Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

Svi smo to prošli. Sa R5 GTT/GTE starim cijelo desetljeće nakon iživljavanja svakog od nebrojenih vlasnika prije.

I meni je trebala godina dana i nebrojeno novaca za dovesti ga u stanje da se usudim s njim na dulji put.

 

Ustvari jako tužno koju torturu ti auti prožive u jako malo vremena.

Tu onda odvoženi kilometri nemaju nikakav zanačaj!

 

Nadam se da tebe ovaj "sport" neće puno koštati

Link to comment
Share on other sites

 @donvito cisto zanimljivost  , taj koji je prodao auto , jel mehanicar il ovak random guy ?

 

Link to comment
Share on other sites

koja šteta.. Predpostavljam da prošli vlasnik ne želi ni kune vratit?

Link to comment
Share on other sites

Nije to auto za stiskanje, nisi smio preko 100 vozit! 

Zezam se, užas, nadam se da buš što bezbolnije opet na cesti s njim! 

Link to comment
Share on other sites

Probat ću svima odgovorit u jednom postu da ne spamam temu sa quote odgovorima. 

 

Motor će biti egzibicija nabaviti u svakome slučaju, kod naš nažalost nema ništa posebno, prodaje se jedan na facebooku, ali prodavač mi svojim načinom komunikacije nije najbolje sjeo pa njega zaobilazim. Našli smo ih 2-3 u Europi za koje sam poslao mailove i jedan u Crnoj Gori, ali nisam siguran bi li se upuštao u uvoz motora izvan EU. Cijene motora idu oko 3000eur pa na više i nisu toliko česta pojava. Auto ima stvarih 72000 kilometara provjereno i na CVH i na Carverticalu, kruži priča da je auto iz uvoza, auto nije iz uvoza kupljen je 2012. u RB Autu u Rijeci i Hrvatski je auto od prvog kilometra. Bivšeg vlasnika ne želim spominjati, automehaničar je, jutros smo vodili jedan dugi razgovor sa grubljim tonom i njegov stav je da se kune u svoje djete da je auto bio super i da sam ja kriv jer "Nisi za sportski auto i sigurno si ga tukao u blokadu ili prešaltao iz 5. u 2." i tako se vrtio razgovor on sere meni ja njemu. Nažalost viđeno-kupljeno i tu priča staje što se njega tiče. 

Mislim da su meni emocije presudile u kupnji ovog RSa, naime još 2010. godine sam prvi put sjeo u Meganea RS u istom RB Autu gdje je ovaj kupljen. Sjećam se da su me tad roditelji poveli sa sobom tamo, oni su naručivali tad novog Dustera, a jedna prodavačica, prodajna savjetnica ili kako god im se ta pozicija zove mi je pokazala žutog Megane RSa u salonu i to je tad klincu od 12 godina koji se vozio na zadnjem sjedalu prvog Twinga bio space shuttle sa Recaro sjedalima. Kad sam se prijavio na ovaj forum prije jedno 3-4 godine sam imao ideju kupiti RSa i tada sam se raspitivao u ovoj temi za jednog bijelog 250 cup kojeg je prodavala Fenoliga i jednog crnog isto 250 cup koji se prodavao u Rijeci, taj iz Fenolige je bio groblje ako se dobro sjećam, ali ovaj crni iz Rijeke je bio u super stanju i bilo mi je žao što nisam stigao prodati svoj auto da kupim njega, a da bude tužnije prodao se 3 dana prije nego što sam ja prodao tadašnji auto. Danas sam imao istu ideju i znao sam da ovaj auto u Rijeci nije najsavršeniji na svijetu, znao sam da mu je mapa ne baš najbolja, ali išao sam sa nekakvom idejom da ću vremeneom krenuvši od mape dovesti auto u pristojno stanje. Jer auto stvarno izgleda jako očuvano i vjerujem da je dobar auto samo što eto, nečiji fuš ja sad plaćam. 

Što je najgore suicidalna vožnja je izgledala jedno 20min otvorene ceste po Krku gdje se vozi 90(uz par preticanja), 15minuta Riječke zaobilaznice na tempomatu 130, i taman na izlazu prema Dragi nakon velikog zavoja gdje se ide možda 60 se čuo metalni zvuk i svijet je stao. Da sam ga ganjao bi rekao, ali ovo je valjda bila najgluplja vožnja za izbit klipnjaču. 😆

Tko je iz Rijeke i okolice zna o kojem mjestu govorim. 

327487458_668999784978807_5546409623204019312_n.jpg

Edited by donvito
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Ne želim osporavat DS motorsport ali topli savjet, kontaktiraj Beliniće i neka ti oni slože auto.

Ako je netko tata mata u HR za Renault Sport, mislim da su to ta braća.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neka ti kolega eto tako pogleda taj motor u CG i kod Belinica na slaganje.

Idemo dalje, utrka se nastavlja. 😄

Link to comment
Share on other sites

Ja stalno govorim ljudima koji su nabrijani na sport aute, nemojte ih kupovati polovne jer rijetko koji je u odličnom stanju. Najlakše ga je kupiti, ali svi ostali troškovi održavanja i popravaka su katastrofalni. Nedavno je frend kupio starog Clia 3 RS za neku sitniju lovu i sav se hvalio kakvu pilu ima naspram drugih. Sada mu već tjednima stoji jer svaki mjesec mora nešto novo mijenjati i popravljati. To su nažalost rupe bez dna. Oni koji ih kupe nove ih maze i paze dok ih imaju. Kad ih više ne žele su ih ili prestali paziti ili su počeli sami crkavati. Kako god, dokle god super rade, rijetko tko ih prodaje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

problem je sto rabljene RSove kupuju (vecinom) ljudi koji nemaju para odrzavati takav auto. Nije isto napraviti npr 50.000km sa Twingom 1.2 i sa Cliom 2.0. I onda krece drama jer se koriste jeftini dijelovi, ne mijenjaju se stvari kad bi trebale, stedi se na bremzama, gumamam itd, a ti auti kroz godine imaju sve vise kilometara i vlasnika.  

Po meni neka osnova za kupovinu takvog auta je da je u vlasnistvu barem 2-3 godine, da ima u te posljednje 2-3 godine servisnu povijest. Tek onda ides provjeravati da li je bio zabijen ili ne jer realno i to je manji problem ako je slozen kako treba od konstantnog neodrzavanja.

Sjetim se uvijek onog decka sa foruma koji je kupio nekakvu 197icu par dana nakon mene jer nije stigao uzeti tu koju sam ja kupio. I auto se razletio u slicnoj maniri kao ovaj Megane.  😞

Plus zlatno pravilo ako naoko isti auti imaju razliku od par tisuca eura u cijeni obicno postoji i razlog.

Edited by rise
Link to comment
Share on other sites

sretno vlasniku i nadam se da će ga srediti uz što manje živciranja i love

s**nje 😞

Link to comment
Share on other sites

Ja bih ti savjetovao da vidiš s nekim iskusnim mehaničarima sve detalje. Klauzula isključenja materijalnih nedostataka (popularno "viđeno stanje", ili "viđeno - kupljeno") je ništetna ako su vlasniku nedostaci bili poznati. Ne znam koliko ti se da zezati s uključivanjem odvjetnika, ali da znaš da ta mogućnost postoji.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

ja bi jaaaaako puno toga rekao, al radije necu, jer je vec se ionako desila katastrofa

uglavnom, kao sta ti optimista kaze, mani se doriana, nista protiv njega, nego vec daj auto u ruke strucnjaka za renole...ne kazem da dorian ne bi znao, ali mislim da BB su vise strucniji i iskusniji sa takvim motorima

sretno u pronalasku motora

Link to comment
Share on other sites

Šteta, sretno sa popravkom. Auto je nedavno registriran na RI plocice? Vidim slovo P, dakle prije nekakvih dva-tri mjeseca?

Link to comment
Share on other sites

Po cijeloj prici mi se prilicno cini da je ovaj strucnjak koji je prodao vrlo dobro znao stanje motora.

Ja bih isao u tom smjeru, pa nije to par sto eura, motor da ga kupujes il ga radis je u rangu par tisuca €.

Link to comment
Share on other sites

Kako mislis da je znao u kakvom stanju je motor? Pretpostavljam da je kupac probao auto, pregledao, itd. Nije bas da se Renault sport kupuje da ga saltas na 3000 okretaja

Link to comment
Share on other sites

Nastavno na ovu situaciju, koliko uopce ima "smisla" tragati za 197/200 u solidnom stanju? Kolika mi je sansa pronaci vozilo koje nije ubijeno, mapirano, ugraden plin i slicno?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bull7 said:

Nastavno na ovu situaciju, koliko uopce ima "smisla" tragati za 197/200 u solidnom stanju? Kolika mi je sansa pronaci vozilo koje nije ubijeno, mapirano, ugraden plin i slicno?

ima primjeraka, ali uglavnom ili moraš znati vlasnike ili njihove bliske prijatelje..i naravno cijena je drugačija

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dobar auto tog tipa, kao i svaka roba, često ni ne vidi oglasnika te mu i cijena bude opravdano veća...

Link to comment
Share on other sites

Kad prihvatite da su renault sport motori napravljeni za konje koje imaju i da nisu wageni koje mapiraju i dizu do smjesnih cifri, bit ce vam zivot laksi...f4r motori koji jure i relativno su pouzdani tu kod nas imaju zabijenu hrpu novaca u njih 😉

 

P.s. ispaljivanje klipnjace, sumnjam da ti je prosli vlasnik mogao namjestit... moguce da je od mape pa da je detonirao, puko kip pa sve pobacao van... a moze bit i da je previse momenta za serijske klipnjace, a mozda je samo pukao seraf od klipnjace, ili je ventil pao... to si sad u miru analiziras u "gulašu" koji je ostao u tom cilindru... jebgia... steta kak god bilo

Edited by Goran_
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Meni se čini da su oni poprilično pouzdani dok se ne krene prtljati po njima.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Bull7 said:

Nastavno na ovu situaciju, koliko uopce ima "smisla" tragati za 197/200 u solidnom stanju? Kolika mi je sansa pronaci vozilo koje nije ubijeno, mapirano, ugraden plin i slicno?


Ako si spreman platiti uvijek ima smisla. Možda te čeka jedan crni 197 sa recarom. U slučaju da si ozbiljan javi mi se u pm

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Bull7 said:

Nastavno na ovu situaciju, koliko uopce ima "smisla" tragati za 197/200 u solidnom stanju? Kolika mi je sansa pronaci vozilo koje nije ubijeno, mapirano, ugraden plin i slicno?

Jako teško. Moj je jedan takav i imao sam nekoliko ponuda za prodat ga al nema šanse da ga se riješim. 2009.g., 107.000km, ništa dirano po motoru, samo uredno servisiran kod BB-a. Više nema mjesta pod haubom za njihove etikete za redovne servise. 

Prije ovoga sam našao 197-icu, isto tako dobro očuvanu... al je završio na krovu. Neki dečko ga je kupio od mene i vozi se s njim. Naletim tu i tam na njega.

Ako, i kada nađeš pravog, nažalost, morat ćeš ga dobro preplatit jer ih nema. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.