Jump to content

1.7 t b18ft


Guest

Recommended Posts

s obzirom da je rijec o renaultovom motoru koji je raden za volva,predlazem da se tema stavi u sticky kako bi svima bila dostupna u svakom trenutku

puno ljudi je zainteresirano za ugradnju motora u renault vozila jer ide na saraf u mnoge modele

na forumu vec ima par ljudi koji su to stavljali u aute i modificirli,od multija,cardaka,f7p itd

stavljajte sve sta se tice toga ovdje da bude ljepo pregledno

ja cu pocet recimo od injektora

standardni su od 1700 ccm

za upgrade pozeljno je naravno sto jaci visokoomski sa vrijednosti oko 16,sto je veca razlika vrijednosti moguce da dode do kvarova na ecu

ajmo dalje vi,koja pumpa,turbina,itd,

Link to comment
Share on other sites

Odmah na pocetku si pogrijesio. Nisu od 1700 ccm-a nikako. Mozda su od 170...

Link to comment
Share on other sites

kolko se sjećam bio je neki "how to" na forumu za 1.7T u R5?

ima..fredy je stavio jednom prilikom... neda mi se tražiti sada :)

Link to comment
Share on other sites

Nekad dobijem volju sve staviti na forum kaj sam radio na svojoj, i sve dječije bolesti koje ima kad se slaže i kad se radi upgrade motora.

Jednostavno niste zaslužili da sve to stavim................. a oni koji slažu, uvijek me nazovu i uvijek im rado pomognem bez problema.

Ne stavljam samo zbog pametovanja raznih članova koji si jedva znaju kotač promjeniti a znaju "sve" :dobroje:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nekad dobijem volju sve staviti na forum kaj sam radio na svojoj, i sve dječije bolesti koje ima kad se slaže i kad se radi upgrade motora.

Jednostavno niste zaslužili da sve to stavim................. a oni koji slažu, uvijek me nazovu i uvijek im rado pomognem bez problema.

Ne stavljam samo zbog pametovanja raznih članova koji si jedva znaju kotač promjeniti a znaju "sve" :dobroje:

Samo ti stavi, zbog nas kojima treba... :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Nekad dobijem volju sve staviti na forum kaj sam radio na svojoj, i sve dječije bolesti koje ima kad se slaže i kad se radi upgrade motora.

Jednostavno niste zaslužili da sve to stavim................. a oni koji slažu, uvijek me nazovu i uvijek im rado pomognem bez problema.

Ne stavljam samo zbog pametovanja raznih članova koji si jedva znaju kotač promjeniti a znaju "sve" :dobroje:

:dobroje::dobroje::hey:

Link to comment
Share on other sites

Nekad dobijem volju sve staviti na forum kaj sam radio na svojoj, i sve dječije bolesti koje ima kad se slaže i kad se radi upgrade motora.

Jednostavno niste zaslužili da sve to stavim................. a oni koji slažu, uvijek me nazovu i uvijek im rado pomognem bez problema.

Ne stavljam samo zbog pametovanja raznih članova koji si jedva znaju kotač promjeniti a znaju "sve" :dobroje:

Pa bi isto mogao staviti zbog nas pa sto imamo te motore u autima i onih sto ih zanimaju sto se moze napraviti na ovom motoru, svi imaju svoj topic o motoru ili slicne teme, neka ga i mi imamo :)

Evo malo od mene ;)

Ovaj motor trpi malo preko 250KS sa stand. klipovima i klipnjacama znaci bez otvaranja motora!Ja ciljam na nekih 200Ks to sasvim dosta konja da nije motor na krajnjoj granici.Kod mene je Garrett 2052gt sa sabba, preformansa kao T25 turbina jako mala turbo rupa i od 2500okr ima pozitivan boost , puni do krajnjih okretaja, sa starom T2 bi vec 5500okr pocela padati snaga.Najvise mi je puhala 0.8 bara i ide nenormalno na tom tlaku iako je bila slaba smjesa-falilo je goriva, vjerujem na tlaku preko 1bar da bi ispucavao motor blizu 200KS.

Za tih 200Ks treba staviti vece injectore, dovoljni bili bili 320ccm i cak manji, treba pojacati tlak goriva i srediti centralu-kompjuter, problem je sto ima boost limit, vec preko 0.5 bara pali fuel cut-fuel iskljuci komp gorivo i auto samo ostane bez gasa, za to treba nabaviti kompjuter sa restriktorom, moze se preko neta poslati svoj kompjuter da se ugradi,-http://www.real-tuning.co.uk/index.php?productID=167 Cardak zna vise o ovome on se kontaktirao sa njima.Moze se i kod remapirati kompjuter sam neznam ko to radi, trebao bi se jos o tome bolje raspitati...

Ispuh mi je kompletan F60, IC je standarni i skinut je sa njega termostat i napravljena pregrada u njemu, dovoljan je skroz za 200ks, cjevi od usisa-IC-turba su vrlo kratke bez puno koljena pa ima dosta kraci put do usisa i sa time bolji odaziv.

Sutra nastavljam tekst jer cu zapati za kompom :hey:

Edited by MultiZD
Link to comment
Share on other sites

2 Multi: Da te ispravim u nekim stvarima. Injektori od 320 ccm na tvoj turbo bi bili jeeeeebeno preveliki, jer sam ja stavio 315 ccm na svoj auto, a imam T3 i zaljevao je auto na tlaku od 2,5 bara.

Boost limit radi prvo na 0,9 bara, zatim kad jednom pređeš 0,9 bara, cut off pada na 0,5 bara, ali onda odštekaš (ili skineš klemu) MAP senzor i opet ti je cut off na 0,9 bara tj. možeš se voziti do 0,9 bara, bitno da ga ne prelaziš.

Btw, stiže mi ovih dana MAP iz engleske........... riješen Boost limit :dobroje:

Eto, da nebi rekli da sam full škrt........... a ti Multi znaš da me uvijek možeš nazvati

Edited by cardak
Link to comment
Share on other sites

nitko ne kaze za tebe da si skrt ne pizdi,samo bi bilo dobro imat svoj kutak a ja cu se zalozit da se svaki nepotrebni post koji ne pripada ovdje i koji ne pomaze situaciji isti tren obrise :dobroje:

ja sam ovih dana gorio od zelje kak da rijesim onaj za uljne pare iz turbine sta se nalazi ispod klapne,onda sam se sjetio multijevih slika i pokupio njegovu ideju,

sad meni nije jasno sta bi se dogodilo da se na kompjutor od turbine ne stavi onaj tlak,ili da se stavi neki nacin varalice,jel bi se palio cut of

Link to comment
Share on other sites

To nije pametno jer preko tog tlaka MAP daje signal za interval otvaranja i zatvaranja injektora, a može biti da i preko tog tlaka regulira i paljenje. Nitko to nije preložio do sada, čak svi govore da to nije pametno raditi

Link to comment
Share on other sites

neznam eto palo mi na pamet,mozda budem ja taj pametan koji ce riskirat :fucka:

meni pukla danas remenica bregaste,fak yeah ,gledo sam vec od 16 v,isti su promjeri vanjski za remen ali mi nejde u centar tj trebalo bi tokarit,tak da ipak nebum,jel se remen skida klasicno blokadom svako svoje ili ima nesto drugo :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Imam ti ja remenicu za taj motor :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

2 Multi: Da te ispravim u nekim stvarima. Injektori od 320 ccm na tvoj turbo bi bili jeeeeebeno preveliki, jer sam ja stavio 315 ccm na svoj auto, a imam T3 i zaljevao je auto na tlaku od 2,5 bara.

Boost limit radi prvo na 0,9 bara, zatim kad jednom pređeš 0,9 bara, cut off pada na 0,5 bara, ali onda odštekaš (ili skineš klemu) MAP senzor i opet ti je cut off na 0,9 bara tj. možeš se voziti do 0,9 bara, bitno da ga ne prelaziš.

Btw, stiže mi ovih dana MAP iz engleske........... riješen Boost limit :dobroje:

Eto, da nebi rekli da sam full škrt........... a ti Multi znaš da me uvijek možeš nazvati

Baš me zanima kako će to funkcionirati.

SA struja je najbolje rješenje, ali jbg košta.

2Čardak: T25 bi trebala biti bolje rješenje na tom motoru od T3

Link to comment
Share on other sites

Baš me zanima kako će to funkcionirati.

SA struja je najbolje rješenje, ali jbg košta.

2Čardak: T25 bi trebala biti bolje rješenje na tom motoru od T3

Dobro si rekao, trebala bi...

Auto se fenomenalno ponaša sa T3, na 3000 rpm-a već puni 0,5 bara ;)

Link to comment
Share on other sites

2 Multi: Da te ispravim u nekim stvarima. Injektori od 320 ccm na tvoj turbo bi bili jeeeeebeno preveliki, jer sam ja stavio 315 ccm na svoj auto, a imam T3 i zaljevao je auto na tlaku od 2,5 bara.

Boost limit radi prvo na 0,9 bara, zatim kad jednom pređeš 0,9 bara, cut off pada na 0,5 bara, ali onda odštekaš (ili skineš klemu) MAP senzor i opet ti je cut off na 0,9 bara tj. možeš se voziti do 0,9 bara, bitno da ga ne prelaziš.

Btw, stiže mi ovih dana MAP iz engleske........... riješen Boost limit :dobroje:

Eto, da nebi rekli da sam full škrt........... a ti Multi znaš da me uvijek možeš nazvati

Onda bi 280ccm bili dovoljni, ova 11ica ima tolike injectore i ispucava sa T3 na 1bar 200+ks

A sto se tice boost limita, sad mi je jasno zasto mi je prvo auto isao na 0.8bara pa posli nije htio preko 0.5bara, resetirati cu komp. i nastelati na 0.8 bara valjda bude sljakalo :tup: .. budem te zvrcnio ovih dana.poz :hey:

2 ZGR5GTT Čardak ti jer blizu pa probajte :fucka:

2 ed, kako ti je uspjela puknuti remenica :laugh:

Link to comment
Share on other sites

po mojoj računici nebi trebao imati više od 750, ali nikad neznaš dok ne staneš na vagu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.