Jump to content

Muke po birokraciji


Coupe RS

Recommended Posts

Evo da vam podijelim svoje iskustvo od danas...posrijedi je bila najobičnija trivijalna kupnja auta, plaćanje poreza, osiguranje, tehnički, pečatiranje prometne u policiji...i to je to. Međutim, ne može biti jednostavno kad može komplicirano a sve zbog šlamperaja naših teta na šalterima i osoblja koje pregledava aute na tehničkom pregledu.

Da ne duljim...Renault 5 kupljen od poznanika (ajmo reći prijatelja) kod kojeg je u vlasništvu od 2007. godine. Prije toga bio kod njegovog susjeda 2-3 godine. Njegov susjed ga kupio u Križevcima (neko selo) a uvezen je iz Italije 1996. godine. Broj šasije i papiri bili uredni u Italiji i kod gospodina u Križevcima...sve ok...međutim, prilikom izrade nove knjižice vozila i prometne dozvole tu u Vodicama (ili Šibeniku, neznam jel tada postojala STP Vodice) je umjesto broja šasije VF1Cblablabla u sustav i na knjižicu/prometnu greškom uneseno VX1Cblablabla. S tim krivim brojem šasije je gospodin zadužen za pregled automobila uredno napravio tehnički pregled i auto je registriran te 2004-te godine...i SVIH NAREDNIH GODINA sve do danas. Dakle, 7 (sedam) puta je na tehničkom pregledu pušten i uredno registriran automobil s krivim brojem šasije (nitko nije gledao ni usporedio iako bi trebao) koji se vuče u sustavu CVH od te 2004-te godine...i čak je na policiji tri godine nakon tog napravljen prijenos vlasništva sa prijateljevog susjeda na njega. Opet s krivim brojem šasije, nitko nije gledao ni na STP ni na policiji.

Naravno, ja sam napravio kupoprodajni ugovor s podatcima iz knjižice vozila (kriva šasija...VX1C) kod javnog bilježnika, platio porez, napravio policu osiguranja (za nepostojeće vozilo...šasija VX1C...pročitao iz knjižice vozila) i danas uredno prošao na tehničkom sa krivim brojem šasije odnosno ne podudara se ono što je ukucano na autu i ono što je na knjižici, prometnoj, polici, ugovoru itd. Ništa, pošto se mijenja vlasnik moram do policije po pečat, 35 kuna takse kupim...sve ok...kaže gospodična u policiji da imamo problem s brojem šasije i da joj nije nikako jasno kako je to prošlo osam puta na STP i jedanput kod njene kolegice 2007. godine. Ništa, uzme broj mobitela, javit će mi se kad pročačka sve od 1996. godine otkako je vozilo ocarinjeno i otkad je došlo kod nas. I eto, zove me žena, našla je originalne papire, šasija na carini je uredna i poklapa se s ovom što je na autu...brdo papira mi da, opet gore na STP, storno prometne i knjižice, storni teh. pregleda, ja zovem kolegu na osiguranja da mi faksira novu policu itd itd...sutra moram do javnog bilježnika na modifikaciju kupoprodajnog ugovora...pa opet na policiju na pečatiranje nove nove najnovije knjižice vozila i prometne dozvole, ovog puta s ispravnim podatcima.

Evo vam par slika...i savjet, uvijek ali uvijek pregledajte sve brojeve i dokumente, čak i ako kupujete od poznanika/prijatelja jer ne mora biti greška u njemu ili vama. Moj se slučaj riješio relativno brzo i bezbolno, da tetana policiji nije našla original papire i potvrdu carine u arhivi ja nebi mogao registrirati auto i prodao bi ga u dijelove. Istina, ne vrijedi puno...ali kako je sad bio Reno 5 vrijedan 1500 kuna, mogao je biti i Williams vrijedan 8-9 tisuća eura.

post-70-089375900 1318952878_thumb.jpg post-70-009391500 1318952820_thumb.jpg post-70-045216100 1318952935_thumb.jpg

:nezna:

Link to comment
Share on other sites

Hrvatistan! Aj bitno da si riješio! :dobroje:

btw: F i X je blizu na tipkovnici ak imaš debele prste. :plazi:

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

Inače, da sam kupovao auto od nekog iz oglasnika itd ovo se nebi desilo jer u tom slučaju dižem haubu i gledam te brojeve šasije. U jednu ruku sam i ja tu kriv što nisam gledao. Ali, i ovaj od kog sam kupio auto se čudio, nije mogao vjerovati da se to tako dugo vuče u sustavu i da jedno piše u policiji (ispravno) a drugo u papirima vozila i u CVH (krivo) a da to nitko dosad nije skužio. Valjda (pretpostavljam) je žena 2007. godine pri prijenosu vlasništva sa susjeda na prijatelja pogledala samo one brojeve (pošto su slova više-manje ista kod jedne marke...VF kod Renaulta) ili joj se jednsotavno spavalo...pojma nemam. Eto, prelomilo se sad na meni da ja to moram dovest u red...jbg, 4x više papira, malo šetanja iz policije na STP pa nazad pa kod bilježnika. Zanimljivo je da su se gore u STP doslovno usrali...jer netko bi od njih isto dobio po nosu jer nije radio svoj posao...i jer je napravio istu grešku 7-8 puta za redom, svake godine ponovo. Bili su jako brzi. uslužni i ažurni, začudo. Na policiji također.

Link to comment
Share on other sites

hrvatska sta rec drugo oni na tehnickom niti nećirnu na sasiju prelete da bi sta prije mogli ijti piti kavicu

istina sto velis moglo je bit auto od 10 15 tisuca eura svejedno mora se gledat pa makar u rođenog brata kupujes

Link to comment
Share on other sites

Je kod nas su vrlo azurni... Tako sam i ja dobio kredit za twinga i ovjerio kod biljeznika na sasiju blablabla... Naravno da je dosao auto sa sasijom tralala??? Ali ja sam profesionalno deformiran na brojke pa sam odmah uocio razliku... Opet biljeznik i banka o njihovom (Culak) trosku + naknada za dusevne boli :) (tepisi gumeni i oni drugi,produzeno jamstvo itd...) Uvijek treba sve provjeriti!

Link to comment
Share on other sites

Meni je za peticu uredno pisalo u prometnoj da ima dvije pogonske osovine :bigl: Kada sam pitala u MUP-u što s time rekli su da najbolje ništa jer bi bilo prekomplicirano to sada ispravljati... :nezna:

U međuvremenu je petica postala pokojna pa je prestalo biti bitno...

Link to comment
Share on other sites

I još si ti zbog tuđe greške sad mora plaćat te taxene marke i naknade za ovjeravanje...to je plaćano svake godine i svake godine su oni faljivali i bili uredno plaćani za svoje greške... šta ti nisu mukte napravili smradovi grrrrrrrrrr... nije puno ali 150kn je 8 piletina u Medenog hahaahaaha

Link to comment
Share on other sites

Da, na kraju me ukupno izaslo malo preko 3000 kuna...da je bilo sve ok bilo bi oko 2700-2800...yebiga, puno muke al eto sad sam miran sta se tog tice, steta samo sto sam to sad sve sredio a auto cu dogodine po isteku registracije odjaviti i ici ce u dijelove...

Link to comment
Share on other sites

Pa zašto u dijelove? Šta ćeš drajvat onda?

Uzet cu opet nesto za 2-3 tisuce kuna...dizela...benzinca od 1000-1200 kubika...neman pojma, nac cemo nesto.

Link to comment
Share on other sites

nije da ima veze sa autima ali pazi ovo - nama je preko noći i bez ičijeg znanja ulica preimenovana iz "1. andrilovečka" u "andrilovečka" (jer ima odvojke) i dižem ja kredu i krene me yebat javni bilježnik da to neće potpisati i da treba potvrdu o mjestu stanovanja :)

oukeeeeeeej... ja na muriju i dajem nekih 30-40kn za dokument koji veli da "... syss, sin oca i matere od 1984. ljeta gospodnjeg živi na adresi andrilovečka...".

znači zgubio sam par sati i 50kn (10kn parking) za dokument koji apsolutno nije važeći pošto je ulica maltene do neki dan bila "prva...".

metak u čelo vidim kao jedino rješenje :)

ja bi tebi preporučio da ti pošalješ ovo iskustvo po novinama i portalima, pogotovo sada dok su svi nabrijani na državni sektor koji mahom đabalebari na svojim debelo zazidanim pozicijama... pa da vidimo koji organi će se opravdati da se 7 godina uzastopno provlači nepostojeći auto kroz sistem.

Link to comment
Share on other sites

Jaoooo majku im :mad: :mad: :mad: sve u novine stavit nek se čuje...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.