Jump to content

Lupanje kod okretanja volana pri kretanju


Igy_ZG

Recommended Posts

Pozdrav!

Kod kretanja s mjesta kad brže okrenem volan često čujem nekakav udarac i kao da mi volan zavibrira u ruci od tog udarca. To vibriranje ponekad osjetim i kad prelazim preko jačih neravnina. Isto tako, nakon što mi je auto vraćen sa špura (dva puta je bio kod dva različita vulkanizera) volan mi stoji malo udesno kad auto ide ravno.

Da li je otišla letva volana? Koliko će me to koštati?

Edited by Igy_ZG
Link to comment
Share on other sites

moguće da su spone volana.

To sam mijenjao prije par mjeseci.

Link to comment
Share on other sites

To sam mijenjao prije par mjeseci.

Kaj nitko više? Skužio sam da lupa i kad okrećem volan na mjestu. Onako, tiha potmula buka.

Edited by Igy_ZG
Link to comment
Share on other sites

I ja imam isti problem od nula km, nisu mi ništa posebno našli, malo dotezali nešto oko amortizera i bilo je dobro ravno jedan dan.

Link to comment
Share on other sites

lezaj amortizera? da li se cuje kao da otpustis napetu oprugu?

Ne, čuje se kao neko duboko bubnjanje iz volana kad ga okrećem. A kad ne uspijem zaobići veću rupu na cesti onda mi volan trzne u ruci kao da se sila udarca letvom volana prenjela na sam volan. Čudan osjećaj.

Link to comment
Share on other sites

meni se to isto javlja. Na ovjesu nemam lufta.bilo je dobro kad su spone mjenjane. Sad mislim da je ona t sipka sto spala volan sa letvom. No nisam siguran.

Link to comment
Share on other sites

problem je u samoj letvi volana,pogotovo ako je trw

Edited by zracki5
Link to comment
Share on other sites

trw? :nezna:

Model letve isto kao sto imas zadnja kljesta trw. No ne mislim da je problem u njoj.Previse je tu svega ostalog, od spona, sipke volana, ovjesa. Letva mi je gledan x puta i nikad nista na njoj nije bilo primjeceno. Mjenjao sam cijeli stup volana, pa je bilo ok jedno vrijeme. Navodno su mi mjenjali i taj dolje t sipku ali to mislim da nisu. imam neko cudno sjecanje u vezi toga. I svaki puta bude jedno vrijem dobro. Tipa kad su mi mjenjali spone bilo je najduze dobro.Ko zna, Renault je zaista cudan.

Link to comment
Share on other sites

I ja imam isti problem od nula km, nisu mi ništa posebno našli, malo dotezali nešto oko amortizera i bilo je dobro ravno jedan dan.

ista prica i kod mene… vec sam otvoril topic-dva vezano za to… i nista, jos i dalje lupka, glup i neugodan zvuk, al sve se drzi i sve funkcionira… mester mi je vec prije par godina reko da mi letva ima lufta, al da jos nije za zamjenu, sad sam na 160tak k km i uz sire i teze kotace s distancama (oduvijek) jos nist nije kriticno, a letvu sigurno zbog toga ne bum mjenjal… live with it, renault… to bi trebal bit slogan:D

Link to comment
Share on other sites

Kaj nitko više? Skužio sam da lupa i kad okrećem volan na mjestu. Onako, tiha potmula buka.

Meni je ovaj simptom najlakše povezat sa servo pumpom, neznam kakvu Senic ima jel hidrauličnu ili električnu, ako je hidraulična moguće da ti je pala razina servo ulja u pumpi ili ga uopče nema, pa pumpa vrti na suho, i pušta ajmo reć zvuk lupkanja/cviljenja (svako drugačije ćuje) :bigl: kad vrtiš volan na mjestu, i u vožnji pri naglijim trzajevima volana ...

Provijeri si to ;)

Link to comment
Share on other sites

ista prica i kod mene… vec sam otvoril topic-dva vezano za to… i nista, jos i dalje lupka, glup i neugodan zvuk, al sve se drzi i sve funkcionira… mester mi je vec prije par godina reko da mi letva ima lufta, al da jos nije za zamjenu, sad sam na 160tak k km i uz sire i teze kotace s distancama (oduvijek) jos nist nije kriticno, a letvu sigurno zbog toga ne bum mjenjal… live with it, renault… to bi trebal bit slogan:D

upravo sam danas riješavao to glupo lupkanje iz prednjeg kraja koje mi se javlja na sitnim neravninama (rupama) i npr kad se vozim po makadamu, klampara naprijed ko da je cijeli prednji ovijes otišao, kranici, kugle, dokrajnici, nisu ... novi su još ... onda se sumnjalo na križeve letve volana na donji i gornji, pošto mi je dok sam vozio zvuk nekako najviše dolazio iz dijela volana ... pogledani podmazani dobri su (to si pogledaj) to je jedan od mogučih uzroka lupkanja, drugi je da je lager u letvi otišao (ali to sam dosada vidio u 1 od 500 slučajeva clia koje sam slagal) ... da je letva volana ona nebi lupkala imala bi lufta na volanu, ali nebi davala takav iritantan zvuik raspadanja ...

Uglavnom od svega navedenog sa ovijesom, to su bile one šugave gume na čašici amortizera u kojima je lager :dobroje:

Edited by lajtung
Link to comment
Share on other sites

Mislim da su meni nešto kopali u servisu oko tog ležaja i čašice amortizera i bilo je dobro kako sam rekao neko vrijeme ali opet poslje isto. Ne namjeravam to popravljati jer je osim tog tupog udarca sve ostalo dobro na ba moja auta.

Link to comment
Share on other sites

Meni se na starom R19 čulo kako nešto tupo lupi ako bi naglo okrenuo volan u stranu ako auto stoji. Ispalo je da letva volana ima lufta možda pola milimetra jer je bila masna na svojim hvatištima gdje se uhvati za karoseriju auta.... or something.

Link to comment
Share on other sites

Evo novog problema.Neznam jel sam uklet ili sve sto procitam/komentiram dobijem gratis na mom vozilu. Evo teram auto iz garaze maloprije i cujem na sekundu neki skljoc kad sam okrenuo volan. Pocnem okretati volan u mjestu i osim standardnog lupkanja sto sam vec naveo (usput mislim da mi nece biti problem u onoj sipci sa slike od gore), čujem doslovno kako nesto skljoca i to vise u desno. Kazem starom da okrece volan i ja na desnu stranu tocka i cuje se za popizdit. Stavim ruku na felgu i kad skljocne osjetim kako se sve prenese i na felgu i na moju ruku. Zavukao se od dole i kad je stari okretao volan ja stavio ruku na krajnik i tamo taj dio i bas osjetim kako kad kvrcne, prenese taj skljoc na cijeli dio desnog ovjesa. I jos osim toga ono luapnje se fakat osjeti kad diram taj cijeli dio. Ocito je opet ili spona ili taj lezaj amortizera ili neki klinac.Sto vi mislite sto bi moglo to sad bit?

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

probaj digni auto na dizalicu i cimaj tocak gore-dole, ako je solja, morao bi da ima lufta

Link to comment
Share on other sites

probaj digni auto na dizalicu i cimaj tocak gore-dole, ako je solja, morao bi da ima lufta

??

Link to comment
Share on other sites

pa moze ako se lezaj raspao pa amortizer dobije lufta levo- desno.

najbolje je ceo auto na dizalicu, nesto mora da se pokaze, koliko sam shvatio, cim ti osetis vibracije preko tocka nesto debelo ne stima kako treba

Link to comment
Share on other sites

Bio danas u servisu pa smo ga digli na dizalicu prvo da tockovi vise pa onda na onu na koju se auto tockovima penje zbog opterecenja.. Sve provjereno i osla mi je desna spona. Ima lufta dosta. Nemos vjerovat ali opet ta strana. Tada sam im rekao za to skljocanje sto se cuje iz aviona. I opet je dovelo to te desne spone. Navodno neki osigurac ili lezaj sto ide tamo kod letve, pa cijeli zvik prenosi na nju a ujedno i na volan. Letva i poluosovine nemaju lufta i provjerene kao i sve kugle. Narucio sam tu desnu pa cemo vidjeti kad promjenim. Nadam se da je ona samo u pitanju :bigl:

Bogu hvala nije ni skuap koliko sam mislio.Doduse navikao sam na skupe kvarove. Oko 500,00kn jedna. Neznam jel imaju zamjenske.

Ima u Auto kresi neke Sidemove Danskog proizvodjaca za 191,00kn. Sto mislite original ili?

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.