Jump to content

Nemiran lergas


LUKA dci

Recommended Posts

Imam problem da kad se auto ugrije na radnu temperaturu i kada je vani hladnije kad stojim lergas je oko 550-600 okretaja i od jednom poćne lagano padat pa si ga sam doda ,zatim je opet par sekundi dobro i onda opet isto.

Dakle kad je auto skroz hladan onda radi normalno nema poskakivanja okretaja, okertaji su na 900 onda je vijerojatno pod "ćokom"

Dali imate sličnih iskustava i dali ste to probali kako riješiti?

Dali ima možda koja opcija štelanja istog?

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Evo imas ovdje nešto na tu temu

link

Sve je to super samo kaj je moj dci a koliko ja znam oni nemaju motorić lergas. :frown:

Edited by LUKA dci
Link to comment
Share on other sites

neki od senzora pritisaka. Ili pritiska u usisnoj grani, ili u rampi (railu). U svakom slucaju, bez dijagnostike ce se svoditi na nagadjanje.

Pali li neku lampicu?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Kaj niko nema slican problm? Sad je to i intenzivnije i stalno poskakivaju okretaji dakle upalim ga radi normalno nakon koju minutu okretaji samo krenu lagano padat kad padnu na 500 on si sam doda gas okretaji skoce na 800 variraju i vrate se na 650 i tu ostanu neko vrijeme i onda opet isto to se događa samo kad je vani hladnije čitao sam po drugim forumima i zakljucio da bi to mogo bit ventil regulator pritiska goriva dali je ko imao slican problem ili je mjenjao isti ?

Hvala

Edited by LUKA dci
Link to comment
Share on other sites

E moj majstore ako u 2 godine od pokretanja teme još nisi riješio (a koliko vidim niti pokušao) svoj problem onda bome ili si za tramvaj ili bicikl. Pa čovječe ljudi ti sve gore napišu potencijalne probleme, od falš zraka do nekih od senzora, a ti dođeš nakon 2 godine i postaviš isto pitanje!? Osim poštene dijagnostike uvijek se možeš obratit vidovitom Milanu.

Link to comment
Share on other sites

Dizne koje ubrizgavaju gorivo. Zacepljene (neka od 4 komada) zbog loseg goriva... Kad das gas radi kako treba kad nema gasa gas ti varira... 

Link to comment
Share on other sites

Dizne koje ubrizgavaju gorivo. Zacepljene (neka od 4 komada) zbog loseg goriva... Kad das gas radi kako treba kad nema gasa gas ti varira... 

Da znaci desava se kad je vani hladno i kad je auto na leru u vožnji nema nikakvih problema ...

Moram na dijagnostiku nema druge mislio sam da ima još neko sa sličnim problemom pa da ga je riješio pa bi ga ja prekopirao ;P

Inače jako držim do auta sam ga servisiram nikad nikakvih problema i da je ova stvar ozbiljnija već bi davno bila riješena.

pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Pa ozbiljna je, sta je tebi neozbiljan kvar. Sta nisi mogao ovo vrijeme otici kod nekoga na dijagnostiku?Mislim da trebas neke stvari ipak  prepustit strucnjacima i tehnici.

Link to comment
Share on other sites

Mogu biti i svjecice, kablovi, dizne... ali dzabe sve dok ne odes na dijagnostiku :) 

nekad servis skrati vrijeme trazenje problema. A dok tako cekas mozes vezati vise problema ... 

dijagnostika... 50tak kuna i saznas kako sta.

Link to comment
Share on other sites

dijagnostika... 50tak kuna i saznas kako sta.

Nije baš 50-ak kn nego 200,ali se slažem da bez dijagnostike može mijenjati dio po dio dok ne potrefi a to onda može puno više koštati.

Link to comment
Share on other sites

Ti si sa serviserima skoro svaki dan pa imaš popust. :wink:

 

Jedan lega mi ima doma laptop i radi doma pa vise ni neidem u servis. Osim kad trebam upresat kugle ili nekakav ozbiljniji zahvat. A i onda platim mizerno nesto. A cuj kad i njima pomognes onda je to drugacije slazem se. Evo ja sam jucer bez dizalice ( servisne mislim ) skinio branik, skinio resetku, vratio drl, potrosio mu vezica more, sjebao par tiplova, uzeo mu par sarafa i cepova blatobrana, spojio se na laptop, zalemio jednu zicu kod plovka, ispirio novi ventilator kabine, neki dan radili novi antifriz i termostat i nula kuna osim dijelova koje mi on nabavi za cak i do 35% rabata. I jos se najeo kobasica kulena, popio litru kole. Jbga treba uvijek nekog imati i pomoci istom naravno. Sve se vrati u zivotu ;) Tako i s autom. Ovdje je proslo vremena 2g.

Link to comment
Share on other sites

Mogu biti i svjecice, kablovi, dizne... ali dzabe sve dok ne odes na dijagnostiku :)

nekad servis skrati vrijeme trazenje problema. A dok tako cekas mozes vezati vise problema ... 

dijagnostika... 50tak kuna i saznas kako sta.

 

Gotovo sam siguran da nije ni do svjećica ni do kablova ni do bobina...ni motorića ler gasa...a bome ni do falšeg zraka. Čovjek vozi dizela...nema svjećki, kablova, bobine, usisne zaklopke, motorića ler gasa itd itd...

 

....a isto tako sam siguran da probleme ovog tipa nažalost forum i forumaši ne mogu riješiti. Kad bi se to moglo - automehaničari bi ostali bez posla a servisi bi zatvorili.

Link to comment
Share on other sites

Ma naravno. CoupeRS nemoj pogresno razumjeti. Govorimo sta je kod nas bio slucaj. I da tako moze traziti danima i mijenjati more dijelova.

Nista bez dijagnostike nece pomoci adekvatno. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Riješeno problem je kaj sam blokirao egr ventil i kad je na leru fali mu točno ta količina toplog  zraka

Dijagnostika je bila  150kn.

pozdrav

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.