Jump to content

110 vs 133


veky

Recommended Posts

Koja je razlika izmedu masina 1.6 16v 110 ks i 133 ks? kompresija, bregasta, ispuh? Imali kakvih performance kitova za obican od 110ks?

Link to comment
Share on other sites

Glava je drukcija...vjerojatno doradjena i taj 133 motor ima druge bregaste. Naravno, i mape paljenja i ubrizgavanja su dirane. U ispuhu nije caka jer i taj ispuh na 133-jkama je slozen da zadovolji sve propisane norme za buku i emisiju plinova...

Link to comment
Share on other sites

Bez obzira koje katalizatore i prigušivače taj ispuh ima, ispušna grana je potpuno drugačija nego na običnom 1.6 16v.

exhaust_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

između ostalog, duža je ispušna grana kako je roller pokazao, to je tako da bi se dobilo na niskima, ono što se izgubilo turpijanjem motora

Link to comment
Share on other sites

Koja je razlika izmedu masina 1.6 16v 110 ks i 133 ks? kompresija, bregasta, ispuh? Imali kakvih performance kitova za obican od 110ks?

You wont really get much gains a friend of mine has got the 1.6 16v version which has got race cams,pipercross cone filter,lowered 40mm all round was tuned by K-tech racing and has gone from 110bhp to about 130bhp so 20bhp gain and cost about 4 grand my renault laguna 1.8 started with 122bhp and with exhaust and panel filter now estimate to around 128.7bhp.

a to i još hrpu svega ima tu http://www.torquecars.com/forums/f74/renault-megane-coupe-1-6-8v-15219/

Link to comment
Share on other sites

Frend si nesto premišlja sa tom 1.6 u cliu, a kak se meni cini neisplativo je to kod atmosferca. Onakvu granu je htio staviti, home made, al nebude to unutra stalo...

Link to comment
Share on other sites

Koja je razlika izmedu masina 1.6 16v 110 ks i 133 ks?

Nakon duzeg razmisljanja dosao sam do zakljucka da je razlika u 23ks.

Link to comment
Share on other sites

Nakon duzeg razmisljanja dosao sam do zakljucka da je razlika u 23ks.

:hail::hail::hail:

Svaka čast!

Edited by Silvester
Link to comment
Share on other sites

Nakon duzeg razmisljanja dosao sam do zakljucka da je razlika u 23ks.

Netocno! Dyno mjerenja kazu da ima 24 ks vise :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Netocno! Dyno mjerenja kazu da ima 24 ks vise :laugh:

E sad... Treba uzeti u obzir koji je tip valjaka, koja je vlaznost zraka, koje je gorivo u pitanju i sto si jeo za rucak taj dan. Tako da je ova tvoja tvrdnja neutemeljena. :)

Link to comment
Share on other sites

google is our friend...

Tri twinga RS dosla na valjke i mjerila snagu...sva trojica pokazala navedeno..a moze da je i do toga sto si napisao...

Edited by veky
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.