Jump to content

Megane RS250 cup


Guest

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xxx

    7

  • dolac

    2

  • Fredy

    2

  • Tecoot

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

pravi auto a izgleda da se ti ne šališ sa slaganjem, bravo!

pozdravi Dragana

Nije dio teme, ali postam ovdje, jer ti je inbox zakrčen izgleda. Fredy, na temi o tvojem cliu si pisao da si negdje na radničkoj nabavio ispušnu granu 4-2-1 za clia. Molio bih te da mi daš adresu i telefon od čovjeka koji nabavlja te grane.

Edited by cerovski
Link to comment
Share on other sites

Nije dio teme, ali postam ovdje, jer ti je inbox zakrčen izgleda. Fredy, na temi o tvojem cliu si pisao da si negdje na radničkoj nabavio ispušnu granu 4-2-1 za clia. Molio bih te da mi daš adresu i telefon od čovjeka koji nabavlja te grane.

jeste inbox je full, to mi i u signaturi piše

spomenuti čovjek - odpad je otpad od Dimitirjevića i nažalos sumnjam da on toga ima jer te grane su jako rijetka roba. probaj nazvati na 098 230 802 - nadam se da broj još uvijek vrijedi

Link to comment
Share on other sites

hahahha :laugh: to moril: znam :), ali ljen sam pisati velika i mala slova ili š, ž, č, ć, pa nista od toga. to pisem samo kada trebam predati seminar, neki kriticki osvrt ili nesto slicno. ali tocke (.) i zareze (,) stavljam hehehhee :laugh:.

to cicovspu: a je neznam drukcije stavljati slike, samo preko imagesack-a :nezna:.

Edited by pq3rr4
Link to comment
Share on other sites

kad kliknes na add reply, imaš ispod prozora u koji upisuješ tekst opciju choose file. izabereš file, klikneš na attach i add to post. i to je to :)

Link to comment
Share on other sites

sta se tice voznje auto je dosta tvrdo, ja to obozavam, ali je i visoko, mogli su ga jos barem 20mm spustiti. kada prolazis kroz duge brze zavoje, samo ga usmjeris udes brzo i izades jos brze bez da auto trza ili da te gura sila van zavoja, tj na suprotnu traku ili rubu ceste (( kako mi se desavalo s astrom gtc (180ks) sta sam imao prije, jednostavno bi mi nos poceo u kriticnom trenutku kliziti u suprotnu traku ili prema rubu ceste, sta bas i nije ugodan osijecaj na velikim brzinama)). btw astra je bila spustena sa sustama. dok ovi kratki ostri zavoji, kod njih se bas osijeti kako radi spera (na pocetku je to bio bas cudan osijecaj) i samo stisces i kada izades van zavoja imas osijecaj kao da si mogao jos i brze ( i lagano ti se zabaci guzica, ali bas nista strasno, dok nos ide tamo di ga usmjeris i vuce guzicu za sobom u tom smjeru, odlican osijecaj :dobroje:). dok kod astre bi nos vukao kao i kod brzih zavoja + zivahna guzica od iza koju treba izkontrolirati (uglavnom puno, puno vise sam morao raditi s volanom i gasom kod astre na krajnjim granicama za razliku od meganea). boze dragi i megane ima svoje granice, ali su stvarno puno, puno, puno iznad astrinih. btw kod meganea je finta kada ides kroz zavoj brzo, pustis gas (guzica se lagano zabaci) i opet stisnes i samo se ispravi i sibas dalje. ugodan osijecaj :hura:. kocnice su jednostavno zakon, stisnes i usidris se u trenu. jedino sta bi volio je da su davali auto u startu sa 50% sperom, jer na istrosenim (skliskim) cestama u ostrim zavojima brat ima prednost sa svojom sperom od 50%, jednostavno mu lijepse zatvara zavoj (to sam skuzio kada sam vozito njegov auto), nije neka velika razlika, ali je razlika :frown:.

Link to comment
Share on other sites

Astra je grobek naspram ovog što sad voziš, nadam se da ti je to jasno. Nema tih gewindi koji će astru spasit, 15 godina je zaostala za svijetom. Imam par njih u obitelji pa pričam iz iskustva.

Corsa nije tolko daleko od svega toga, ne sjećam se više što je buraz sve prčkao po autu jer OCC ne otvaram dok starom neš ne vrisne ne Astri, al opet, ne bi smjeli bit u istoj dimenziji Corsa i Megane.

Link to comment
Share on other sites

to N3n0: u ovoj opc je sve spremno samo za veci turbo, injektore, pumpu goriva i remap, on ce tada slobodno moci ici na 400ks. ima cijelu masinu preradenu, a mene to tek ceka, cijeli taj postupak (klipovi, klipnjace, radilica i sve ostalo). ovaj njegov 1.6 je tako zivahan sada, a i kompresija je skroz drukcija od standardne opc, tako da on bas i nema neke veze sa opc-jkama osim izgleda hehehhee:).ima kw v1, speru 50%, normalno veci ic, protocniji usis, auspuh fi70 i laksi je puno. s time da stavlja komplet kvacilo iza nove godine.

i astru gtc sam uzeo za primjer jer sam ju imao skoro 4 godine i tocno sam znao koliko sam mogo uletiti u koji zavoj. i gore sam opisao kakva su ponasanja s takvom voznjom kod jednog i kod drugog auta (da se naglase razlike). i mislim da se jasno kuzi u tekstu da je megane puno, puno, puno nadmocnije vozilo, i u to nema nikakve sumnje.

Edited by pq3rr4
Link to comment
Share on other sites

to N3n0: u ovoj opc je sve spremno samo za veci turbo, injektore, pumpu goriva i remap, on ce tada slobodno moci ici na 400ks. ima cijelu masinu preradenu, a mene to tek ceka, cijeli taj postupak (klipovi, klipnjace, radilica i sve ostalo). ovaj njegov 1.6 je tako zivahan sada, a i kompresija je skroz drukcija od standardne opc, tako da on bas i nema neke veze sa opc-jkama osim izgleda hehehhee:).ima kw v1, speru 50%, normalno veci ic, protocniji usis, auspuh fi70 i laksi je puno. s time da stavlja komplet kvacilo iza nove godine.

i astru gtc sam uzeo za primjer jer sam ju imao skoro 4 godine i tocno sam znao koliko sam mogo uletiti u koji zavoj. i gore sam opisao kakva su ponasanja s takvom voznjom kod jednog i kod drugog auta (da se naglase razlike). i mislim da se jasno kuzi u tekstu da je megane puno, puno, puno nadmocnije vozilo, i u to nema nikakve sumnje.

je li moguće da predstaviš corsu sa slikama mene interesira što ste sve radili?

Link to comment
Share on other sites

a i imas prebrz auto pa ces bit trn u oku ...

ajde ajde, preboli to :)

btw. odlična špranja :dobroje:

odlično držanje i ponašanje je odlika svih iz renault sport obitelji :hura: ... iako svi komentiraju kako je visok, treba možda biti oprezan sa preinakama kad je visina u pitanju (laička opservacija :zubo:) , jer ništa nije bez razloga ...

sve u svemu puno sretnih kilometara i uživanja u bolidu :hey:

Link to comment
Share on other sites

Lijep auto, sviđa mi se jako, jel nema ledice serijski ili to idu uz doplatu? isto vidim da ima crne kvake dok vani svi imaju sive..

puno sretnih kilometara želim :)

Link to comment
Share on other sites

to XXX: evo poslao sam ti privatnu poruku u kojoj sam ti napisao u kratko sta se radilo i slike prilozio uz tekst. nadam se da si tako htio :).

to martin: ne ledice nisam stavio jer su mi rekli da ih ne mogu imati istovremeno upaljene sa xenonom, a meni je bezveze kada auto ima samo led upaljena a xenon ne. ne pale me te đinđe minđe hahaha :lool::laugh:. a sta se tice kvaka, to je jer mozes birati dali hoces da ti one, prednji branik i fals difuzor budu u crno ili sivo. a meni zuto auto sa sivim detaljima je gadno :jez::cekicem: . i hvala :dobroje:

to max luppo: hvala stari ;)

Edited by pq3rr4
Link to comment
Share on other sites

Sto se tiče ovjesa uvijek možeš vratit na original u slučaju da ti prerada ne odgovara ;)

a za auto i planove max :respect:

Link to comment
Share on other sites

ajmo r5gtt i zgr5gtt očito dečko ima volje i sredstva pomognite mu malo bar s nekim idejama ako ničim drugim mislim da vi možete vishe nego itko drugi.

:fucka:

Edited by OLD SKOOL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

evo malo prije sam doso kuci s autom, bio se malo vozikati da se vidi razlika :ahaa:. kao sta sam bio vec napisao, napravljeni su kolektori, down pipe i ostatak spuhe do kraja fi 80

bez cat-a. dosta glasnije se sada cuje i cesto baca tire hehehe :laugh:. stavljen je veci intercooler i kw vr. 3. vise slika ce biti cim nadem malo vremena ;).

evo slike od novog i starog ic-a:

09012011170.th.jpg 09012011171.th.jpg ic1r.th.jpg 44291256.th.jpg

zadnji strut bar, original ovijes i kw vr 3:

zadnjistrut.th.jpg strutbarioriginalovijes.th.jpg kwv3.th.jpg

strutovi se farbaju u zutu boju i stavljaju se gore iduci petak, zajedno s bmc cda carbon filterom i baterija se stavlja u gepek. a aquamist, elektroniku i usisnu granu s vecim leptirom cekam da dodu, pa da se i to namontira i onda na valjke za remap :dobroje:

Edited by pq3rr4
Link to comment
Share on other sites

Bogami, soping za prvake! Lijepo si odrijesio kesu ali ides u pravom smijeru tj. kvalitetnim putem. :dobroje:

Po meni je Aquamist, za sada, suvisna investicija koja bas i nije jeftina ali kojim si tempom krenuo ne bih se cudio da ti zatreba za mjesec dana. :)

Link to comment
Share on other sites

Ti si jedan od rijetkih ljudi koji su na ovako pametan način pristupili tuningu auta. Prvo ovjes i kočnice, a tek onda motor. Skidam kapu do poda, tebi i bratu!

Link to comment
Share on other sites

to xxx: pa u ova dva dana sta sam se vozio, osijeti se razlika u brzim, kratkim, skliskim zavojima (di je istrosen asfalt). znas da sam opisao na prethodnoj strani standardni cup ovijes i da u takvim tipovima zavoja mi je prvo malo proklizao preko nosa i onda da se osijeti kako te spera vuce i radi svoj posao. e toga vise nema, mislim na malo proklizavanje, sada samo uletim i nema nikakvog micanja, drzi putanju kao po trecnicama. i znas ono kada sam napisao da sa standardnim cup ovijesom kada ides brzo kroz zavoj i pustis gas (guzica ti se mrvicu zabaci i opet stisnes gas i samo nastavi slijediti nos), eto nazalost ni toga vise nema (bilo je jako zabavno hehehhee :laugh:). sada ostane mirna i samo slijedi nos di se usmjerava. i jos jedna razlika je ta, da kw je nesto tvrdi od cup ovijesa, ali manje podrhtava na neravninama, stabilniji je.

to jure & brucci: hvala :)

Edited by pq3rr4
Link to comment
Share on other sites

to xxx: pa u ova dva dana sta sam se vozio, osijeti se razlika u brzim, kratkim, skliskim zavojima (di je istrosen asfalt). znas da sam opisao na prethodnoj strani standardni cup ovijes i da u takvim tipovima zavoja mi je prvo malo proklizao preko nosa i onda da se osijeti kako te spera vuce i radi svoj posao. e toga vise nema, mislim na malo proklizavanje, sada samo uletim i nema nikakvog micanja, drzi putanju kao po trecnicama. i znas ono kada sam napisao da sa standardnim cup ovijesom kada ides brzo kroz zavoj i pustis gas (guzica ti se mrvicu zabaci i opet stisnes gas i samo nastavi slijediti nos), eto nazalost ni toga vise nema (bilo je jako zabavno hehehhee :laugh:). sada ostane mirna i samo slijedi nos di se usmjerava. i jos jedna razlika je ta, da kw je nesto tvrdi od cup ovijesa, ali manje podrhtava na neravninama, stabilniji je.

to jure & brucci: hvala :)

:dobroje: imaš li koju slikicu auspuha te down pipe???

Edited by xxx
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.