Jump to content

Twingo - povratak iz mrtvih


ivan08

Recommended Posts

Hvala na komentarima, uživam raditi oko tog auta i nastojim vjerno prenijeti sve emocije vezane uz taj komad lima sa dušom.... :hearts;

@ 1916v: piše lijepo u naslovu Povratak iz mrtvih, dio po dio, i upravo tako i radim, od mrtvaca dio po dio. Rijetki imaju dovoljno novca na hrpi da srede svoj omiljeni auto za tjedan ili mjesec ili više dana. Ja sam na sreću zaposlen, plaća je takva kakva jest - cca 500€, imam troje djece, od toga dva školarca koji treniraju gimnastiku po 3 i pol sata dnevno 5 dana u tjednu i zahtjevaju prijevoz do treninga i natrag po 25 km u jednom smjeru, poljoprivredno gospodarstvo koje zahtjeva puno volje, rada, vremena i ulaganja, traktor star 25 godina na kojem svako malo treba neki klinac popravljati, dva stara i islužena auta koja su svaki dan u upotrebi i prelaze dnevno i preko 100 km i zahtjevaju kakvo - takvo održavanje što (većina je toga svjesna) nije niti jednostavno niti jeftino. Twingo je takav kakav jeste, ništa nije uljepšavano i šminkano baš zato da dočaram koliko volim taj auto i koliko truda i volje sam spreman uložiti u njega. Bilo bi najjednostavnije odvesti ga negdje kod majstora i reći: želim to i to i tako i tako, istresti pare i gotova stvar.

Ja radim s dizalicom koja je došla uz rezervni kotač i alatom koji ne zaslužuje mjesto u garaži koja imalo drži do sebe. Na jednoj od felgi koje mislim staviti na auto je udubljenje od gelera iz '91.... Jel ti sada jasno o čemu se ovdje radi?

Tebi je moj auto možda užas ali to je tvoje mišljenje. NHF. Ja imam vremena i živaca i dovest ću ga u stanje u koje želim, kad tad.

@ NMT, čujemo se u vezi onog nosača i tih stabilizatora ovih dana ako ne uleti neka druga kombinacija. Naravno ako imaš negdje onaj famozni pitbul šaraf bit će mi zadovoljstvo platiti cugu :zivili:

Ne trebas se opravdavati,mozda sam se malo grubo izrazio,nemam nista protiv tvog auta ili nacina rada ili slaganja,dapace drago mi je da se trudis i sam radis te da si ga uspio vratiti na cestu.

Nisam ni ja pri nekoj lovi i sredujem dva auta sam,i to sve dugo traje a i kosta....

Znaci za trud svaka cast i samo naprijed i budi uporan,gdje god radio ali opet napravio :cool:

Pod uzas sam mislio na one detalje "uljepsavanja" izvana(obrve,crni farovi,wiliams najljepnica...),bez kojih bi i mogao,

i koji ne sluze kako kazes vracanju mrtvaca u zivot.

Ali to je bilo samo moje misljenje,ako auto postavljas sa slikama na forum,valjda se smije komentirati,ne?

Ako se tebi svidja,samo naprijed i bez uvrede

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Evo vam slike balans stange i kak je to pricvrsceno, na prvoj slici je stabilizator a na drugoj gumica tj, vidi se taj "nosać"

post-10018-092722600 1330420042_thumb.jp

post-10018-077821500 1330420086_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

@1916v: isprika prihvaćena ali moraš shvatiti princip evolucije. Taj je auto kod mene 14 godina, kad je kupljen u modi su još bile german style 13" sa razvučenim gumama, npr na 7 ili 8j razvući gumu 175 tako da u krivinama ostaviš natpis Dunlop u jednakim razmacima. Tamne lampe mi se jednostavno sviđaju a nisu disfunkcionalne i lijepo se vidi svjetlo i po danu a lexuse po mom ukusu još nisu napravili, nalja williams je bila tribute timu F1 koji je pobjedio te sezone '97. i ići će dolje jer je i meni to sada bzvz, obrve su zaljepljene za farove i ostat će tako dok ne sredim haubu tako da neće biti potrebe za tim a i sviđa mi se kako izgleda. :evil:

post-434-001727300 1330420284_thumb.jpg

post-434-068584700 1330420335_thumb.jpg

Neki dan sam našao album sa slikama sa Streetracea u gorici iz 2003 ili 2004 i nije mi jasno kako smo mogli biti oduševljeni onim "tribal" sranjima, ogromnim branicima, usisima za zrak kroz koje bi newbie prošao bez problema, spojler-šankovima (kroz koje bi se i darko provukao :laugh: ), obrvama koje pokrivaju više od pola svjetla, rupičastim haubama i sl.

Danas se ide na decentnije, ali su u modi ogromne felgetine 18,19 i više cola i nekom stoje lijepo a na nekima su ruglo.

To samo pokazuje kako se stvari mjenjaju vremenom, nešto ti je danas kul a sutra je smeće. Evolucija.

U svakom slučaju komentari su dobrodošli a na meni je da objasnim što je i kako dospjelo na auto.

Naravno da ću prihvatiti i kakav koristan savjet, prijedlog a i pomoć.

I na kraju krajeva moramo prihvatiti činjenicu da se ukusi razlikuju.

Link to comment
Share on other sites

@NMT hvala na ilustraciji, treba mi zapravo ovo:post-434-051516700 1330421777_thumb.jpg a za balans štangu ću vidjeti po oglasima..

Link to comment
Share on other sites

Idem kopat danas popodne, mislim da imam jos komplet stare amortizere, ak nemam ja znam ko bi mogao imat :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

slažem se da je twingo zarazan, prije ga nisam pogledo dok nisam sjeo u twingo od cure, zaljubih se zubo.gif i da, meni je baš fensač taj tvoj twingač, samo radi daljedobroje.gif

Link to comment
Share on other sites

Prevrnuo sam sve seraf nemam bacio sam stare amortizere, pitat cu sutra Robya jel ima on koji takav seraf ionako smo sutra dogovorili slaganje eibacha na mog twingaca, nasao sam svašta samo mećem na hrpu :) na vrhu je bila armatur tabla kaj sam od Živca uzeo a ispod, volani razno razne plastike pa ljetni set felgi pa jedan set felgi 13" od 5ice pa nosać motora plastike od siceva, ladice bemti što sam ropotarije nakupio.. javim sutra za šeraf ak nema Roby tražimo dalje nema odmora dok traje obnova! :bigl:

evo da ti jos malo pomognem oko balans stange cjeli dan sam isto kopao dok nisam ponovno nasao stranicu.. evo link i imas sve kak je lik stavljao na starijeg twinga balans stangu od novijeg

http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=readersrides&action=display&thread=107630

Edited by NMT
Link to comment
Share on other sites

@ NMT hvala na trudu koji ulažeš u moj projekt :laugh: svaka ti čast.

Ovo oko balans štange mi izgleda kao pičk*n dim od posla, to napravim za jedno popodne ako nema zapečenih pitbul šarafa :fucka:

Ovaj tjedan radim popodne pa ćemo se čuti za vikend.

@ All: ako netko ima ili zna nekoga tko zna nekoga ko bi možda imao na nekakvom karamboliranom twingu ovakvu balans štangu i pripadajući pribor, slobodno se javite, može tu, može na pm, može na tel. u profilu, sms-om, golubom pismonošom ili dimnim signalima, svejedno je. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Nekoliko stvari se dogodilo od zadnjeg javljanja, prdnuo mi je auspuh (ali doslovno) samo se počeo čudno glasati pri dodavanju gasa negdje ispod auta, jutros upalim i pošto je hladno vidi se para iz auspuha ali i ispod auta, zalegnem i imam što vidjeti - na šelni iza katalizatora je ostalo oko pola cm zdravog željeza a ostalo je izgorjelo. Spetljam to žicom da ne otpadne u vožnji i ne napravi nekakvu žešću štetu i trk kod mehe za auspuhe, isječemo taj dio gdje je prdilo, navučemo komad zdrave cijevi, zavarimo i voila, sve drži, auspuh grglja samo na izlazu. :dobroje:

Pošto mi je bilo usput svratim do vulkanizera, namontiram ljetne gume u dimenziji 165/65 13, na ATS-ice 6j et30, dobio sam širi kotač gotovo proporcionalno i prema unutra i prema van, složim na auto i trk na posao tako da ga nisam dobro ni pogledao. Poslije posla skočim do praonice, malko ga plahnem vodom i poslikam:

post-434-085551200 1330724857_thumb.jpg

post-434-085998100 1330724918_thumb.jpg

post-434-041831200 1330725009_thumb.jpg

post-434-081740000 1330725069_thumb.jpg

nešto ga se ne mogu nagledati...

Guma je trunčicu višlja od serijske i malko je podigla cijeli auto, u vožnji je osjećaj potpuno drukčiji od serijale, lagano se naginje, ugodno/udobno je tvrd, dosta dobro upija poprečne neravnine, malo ga j*bu uzdužne, prednji kraj je miran ali mi stražnji djeluje nervozno i skakutavo. Trebat će mi vremena da se naviknem i pritisnem ga jače. Za sada iste krivine prolazim istom brzinom kao i prije ali se osjećam slobodnije i bez grča u želucu. Volan je strašno direktan i lagan. Imam osjećaj i da laaaaagano vuče u lijevo - mislim da će izmjena selena i optika riješiti problem. Na trenutak mi se učinilo da pri skretanju u lijevo čujem pravilno škljocanje s desne strane, bit će da homokinetički zglob pokazuje znakove umora. Provjerit ću sutra. Preumoran sam, laku noć.

Edited by ivan08
Link to comment
Share on other sites

Svidja mi se malisan. Felge su dobro sjele. Sad samo jos farove od novijeg staviti i bude super. Steta kaj ih nisam skinuo sa svog kad sam prodavao pa bi ti ih dao.

Link to comment
Share on other sites

dizalica i raskapanje stražnjih amortizera prolazi relativno brzo i bez komplikacija. Alat, odnosno sprava za stiskanje opruga zapravo nije ni potrebna, jednostavno se pričvrsti donji dio amortizera u sjedište, dizalicom se polako podiže stražnji most dok ne izviri gornji kraj amortizera kroz rupu, nabaciš vijak i stegneš.

post-434-069692200 1330276587_thumb.jpg

ova plastika na vrhu amortizera...jel u njoj ima kakav ležaj za amortizer kao što ima naprijed, ili nešto slično?

moj proizvodi nekakve zvukove s obje strane iz tog područja, i to samo kad auto ide prema gore (točnije, kad dođe u najgornju točku).

dok je bila zima, šutio je i sve je bilo ok, kako je temepratura porasla, tako su se i zvukovi ponovno javili.

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo uredjen ATS Classic :) Fino gazis naprijed :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

kao sto rekoh, jos branike rijesit, polakirat kaj treba i pici misko, drugi auto ... jebeno mu stoje felge :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

jel su bas ti utezi morali ic na felgu?

nije se moglu unutra naljepit? :ljut:

Link to comment
Share on other sites

@grof Oblomov: gore je komadina gume s uprešanim prstenom kroz koji ide amortizer, pričvršćen je s dva mala vijka i koji se samo stegne, škripi i moj pogotovo sada kada je zima prošla i kada je pod većim opterećenjem. ovih dana je raskopan opet pa ću pokušati ubit cvrčke temeljitim čišćenjem i podmazivanjem dotične gume. Javim rezultat.

@ roki actros: hvala, htio sam nešto posebno i ispalo je tako, hvala na pohvalama. :dobroje:

@ darko: morali su baš ti jer sam naljepljene odmah ogulio kočionim kliještima iznutra. BTW na jednu su išla dva utega od 5g a na jednu samo jedan od 5g. Stražnje su davno balansirane pa se ne sjećam ali su ravne ko strijela.

Jučer sam skinuo stražnji most, mjenjat ću selene jer su poprilično propali. Hvala bogu na spreju za skidanje korozije. Vijci su išli prilično lako ali me od naprezanja i ležanja pod autom danas ukliještio vrat pa ništa od posla dok ne budem mogao okrenuti glavu....eh da, gdje nabaviti onakve šuplje vijke kroz koje prolazi cijev od kočione tekućine do cilindrića?? Moji su bili mekani kao maslac pa sad imam okrugle... Molim što hitniji odgovor.

Link to comment
Share on other sites

Malo cudna kombinacija. Ja bi isao na mat crne branike i polirane rubove ATS-a. Mada, ako te veseli samo naprijed.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ovako, da malo osvježim temu, neću nadugo i naširoko ali stvari stoje ovako:pripasao sam straga kočnice i diskove s 5gtt-a sve štima sve paše, drži, sve je pospajano, vodovi i lajtunzi su novi, nigdje ne curi, ulja ima do vrha posude, kod odzračivanja iz cjevčice curi neprekinut mlaz,(zraka ne bi trebalo biti) ali pošto sam ispuštao kompletnu tekućinu trebalo je to pošteno odraditi i mislim da jesam ali događa se slijedeće: ne mogu dobiti tvrdu papučicu, kod pritiskanja papučice negdje na pola hoda zastane i kao da preskoči i propadne do dna, otpor je jako mali, gotovo nikakav. Sumnjam na glavni kočioni cilindar ali nisam više pametan, na cjevčici koja vodi s grane na servo bubanj ima vakuuma, dok je upaljen i pritišćem papučicu podižu se okretaji motora i papučica je mekana, a kad je ugašen papučica je relativno tvrda i polako propada a ne curi nigdje ništa?????

Već sam lud, dva tjedna je na klocnama a mukama nikad kraja.

Ajmo znalci da vas čujem: izvor problema i moguće rješenje.

Link to comment
Share on other sites

Jesi li provjerio da ne pustaju kociona klijesta? Znaju pustat na ozrakama ili eventualno ne rade pravilno? Jesi li mjenjao glavni kocioni? Stavio od GTT-a ?

Link to comment
Share on other sites

odzračnici su suhi i dihtaju, kliješta rade i hvataju diskove tako da ih ne mogu okrenuti rukom (da se razumijemo ja rukama lomim ključeve i vijke :fucka: ) ne primjećujem da klipovi negdje gube tekućinu, ne bale i žvaču na pritisak papučice ali onda kad papučica propadne vidljivo popuste klipovi i oslobode diskove tako da se mogu okrenuti rukom. Nisam stavljao glavni kočioni od gtt-a jer sam pretpostavljao (pretpostavka je majka svih zajeb*) da je twingov dovoljno dobar za posao tiskanja kočione tekućine u klipove. Ako je to problem, gdje ga nabaviti i treba li mi i peti kočioni cilindar koji gtt i gte imaju a znamo čemu služe (smanjenje pritiska na stražnje kočnice kod većeg opterećenja stražnje osovine u svrhu spriječavanja okretanja na cesti)????

Link to comment
Share on other sites

A probaj ovako..Upali auto, stisni kocnicu i drzi..Ako bude propadala, ili ima jos zraka ili ne valjaju gumice u gl.kocionom..Sada i jeste toplije vani, pa su gumice podlozne deformacijama...Pretpostavljam da je sada sa diskovima, zadnjim klijestima potrebna visa potisna sila pa samim tim, gl.kocioni treba vise da "nabija" pritisak nego ranije..

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj svoj glavni kocioni, na njemu bi trebalo da pise 19, ako pise nemoj ga dirati moze i on. Najbolja je solucija da preneses glavni kocioni i servo od GTTa po mogucnosti u paru sa istog auta. Ako imas raspar onda ces na klipu u servu koji ulazi u kocioni primjetiti stelujuci saraf potrebno je da ga odvrnes koliko je potrebno da moze klip u cilindru gurnuti do kraja. Malo je zamrseno ovako tastaturom, pokusaj pronaci manual od R5, tamo imas sve. Moguci da ti je glavni kocioni rikn'o.

Link to comment
Share on other sites

hvala na savjetima pokušat ću pa ćemo vidjeti

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.