Jump to content

FIA Formula One World Championship 2011.


Guest

Recommended Posts

Pozdrav svim fanovima Formule 1. Otvaram ovogodišnji F1 topic gdje možemo svi zajedno komentirati nadolazeću sezonu Formule 1 u 2011. godini. Prije toga par riječi uvoda da se upoznamo sa nekim bitnijim promjenama u odnosu na 2010. godinu. Vjerovatno ću ponoviti neke stvari koje sam spomenuo u prethodnom topicu o predsezoni, ali nemojte mi zamjeriti

post-8863-039801400 1299864331_thumb.jpg

FIA Formula One World Championship 2011.

Ova sezona ima jedna vrlo težak zadatak, nadmašiti sezonu 2010. koja je iza nas, sezonu u kojoj smo imali borbu za naslov između 4 vozača u zadnjoj utrci sezone, sezonu u kojoj smo imali tri top močadi i nekoliko momčadi koje su im disale za vratom i čupkale bodove ... uz odlične predstave, sitaciju su nam začinjavali unutar momčadski odnosi.

Ono što je mnogim fanovima Renaulta bila šaka u oko, jest da je Renault ove sezone u Formuli 1 samo formalno ... iako od ove godine snabdijeva tri momčadi Renault motorima, jedna od tih momčadi je bivši Renault F1 Team, koji se sad zove Lotus Reanult GP, a ime Renault je zadržano isključivo zbog novca od televizijskih prava koji se stjeću kumulativno, odnosno na temelju vremena sudjelovanja u F1 ... ipak, vozačka postava i postava ekipe općenito je ostala ista ili je bar trebala ostati ista. Tragedija je udaljila Kubicu od potencijalne borbe za sam vrh F1, što je predstavljala je veliki šok za navijaće, ali i veliki šok za ekipu LRGP (koju btw. u većini medija još uvijek nazivaju Renault), jer je to ogroman udarac ambicijama momčadi. Dobra vijest je da opravak Kubice ide zadovoljavajuće i da se očekuje da će u najgorem slučaju Kubica biti za volanom iduće sezone (optimisti se nadaju i prije) ... Sreća u nesreći je da je Renault u cijeloj sitauciji (nadam se) našao dostojnu zamjenu Kubicu, Nicka Heidfelda, koji će svojim iskustvom moći doprinjeti daljnjem razvoju bolida vjerovatno više nego neki od rezervnih vozača LRGP-a. Ono čemu se sad možemo nadati jest da LRGP u 2011. godini ima vrhunsku postavu Kubica - Heidfeld.

Što se tiče samih pravila ima nekoliko noviteta, a jedan od tih je da ove godine zabranjen dvostruki difuzor, koji je bio jedan od najspornijih i najeksponiranijih djelova prethodne dvije godine. Ipak, i ove godine je "obični" difuzor ključan i svatko je na svoj način pokušao što više strujanja usmjeriti kroz njega. Ispuh više nesmije direktno upuhivati zrak u difuzor. Najradikalniji u dizajnu je po tom pitanju bio McLaren, ali je zbog problema u razdoblju testiranja ostalo upitno koliko će im taj radiklani pristup donijeti prednosti. Po radiklanosti, slijedio ih je LotusRenualt GP, koji je trenutno jedini sa revolucionarnim ispuhom koji ide prema "naprijed", odnosno izlazi ispod usisnika zraka. Sama svrha i funkcija istoga jest da na taj način koristi zrak ispuha i gura ga ispod bolida te strujanje zraka iz ispuha u cijelosti koristi za "punjenje" stražnjeg difuzora.

Ove godine nam se vratio i KERS, koji u principu nije bio zabranjen ni prethodne sezone, ali su se momčadi dogovorile da ga neće koristiti. I ove godine će biti nekoliko momčadi koje ga neće koristiti (bar na početku), što će vjerovatno predstavljati veliki hendikep za razliku od 2009. jer je ove godine snaga povećana (iako je vrijeme korištenja isto), kao i minimalna težina bolida, tako da neće biti problema sa balansom i trošenjem guma zbog nemogućnsoti raspoređivanaj težine kao 2009.

Novitet je pomično stražnje krilo, odgovor na prošlogodišnje pomično prednje krilo, koje nije imalo gotovo nikakve koristi i jako malo se koristilo. Pomično stražnje krilo se neće moći koristi kad god i koliko god, već u zonama pretjecanja koje će na stazama biti obilježene tako da ih mogu primjetiti i gledatelji na televiziji. Prednost će se stjecati tako da će korištenje stražnjeg krila biti onemogućeno na bolidu ISPRED ukoliko se boild IZA približi na manje od sekunde. Ovo je po meni bzvz pravilo, jer to je kao da preko radio veze javite vozaču koji je ispred da se skloni vozaču iza ili da pusti gas, kako bi ga ovaj mogao proći i to više IMHO ne predstavlja dvoboj na stazi, već zaobilaženje. Mnogi su izrazili nezadovoljstvo tim pravilom, jer smatraju da u principu i ne donosi neku prednost, a kako će to funkcionirati u praksi, saznati ćemo za nešto više od dva tjedna.

post-8863-097399100 1299867651_thumb.jpg post-8863-028788700 1299867672_thumb.jpg post-8863-052187600 1299867678_thumb.jpg

Ipak, uza sve ovo najveći novitet je novi dobavljač guma, Pirelli, kojem je cilj da se ne ponovljaju prošlogodišnje situacije gdje se na jednom setu guma moglo odvoziti 90% utrke, te da ove godine imamo puno utrka poput prošlogodišnje u Kanadi, kada su performanse kod istrošenih i novih guma bile radiklano drugačije. Očekuje se da će ekipe ići regularno tri puta u boks po set svježih guma, što je dobro, jer se povećava i faktor pogreške pri izmjeni guma te će uigranost biti jako bitan faktor. Ono čega se ja, a vjerujem i mnogi boje, da ova godina ne bude kao i one godine kada je Bridgestone "radio gume za Ferrari", čime je Ferrari stjecao prednost. Strah je, ako se mene pita opravdan, jer Ferrari je talijanska ekipa koja nakon ere Brawna, Todta i Schumachera nije top momčad, a Pirelli je .... talijanski proivođač guma ...

post-8863-099050900 1299871980_thumb.jpg post-8863-083597800 1299871989_thumb.jpg

Bodovanje ove godine ostaje isto i iako nije donijelo neke velike promjene, mislim da je unijelo veću neizvjesnost, a i potrebu da se pobjeđuje, jer je razlika između 1. i 2. mjesta 7 bodova, dok je između 2. i 3. samo 3 boda. Kvalifikacijski model također ostaje isti, s razlikom da se ove godine opet primjenjuje pravilo 107%, odnosno tko je izvan 107% najboljeg vremena ostvarenog na kvalifikacijama nema pravo nastupa u utrci.

Vozači suci ostaju i ove godine, što je meni osobno drago, s tim da će ove godine imati i "izvršnu vlast" ako se ne varam i moći će donositi odluke, a ne samo "sugerirati" kako je to bio slučaj prošle sezone.

Vozačke postave su više manje ostale iste, u manjim momčadima je došlo do nekih rošada, što je dovelo Bruna Sennu u Renault ... nažalost, nije ni približno kvalitetan vozač kao njegov ujak, ali lijepo je imati Sennu u ekipi. Momčadi su također ostale iste, nije došla nova, 13. momčad kako se govorilo. Najveća promjena jest da nema Renaulta F1 Teama, kao što sam prije napisao, jer su većinski vlasnici sada grupa Lotus i GENII capital, a ekipa se zove Lotus Renault GP

Dobavljači motora u F1 ostaju Cosworth(3), Ferrari(3), Mercedes(3) i Renault(3), a jedina promjena u odnosu na prošlogodišnju sezonu je da je Team Lotus sa Coswortha prešao na Renault ... dva tima Lotus ne bi spominjao, jer mislim da je to već dovoljno prožvakana tema.

Momčadi i Vozači

Svi već znate da je kalendar F1 za ovu sezonu trebao sadržavati 20 utrka, međutim zbog nemira i otežane političke situacije u zemlji, odgođena je VN Bahreina, koja se trebala voziti ovaj vikend koji je pred nama. Nadam se da će se stvari stabilizirati zbog naroda koji dole živi, a shodno tome postoji mogućnost da se utrka održi nešto kasnije ove sezone. Utrka koja će otvoriti ovu sezonu, a i na neki način je i tradicionalni "Season opener" je VN Australije u Melbournu.

Prošle godine smo imali situaciju sa stazom u Koreji koja je završena u zadnji čas, ove godine sličan slučaj bi mogao biti sa debitantskom stazom u Indiji. Inače, šuška se da zbog finacijske isplativosti i na inzistiranje Grada, postoji velika mogućnost da Melbourne ne produži suradnju sa F1 nakon što im istekne aktualni ugovor 2015. Isto tako VN Španjolske u Barceloni visi iz finacijskih razloga, a neke staze zbog konstantnog opadanja gledanosti želi noćnu utrku kako bi podigla atraktivnost. Sve u svemu, staze se i dalje grade, priča se čak i o Hrvatskoj, a ja bi samo volio da se Imola vrati, a Spa da se vozi dva puta u sezoni.

post-8863-060405900 1299872032_thumb.jpg post-8863-072359800 1299872085_thumb.jpg

Danas se održao 4. od 5 dana testiranja u Barceloni, čime je završio ciklus testiranja većine momčadi, a među njima je i LRGP, s obzirom da su sve momčadi imale samo 4 dana na raspolaganju. Sutra će tako na stazu izaći samo 5 momčadi. Današnji dan je obilježio dvojac iz Mercedesa koji su bili 1. i 3., dok je Alonso marljivo skupljao kilometražu, a Heidfeld se ubacio iza njih. Zbog određenih problema nije uspio odraditi simulaciju utrke i odvozio je više nego duplo manje krugova od Alonsa. Problemi za McL se nastavljaju, pa su danas tako dobar dio dana izgubili zbog promjene motora. Svojim rezultatom me dvojac iz Mercedesa malo pobio u jučerašnjoj izjavi da vjerovatno ni ove godine neće Schumacheru omogućiti bolid za podije, ali ... ipak je to testiranje, a vjerujem da pravo stanje stvari nećemo znati ni nakon Australije, jer imam osjećaj da nas tamo očekuje kaos ... privikavanje na stražnje krilo, na velik broj gumbića, nove gume, ... ufff

post-8863-056378600 1299872050_thumb.jpg post-8863-078598100 1299872072_thumb.jpg

Sve u svemu želim puno sreće LRGP-u, Heidfeldu i Petrovu, kojem želim i puno bolju sezonu od prošlogodišnje ... svim zaljubljenicima u F1 želim uzbudljivu sezonu sa puno akcije ... i da je imate gdje gledati :zubo: ... u tom kontesktu ne treba zaboraviti spomenuti i momčad HRT-a, koja je (tek) danas predstavila svoj bolid, ali ga nije izvela na stazu, jer nisu imali sve potrebne dijelove :doh: ... budite spremni na puno bijelog dima iz njihova Coswortha :zubo:

post-8863-094808500 1299871935_thumb.jpg post-8863-023617300 1299871958_thumb.jpg

Spomenuo bi da je LotusReanult GP neslužbeno uzeo već dvije titule, one za najljepši bolid na gridu i za najljepši zvuk motora, koji je produkt inovativnog ispuha ... naravno, sve će to biti apsolutno nebitno ukoliko rezultati izostanu

možda sam malo bio dosadan i odužio, ali evo, sad sam izbacio sve što mi je stajalo na duši ... dosta tema se ovdje nisam ni dotaknuo, ali to je na vama ;) ... ako sam nešto krivo napisao ispravite me, popljujte me, to neće umanjiti moje išćekivanje prvog GP vikenda u 2011. :klap: ... ostalo je još svega nešto malo više od 13 dana do prvog neslužbenog treniga u Australiji ...

hvala i do čitanja :cool:

LINKOVI:

Kalendar 2011.

Lotus Renault GP

Red Bull Racing (Renault)

Team Lotus(Renault)

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dolac

    8

  • mp0407

    6

  • ip

    5

  • logan

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

fino si se ti raspiso,svaka ćastklap.gif a kolko vidim osim za renault bum navijal i za hrt,baš mi lepo zgleda bolidbig.gif

Edited by ZD1400RT
Link to comment
Share on other sites

Odličan uvod u sezonu! Nema se što za sada dodati, ali ću spomenuti kako dosta vozača govori da je Red Bull i dalje najbrži i da skrivaju karte, a kad se zbroje najbrža vremena po sektorima iz različitih krugova ispada da su najbolji. Ne iznenađuje me to puno jer sam se sjetio da je Red Bull bio konkurentan još 2009. sa standardnim difuzorom dok je Brawn GP imao dvostruki, a puno dominantniji od bolida sa standardnim difuzorom. Tako da su imali dobar i provjeren recept za ovu sezonu kad se standardni difuzor vratio.

Također me zanima hoće li na istu shemu momčadi koje su 2009. koristile KERS imati prednost (barem u početku) nad ovima koje ga sad prvi put imaju. Ipak je tu cijela sezona iskustva kod Ferrarija i McLarena i ponešto kod Renaulta.

Imam feeling da nas čeka još urebesnija sezona kad se zbroje: KERS, pomično zadnje krilo, Pirelli gume...

Dobre slike, a posebno mi se sviđa HRT koji malo baca na Super Aguri :)

post-73-018426100 1299885327_thumb.jpg

Edited by ZD1400RT
Link to comment
Share on other sites

Kubica ipak na novoj operaciji ... obavljena je i 4. operacija, operacija kojom bi mu se omogućila bolja pokretljivost lakta ... ipak, doktori kažu da se oporavak nastavlja prema planu i da ovo je bilo preventivne prirode i kako bi se pospješio sam oporavak ...

inače, testno razdoblje je službeno završilo, zadnji da nje bio kišni, a Rosberg je zauzeo 1. mjesto ... Jako malo krugova je odvoženo, i ovaj zadnji dan nije dao puno novih podataka ... Alonso sa svojim Ferrariejem gotovo da nije ni bio na stazi ... HRT-u su djelovi zaglavili na carini, tako da u novu sezonu kreću bez jednog kruga na testiranjima :hail: ... ajde bar su sa starim bolidom malo gume uspjeli prostudirati :ahaa: ...

Evo malo što udruga vozača i Jarno Trulli (Lotus Renalt) misli o pravilima, gumamama i mogućnostim ovogodišnejg Lotusa:

"Imali smo produktivan sastanak (udruga vozača). Razgovarali smo o KERS-u, gumama, zadnjem krilu ... na kraju ipak nije na nama da odlučujemo, to je posao FIA-e i momčadi da odluče da li će zadržati pravila ili će ih prilagoditi

O gumama će se mnogo pričati, prije, za vrijeme i nakon VN Australije. Neki vozači su jasno rekli da nisu zadovoljni, dok su drugi bili orpezni sa svojim izjavama.

"Biti će najamnje tri pitstop-a ukoliko se stvari ne promijene" kaže Trulli. "Mislimo da je to malo previše i htjeli bi malo bolje gume. Isto tako teško je složiti pravi set-up, jer nakon 5-6 krugova performanse guma drastično opadaju ... Vozač jako malo može napraviti da bi sačuvao gume."

post-8863-034817600 1300019949_thumb.jpg post-8863-067896300 1300020294_thumb.jpg

Govorilo se i o efikasnosti guma za kišu, iako Trulli nije jako zabrinut: "Teško je reći, još nemamo dovoljno iskustva. One koje smo testirali u barceloni su bile ok. Intermediates su bile malo pretvrde, ali one ovise o temperaturi. Da smo imali malo višu temperaturu na stazi za vrijeme testiranja, možda bi funkcionirale puno bolje."

Druga važna točka diskusije među vozačima je stražnje pomično krilo ... nitko nezna kako će ono funkcionirati u utrci. Neki strahuju da će zbog razlike brzine biti nesreća poput one Heikkia i Webbera u Valeniji prošle godine.

post-8863-045288700 1300020310_thumb.jpg

"Treba biti oprezan pri korištenju" govori Trulli. "Ne želiš doći u zavoj sa podignutim krilom. Kako će biti u utrci neznam. Svi očekuju više pretjecanja, i ako ih bude, ja sam sretan. Nakon nekoliko utrka ćemo bolje razumijeti ponašanje , ali trenutno ima nekoliko sivih zona da li funkcionira i da li je sigurno ili nije. Iskreno, nisam zabrinut previše, jer sigurnost se čini ok. Isto je svima, ali ne razumijem zašto su odlučili da ga možemo koristiti kad hoćemo osim u utrci.

post-8863-082419800 1300020337_thumb.jpg post-8863-026606700 1300020350_thumb.jpg post-8863-046136300 1300020603_thumb.jpg

"Trenutno su najveće primjedbe većine vozača, posebice onih koji korsite KERS, da pri zlazu iz zavoja neprestano moraju stiskati dugmiće kako bi maksimalno iskoristili KERS i pomično stražnje krilo. Ako bi se moglo modificirati pravilo o stražjem krilu bilo bi ok, ali meni je svejedno, ja nemam KERS."

post-8863-003458200 1300020670_thumb.jpg post-8863-095367600 1300020632_thumb.jpg

post-8863-062938000 1300020609_thumb.jpg post-8863-074184700 1300020622_thumb.jpg

"Bolid iz 2010 (Lotus) je imao mnogo problema ... downfoce, tvrdoća, ovjes, ... ali da bi se to rješilo, bolid je trebalo redizajnirati. Zato sam se zalagao da ravoj bolida prestane u 6. ili 7. mjesecu, te da se počne radit na bolidau za 2011."

Rano prebacivanje ravoja na 2011. bi se trebalo brzo početi isplačivati i zbog skupih odluka koje je urpava Lotusa donijela, raskidanje ugovora sa Cosworthom, prelazak na Reanult motore i otkup RedBullovog mjenjača iz 2009.

"Imamo jedan od najboljih stražnjih krajva na gridu, jer je mjenjač odličan, kao i moor. Sve se slaže odlično. Bolid izgleda odlično i brži je. Ako moram usporediti sa prethodnom godinom, odnos je dan i noć ... Istina je da nikad nismo bili uznemireni i nesretni sa Cosworthovim motorom, ali naš najveći problem je bio, ako ostanemo sa Coswothovim motorom, mjenjač kojim nismo bili zadovoljni. Nismo imali vremena razviti svoj mjenjač i hidrauliku, a kako smo se prebacili na Renault motore, mogli smo zaboraviti na probleme sa stražnjim krajem i fokusirati se na aerodinamiku i ostalo. Za nas je to ogroman korak naprijed..."

izvor Autosport.com

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

previše elektronike.. umjesto da im daju volan i mjenjač u ruke, oni gomilaju sva moguće "đinđe minđe" :D da im "olakšaju" preticanje ili učine uzbudljivije utrke.. ja bi to sve stavio fiksno i udri miki nek se voze kak spada!!

Link to comment
Share on other sites

evo jedan zgodan video plus kaj se na 50sek vidi kak treba izgledat volan! :)

Link to comment
Share on other sites

Super informacije Max. :)

Zeleni Lotus bi stvarno mogao do bodova ove godine, sad kad imaju pravu mašinu :) Ove godine navijam za sve Lotuse na gridu :zubo:

Da sam vlasnik Red Bulla lagano bi otresao Vetetlu nogu u guzicu nakon izjava da bi volio voziti za Ferrari.

Link to comment
Share on other sites

Super informacije Max. :)

Zeleni Lotus bi stvarno mogao do bodova ove godine, sad kad imaju pravu mašinu :) Ove godine navijam za sve Lotuse na gridu :zubo:

Za sve što guraju Renaultovi motori :klap::klap::klap:

Edited by jeims
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A gdje cemo gledati?

Ima li netko linkove za prjenos uživo preko neta?

Link to comment
Share on other sites

evo ovo ti je provjereno i funkcionira ... i teško da može bolje od toga :) .... BBC, ono uvodne emisije, šetnje po paddocku itd itd ... treninzi se mogu pratiti uživo na Sportu1, (ex. DSF)

c/p

"Dakle, HRT ne prenosi. Lokalne televizije ne prenose. Arena Sport ne

prenosi.

Za nas koji nemamo odredene satelitske/kabelske/ipTV pakete, nema druge

nego gledati F1 online!

Prepreka? Pa ne postoji ili dosad nije postojala neka stranica koja streama

F1.

Zasto? Pa u prvom redu zbog velikih restrikcija F1 Managmenta. Da, to su oni

koji u roku pola sata skinu video nekog incidenta sa utrke, cak onda kad oni

sami

i nisu autori tog videa.

Plan za gledanje F1 online je ovakav: BBC + neki program koji ce nam sakriti

IP.

BBC mozemo gledati ovdje: http://www.bbc.co.uk/bbctwo/watchlive/

Program imamo ovdje: http://www.expatshield.com/

Postupak? Skinuti program, instalirati ga, ugasite browser, pokrenite

program, upalite

browser i kliknite connect. Trebao bi vam se otvoriti novi tab u browseru i

nakon par sekundi

javiti kako je connectanje uspjesno izvrseno. Sada slobodno otvorite BBC

stream i uzivajte

u itavom rangu engleskih naglasaka.

Potencijalni problem? Problem broj 1: Vjerojatno nece moci postati na news

grupe dok vam

program skriva IP. Problem broj 2: Ne vidim da BBC Two prenosi slobodne

treninge.

Medutim BBC Sport obecava kako ce prenositi kompletan vikend:

http://news.bbc.co.uk/sport/

Hoce li se na ovoj BBC Sport stranici moci naci stream slobodnih treninga?

Trenutno vrte

stream nekih biciklistickih utrka i do njega se dode veoma lako, samo

stisnemo LIVE NOW.

Hoce li tako o ito biti i za slobodne treninge ili emo imati problema? "

Link to comment
Share on other sites

evo ovo ti je provjereno i funkcionira ... i teško da može bolje od toga :) .... BBC, ono uvodne emisije, šetnje po paddocku itd itd ... treninzi se mogu pratiti uživo na Sportu1, (ex. DSF)

c/p

"Dakle, HRT ne prenosi. Lokalne televizije ne prenose. Arena Sport ne

prenosi.

Za nas koji nemamo odredene satelitske/kabelske/ipTV pakete, nema druge

nego gledati F1 online!

Prepreka? Pa ne postoji ili dosad nije postojala neka stranica koja streama

F1.

Zasto? Pa u prvom redu zbog velikih restrikcija F1 Managmenta. Da, to su oni

koji u roku pola sata skinu video nekog incidenta sa utrke, cak onda kad oni

sami

i nisu autori tog videa.

Plan za gledanje F1 online je ovakav: BBC + neki program koji ce nam sakriti

IP.

BBC mozemo gledati ovdje: http://www.bbc.co.uk/bbctwo/watchlive/

Program imamo ovdje: http://www.expatshield.com/

Postupak? Skinuti program, instalirati ga, ugasite browser, pokrenite

program, upalite

browser i kliknite connect. Trebao bi vam se otvoriti novi tab u browseru i

nakon par sekundi

javiti kako je connectanje uspjesno izvrseno. Sada slobodno otvorite BBC

stream i uzivajte

u itavom rangu engleskih naglasaka.

Potencijalni problem? Problem broj 1: Vjerojatno nece moci postati na news

grupe dok vam

program skriva IP. Problem broj 2: Ne vidim da BBC Two prenosi slobodne

treninge.

Medutim BBC Sport obecava kako ce prenositi kompletan vikend:

http://news.bbc.co.uk/sport/

Hoce li se na ovoj BBC Sport stranici moci naci stream slobodnih treninga?

Trenutno vrte

stream nekih biciklistickih utrka i do njega se dode veoma lako, samo

stisnemo LIVE NOW.

Hoce li tako o ito biti i za slobodne treninge ili emo imati problema? "

[/quo

Skinuo sam i instalirao ali kada kliknem na connect izbaci mi onu duminu od windowsa diagnose connection problems?

Edited by skin megane 2
Link to comment
Share on other sites

Skinuo sam i instalirao ali kada kliknem na connect izbaci mi onu duminu od windowsa diagnose connection problems?

probaj pokrenuti interent pretraživač i onda pokrenuti aplikaciju ... i meni javlja istu grešku, ali ovako je uspijem pokrenuti ...

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

BBC2 - not available in your area :frown:

Link to comment
Share on other sites

ili ja ne znam ili ovo ne radi?

probao sam na dva kompa ali uzalud

post-1158-042255700 1301173935_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ili ja ne znam ili ovo ne radi?

probao sam na dva kompa ali uzalud

post-1158-042255700 1301173935_thumb.jpg

bit će da neznaš :laugh: ... just kidding ... neznam u čemu je fora, evo ja sad probao i skida normalno :nezna:

Link to comment
Share on other sites

kad kliknem na download expatshield ponudi mi ovo

post-1158-097992200 1301175278_thumb.jpg

nakon toga ono što sam prvo postavio i tako stoji već pola sata

Edited by logan
Link to comment
Share on other sites

Ja sam neki dan isprobavao taj Expat shield. Em mi nije radilo, em ga nisam mogao uninstalirat, em sam sat vremena brisao spyware/trojane/adware...

Link to comment
Share on other sites

I kod mene je instaliralo neki babylon u toolbaru. :ljut:

Odustao sam jer sam na kabelskoj koju imam doma pronašao RTL live. Malo je iritantno slušat blebetanje na njemačkom gdje razumjem svaku 100-tu riječ a imaju puno reklama ali bolje išta nego ništa.

Link to comment
Share on other sites

slovenija 2 rulez :p

malo je naporan komentator, ali nemaju uopce puno reklama, otprilike kao na hrtu kako je bilo, tako da ja definitivno i dalje gledam tako...

Expat shield sam takoder instalirao i bbc mi sljaka ok, tako da je to u rezervi...

Link to comment
Share on other sites

Stvarno se ćini da formula stize u svaki dom

Formula 1

Slijedeće srijede je press konferencija, a prvi prijenos idući petak.

Prenosit će :

NET KUTINA, Kanal rijeka, TV Jadran, Dubrovačka, Osječka , Varaždinska...

još im samo fali veliki sponzor tak da sve to još može i propast a opet i dobro ispast.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.