaju dosta loša iskustva sa ovlaštenim renault servisima i većinom idu u kod nekog svog majstora itd.

Kako sam čitao dosta po netu prva stvar za ovaj auto radio lagani tuning ili ne je stavljanje nove mape u servisu...nešto sam čitao da ljudi iz okolice zg idu u auto rus u slo, pa bi me zanimalo što je pametnije u slo(tamo servisiram astru od mame u ovlaštenom servisu upola jeftinije), ali za renaulta neznam koji je ovlašteni kvalitetan u slo (osim što sam čitao za taj auto rus i naravno bliže ri ako može).

2. za kraj prijedlozi za neki lagani tuning, vidim da puno ekipe ima ITG filter, airbox od v6..., clio mi i sam po sebi ima dosta snage ali uvijek ako se može malo bolje :D, nebi ništa drastično već kako bi rekli ono MUST HAVE dijelovi.

Hvala unaprijed

Natezao sam se mjesecima so ovima iz adrie p.a.,tako da to nebi nikako preporucio,RB Auto,pohvale i decki su ustupacni i prva liga!! :dobroje: :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

pazi da ti u RB auto nebi slučajno išli dotezat zupcasti remen na 60000 bez obzira kaj ima to automatsko ... pa onda lijepo mijenjas novo zupčasto na 62000 a trebao bi na 120000, toliko o kvaliteti ;) btw, to je napravio na svom bivsem autu koji je meni prodao ...

oni su ga odrzavali tak da sam plakao kad sam pregledao auto ...

sjedni u auto i dodi u ZG do belinića, i kaj se tice servisa i tungiga za RSove TOP u HR ...

kaj se tice tuninga, filter, ispuh neki, RStuning mapa i samo gas ...

Link to comment
Share on other sites

u adriu ne ulazis bez renault clanske iskaznice...

ja sad kad sam doso jos neke sitnice narucit valjda me je jedno 5 ljudi pozdravilo i pitalo kako auto...samo kontaktiraj emanuela i popuni clansku :D

Link to comment
Share on other sites

znači mišljenja podijeljena...šta nitko nije išao u slo na servis, ma nemogu vjerovati...da, rs tuning mapa, di je mogu staviti i kako isključiti pištanje za pojas( u servisu mi rekli da oni to nemogu isključiti) ???

Link to comment
Share on other sites

i kako isključiti pištanje za pojas( u servisu mi rekli da oni to nemogu isključiti) ???

Veži se pa neće pištati :zubo:

Link to comment
Share on other sites

znači mišljenja podijeljena...šta nitko nije išao u slo na servis, ma nemogu vjerovati...da, rs tuning mapa, di je mogu staviti i kako isključiti pištanje za pojas( u servisu mi rekli da oni to nemogu isključiti) ???

u servisu te lazu

pitaj newbiea,on clia doduse obicnog u sloveniji servisira samo nesmije priznat valjda :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ja nebi ništa dirao na 197 ako ne misliš nešto drastičnije raditi jer jednostavno nema smisla.

Jedino ako ima novija verzija softwarea za njega jer je 2007 godište zbog kangarooinga, navodno je smanjeno dok je auto hladan sa novim softwareom, neznam iz iskustva jer sam imao odmah novi software.

Custom mapa ti se ne isplati na origigi postavke jer nedobiješ skoro ništa, da bi osjetio poboljšanje morao bi stavljati v6 airbox i drugi ispuh. Neznam za što ti auto služi ali meni je bio sasvim dovoljan ovakav kakav je, jedina stvar što sam stavio je ITG, kojeg samo očistiš i piči dalje, ali nije bio tamo zbog nekih performansi.

Clio 197 je jako teško podići iznad 200ks za malo para tako da uživaj u njemu takav kakav je,a ako pare nisu problem onda ćeš se morat obratit stručnjacima na forumu koji će ti dat spisak što i kako. :)

Link to comment
Share on other sites

u servisu te lazu

pitaj newbiea,on clia doduse obicnog u sloveniji servisira samo nesmije priznat valjda :nezna:

lepi ... nemoj sirit obmane ovdje ;) kad je clio bio u slo na servisu, ja nisam imao vozacku ;)

i tamo je mijenjan zupcasti i ostalo... ne vidim zakaj to nebi priznao ;)

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav iz mrzle Rijeke :D

Kažu tko čeka taj i dočeka pa tako i ja skoro pa pod bor dobio 197 2007.g. i zadnjih mjesec dana samo se uziva dadada...Nego da ne zamaram publiku imam par pitanja :

1.auto mi ima 70000km i servis je predviđen za 6.mj ili na 75000km pa bi me zanimalo na šta bi trebalo obratiti pažnju na toliko km, i još bitnije gdje otići na servis tj. u rijeci ljudi imaju dosta loša iskustva sa ovlaštenim renault servisima i većinom idu u kod nekog svog majstora itd.

Kako sam čitao dosta po netu prva stvar za ovaj auto radio lagani tuning ili ne je stavljanje nove mape u servisu...nešto sam čitao da ljudi iz okolice zg idu u auto rus u slo, pa bi me zanimalo što je pametnije u slo(tamo servisiram astru od mame u ovlaštenom servisu upola jeftinije), ali za renaulta neznam koji je ovlašteni kvalitetan u slo (osim što sam čitao za taj auto rus i naravno bliže ri ako može).

2. za kraj prijedlozi za neki lagani tuning, vidim da puno ekipe ima ITG filter, airbox od v6..., clio mi i sam po sebi ima dosta snage ali uvijek ako se može malo bolje :D, nebi ništa drastično već kako bi rekli ono MUST HAVE dijelovi.

Hvala unaprijed

1. Hrvoje (R5GTT nick na forumu) & Domagoj Belinić (ZGR5GTT nick na forumu)

2. Obrada usisne grane, ispuh bez katalizatora (Akrapovič, KTR, Miltek), remap PaulRS

Sve nabrojano u točki 2 možeš odraditi kod Belinića.

Ako ti nije problem premještati akumulator u gepek, onda definitivno airbox od Clia V6/R3 sa nekim high-flow panel filterom poput Green ili K&N, nikako KTR panel filter.

Kada budeš išao mijenjati kuplung set, kupi ili daj olakšati zamašnjak.

Edited by rimA
Link to comment
Share on other sites

ma njubi sve dela u zak-u kaj ti je ed

ili privatno kod zaposlenika iz zaka :laugh:

btw. auto sljaka bez greske... imas moju daljnju preporuku ;)

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

ili privatno kod zaposlenika iz zaka :laugh:

btw. auto sljaka bez greske... imas moju daljnju preporuku ;)

bivših zaposlenika,dok sam delo u zaku,nisam fušo renaulte

Link to comment
Share on other sites

u servisu te lazu

pitaj newbiea,on clia doduse obicnog u sloveniji servisira samo nesmije priznat valjda :nezna:

znam da lažu, zato tražim servis ili nekoga tko će mi to prvo napraviti jer me iritira to pištanje do bola, ni po kruh na miru :D

Link to comment
Share on other sites

...npr. sad je otišla gumica na desnoj sajli ručne i kad je jako hladno ili vlažno mi se zablokira zadnji desni disk na 2 min i u servisu u ri me traze 500kn jer se mora mjenjati cijela sajla...zanima me ako je jeftinije i kvalitetnije otić kod nekoga sa foruma ili u slo na servis

Link to comment
Share on other sites

Ja nebi ništa dirao na 197 ako ne misliš nešto drastičnije raditi jer jednostavno nema smisla.

Jedino ako ima novija verzija softwarea za njega jer je 2007 godište zbog kangarooinga, navodno je smanjeno dok je auto hladan sa novim softwareom, neznam iz iskustva jer sam imao odmah novi software.

Custom mapa ti se ne isplati na origigi postavke jer nedobiješ skoro ništa, da bi osjetio poboljšanje morao bi stavljati v6 airbox i drugi ispuh. Neznam za što ti auto služi ali meni je bio sasvim dovoljan ovakav kakav je, jedina stvar što sam stavio je ITG, kojeg samo očistiš i piči dalje, ali nije bio tamo zbog nekih performansi.

Clio 197 je jako teško podići iznad 200ks za malo para tako da uživaj u njemu takav kakav je,a ako pare nisu problem onda ćeš se morat obratit stručnjacima na forumu koji će ti dat spisak što i kako. :)

ma neeee, auto je dosta živahan nego sam samo htio saznati za neke cake kao taj ITG vidim da ga dosta foruma ima pa koji su mu plusevi a koji minusi? ( ako nije zbog performnsi je zvuk bolji ili?), ustvari jedino što bi mozda da uložim je za spuh da je malo dublji (tipa supersprinta) ali 10000kn za zvuk je ipak previše pa ako ima ideja...

Link to comment
Share on other sites

1. Hrvoje (R5GTT nick na forumu) & Domagoj Belinić (ZGR5GTT nick na forumu)

2. Obrada usisne grane, ispuh bez katalizatora (Akrapovič, KTR, Miltek), remap PaulRS

Sve nabrojano u točki 2 možeš odraditi kod Belinića.

Ako ti nije problem premještati akumulator u gepek, onda definitivno airbox od Clia V6/R3 sa nekim high-flow panel filterom poput Green ili K&N, nikako KTR panel filter.

Kada budeš išao mijenjati kuplung set, kupi ili daj olakšati zamašnjak.

Malo sam proštrumfao forumom i svugdje hvalite braću Belinić, definitivno ovo za zamašnjak pada u obzir...šta bi trebalo i kuplung mijenjati zajedno s njim ?

Link to comment
Share on other sites

šta bi trebalo i kuplung mijenjati zajedno s njim ?

AFAIK, ne ali moj frend je to radio prilikom zamjene kuplunga, nije otvarao getribu samo radi zamašnjaka.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.